بازدید 2796
نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

مفت فروشی در حد چند صد سکه

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر زمین هفت‌تپه اکنون حدود ۸ هزار میلیارد ارزش دارد که در ابتدا با قیمت ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای مزایده قرار گرفت و در آخر به دلیل بدهی و مالیات به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخته شد که در حقیقت مفت فروشی و غارت صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۶۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰ 10 January 2019

به گزارش میزان، محمد دهقان نماینده مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی گفت: درحال حاضر شرکتی مانند ماشین سازی تبریز در خاورمیانه وجود ندارد و این شرکت را به فردی متخلف واگذار کرده‌اند که دلار‌های ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را ازطریق شرکت هفت تپه گرفته است حال این سوال مطرح می‌شود که این افراد چطور با هم ارتباط داشته اند.

وی افزود: شرکت ماشین سازی تبریز به واسطه مدیران متخلف دلار‌ها را دریافت کرده و در حال حاضر تعدادی از مدیران بانک مرکزی به واسطه فردی که هفت تپه را خریداری کرده با دریافت رشوه در زندان هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با جزئیات واگذاری هفت تپه گفت: هفت تپه با ۲۴ هکتار زمین به دو فرد جاعل و رشوه دهنده در حد چند صد سکه و به یک پانزدهم قیمت واگذار شده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر زمین هفت‌تپه اکنون حدود ۸ هزار میلیارد ارزش دارد که در ابتدا با قیمت ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای مزایده قرار گرفت و در آخر به دلیل بدهی و مالیات به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخته شد که در حقیقت مفت فروشی و غارت صورت گرفته است.

دهقان تاکید کرد: باید مشخص شود که چه ارتباطی بین ماشین سازی تبریز در شمال و هفت تپه در خوزستان وجود دارد که به این طریق ارز خود را از بانک مرکزی تامین می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار