بازدید 2225

دانشگاه پیام نور برنامه توسعه کمی ندارد

کد خبر: ۸۶۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 22 December 2018

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه در تدوین چشم انداز خود برای توسعه کمی برنامه خاصی ندارد، ولی عمده فعالیت‌های آن برای کیفی سازی در تمام ابعاد و حوزه‌های مختلف است.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه پیام نور، حسن علیزاده با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور به دنبال افزایش نفوذ و تاثیر پذیری این دانشگاه در حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه است، گفت: درصدد هستیم بسترهای لازم برای برقراری ارتباط دانشگاه با صنعت را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور با پشت سر گذاشتن مشکلات و چالش‌های مختلف به رشد مطلوب رسیده و طی ۳۰ سال سابقه موفقی داشته است و فارغ التحصیلان آن در حوزه‌های مختلف علمی درخشیده اند.

معاون اداری؛ مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه در سال آینده بالغ بر یک هزار نفر در دانشگاه پیام نور بازنشسته خواهند شد، افزود: نیروهای واجد شرایط از مجوزهای استخدامی این افراد برای تبدیل وضعیت اداری بهره مند خواهند شد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان هاب الکترونیکی در جامعه مطرح است و از این رو نیاز به توجه از سوی مسئولان دارد.

معاون اداری؛ مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در تدوین چشم انداز خود برای توسعه کمی برنامه خاصی ندارد، ولی عمده فعالیت‌های آن برای کیفی سازی در تمام ابعاد و حوزه‌های مختلف است که پس از تایید هیات امنا اجرایی می‌شود.

وی عمده برنامه‌های دانشگاه پیام نور در سال ۹۸ را، به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام و رسیدگی به وضعیت واحدهای اجاره‌ای معطوف دانست، گفت: خودگردانی مراکز این دانشگاه و استقلال مالی از اهداف بلند مدت این دانشگاه است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی