کد خبر: ۸۶۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 06 January 2019
با پیدایش بازیهای سه بعدی در دهه نود میلادی چالشی جدید پیش روی بازی‌سازان قرار گرفت، آنها باید فکری برای حرکت کردن و نگاه به محیط در فضای سه بعدی می‌کردند. امروزه این کار با حرکت دادن ماوس برای نگاه کردن در محیط و کلیدهای دبلیو‌ای‌اس‌دی انجام می‌شود ولی در ابتدا اینگونه نبود و چندین سال طول کشید تا این استاندارد شکل گرفت. این امر چگونه اتفاق افتاد؟ جزئیات آن را با زیرنویس فارسی در تکنوتابناک ببینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: