بازدید 1999

ساماندهی ۶۰۰ گروه تبلیغی طلاب

کد خبر: ۸۶۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 01 January 2019

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از ساماندهی نزدیک ۶۰۰ گروه تبلیغی جهادی خبر داد و گفت: از ظرفیت این طلاب در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی استفاده می‌شود.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستانه حضرت معصومه(س) به بیان رویکردهای دوره جدید مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت.

وی سازمان تبلیغات اسلامی را بازوی مقام معظم رهبری برای تبیین اسلام ناب، اسلام عاشورایی، اسلام انقلابی و اسلام امام خمینی(ره) دانست و تاکید کرد که در این راستا از ظرفیت‌های شبکه تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی استفاده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم جوانان را مخاطبان اصلی برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: در زمینه ساختار فعالیت‌ها، رویکرد جبهه سازی تحت اشراف بزرگان، توسعه کار جبهه، تقسیم کار جبهه‌ای و ایجاد هم‌افزایی مشترک مورد توجه خواهد بود.

حجت‌الاسلام عزت زمانی استفاده حداکثری از ظرفیت تبلیغی گروه‌های جهادی را یکی دیگر از برنامه‌های تبلیغات اسلامی بیان کرد و گفت: نزدیک ۶۰۰ گروه تبلیغی جهادی فعالیت می‌کنند که از ظرفیت این گروه‌ها برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی استفاده می‌شود.

وی فاصله حداکثری از تصدی‌گری در حوزه فرهنگ و ایفای نقش سیاستگذاری، هدایت حکیمانه و نظارت مومنانه فعالیت‌ها را یکی دیگر از اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد.

وی با بیان این که در جغرافیای عملیات، مسجد، محور همه فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی خواهد بود، تاکید کرد: خوشبختانه مسئولان استان در مورد طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی نگاه خوبی به اداره کل تبلیغات اسلامی استان دارند و مساجد و ائمه جماعات در این طرح‌ها به عنوان محور فعالیت‌ها در نظر گرفته شدند.

حجت‌الاسلام عزت زمانی استفاده از ظرفیت بی‌بدیل حوزه علمیه قم را یکی دیگر از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: قم، مرکز تشیع، حوزه علمیه و زیارت است و با طراحی مرکز آموزش نیروی انسانی، مرکز طراحی هنر متعالی دینی و مرکز طراحی فعالیت‌های جبهه‌ای در تلاش هستیم این کلانشهر مذهبی به عنوان مرکز تشیع در حوزه فرهنگ تجلی پیدا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تشتت در نظام تبلیغی را آزاردهنده دانست و ابراز امیدواری کرد که این مشکلات با نقش هدایت‌گری آیت‌الله سعیدی برطرف شود.

وی توسعه کمی حضور روحانیت در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: چند ده هزار طلبه برادر و خواهر در قم حضور دارند که باید از ظرفیت آن‌ها استفاده کرد.

حجت‌الاسلام عزت زمانی عملیات اصلی سازمان تبلیغات اسلامی در سال جاری را اجرای برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: خوشبختانه فعالیت‌های خوبی از سوی هیأت‌های مذهبی و مساجد استان و گروه‌های جهادی تبلیغی برای گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست