بازدید 18217
هزار و پانصد و سی و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

جولان مافیای زباله در مازندران / خبری جدید از ممنوعیت کنسرت در مشهد / کنایه مهاجری به حلقه روحانی: این‌ها اظهارنظر‌های برژینسکی مآبانه می‌کنند / ناصری کاندیدای ایده‌آل آیت‌الله مصباح را معرفی کرد!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند اژه‌ای: اسماعیل بخشی به قوه‌قضاییه شکایت کند / بهروز افخمی کدام بازیگر زن هالیوود را برای فیلمش انتخاب کرد؟/جعفرزاده: برخی کم آوردند، دارند فرار می‌کنند و ... که رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ 06 January 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اژه‌ای: اسماعیل بخشی به قوه‌قضاییه شکایت کند

سخنگوی قوه قضاییه درباره ادعای شکنجه اسماعیل بخشی، کارگر بازداشتی شرکت هفت تپه گفت: از دیگران شنیدم که نامه‌ای خطاب به وزیر اطلاعات نوشته و علی القاعده وزارت اطلاعات پیگیری می کند؛ البته نمی دانم نامه وی به وزارت اطلاعات درست است یا خیر. وزارت اطلاعات پیگیری می‌کند و قطعا دستگاه قضایی هم اگر شکایت کند وارد می‌شود. باید دید که موضوع چگونه است و اگر شکایت کند دادستان وارد می شود و اگر وزارت اطاعات تخلفی را دید حتما به مرجع قضایی اعلام می کند. /ایسنا

بهروز افخمی کدام بازیگر زن هالیوود را برای فیلمش انتخاب کرد؟

بهروز افخمی درباره شروع دوباره فعالیتش در عرصه فیلمسازی و فیلمنامه‌ها و ایده‌هایی که در دست دارد، گفت: چهار فیلمنامه دارم که خوشبختانه وقت کافی پیدا کرده‌ام برای اینکه آن‌ها را بنویسم و فیلمنامه‌های نصفه‌ای که می‌توانم ظرف چند هفته تمامش کنم هم هست؛ یعنی مجموعه فیلمنامه‌هایی که کامل کرده‌ام یا نیمه کاره رها کرده‌ام برای اینکه دیدم در اولویت نیست، فکر می‌کنم الان هفت تا باشد. مثلا «احمدشاه مسعود» دیگر فیلمنامه مدنظرم هست که داستان آن روی یک مقاله از خانم نسرین گراس و یک کتاب از یک نویسنده آمریکایی به نام باربارا بیک پایه‌گذاری شده است. اگر قرار است کسی نقش او را بازی کند، جین فوندا از همه بهتر است که سرش برای دردسر درد می‌کند. جین فوندا کسی است که در ویتنام شمالی با هوشی‌مین عکس گرفت و صحبت کرد و کنسرت گذاشت. / خبرآنلاین

شوروی با ۱۳۰۰۰ کلاهک هسته‌ای از هم پاشید و همان موقع در ۲۰کشور نفوذ و حضور داشت!

رحیمی‌جهان‌آبادی، نماینده مجلس در نطق صحن علنی گفت: هرچند نفوذ ما در منطقه مهم است؛ اما فراموش نکنیم بعضی وقت‌ها هزینه‌های زائد ممکن است ما را در خیابان‌های تهران زمین‌گیر کند. اتحاد جماهیر شوروی در زمان سرنگونی ۱۳۰۰۰ کلاهک اتمی و در بیش از بیست کشور نفوذ و حضور خارجی داشت اما در خیابان‌های مسکو تکه پاره شد. مردم برای تأمین معیشت خود مشکل دارند؛ اگر نتوانیم هزینه‌های زائد سیاست خارجی و داخلی را درمان کنیم آسیب امنیت ملی ما نه توسط دشمنان ما که در خیابان‌های شهرهای ما رخ خواهد داد.

جولان مافیای زباله در مازندران

صاحب شریفی اسدی نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها گفت: در موضوع دفع مناسب زباله‌ها با مافیای قدرتی در شهر‌ها و شهرداری‌ها مواجه هستیم که در حوزه پسماند فعال هستند و مانع تصمیم گیری درست برای تعیین تکلیف زباله‌ها می‌شوند. صاحب شریفی اسدی با تأکید بر لزوم توقف تخلیه زباله در جنگل‌های مازندران اظهار داشت: زباله در برخی شهر‌ها منبع درآمد برخی افراد خاص است و این افراد سودجو با ارتباطات خاصی که دارند، عامل بازدارنده در مدیریت صحیح زباله در استان‌های شمالی کشور به شمار می‌روند.

«سیف» در میان ۹ متهم پرونده ارزی نیست

محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه گفت: برخی متهمان علاوه بر مسائل ارزی، پرونده‌های دیگری هم دارند. دادگاه این پرونده هنوز شروع نشده است و مشغول مطالعه پرونده هستند. این پرونده ۹ متهم دارد. اژه‌ای در پاسخ به این که آیا پرونده سیف هم با همین پرونده هستند، گفت: خیر مربوط به این نه پرونده نیستند.

خبری جدید از ممنوعیت کنسرت در مشهد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی صدور مجوز برای برگزاری کنسرت موسیقی در مشهد را تکذیب کرد. طی چند سال گذشته یکی از مهم‌ترین موضوعات چالش برانگیز در حوزه فرهنگی مشهد برگزاری کنسرت‌های موسیقی در این شهر بوده که تاکنون به دلیل مختلف از برگزاری این رویداد در پایتخت فرهنگی کشور جلوگیری شده است. این ممنوعیت باعث شده تا کنسرت‌های مختلفی در شهر‌های اطراف مشهد برگزار شود تا علاقه‌مندان به این عرصه بتوانند از فضای ایجاد شده استفاده کنند. با وجود این طی روز‌های گذشته خبری مبنی بر صدور مجوز برای برگزاری کنسرت در یکی از سالن‌های مشهد در فضای مجازی منتشر شد که پیش از تأیید یا تکذیب توسط مسئولان مربوطه واکنش‌های متفاوتی را نیز به دنبال داشت. در همین رابطه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت وگو با مهر صدور مجوز برای برگزاری کنسرت در مشهد را تکذیب کرد و گفت: هنوز مجوزی در این رابطه صادر نشده است.

کنایه مهاجری به حلقه روحانی: این‌ها اظهارنظر‌های برژینسکی مآبانه می‌کنند

مسیح مهاجری در واکنش به نقش اطرافیان روحانی در تغییرات اخیر کابینه: اکنون سخن در این نیست که وزیری نرود و در هیأت دولت جابجایی صورت نگیرد. سخن بر سر این است که اگر رئیس‌جمهور خواهان تحول است چرا این تحول را در نزدیک‌ترین اطرافیان خود پدید نمی‌آورد؟ تا چه وقت باید برنامه ریزی برای بودجه کل کشور برمبنای تعارف و رودربایستی صورت بگیرد؟ تا چه زمان می‌توان شاهد متورم شدن دستگاه‌های غیرمفید و توصیه‌ای بود که از پستان پر شیر بودجه تغذیه می‌کنند؟ تا چه وقت باید مردم شاهد خاصه خرجی‌ها در تخصیص بودجه باشند؟ آقای رئیس‌جمهور تا کجا می‌توان اظهارنظر‌های برژنسکی مآبانه بعضی از مشاورانتان را تحمل کرد که بودجه میلیاردی می‌گیرند و مثل بعضی دستگاه‌های باصطلاح فرهنگی حوزه و خارج حوزه فقط کارمند و حقوق بگیران آویزان اضافه می‌کنند؟ سازمان برنامه و بودجه به یک مدیر شجاع نیاز دارد تا بودجه از انحصار‌های تحمیلی کنونی آزاد شود و به مصرف واقعی برسد.

جعفرزاده: برخی کم آوردند دارند فرار می‌کنند

نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دولت در وضعیت سخت اقتصادی به سر می برد. باید همه پای کار این دولت بایستند. اینکه کم بیاورند و فرار کنند، کار درستی نیست. چنین کسانی مرد دوران سخت نیستند. غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو با نامه نیوز درباره علت خروج برخی چهره ها از دولت روحانی گفت: قبول ندارم که دولت دارد بی ژنرال می شود. اگر احزاب قوی داشتیم این طور نمی شد که کسانی وسط راه ببرند. آقای ربیعی استیضاح شد ولی بقیه خیر، همین الان چند نفر دیگر هم از اعضای کابینه می گویند ما استعفا دادیم، این استعفا را قبول کنند تا ما برویم. وی افزود: آقای شهیدی رئیس بنیاد شهید هفته گذشته در مجلس حاضر شد گفت «من استعفا دادم، استعفایم را قبول کنند، می روم». این حرف یعنی آنکه برخی فقط در دوران خوش خوشان هستند. امروز دولت در وضعیت سخت اقتصادی به سر می برد. باید همه پای کار این دولت بایستند. اینکه کم بیاورند و فرار کنند، کار درستی نیست. چنین کسانی مرد دوران سخت نیستند. نایب رئیس فراکسیون مستقلان مجلس یادآور شد: معنی ندارد که آقای قاضی زاده هاشمی بازنشسته ها را بهانه می کند، استعفا می دهد و می رود. یک سال پیش در مصاحبه ای گفتم «دولت احمدی نژاد هدفمندی یارانه ها را برای این مملکت به عنوان گورستان گذاشت، گورستان به جامانده از دولت آقای روحانی هم طرح تحول سلامت است چون نه مصوبه مجلس را دارد و نه در هیأت وزیران».

شیبانی در خانه‌ اجاره‌ای زندگی می‌کند

آزاده شیبانی دختر عباس شیبانی گفت: پدر سال‌هاست که دیگر حرف نمی‌زند و سخنی نمی‌گوید؛ مگر جمله‌های کوتاه. ایشان متولد سال ۱۳۱۰ است و قبل از انقلاب، ساواک پدرم را به خاطر فعالیت‌های انقلابی سیزده سال زندان انداختند، اما من یاد ندارم که در کل سال‌های پس از انقلاب اسلامی پدرم ذره‌ای از شرایط سختی که قبل از انقلاب بر او تحمیل شده بود گله کرده باشند. وی ادامه داد: پدرم به همراه دایی ام زندانی سیاسی بودند. زمانی که بانویی انقلابی برای پیگیری اهداف انقلاب به دیدن دایی بنده می‌آمدند؛ پدرم در جریان قرار گرفت و این خانم را از طریق دایی من خواستگاری کرد. در حقیقت خواستگاری پدر من در پشت میله‌های زندان انجام شد و پدر معتقد بود که اگر با زنی ازدواج کند که شرایط فعلی را درک کند و بپذیرد؛ می‌تواند او را به کمال آرامش و آسایش برساند. خطبه عقد پدر و مادرم را نیز آیت الله طالقانی خواندند.

ناصری کاندیدای ایده‌آل آیت‌الله مصباح را معرفی کرد!

ناصری درباره اظهارات اخیر آیت الله مصباح که گفته بود برای آینده انقلاب، با برنامه دقیق نیروسازی نکرده ایم و چاره ای نیست، باید فردی انتخاب کنیم که ایده آل نیست» گفت: اینکه آقای مصباح از مرحله و باور سابق خود که در آن رای و دموکراسی معنا ندارد امروز به این ادبیات و گفتمان رسیدند که صحبت از رأی و انتخابات نسبی می کنند و به این نتیجه رسیده اند که بخاطر نبود یک نیروی ایده آل، به یک نیروی نسبی توجه کنند گام بسیار بزرگی است. او ادامه داد: آقای مصباح کسی بوده که به هیچ وجه برای صندوق رأی، انتخابات و دموکراسی ارزشی قائل نبود اما امروز به این باور رسیده و این موضوع جای خوشحالی دارد. ناصری افزود: البته طبیعی است که در هر نظام سیاسی و جامعه مدنی، انسان صد درصد آرمانی و ایده آل تحت هیچ شرایطی و در هیچ کجای جهان پیدا نشده است؛ اصلا فلسفه وجودی صندوق رأی این است که افراد و مردم افراد را با هم مقایسه کنند و بنا به تشخیص خودشان، بهترین را از میان آنها انتخاب کنند.

این تحلیلگر اصلاح طلب ادامه داد: آقای مصباح یکی از تئوریسین ها و چهره های ضد اصلاحات بوده اما در سالهای اخیر حتی بخشی از اصولگرایان هم به ایشان پشت کرده اند؛ یعنی ایشان دیگر آن موقعیتی را که در دهه هفتاد برایشان وجود داشت، در اختیار ندارند. او افزود: باور بنده این است که انتخابات 1400 یعنی انتخابات دوره ی بعدی ریاست جمهوری با توجه به شرایط اجتماعی و بحران های شدید ملی و بین‌المللی، انتخابات بسیار ویژه و متفاوتی نسبت به همه انتخابات چهل ساله گذشته خواهد بود. بخش اعظمی از جامعه از جریانات سیاسی و از گفتمان های سیاسی متعارف گذشته تا حدود زیادی عبور کرده اند و حتما انتخابات 1400 بسیار سخت و غیرقابل پیش بینی خواهد بود. ناصری افزود: آقای مصباح هم طبیعتاً بر اساس سلائق و وابستگی های فکری خود سراغ اشخاصی از احمدی نژاد سال 84 یا آقای جلیلی یا آقای لنکرانی خواهند رفت و ایده آل برای آقای مصباح همین جماعتی است که اسم بردم.

محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه می‌شود؟

محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه می‌گوید، احتمال ریاست خود بر قوه قضاییه بعد از آملی لاریجانی را رد کرد. محسنی اژه‌ای در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه احتمالش هست که خود شما رئیس قوه شوید، گفت: خیر. ریاست قوه ابلاغ جدیدی گرفتند و با حفظ سمت کارها را با قوت انجام می‌دهند و خللی در کارشان ایجاد نشده است. وی درباره اینکه چه کسی را احتمال می‌دهید رئیس قوه شود، گفت: احتمال می‌شود داد ولی قطعی نه. به موقع و هر زمان مقام معظم رهبری اعلام کردند همه مطلع می شویم‌.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸۸
اقایون مسوول اگر بجای سفرهای خارجی،لطف کرده وقدم رنجه نموده در سواحل و جنگل‌های شمال پیاده روی کنند و یا حتی اگر از پنچره ماشین در هنگام طی مسیر به کنار جاده ها توجه کنند ،به عمق فاجعه ای بنام زباله در شمال پی می برند.از شمال ایران بجز یک دریای بسیار آلوده و چند تا درخت پراکنده که یادگاری از جنگل‌های کهن منحصربفرد بوده،و تک و توک شالیزار،چیزی بجز یک خاطره قشنگ برای مسن ترها چیزی باقی نموده. مسوولین که به وضوح با فرستادن فرزندان خود به خارج ، نشان داده اند که دلبستگی به آینده این مملکت ندارند چرا که این سرزمین مامن نسل آینده آنها نخواهد بود و مردم محلی هم متاسفانه فقط بدنبال منافع مالی کوتاه مدت بوده و با از بین بردن باغات و شالیزارها و جنگل‌ها ،بکلی اکوسیستم شمال رو نابود کرده اند.امیدوارم روزی شاهد اداره کشور به دست مسوولین آینده نگری بیفتد که به مملکت نه بعنوان منبع درآمد خود بلکه به عنوان سرزمین نسل آینده خود نگاه کرده و برای دراز مدت و فرداهای این سرزمین برنامه ریزی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
متاسفانه باغات کشاورزی که در ان زمین ها مرکبات . برنج و چای ودرخات انواع میوه و دامداری وجود دارد هر روز در بین سه استان هزاران متر بفروش میرسد شما اگر در خیابان های اصلی شمال هر صد متر یک بنگاه املاکی دایر شده و کارشان فقط فروش زمین های کشاورزی هست که با سیاست اشتباه در امر واردات باعث شده که فروشتدگان زمین های کشاورزی باید سرایه دار شوند .‌یعنی ساخت ویلا در روستا تناسلی با کشاورزی و دامداری ندارد .
ف ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
آخ آخ
گفتی !
آدم گریه اش می گیره
هربار میرم خونه پدرم باور کن کلی تغیر را متوجه میشم و غصه می خورم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
من به عنوان یک پزشک برای خود این حق را قایلم که ماهی 500 میلیون درامد کسب کنم. چرا یک بازرگان بتواند این درامد را داشته باشد و من که 15 سال درس خوندم نداشته باشم؟
خان محمدعلی آقا
| Germany |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
در واقع در ایران کنسرت بمعنای موسیقیایی و هنری و سرگرمی اش وجود خارجی ندارد بلکه تنها بهانه ایست برای خیلی از چیزها!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
دادن پول های هنگفت طرح تحول سلامت به یک پزشک مثل قاضی زاده هاشمی که هیچ چیز از علم مدیریت نمیدانست مثل دادن تیغ به زنگی مست بود که متاسفانه موجب ورشکستگی بیمه ها در آینده نزدیک میشود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
از وزیر جدید بهداشت میخواهیم که از امسال 50 هزار نفر پزشک در سال پذیرش کند و از همه تعهد بگیرند که 30 سال با حقوق کارمندی و بدون کارانه کار کنند. هر کس نخواست برود شغل های دیگر. 650 هزار نفر هستند که جایش را بگیرند.
مهدیزاده
| Germany |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
کافیست که یک روز پزشکان اعتصاب کنند تا ببینید که چه فاجعه ای رخ میدهد فقط یک روز!
خطاب به مهدیزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
آمار پزشکان ایران به همین دلیل کمتر از تاجیکستان نگه داشته شده توسط مافیای پزشکی تا مقامات را از اعتصاب پزشکان بترسانند. پس چرا در مهندسان که ماهی یک میلیون میگیرند حرفی از اعتصاب نیست؟ چون سالی 250 هزار مهندس فارغ التحصیل میشن ولی در کنارش از سال 66 تا امسال 97 سالی 3000 پزشک به صورت ثابت بدون افزایش باقی مونده.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
تو با این‌تفکرت بیمارستان و دکتر میخوای چیکار .. . حالا وقت بیمارستانها خراب نشده بود که دارید خراب میکنید مثل دانشگاه زدنتان . کا هر گوره دهات دانشگاه دارد و دانشجو همه بیکار .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
سلطان کارانه پزشکی کی بودی تو؟
سیف در بین متهمان نیست
پاسخ ها
عادل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بروکشکتوبصاب
کل گفتمان اصلاح طلبی خلاصه شده در کنسرت و مشهد ...
هیچ حرفی برای گفتن ندارند..فقط جنگ روانی با کمک حامیان خارجی شون مثل بی بی سی و بس...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
ایول.فقط اصولگرایی تنها راه نجات.ما چشم بسته به هر کسی اینها معرفی کنن رای میدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
اصول گرایییی خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
فکر اصولگرایان نفوذ در منطقه هست و ساخت حلال شیعی نه ملت ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
فکر اصلاح طلبان هم ، رضایت کدخداست نه ملت ایران
اگر ما به جای اینکه هزاران میلیارد دلار از منافع ملی و بیت المالمان را که حق مردم مان در مناطق محروم بود را به پای فلسطین و دشمنی با اسراییل، آمریکا ، دنیا و ساخت نیروگاه اتمی که واقعا با توجه به منابع نامحدود گاز ، نفت و سدهای فراوان هیچ نیازی به آن نداشتیم خرج نمیکردیم و به جای آن این پول رو صرف مردم محروم در ایران و مردم محروم آفریقا مینمودیم الان میتوانستیم علاوه بر اینکه فقر را در ایران ریشه کن نماییم در آفریقا نیز فقر را به طور کلی ریشه کن نماییم و نفوذ گسترده ای در آفریقا که دارای بازار چند میلیارد نفری هست را از آن خود نماییم
پاسخ ها
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
واقعا که ...و خباثت انتها ندارد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
حالا جواب من را بشنو
اگر ایران در منطقه خرج نمی کرد الان در داخل کشور باید برای بقای ایران جنگ می کردیم
حرف شما مثل این می ماند که بگذار مریض شویم و بعد بروم دنبال راه درمان ولی در اصل پزشکی و هر چیز دیگر اول پیشگیری مهم تر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
یک بار جواب شما را دادیم ولی یک عده ای نمی خواهند واقعیت ها را ببینند
دوست عزیز کل خرجی که ایران برای خارج کرده اندازه پول تو جیبی اقتصاد ایران و با پول جیبی قرار نیست به جایی بر بخورد و ان چیزی که باعث برخورد می شود عدم دجاستفاده درست منابع و ساختار مدیریت داخلی است که هیچ ربطی به امربکا و برجام و اف ای تی اف و لبنان و سوریه ندارد
لطفا بیدار شوید و سطح دانش خودتان را بالا ببرید
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
استدلال های شما کاملا اشتباه هست که اگر در منطقه خرج نمیکردیم الان باید برای بقای ایران میجنگیدیم

قطر، لبنان، عمان، امارات، بحرین، کویت، عربستان، ترکیه، آذربایجان و .... هم در همین منطقه ای که ما هستیم زندگی میکنند اما شرایطشان کاملا با شرایط مردم ما فرق میکنند و مردمشون به خصوص در مورد کشورهای حاشیه خلیج دارای بالاترین سطح رفاه در دینا هستند.

دخالت ما در منطقه و در امور کشورهای عربی باعث شده تا اکنون ایران به جای اسراییل تبدیل به دشمن شماره 1 کشورهای عربی و مسلمان شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
کل درامد سالیانه ایران ۱۰۰ میلیارددلار است
ان وقت این هزاران را از کجا اوردی؟
ان کشور امریکا بوده که ۷ تریلیون دلار یا هفت هزار میلیارد دلار بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
قربان ایران کشوری است با بیشترین اقوام ولی کشورهایی مثل اذربایجحان و یا قطر و غیره یک اقوانی هستند ولی عراق را نگاه کن اول کردستان را خود مختار کردند وبعد می خواستند جدا کنند که کشورهایی مثل ایران و ترکیه و دولت مرکزی عراق نگذاشتند
در ضمن جنگی که شروع شده از طرف ایران نبوده بلکه ایران دارد مدیریت می کند
خطاب به۲۲:۵۳
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
خنده داره کاربر داره میگه پولی که در خارج خرج شده به اندازه پول تو جیبی بوده . چرا یه مقدار پول تو جیبی را به کارگران هفت تپه ندادی تا بخشی ..... . چرا حقوق بازنشستگان را نمیدی . الحق که ادم بی دردی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
شما بگو کدام کشورهای منطقه با هم خوب هستند و جنگ ندارند و حتی خود اعراب با هم
ولی چون ایران قدرتمند است می ترسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
تو که راست میگی پول داری فراوان .‌چرا وقتی وزیر بهداشت گفت در بخش تامین درمان چرا هزینه نکردی . .‌به ملت خودت که میرسه نداری .‌تو گناه نداری چون بهت یاد دادن اینطوری توجیه کنی . یک ماه بیست چهار ساعت تمام اخبار ایران قاشقچی بود ولی در همان وقت کارگری زیر فشار بود حالا که داد مطهری درامد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
دوستانی که به این نظر جواب دادین.اگر صد بار دیگه هم جواب رو تکرار کنین فایده نداره چون منطقی نیست و تو کَت ما نمیره.امیدوارم تابناک هم جواب بشما رو سانسور نکنه تا هی مجبور به تکرار نظرتون نشین:مساله میزان خرجی که ما در کشورهای منطقه میکنیم نیست.مساله اینه که به خاطر همین بقول شما پول تو جیبی ما یک کشور درگیر جنگ شناخته میشیم.در چنین حالتی هیچ کشوری و هیچ سرمایه دار خصوصی عاقلی نمیاد با ما تجارت کنه اینجا سرمایه گذاری کنه و اقتصاد ما بهبود نخواهد داشت.کدوم عاقلی دیدین که در کشوری که هر ان امکان سرایت اتش جنگ داره سرمایه گذاری کنه تا سرمایش در یه بمباران دود بشه؟.بدون داد وستد و تعامل با دنیا چطور انتظار پیشرفت دارین؟کدوم وسیله ای که روزمره دارین استفاده میکنین ساخت ایرانه وصد درصد تولید داخلی داره از مواد اولیه تا تکنولوژی ثانویه؟ما قراره یخچال و تلویزیون و اتومبیل و تجهیزات پزشکی و....‌‌داخل تولید کنیم؟بعد قرار نیست بازار خارجی داشته باشیم تا بتونیم تولیداتمون رو بفروشیم؟تا بحال که اعمال ما باعث اسلحه فروختن امریکا و روسیه و انگلیس شده و همچنین نزدیکی اسراییل به دشمن تاریخیش اعراب.حالا بالاغیرتا کلاهتون رو قاضی کنین و منصفانه جواب منو بدین گوش میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
در مورد اینکه گفتی باید داخل ایران بجنگیم کاملا مخالفم.داعش در عراق و سوریه میتونه سرباز گیری کنه ولی در ایران نمیتونه.اگر ما وارد نمیشدیم لندن و پاریس و استکهلم و بقیه شهرهای اروپایی که حمله تروریستی داشتن مجبور بودن وارد بشن.در واقع ما خودمون رو برای دفاع از اونها جلو انداختیم.اونا مجبور بودن داعش رو نابود کنن چون امنیت ملیشون بخطر افتاده بود و داعش هدف بعدیش اروپا بود نه ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
پرچم امریکا متن را دوباره بخون تا دچار کج فهمی نشوید
عدم استفاده درست از منابع که ریشه ان هم از بانکداری ایران شروع می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
چه استدلالی می کنند بعضی ها
امریکا هم در جهان جنگ راه انداخت ولی در کشور خود امریکا به خاطر جنگ های بین المللی سرمایه گذاری نمی کنند از طرف خارجی ها
و یا مثلا امارات و یا عربستان
!!!
جهت اطلاع شما دوست عزیز در هیچ‌کجای دنیا ساخت صدرصدی ساخت یک کشور نداریم و ایران هم جز همین است
ولی ممکن است از صد قلم جنس یک درصد کمی ساخت داخل یک کشور باشد ولی اکثر ان یک درصد کم و یا زیاد از خارج وارد می شود
مثلا ایران در بعضی از محصولاتش مثل اجاق گاز و بغضی یخچال ها ساخت صدرصدی داخل دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
داعش خطر اولش برای کشورهای منطقه که ایران هم جز این منطقه است بود و بعد اروپا
خطاب به۲۳:۴۲
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
آره داداش متوجه شدم . متوجه شدم که در این چهل سال به اندازه چارصد سال پیشرفت کردیم . فردا شب دوباره نیایی بگویی که گرانی و بیکاری هست چرا مدرسه کپری داریم . چرا کنسرت نیست چرا شادی نیست . یه جوری حرف بزنین مردم واقعا شما را و سیاست شما بشناسند ولی من خیلی خوشبین نیستم چون اگر ده نفر از شما که در سیاستی در یک روستا با هم زندگی کنید دوباره اختلاف پیدا میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
پولی که به مالباختگان موسسات ورشکسته پرداخته شد خیلی از ان از همین پول من و شما که پول بیت المال است پرداخت شد
ویا حقوق چند ماه کارگران هفت تپه
و یک چیزی اگر قرار بر این باشد که از پول بیت المال پرداخته شود باید پول چاپ کند دولت و یا اموال خیلی از پولدار ها را مصادره کند و حقوق عقب افتاده کارگران را بدهد
اگر پول چاپ کن تورم بیشتر و اگر پول پولدار ها را بگیرد همین شما صدات در می اید که چرا گرفتن
پس یکبار دیگر می گویم تا اصلاح ساختاری صورت نگیرد وضع همین است
سلطان زباله یا مافیای زباله؟ عجب واژه‌هایی وارد ادبیات ایران شده
نفوذ و اقتدار خارجی موقعی مفید هستش که برا مردم نون و آب بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
مگر نون اب نشده وقتی به عراق بالای ۱۰ میلیارد دلار صادرات دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
نه وقتی پنجاه میلیارد دلار خرج میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
ناشناس 03 : 23
کدوم صادرات ؟

مگه این صادرات تو جیب مردم میره ؟

برو ببین کیا صادرات میکنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
من هم میگم ایران بالای ۷ تریلیون دلار خرج می کند

خطاب به ۷:۰۳
وزیر سابق دانشمند پزشکان تو یه سال 6 برابر برنده جایزه نوبل مقاله نوشته بود. تو خود حدیث مفصل بخوان.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
دوست عزیز

به نکته خوبی اشاره کردید اما در ایران اکثر اعضای هیات علمی دانشگاه ها به خصوص دانشگاه های علوم پزشکی کشور همینطور هستند

شما کافیه به سایت ریسچر گیت یا گوگل اسکولار بروید و کلمه ایران رو جستجو کنید در اونجا شما با اعضای هیات علمی و دانشجویان زیادی از دانشگاه های علوم پزشکی و دانشگاه آزاد آشنا خواهید شد که هر سال بیش از 15 مقاله آی اس آی چاپ میکنند

در حالی که جالب هست بدانید که انجام یک طرح تحقیقاتی آزمایشگاهی یا تجربی بر روی حیوان آزمایشگاهی، دارو و یا مطالعات سیستماتیک و ... نیازمند چندین سال کار تحقیقاتی گروهی هست

به عنوان مثال برنده امثال نوبل پزشکی که دو نفر از ژاپن و آمریکا بودند و به خاطر تحقیقاتشان بر روی سلول های کشنده طبیعی مفتخر به این جایزه شدند هر کدام بیش از 20 سال بر روی نقش این سلول ها در مبارزه با سرطان مطالعه میکردند

و یا تحقیقاتی که بر روی شناسایی داروهای جدید در آمریکا انجام میشود حداقل نیازمند 15 سال بررسی در سطح آزمایشگاهی و بعد بر روی افراد داوطلب و بررسی عوارض جانبی در بلند مدت هست آن وقت در ایران در دانشگاه های مختلف علوم پزشکی داروی اکثر بیماری ها را محققان بزرگوار کشورمان با یک طرح تحقیقاتی 20 میلیون تومنی که همه کارهای آنرا دانشجو ی بیچاره برای پایان نامه خود انجام داده و فقط اسم اعضای هیات علمی را یدک میکشد کشف نموده اند
چقدر بی کفایت هستند مسئولین که مافیا ها وسلطان ها زورشان به انها میچربد ......وای بر احوالشان..............
فقط رشته تجربی:
پرستار 7 میلیون تومان .
پزشک عمومی 20 میلیون تومان.
دندانپزشک 80 میلیون تومان.
پزشک متخصص 200 میلیون تومان الی 2 میلیارد تومان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
عزیز من پزشک عمومی اگر ۲۰ میلیون درآمد ماهیانه داشته باشد نگاه هم بهت نمیکنه چه برسه به درمان
ف ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
راست میگی ؟
خوب توهم بفرما
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
نه عزیزم حقوقشون خیلی بیشتر از این حرفاست و اینی که شما نوشتی مال 20 سال پیشه

الان

پرستار : 40 میلیون تومن

پزشک عمومی : 120 میلیون تومن

دندانپزشک: 300 میلیون تومن

پزشک متخصص : 700 تا 1 ملیارد تومن

و

کارمند ساده شرکت نفت: 30 میلیون تومن

مهندس پروژهای شرکت نفت: 70 میلیون تون

کارگر سر چاه شرکت نفت با 2 هفته استراحت و 2 هفته کار : 50 میلیون تومن

عضو هیات علمی دانشگاه: 40 میلیون تومن

قاضی: 40 میلیون تومن

و معترضین همیشگی

کارمند وزرات خانه: 7 میلیون تومن

معلم: 8 میلیون تومن

و تاسف بار اینکه

کارگر بخش خصوصی : 1 میلیون و 900 تومن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
کاملا درسته. همینه که تمام مخ ها به سمت پزشکی رو آوردن. دیوار کجی که قاضی زاده هاشمی درست کرد.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
کجا به معلم تو مدرسه دولتی ۸میلیون میدن ماهم بیایم اونجا!خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
و مهندس 1 میلیون که هر سه ماه یکبار میدن. ژاپن هم حتما توسط پزشکان پیشرفته شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
معلم2میلیون
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بعد بابک زنجانی دیپلمه ناقص در ظرف ۳ سال تحریم که کاغذ پاره میگفتندش صاحب ۲۱هزار میلیارد تومن شد و خاوری چفیه به گردن ظرف سه سال مدیریت بانک ملی ۳ هزار میلیارد تومن صاحب شد و سلطانهای دیگر
حالا شما برو بگو یک دکتر چرا با زحمت ماهی ۲۰ میلیون پول حلال در میاره؟!، و مردم را بزار سر کار .
آرزومند رشته پزشکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
اگر ظرفیت قبولی در رشته های پزشکی در مناطق محروم و بصورت بومی افزایش یابد و سهمیه جابجایی فرزندان اعضای هیات علمی ملغی شود و دانشجویان پزشکی ودندانپزشکی در موقع ثبت نام در دانشگاه ملزم به سپردن تعهدخدمت بمدت حداقل 10سال در مناطق محروم و مورد نیاز کشور مجبور شوند ،مافیای پزشکی از بین میرود .همه جای ایران سرای من است. چرا همه پزشکان در مراکز استانها مطب باز میکنند؟؟؟؟ چرا جوانان عمر وسرمایه خود را به صرف قبولی در رشته پزشکی با ماندن حداقل 5سال پشت کنکور تلف میکنند؟؟؟ فقط وفقط بخاطر درآمدهای آنچنانی پزشکان؟ حتی بعضیها توانایی قبولی در دانشگاههای ایران را حتی دانشگاه آزاد وغیردولتی راهم ندارند وبا خروج ارزهای فراوان از کشور ، میروند در کشورهای کم سوادپزشکی بخوانند؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
ناشناس ۲۱و۵ همینطوری اعداد و ارقام را ردیف کردی ۰حتی مترون بیمارستان که بعد از رییس بیمارستان مهمترین پست را دارد نصف این مقدار که نوشتی نمیگیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
فکر کنم عدد و رقم بلد نیستی کدوم معلم ۸میلیون میگیره شدیدآدچار توهمی
آقای رحیمی جهان آبادی حرف منطقی و درست و به موقع را زده اندمسئولان توجه کنند
مثل اینکه مشهد خیلی زودتر از قم اعلام استقلال خواهد کرد!
کاملا موافقم ایران بعد از چند سال دیگر جای ماندن نیست برای همین آقازاده ها جای پای خودرا در کشور دیگری محکم میکنند.ولی صدای ملت.. زندگی کردن من مردن تدریجی بود.انچه جان کند تنم عمر حسابش کردم
احمدی نژاد او مردمی نژاد است اگر در انتخابات آینده بیاید 40 میلیون رای دارد اگر باور ندارید نظر سنجی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
بجون هر کی مُرده احمدی برمیگرده
البته تا اطلاع ثانوی به مجمع تشخیص بر نمیگرده
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
اگر انتخاباتی باشد و ۷ میلیون شرکت کنند ،چگونه احمدی ۴۰ میلیون رای می آورد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
اختلاس های سه هزار میلیاردی و کاغذپاره های قطع نامه ای هم بر می گردد؟
جناب رحیمی‌جهان‌آبادی بچه هامان کشته شدند آخرش هم مسئولین میگند اگر روسیه بخواهد ما از سوریه بیرون میرویم. اصلا موقعی که رفتید چی گرفتید که حالا میخواهید برگردید چی
حالا این ناصری خودش کیه و چه گلی به سر این مملکت زده ؟
اینهمه پول و بودجه
اینهمه نفت و گاز و فروش مشتقات اون
گاز مابع و راه و جاده و معادن
با این حال کجای کار میلنگه که مردم فقیری داریم؟
نه رفاه نسبی هست و نه خدمات عمومی شایسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
وقتی بخشیاز ملت دنبال امریکا هستند و فکر می کنند تا رابطه خوب نشود وضع همین چه انتظاری می توان داشت
این در حالی است که تا ساختار اقتصادی اصلاح نشود اگر قاره امریکا هم اینجا بیاید وضع نابسمانی اقتصادی و عدم ثبات وجود دارد
به جای کنسرت برن بشینن براشون روضه بخونن گریه بکنن. شادی میخان چکار
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
روصه خوانی برای موقعی هست که کسی از دنیا بره ولی بستگانش که همیشه حزن و گریه ندارند بهرحال روزی هم برای شادی هست شادی فقط با آهنگ شاد ردیفه بقیه اداشو درمیارن .
جناب جهان آبادی شما نماینده مردمید یا نماینده براندازان!! از تریبونی که باید برای مردم امیدواری و اقتدار نظام را به رخ جهانخواران بکشید آیه یاس می خوانید و کشور را با شوروی مقایسه می کنید واقعا خجالت آور است! نگران نباشید شما با این تفکر در همه جای دنیا پذیرش دارید و برایتان فرش قرمز پهن است.
جولان مافیای زباله در مازندران.
صاحب شریفی اسدی نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها گفت: در موضوع دفع مناسب زباله‌ها ...

دفن چه جور زباله هایی؟
اینقدر احمدی نزاد و روحانی بکنید تا کسی روزی بیاید که شاید شما را از این وضع فلاکت بار نجات زده . اما کسی انگار گوشش به این حرف های که کارشناسان میزنند توجه نمیکنند باز میگوید احمدی نزاد با ابل و طایفه اش بیاید دوباره هر کاری گه کرد رویش هزینا سازی کنند واقعا میخواهید دوباره سخنرانی و درس های تیوریک خسته کننده احمدی نزاد را در تلویزیون ببینید .
از کلیه هموطنان ساکن استانهای خراسان دعوت به عمل می آورد چند روزی مهمان تهرانیها بوده و در کنسرتهای مختلف شرکت کنند. باشد که مورد قبول واقع شود.
یادت تان نرفته هدفمندی مابه التفاوت بنزین است نه صدقه
آخرالزمان شده...
به جای پیدا و محاکمه کردن مدیرعامل فراری بیکفایت و رانت خوار هفت تپه کارگر بیگناه که به گفته خودش حقوق1.200.000 تومانیش را مطالبه کرده باید دستگیر شود؟ اصلا نه شکنجه ای بوده نه چیزی... چرا اصلا باید ایشان و تنی چند از کارگران دیگر دستگیر شوند؟
مگر قانون نمیگوید اعتراض بدون حمل سلاح آزاد است ؟ فقط پخش اعتراضات مردم در کشورهای دیگر مورد پسند آقایان است؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
نظر دولت بهار در مورد بخشی چی هست . بهرحال مثل دهه ۶۰ و ۷۰ که نیست .‌حالا شانس اورد واجبی نخورد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بله متأسفانه !

تمام اعتراضات خارجی ها از نظر آقایون مسالمت آمیز و برحق است
تا زمانیکه رانتخواری وفامیل بازی باشد اوضاع اصلاح نمی شود
خداییش وقتی مردم در کوچه و خیابان میبینم وقتی اخبار رسانه ملی رد میرینم وقتی سایت ها را میخوانم به این کتیجه میرسم که انگار درد بی درمان مواجع شدیم یعنی هر جای کشور را دست میزاری مشکل داره . آخه برای شادی کردن مردم هم مزاحمت ایجاد میکنند . این حرف ها را چرا سال پیش بمردم نگفتید که ای مردم ما با اینجوری موافقیم انطوری نه . اقتصاد را میخواهیم این شکلی باشد وسط بازی شرط قانون را عوص میکنند .
به جای کنسرت برن بشینن گریه بکنن. شادی میخان چکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
البته فقط مردم گریه کنند و آقازاده ها زیر درخت کریسمس شادی کنند
همین‌آلان دارم‌میبینم که جوانان فرانسوی با مشت و لگد به جان پلیس ها افتادند . دمکراسی را میشه در این کشور دید . که تا برای پلیس خطر جانی نداشته باشه نه از فحش و نه از کتک خوردن ناراحت نمیشه خط قرمز ان کشور فقط خطر جانی هست که مقابله میکنه . مسئولی که از حرف مردم ناراحت میشه همان که مسولیت قبول نکنه . روحانی از پس این حرف ها خوب بر امده ادم اگتقاد پدیری هست دمش گرم
افخمی هنوز به فکر دوران جوانیش است جین فوندا الان باید بالای هشتاد سال سن داشته باشد فکر نکنم بتونه تو شرایط خارج از کشورش بازی کنه
یا خدای ابراهیم به دادمان برس
احسن بر آقای جهان آبادی اما انگار هیچکس نمی خواهد درد اصلی رابفهمد هر دو جناح سرخط خود را گم کرده اند اصلاح طلبان فکر می کنند همه چیز در ارتباط با آمریکا و غرب است و اصولگرایان هم فکر می کنند همه چیز در دشمنی با غرب ! آن هم به قیمت متحد شدن با هر کسی ! و فکر می کنند با نفوذ منطقه ای به اقتدار می رسند در حالیکه باید سرخط هر سیاست مداری فقط مردم باشد و مردم ومردم وامروز در ایران توجه به داخل و مبارزه با فساد باید اولویت اول باشد
حواسمون باشه طبق رسوم قبل 2ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری 1400کمی از فشارهای بر مردم کاسته خواهد شد تا مردم به پای صندوقها هجوم بیاورند وقتی خرشان از پل گذشت همه چیز به حالت سابق برمی گردد.... .
" شوروی با ۱۳۰۰۰ کلاهک هسته‌ای از هم پاشید و همان موقع در ۲۰کشور نفوذ و حضور داشت! "
شما عادت دارید جلوی تیتر تان علامت تعجب بگذارید ؟!
آقای رحیمی جهان آبادی گفته همان موقعی که فروپاشیده در 20 کشور هم حضور و نفوذ داشته ؟!
همه کشورها برای امنیت هزینه میکنند اینکه عده ایی بیان اعتراض بکنند که چرا بخشی از یک حکومت دنبال مولفه های قدرت هستن یه سادی لوحی بد خیم هستش از طرفی مشکلات معیشتی مردم ناشی از ناکارامدی مسئولین مربوطه است تو کشور وظایف و مسئولیتها تقسیم شده اند عده ای که مسئولین تامین امنیت داخلی و خارجی کشور را بعهده گرفته اند عملکردشان خوب و دلسوزانه بوده و نتیجه آن قدرتمند شدن ایرن در منطقه می باشد اما مناسفانه عده ایی که مسئولیت معیشت مردم به دوش انها گذاشته شده عملکرد مثبت ندارن لذا نتیجه این شده که شاهد ان هستیم دور از انصاف است که زحمات عده ایی را با استنباط غلط و غیر منطقی نادیده بگیریم اگر مردم با انتخاباتشون مسئولیت معیشت مردم به افراد دلسوز و بی ادعا می سپردن یقینا وضعیت معیشت مردم خیلی بهتر ازاین که هست می شد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر