بازدید 7099

دستیابی هکرها به اسناد سری ۱۱ سپتامبر

کد خبر: ۸۶۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰ 05 January 2019

گروهی از هکرها اعلام کردند با دستیابی به اطلاعات فوق محرمانه درباره حوادث ۱۱ سپتامبر، قصد دارند "دولت پنهان" ایالات متحده آمریکا را رسوا کنند.

دستیابی هکرها به اسناد سری ۱۱ سپتامبر

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، گروه سایبری موسوم به "اربابان تاریک" اعلام کرد که چندین گیگا بایت از اسناد و اطلاعات مربوط به حوادث 11 سپتامبر در آمریکا را که تا کنون فاش نشده است، هک کرده است.

این گروه هکری گفته است که به اطلاعات چندلایه در ارتباط با این حادثه دست پیدا کرده است. به گفته هکرها، حساس ترین لایه داده های لو رفته، یعنی لایه پنجم که شامل اطلاعات بسیار سری است، دستکم 2 میلیون دلار ارزش دارد و می تواند دولت پنهان آمریکا را متلاشی کند.

این گروه افزود تعداد بسیاری از اسناد مربوطه را رمزگشایی کرده و قصد دارد هر لایه را به صورت مرحله ای منتشر کند. به گفته آن ها، لایه اول که شامل 650 فایل درمورد اطلاعات بی خطر از این گنجینه هک شده است، شامل اسنادی همچون قراردادها، فیش های حقوقی کارمندان خطوط هوایی آمریکا، پرداخت های بیمه ای و مصاحبه با خویشاوندان قربانیان حملات 11 سپتامبر است.

با این که اسناد لایه اول ارزش اطلاعاتی خاصی ندارند، ولی نشان دهنده عملی شدن تهدیدات هکرها است.

این گروه هکری در بیانیه ای اعلام کرد که هر لایه از اسناد هک شده شامل رازهای بیشتر، محتوای اطاعاتی آسیب رسان بیشتر، اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات دولتی، و در کل حقایق بیشتری از ماجرا است.

هکرها با تعیین ضرب الاجل برای ایالات متحده و همچنین "دولت پنهان"، تاکید کرده است که سانسور کردن و اخبار دروغین نمی تواند فعالیت های این گروه را متوقف کند.

آن ها پیش از این در بیانیه ای اعلام کرده بودند که اطلاعات به دست آمده درباره حوادث 11 سپتامبر در صورت انتشار عمومی حتی روی دست بهترین کارهای ادوارد اسنودن خواهد زد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار