بازدید 12775
۵
بازار ارز و سکه؛

یورو در بازار ثابت ماند، در بانک مرکزی افزایش یافت/ دلار ۱۰۵۹۵ تومان قیمت گذاری شد

در اولین روزکاری هفته، اطلاعات دریافتی از بازار آزاد ارز و سکه، نشان می دهد که، بهای سکه تمام طرح جدید با کاهش قیمت همراه بوده است که دلیل این روند نیز افت اندک قیمت دلار در بازار داخلی و هچنین کاهش قیمت جهانی طلا بوده است.
کد خبر: ۸۶۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ 05 January 2019
یورو در بازار ثابت ماند، در بانک مرکزی افزایش یافت/ دلار ۱۰۵۹۵ تومان قیمت گذاری شددر اولین روزکاری هفته، اطلاعات دریافتی از بازار آزاد ارز و سکه، نشان می‌دهد که، بهای سکه تمام طرح جدید با کاهش قیمت همراه بوده است که دلیل این روند نیز افت اندک قیمت دلار در بازار داخلی و هچنین کاهش قیمت جهانی طلا بوده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ امروز شنبه پانزدهم دی ماه ۹۷، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانکی، با کاهش اندک نسبت به نرخ پایانی روز پنج شنبه، به رقم ۱۰۵۵۰ تومان خریداری شد و به قیمت ۱۰۵۹۵ تومان به متقاضی ارز فروخته شد. این در حالی است که نرخ رسمی دلار در بانک مرکزی، همچنان ۴۲۰۰ تومان قیمت گذاری شده است. همچنین هر اسکناس یورو نیز در بازار امروز، بدون تغییر نسبت به پایان هفته گذشته، در سطح ۱۲۵۰۰ تومان خریداری شد و به نرخ ۱۲۵۵۰ تومان به متقاضی فروخته شد.  

این در حالی است که امروز، نرخ یورو در بانک مرکزی به عنوان نرخ رسمی، با افزایش همراه شد.  
 
قیمت دلار

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی نرخ رسمی ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر این اساس، نرخ ۶ ارز کاهش و نرخ ۲۵ ارز از جمله یورو و پوند افزایش یافت؛ نرخ دلار و ۷ ارز دیگر هم ثابت ماند.

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه پانزدهم دی ماه) بدون تغییر نسبت به پنجشنبه گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با ۷۱۷ ریال افزایش نسبت به پنجشنبه گذشته ۵۳ هزار و ۴۳۴ ریال و هر یورو نیز با ۳۷ ریال رشد در مدت مشابه ۴۷ هزار و ۷۷۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۵۶۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۶۸۲ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۷۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۴۱۰ ریال، روپیه هند ۶۰۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۳۱۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۲۳۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۶۹۶ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۶۱ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۴۱۳ ریال قیمت خورد.

از سویی دیگر، نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۶ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۸۷۱ ریال، روبل روسیه ۶۲۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۹۰۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۰۰ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۹۹ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۵۶۹ ریال تعیین شد.

همچنین نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۸۳ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۰۱ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۱۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار و ۲۴۰ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۸۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۶۲۱ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۶۹ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۳۵۵ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۴ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

سکه در مسیر کاهشی

در بازار امروز، نرخ سکه در مسیر کاهشی حرکت کرد. به گونه‌ای که سکه تمام طرح قدیم با کاهش قیمت نسبت به روز پنج شنبه، به رقم ۳,۴۵۰,۰۰۰ تومان رسید. همچنین هر سکه تمام طرح جدید (سکه امامی) با افت قیمت به رقم ۳,۶۳۰,۰۰۰ تومان رسید. در بازار امروز هر قطعه نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی نیز به ترتیب به قیمت‌های ۱,۸۹۰,۰۰۰ و ۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان فروخته شدند. هر سکه یک گرمی نیز امروز ۶۵۰ هزار تومان ارزشگذاری شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ریال ایران از ارز کدوم کشورهای قویتره؟
ریال ایران از ارز کدوم کشورهای قویتره؟
انگار دلار نمیخواد پائین بیاد











تا کی به تمنای وصال تو یگانه................
دستتان درد نکند .............ما منتظر دلار 7 تومان بودیم .که 70 برابرش کردید تحویلمان دادید .واقعا ممنون .شما به مردم لطف دارید
تبریک
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر