بازدید 4513

ارتش با اقتدار از مرزهای شرقی حفاظت می‌کند

کد خبر: ۸۶۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 28 December 2018

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که این نیرو در مرزهای شرقی کشور با اقتدار استقرار دارد.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در این رابطه اظهار داشت: نیروهای ما در مرزهای مشترک با کشور افغانستان استقرار پیدا کرده اند.
وی افزود: این استقرار در راستای ایجاد امنیت بیشتر و به دنبال تولد امنیت مضاعف در این قسمت از مرزها صورت گرفته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه تمام مرزهای کشور در امنیت کامل هستند، گفت: هیچ تهدیدی از جانب مرزها جمهوری اسلامی ایران را تهدیدی نمی کند.

امیر حیدری گفت: حضور نیروهای ارتش در مرزهای غربی به معنی وجود تهدیدی در این مرزها نیست.

وی با اشاره به اینکه براساس قانون، ارتش مسئولیت حفاظت از مرزها را بر عهده دارد، اظهار داشت: برای انجام دادن صحیح این ماموریت، حضوری فعال در مرزها داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا در آمادکی کامل هستند.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشگر محمدباقری رییس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چندی پیش اعلام کردکه نیروی زمینی ارتش مسئولیت مرزبانی مرزهای مشترک با افغانستان را بر عهده گرفته است.

رییس ستادکل نیروهای مسلح چندی پیش در جمع فرماندهان نیروی زمینی ارتش گفت: قطعا پس از واگذاری ماموریت مرزبانی مرزهای مشترک با افغانستان به این نیرو مرزهای امن تری را نسبت به گذشته خواهیم داشت.

سرلشگر باقری عنوان کرد: افغانستان دچار برخی نگرانی ها و نا امنی ها است و احتمال دارد اتفاقاتی در مرزهای مشترک رخ دهد که با استقرار نیروی زمینی، ایجاد استحکامات و برنامه ریزی هایی که صورت می گیرد، امید است امن ترین مرزها را در این منطقه داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل