بازدید 10645

ماجرای مرموز مردی که توسط فضایی‌ها ربوده شد!

کد خبر: ۸۶۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 11 January 2019

در سال 1977 ستوان «آرماندو والدز» فرمانده یک گشت شش نفره، به همراه سربازانش در بیابان های شمالی شیلی پس از یک روز گشت زنی، هنگام شب در دل بیابان اتراق کرد. ساعت از 4 صبح گذشته بود که نگهبان با عجله خودش را به چادر وی رساند و جهت شمال و دامنه کوه های آند را به فرمانده نشان داد که دو نور بنفش روی زمین دیده می شدند. والدز گفت خودش به تنهایی برای بررسی به آن جا خواهد رفت.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه شهروند، دقایقی بعد والدز در تاریکی شب با چراغ قوه اش به طرف نورها حرکت کرد. نورها در دامنه رشته کوه بر زمین فرود آمده بودند و به نظر می رسید به جنبش درآمده و در ارتفاع بسیار پایین پرواز می کردند. نیم ساعت گذشت و از فرمانده خبری نشد. سربازان نگران شدند و تصمیم گرفتند به طرف نورها حرکت کنند که ناگهان والدز نمایان شد. اما بسیار عجیب... هیچ صدای پایی از او شنیده نشد. حتی نور چراغ قوه اش نیز در تاریکی دیده نشد.

انگار به یک باره جلوی چشمان متعجب سربازانش ظاهر شد. سربازان متعجب بودند که ناگهان والدز به سخن درآمد و گفت: «شما نمی دانید ما که هستیم و از کجا آمده ایم، اما به زودی به آن جا برخواهیم گشت.» او این سخن را گفت و نقش بر زمین شد. سربازان سراسیمه جسم بیهوش او را به داخل چادر بردند و وقتی به صورتش نور انداختند از تعجب خشک شان زد. والدز ریش درآورده بود، در حالی که صبح آن روز ریشش را تراشیده بود.

بعد از دو ساعت والدز به هوش آمد اما به نظر می رسید کاملا گیج است. بلافاصله او را به شهر رساندند و بستری کردند. نکته عجیب دیگر ساعت او بود که به جای 25 آگوست، 30 آگوست را نشان می داد. ماجرای این اتفاق مهم توسط سربازان در همه جا پیچید به طوری که خبرنگاران روزنامه های مهم شیلی و حتی آمریکا برای مصاحبه با او سرازیر شدند. اما والدز در پاسخ به سوالات همه شان سکوت می کرد و می گفت هیچ اتفاق خاصی برایش نیفتاده است.

برخی مدعی شدند که او تهدید شده بود درباره این ماجرا با هیچ کس صحبت نکند. عده ای گفتند سربازانش در همان روزهای اول گفته بودند والدز تمام ماجرا را به آن ها گفته بود. حتی او برای به خاطر آوردن ماجرا هیپنوتیزم شد. شاید او توسط موجوداتی بیگانه ربوده و به سیاره ای دیگر برده شده و 5 روز در آن جا مانده بود و آن موجودات اطلاعات بسیار مهمی را درباره انسان، زمین و آینده به او گفته بودند. دانشمندان امیدوارند شاید حالا که سال ها از این ماجرا گذشته ، والدز که هنوز زنده است به حرف آید و پرده از این راز بزرگ بگشاید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر