بازدید 3229

تضعیف مجلس خواسته و یا ناخواسته عاقبت خوبی ندارد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تضعیف مجلس خواسته و یا ناخواسته عاقبت خوبی ندارد چرا که تضعیف مجلس به معنای تضعیف مردم است.
کد خبر: ۸۶۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 02 January 2019

محسن علیجانی زمانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 12 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به رئیس سازمان صدا و سیما گفت: در برنامه‌هایی دیده شده که جایگاه رفیع و عظیم مجلس مورد تعرض قرار گرفته، چرا باید از برنامه‌های ساخت صدا و سیما گفته شود" شرم بر مجلس" در حالی که تضعیف مجلس خواسته و یا ناخواسته عاقبت خوبی ندارد چرا که تضعیف مجلس به معنای تضعیف مردم است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور افزود: حال که با تدبیر مقام معظم رهبری شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه‌گانه با توجه به شرایط کشور و آرایش مناسب در برابر تحریم‌ها شکل گرفته است، برنامه جامع، هماهنگ و یکپارچه، ظرفیت‌های اقتصادی کشور در 5 حوزه حاکمیت، دولت، شبه دولتی، شبه خصوصی، نهادهای عمومی غیردولتی و بخش خصوصی ارائه شود که در این صورت تحریم‌ها شکسته می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دولت درخواست می‌شود که با اولویت فکری به حال استان تهران شود چرا که موضوع بحران آب، بازسازی و نوسازی مدارس، ساماندهی آسیب‌های اجتماعی و شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان تهران بسیار اسفبار است.

این نماینده مردم در مجلس دهم از رئیس دانشگاه آزاد درخواست کرد که به مصدومان و خانواده‌های داغدار حادثه دلخراش دانشگاه علوم تحقیقات رسیدگی شود، تصریح کرد: باید اقدامی جدی برای جلوگیری از تکرار این حوادث صورت گیرد در غیر این صورت در آینده از رئیس دانشگاه آزاد مطالبه جدی خواهیم کرد که باید پاسخگو باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر