بازدید 5381
زنوزی به فکر بمب هسته ای در لیگ ایران است!

زوج آزمون - طارمی در نوک خط آتش تراکتور؟

کد خبر: ۸۶۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 06 January 2019

تراکتور سازی با خریدهای گران قیمت و نجومی خود بیشترین هزینه را در فصل جاری رقابت های لیگ برتر داشته است اما گویا هنوز دل زنوزی آرام نگرفته و او قصد دارد بمبی در لیگ برتر ایران منفجر کند که در مقیاس بمب های سپاهان، استقلال و پرسپولیس، بمب هسته ای محسوب می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم تبریزی با جذب بازیکنانی چون دژاگه، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، استوکس، سوگیتا و اخیرا هم کونستانت ستاره سابق میلان نشان داد که توان مالی بسیار زیادی دارد و برای قهرمانی در لیگ برتر حاضر است که با هر قیمتی بازیکن جذب کند.

تیم تبریزی به نظر می رسد که بازهم به دنبال جذب بازیکن است و این بار شاید گرانقیمت ترین و ارزشمندترین بازیکن تاریخ خود را جذب کنند. خبرهای زیادی درباره توافق تیم تبریزی با سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به گوش می رسد. در این حال خروج طارمی از لیست خرید برانکو شاید پای آقای گل دو فصل لیگ ایران را هم به تبریز باز کند تا کهکشان این شهر تکمیل شود.

Image result for ‫طارمی + آزمون‬‎

خبرها حاکی از این است که تراکتور سازی با آزمون قبل از کنستانت به توافق رسیده و مسی فوتبال ایران بعد از جام ملت ها رسما قرارداد خود را خواهد بست. تراکتور سازی با وجود خریدهای گرانقیمت خود در نیم فصل نخست نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم های صدرنشین در رده چهارم به کار خود پایان داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل