بازدید 6577

دیدار رئیس مجلس با مراجع عظام تقلید

کد خبر: ۸۶۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 28 December 2018

رئیس مجلس شورای اسلامی با آیات عظام و مراجع تقلید در شهر قم دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به قم سفر کرده است، با حضرات آیات صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار لاریجانی گزارشی از روند شرایط اقتصادی کشور و کنترل ارز و همچنین در مورد شرایط منطقه و موفقیت هایی که کشور در این عرصه داشته ارائه کرد.

گفتنی است، ضرورت همگرایی و همدلی بیشتر نیروهای سیاسی و کمک به رفع مشکلات مردم موضوع دیگری بود که رئیس مجلس به آن اشاره کرد.

آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار اظهار داشت: به نظر من سران احزاب و گروه های سیاسی از اوضاع کشور و گرفتاری های مردم بی اطلاع هستند وگرنه این گونه به مسائل حاشیه ای و فرعی نمی پرداختند.

وی ادامه داد: از طرفی متاسفانه برخی از کسبه ملاحظه مردم به خصوص طبقات ضعیف را نمی‌کنند و تا آنجا که بتوانند گران فروشی می کنند که باید توجه کنند که ملاحظه مردم بنمایند و این قدر به طبقات مختلف جامعه فشار وارد نکنند.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: فضای مجازی می تواند نقش مهمی داشته باشد که باید برای آن فکری کرد.

وی همچنین از خدماتی که در قم شده است قدردانی کردند و بر ضرورت به سامان رساندن فرودگاه قم که می تواند در اقتصاد قم و شرایط عمومی این شهر نقش مثبتی ایفا کند تاکید شد.

همچنین در دیدار لاریجانی با آیت الله صافی گلپایگانی، وی گزارشی در خصوص مسائل مهم کشور و بحث ارز و بودجه ارائه کردند.

گفتنی است پیش از دیدار لاریجانی با آیات اعظام و مراجع تقلید، رئیس مجلس شورای اسلامی از آیت الله صالحی خوانساری از خطبای مشهور شهر قم عیادت کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار