کد خبر: ۸۶۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶ 31 December 2018
کمپرسور کولر خودرو، یک کلاچ دارد که در مواقع ضروری باعث درگیر شدن و به کار افتادن کمپرسور می‌شود. اما این کلاچ بعد از مدتی کمی شل می‌شود و شکاف بین آن و کمپرسور زیاد می‌شود و وقتی گرم شود و یا حتی در حالت عادی، دیگر نمی‌تواند کمپرسور را درگیر کند. حالا یا باید این شکاف را کم کرد و یا کلاچ کمپرسور را عوض کرد. در این ویدیو نحوه کم کردن این شکاف به وسیله بست پلاستیکی، آموزش داده می‌شود. با اینکه این روش، راهی اصولی به نظر نمی‌رسد ولی بسیار کارآمد می‌باشد و در بسیاری موارد می‌توان از این روش استفاده کرد.
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
سلام دوستان، من v8 مدل 94 دارم ، موقعه عوض کردن تسمه تایم باتری ماشین خالی کرد و مجبور به باتری گیری شدیم تو جاده دید م کولرم گرما میده (فن کار نمی کرد ) رفتم تعمیرگاه سر در نیاورد فیش فن و عوض کرد فیش فشنگی رو چک کرد مقاومت و چک کرد رله ها رو عوض کردگاز کولرو شارژ کرد و ecu رو آپدیت کرد درست نشد ولی با باز کردن سر باتری کولر درست شد و فن کار کرد. ولی بعد اون فهمیدم فن دور تند کار نمیکنه و کمپرسور بعد ده دقیقه کار کردن پشت سر هم کلاچ میکنه و صدای کلیک میده... وقتی برگشتم به شهرمون بردم یه تعمیرگاه دیگه اول فشار گاز کولر و چک کرد و کلاچ کمپرسور هم تست کرد سپس ecu رو آپدیت کرد و فن دور تند شروع به کار کرد ولی باز کولرو روشن میکنم بعد از ده دقیقه دوباره کمپرسور پشت سر هم کلاچ میکنه ، بنظرتون ایراد از کجاست از ECU از اتصال به بدنه از سنسور دما و فشار گاز از سنسور دمای اتاق یا از سنسور دمای بیرون ؟
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: