بازدید 6159
۱
نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

سبزپوشی پایان هفته بورس با رشد 862 واحدی شاخص کل

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه نوزدهم دی ماه ۹۷، با افزایش ۸۶۲ واحدی معادل ۰.۵۳ درصد به رقم ۱۶۴ هزار و ۸۲۹ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته نیز، شاهد رشد ۱۶۴۳ واحدی معادل ۱.۰۱ درصد نماگر کل بورس بودیم.   
کد خبر: ۸۶۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 09 January 2019

سبزپوشی پایان هفته بورس با رشد 862 واحدی شاخص کلشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه نوزدهم دی ماه ۹۷، با افزایش ۸۶۲ واحدی معادل ۰.۵۳ درصد به رقم ۱۶۴ هزار و ۸۲۹ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته نیز، شاهد رشد ۱۶۴۳ واحدی معادل ۱.۰۱ درصد نماگر کل بورس بودیم.   

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در پنجمین و آخرین روز کاری هفته جاری، در ادامه روند افزایشی روز‌های اخیر، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۲۵۰ واحدی معادل ۰.۵۳ درصد به رقم ۴۷ هزار و ۹۱۴ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۱۷۹ واحدی معادل ۰.۶۳ درصد، عدد ۲۸ هزار و ۴۳۴ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۲۶ واحدی معادل ۰.۶۳ درصد به رقم ۲۰ هزار و ۲۳ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور نیز، ۹۷۱ واحد افزایش معادل ۰.۵۴ درصد را رقم زد و به سطح ۱۷۹ هزار و ۵۶۴ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۸۴۵ واحد افزایش معادل ۰.۷۰ درصد به رقم ۱۲۱ هزار و ۸۵۱ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۷۰۴ واحد افزایش معادل ۰.۲۲ درصد همراه بود و عدد ۳۲۶ هزار و ۳۳۱ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۱:۳۰ داشت و در سطح ۱۶۶ هزار و ۷۲ واحد قرار گرفت.

بورس

در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی کچاد متعلق به معدنی‌وصنعتی‌چادرملو با ۱۲۲ واحد، نماد شپنا متعلق به پالایش نفت اصفهان با ۱۰۹ واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۹۶ واحد، نماد تاپبکو متعلق به س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با ۸۵ واحد، نماد کگل متلعق به معدنی و صنعتی گل گهر با فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با ۶۱ واحد، نماد ومعادن متلعق به توسعه‌معادن‌وفلزات با ۳۸ واحد، نماد پارس متعلق به پتروشیمی پارس با ۳۷ واحد، نماد حکشتی متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ۳۴ واحد، نماد شبندر متعلق به پالایش نفت بندرعباس و نماد شبریز متعلق به پالایش نفت تبریز با ۳۱ واحد و همچنین نماد شخارک متعلق به پتروشیمی خارک با ۲۹ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

در مقابل، نماد معاملاتی مبین متعلق به پتروشیمی مبین با ۱۲۶ واحد، نماد وبملت متعلق به بانک ملت با ۲۷ واحد، نماد وغدیر متعلق به سرمایه‌گذاری‌غدیر هلدینگ با ۲۰ واحد، نماد شپدیس متعلق به پتروشیمی پردیس و نماد فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس و نماد سپ متعلق به پرداخت الکترونیک سامان کیش با ۱۴ واحد، نماد کاوه متعلق به فولاد کاوه جنوب کیش با ۱۳ واحد و نماد خساپا متعلق به سایپا با ۱۱ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

معامله‌گران بورس امروز ۱ میلیارد و ۸۳۸ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۱۴۶ هزار و ۸۱۳ نوبت معامله و به ارزش ۴۴۳ میلیارد و ۱۲۹ میلیون تومان داد و ستد کردند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تا چند روز بیش سهام دارها که گفته بودن در حال ورشکست شدن هستیم





چطور شد این روزها بورس در حالا سبز شدن هست؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار