بازدید 24469
هزار و پانصد و سیزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

داماد خواهر روحانی هم در دولت پُست گرفت؟!/زاکانی: از رفتار نماینده سراوان خجالت کشیدم/موضوع «داماد» با «ژن خوب»متفاوت است!/احتمال ترمیم و افزایش مجدد دستمزد کارگران

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پیش‎بینی آشنا از عاقبت تحریم‌های آمریکا/آیت‌الله سبحانی: ناشران گفتند سالانه ۱۳۰ میلیون جلد کتاب از بین می‌رود/واکنش آیت الله مکارم به اظهارات رحیم پور ازغدی: چرا می‌گذارید دروغ بگویند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 19 December 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

آخرین وضعیت پرونده عراقچی

رئیس کل دادگستری استان تهران، آخرین وضعیت پرونده احمد عراقچی را تشریح کرد. غلامحسین اسماعیلی در خصوص آخرین وضعیت پرونده احمد عراقچی، گفت: این پرونده در دادگاه تعیین شعبه شده و قاضی در حال مطالعه پرونده است. وی افزود: هنوز زمان دقیق برگزاری دادگاه تعیین نشده و پس از اتمام مطالعه پرونده، این کار انجام می شود. این مقام قضایی همچنین از ارسال پرونده چند مدیر بانکی به دادگاه های ویژه خبر داد و گفت: به زودی پرونده این افراد در دادگاه بررسی می شود. پیشتر، رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری علنی دادگاه معاون سابق ارزی بانک مرکزی خبرداده بود. «واردات غیر قانونی خودرو، تلفن همراه، سکه و ارز» عناوین چهار پرونده بزرگ اقتصادی است که چند ماهی می شود قوای سه گانه و چندین نهاد پیگیر آن بوده اند. پرونده‌هایی که باعث شد علاوه بر تشکیل شعب ویژه، بنا به درخواست رئیس قوه قضائیه، تشریفات رسیدگی به آنها با استجازه از رهبر معظم انقلاب، حذف و با دقت و سرعت بیشتری رسیدگی شود. همزمان با این پروندهها، پرونده یکی از مفسدان اقتصادی هم دوباره به جریان افتاد.

داماد خواهر روحانی هم در دولت پُست گرفت؟!

سایت راه دانا مدعی شد علی عرب داماد آقای نجار، شوهر خواهر رئیس جمهور با ۳۰ سال سن و بدون تجربه مدیریتی کافی با حمایت های صورت گرفته به سمت «مدیر عامل شرکت عمران خدمات و آب سازمان منطقه آزاد کیش» منصوب شده‌ است

پیش‎بینی آشنا از عاقبت تحریم‌های آمریکا

رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: دور جدید تحریم های آمریکا علیه ایران نمی تواند دوام طولانی داشته باشد، چراکه یک جانبه است و تحریم همه کشورهایی که مایل به همکاری با ایران هستند، امکان ناپذیر است.

زاکانی: از رفتار نماینده سراوان خجالت کشیدم

نماینده سابق مجلس با اشاره به برخورد نماینده سراوان با مأمور گمرک نوشت: به‌عنوان یک نماینده ادوار مجلس از سقوط اخلاقی مسئولان خجالت کشیدم. علیرضا زاکانی، نماینده سابق تهران و عضو ارشد جمعیت رهپویان انقلاب، درباره رفتار نماینده سراوان با مأمور گمرک در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: فیلم تکان‌دهنده توهین نماینده سراوان را دیدم. به‌عنوان یک نماینده ادوار مجلس از سقوط اخلاقی مسئولان خجالت کشیدم. توجیه بدتر وی در علت برخورد را شنیدم و بیشتر خجالت کشیدم. فاجعه‌آمیزتر، نگاه ضد مردمی چهل نفر از نمایندگان مجلس در استیضاح وزیر اقتصاد بود که حسابی شرمنده‌ام کرد.

واعظی: داماد روحانی همشهری وزیر صنعت است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره انتصاب داماد رئیس‌جمهور در دولت توضیحاتی ارائه کرد. محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، در حاشیه جلسه امروز (۲۸ آذر) در جمع خبرنگاران در خصوص انتصاب داماد روحانی در وزارت صنعت گفت: دکتر روحانی در جریان این انتصاب نبوده و هیچگاه فردی را توصیه نکرده و نمی‌کنند. وی افزود: دکتر‌مهدی زاده از دوستان قبلی آقای رحمانی بوده و همشهری هستند. عملکرد ایشان روشن بوده است. دکترای زمین‌شناسی دارد، صاحب سبک و علم است، و از چندماه قبل ازدواجشان کارنامه اجرایی خوبی داشته است.

آیت‌الله سبحانی: ناشران گفتند سالانه ۱۳۰ میلیون جلد کتاب از بین می‌رود

آیت‌الله سبحانی در حاشیه درس خارج امروزشان گفتند: به بنده اعلام کردند که چند نفر از ناشران قصد دارند خدمت شما برسند و فکر می‌کردم قرار است درباره گرانی کاغذ و سایر مسائل صحبت کنند؛ اما سه مطلب در آن جلسه مطرح شد. آیت الله سبحانی ادامه داد: مطلب اولی که در آن جلسه ذکر شد، آن بود که هر سال در ایران، ۱۳۰ میلیون جلد کتاب چاپ می‌شود؛ اما دانش آموزان به این کتب اهمیت نداده و پس از اتمام سال تحصیلی پاره شده و دور ریخته می‌شود و دولت هم مجبور است برای سال بعد، کتاب‌های دیگری را چاپ کند و باید کاری کنیم که این کتب، ضایع نشده و به دست طبقه دوم برسد و بنده هم نظری درباره این مسئله ندادم؛ چون اهلش نیستم؛ البته مطلب خوبی بود و اگر بتوان کاری کرد که این کتاب‌ها بماند، مسلما در اقتصاد مؤثر است. وی تصریح کرد: مطلب دوم آنان این بود که در کشور ما درخت و جنگل کم است و ما از سنگ، کاغذ‌هایی را درست کردیم و بنده این کاغذ‌ها را دیدم و نظری نداشتم.

یک منبع آگاه: درازهی برای تمدید ضمانت نامه یکی از واردکنندگان خودرو به گرک رفته بود

یک مقام مسئول گفت: نماینده مردم سراوان بدون هماهنگی قبلی و در زمانی که رئیس کل گمرک حضور نداشت، قصد ورود به ساختمان و ملاقات با وی را داشته و کل مدت زمان معطلی وی در گمرک ۱۰ دقیقه بوده است. یک منبع آگاه که خواست نامش در گزارش ذکر نشود، در خصوص جزئیات این درگیری، گفت: آقای درازهی همراه با آقای حاجب که در حوزه واردات خودرو فعال است، سوار بر خودروی لکسوز آبی، بدون هماهنگی قبلی به درب پارکینگ ساختمان شماره ۲ گمرک مراجعه و قصد ورود به گمرک و دیدار با آقای میراشرفی، رئیس کل گمرک را داشتند. وی با رد گفته‌های نماینده سراوان درباره معطلی طولانی، افزود: به هیچ وجه مدت زمان حضور این نماینده در گمرک ۴۵ دقیقه نبود؛ بلکه مشاهدات ما از دوربین‌های مدار بسته گمرک حکایت از آن دارد که از زمان رسیدن آقای درازهی به درب پارکینگ ساختمان گمرک تا زمانی که گمرک را ترک کنند، به طور کلی ۱۰ دقیقه به طول انجامیده است. وی ادامه داد: آقای درازهی در حالی قصد ورود به ساختمان گمرک را داشتند که از قبل هیچ هماهنگی انجام نداده بودند و به همین دلیل بود که مامور انتظامات از ورود وی به ساختمان جلوگیری کرد. وی گفت: از سویی دیگر آقای میراشرفی، رئیس کل گمرک نیز در آن ساعت در گمرک حضور نداشتند. اگر طبق گفته خود آقای درازهی، از قبل هماهنگی‌ای صورت گرفته بود، قطعا اطلاع داشتند که رئیس کل گمرک در آن ساعت در گمرک حضور ندارد. وی اظهار داشت: این نماینده برای تمدید پرونده ضمانت نامه آقای حاجب قصد ملاقات با رئیس کل گمرک را داشته است. /مهر

واکنش آیت الله مکارم به اظهارات رحیم پور ازغدی: چرا می‌گذارید دروغ بگویند

آیت‌الله مکارم شیرازی، در باب مسائل روز به سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نمازجمعه تهران اشاره کرد و گفت: هفته گذشته در سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه تهران، ضد حوزه‌های علمیه صحبت کردند، عجیب است نمازجمعه‌ای که ائمه جمعه فرزندان حوزه هستند، پایگاهی برضد حوزه شود. چطور می‌شود شما به فردی اجازه دهید ضد حوزه حرف بزند و دروغ بگوید. او خطاب به طلاب حاضر در درس عنوان کرد: شما می‌دانید که در دروس حوزه، مرتب حرف‌های تازه و مطابق نیاز‌های روز زده می‌شود، اما این فرد عنوان می‌کند چهل سال است حرف‌های تازه در حوزه زده نشده است، اینجا برخی گمان پیدا کردند که درون نظام هم افرادی بر ضد حوزه هستند. آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به تاسیس اولین حوزه علمیه توسط شیخ طوسی و فراز و نشیب‌های آن در طول هزار سال گفت: حوزه نباشد هیچ چیزی نیست؛ اما بدانید خدا و امام زمان حافظ حوزه هستند. او در ادامه توجه حوزویان را به سه نکته جلب کرد و ادامه داد: نکته اول اینکه حوزویان دست اتحاد به یکدیگر داده و متحد شوند؛ نغمه خلافی در حوزه نباشد. دوم اینکه مسائل روز و مستحدثه را همه بدانند و پاسخ شبهاتی که از سوی وهابیت و غیر وهابیت مطرح می‌شود را بدانند.

دلیل عجیب خاتمی برای مخالفت با شهرداری محسن هاشمی

عبدالواحد موسوی لاری در مورد چرایی مخالفت خاتمی با نامزدی محسن هاشمی برای شهرداری تهران گفته است کسی مخالف هاشمی نبوده، اما این نگرانی وجود داشته که پس از شهردار شدن آقای هاشمی افراد تا آخر با او نمانند و در همان دوران مدیریت ایشان بر شهرداری برای او مشکل ساز شوند و مخالفت آقای خاتمی با شهردار شدن ایشان از این جهت بوده است.

تریبون‌های رحیم پورازغدی باید محدود شود

آیت الله سیدمحمد غروی عضو ارشد جامعه مدرسین به شدت از سخنان اخیر رحیم پور ازغدی در مورد حوزه انتقاد کرد. غروی در واکنش به اظهارات وی در گفتگو با «انتخاب» اظهار داشت: متأسفانه، آقای ازغدی بیش از آنچه به او مربوط است، صحبت می کند. او باید حد و منزلت خود را بداند و متوجه موقعیتی که در آن قرار دارد باشد. رحیم پور ازغدی اگر می خواهد در مورد حوزه نظر دهد، حداقل بیاید به او آموزش بدهیم. ازغدی در زمینه های مختلف ادعا دارد؛ این شخص موجب نارضایتی بزرگان شده. تریبون های ازغدی باید محدود شود؛ حداقل فردی معنای حرف هایش را به او بفهماند. ظاهرا همه مسائل حل شده، فقط همین مسئله مانده که ازغدی باید حل کند.

احتمال ترمیم و افزایش مجدد دستمزد کارگران

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از احتمال ترمیم دستمزد کارگران تا قبل از پایان امسال خبر داد و گفت: منتظر پاسخ معاونت حقوقی ریاست جمهوری در این باره هستیم. اساسا درباره این سیاست کلی که ما در کشور بتوانیم چند بار حداقل دستمزد را تعیین کنیم باید با دولت هماهنگی کامل داشته باشیم ولی قطعا برای سال ۹۸، باید از یک روش متنوع‌تر و متفاوت‌تر بهره‌مند شویم. در جلسه شورای عالی کار، یکی از اعضا موردی را مطرح کرد و گفت که قانون گفته دستمزد را سالانه و هر سال یکبار تعیین کنیم و این که چند بار در سال دستمزد را تغییر دهیم، منطق ندارد و با آن مخالفت کردند؛ ما در آن جلسه به جمع بندی نرسیدیم، ولی این کار را هم نفی نکردیم و به همین دلیل از معاونت حقوقی ریاست جمهوری استعلام مکتوب به عمل آوردیم و در حال حاضر منتظر پاسخ دکتر جنیدی در این خصوص هستیم و آن را در جلسه شورای عالی کار مورد بهره‌برداری قرار می‌دهیم. /ایسنا

موضوع «داماد» با «ژن خوب»متفاوت است!

امیر رضا واعظ آشتیانی، فعال اصولگرا درباره مترادف‌سازی انتصاب دامادهای شخصیت‌های سیاسی در سمت‌های مدیریتی با ژن خوب به خبرآنلاین گفت: موضوع شغل داماد یک شخصیت سیاسی را نباید با ژن خوب یکی کرد چون ژن خوب از تکبر می آید اما این موضوع دیگری است. فارغ از جناح بندی ها و سیاست بازی ها باید به این موضوع نگاه کرد. من خودم سؤالم این است که داماد مسئولان چه کار باید انجام دهند؟ چون پدرخانمش رئیس جمهور، رئیس مجلس، وزیر و وکیل است، تکلیفش چیست؟ البته با رانت خوردن برای مسئولیت گرفتن مخالفم ولی اگر دامادی شایستگی دارد و شرایط خدمت همچون یک فرد عادی برایش مهیا است، این اشکالی ندارد مسئولیت بگیرد. متأُسفانه فضای سیاسی کشور ما خیلی آلوده است و این باعث می شود که ما به هر موضوعی ورود کنیم. حالا داماد رئیس جمهور می خواهد باشد یا هر مسئول دیگری.

درخشش دختران فوتبالیست ایرانی در ایتالیا

چند ماه پیش و به فاصله دو ماه مانده به برگزاری مسابقاتی به نام «بالو موندیال» در شهر تورین، دختران ایرانی ساکن در این شهر که اغلب دانشجو هستند تصمیم گرفتند تا با تشکیل دادن تیمی در این مسابقات حضور داشته باشند. کسری چلبی، مربی این تیم می‌گوید که هدف آن‌ها تنها حضور در میدان سبز فوتبال بود و تصور نمی‌کردند که بتوانند به یکی از تیم های موفق زنان تبدیل شوند و مسیر رویاهای فوتبالی خود را کوتاه‌تر کنند. در این مسابقات که در شهرتورین، یکی از پایتخت‌های فوتبال در قاره سبز، برگزار شد، تیم دختران ایرانی موفق شدند تا در میان سی و دو تیم، مقام سوم را کسب کنند. آن‌ها در این مسابقات حتی موفق شدند تیم دختران ایتالیا را سه صفر شکست بدهند و البته برنده جام اخلاق را نیز کسب کنند. نکته مورد توجه دیگر، ترکیب افراد حاضر در این تیم است. نسترن کشمیری پور از همدان، طناز مولایی از اصفهان و کاپیتان این تیم یعنی سمیه صرفجو که همچون چلبی از شهر رشت می آیند و برخی دیگر از بازیکنان که از تهران و کرج هستند. در واقع تیمی که می توان گفت از نقاط مختلف ایران تشکیل شده است. /یورو نیوز

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۱۰۷
نماینده هتاک ، عصاره فضایل « تَکرار» بود...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
کومار سفیز هند در ایران اظهار داشت:

" پولی که برای خرید نفت ایران از سوی هند پرداخت می‌شود، الان به حساب‌های ایرانی نمی‌رود و در یوکوبانک نگهداری می‌شود و وقتی پول به روپیه در این بانک نگهداری شود، شامل مالیات می‌شود.در تحریم‌های قبل این مورد وجود نداشت و اکنون بانک مرکزی ایران باید این مسئله مالیاتی را حل کند! او افزود خرید نفت خام هند از ایران ۱.۲۵ میلیون تن در ماه یا ۳۰۰ هزار بشکه در روز است و مشروط براینکه قیمت نفت خام ۶۰دلار برای هر بشکه باشد، این پول به ۵۴۰ میلیون دلار در ماه می‌رسد."

یعنی فاجعه از این بزرگتر امکان ندارد. در دور قبلی تحریم هند حداقل نیمی از پول را به یورو پرداخت می کرد و حرفی برای گرفتن مالیات از پول نبود ولی حالا هندی ها هم زرنگ شدند و صحبت از مالیات جدید روپیه بر پول نفت ایران می کنند. چرا که نه؟! ضعیفتر از دیپلماتها و وزرا دولت اقای روحانی که گیر نمی اورند. اقای سفیر کبیر! هند فرموده که با قیمت 60 دلار 540 میلیون دلار درامد ایران می شود! نه اقای سفیر این 540 میلیون دلار خرجی است که اگر تحریم نبود شما باید به ایران می پرداختید. ولی حالا بابت این مالیات خود ساخته. هزینه بانک هندی . هزینه و مالیات تبدیل دلار به روپیه . تخفیف در خواستی . هزینه بیمه و حمل و نقل که ایران می پردازد و از همه بدتر خرید کود و برنج فقط از بازار هند این 540 میلیون دلار برای شما 200 میلیون دلار هم هزینه ندارد. یعنی 340 میلیون دلار سود. به علاوه امتیازات احتمالی که از امریکا هم گرفتید. واقعا فاجعه است. افسوس
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
چرا میخوان فرزندان مسئولین ایرانی رو از آمریکا بیرون کنند همه میدونیم که جز فرزندان مسئولین هیچکس دیگه ای درآینده مسئول نخواهد شد چون آنها از بدو تولد رجل سیاسی بدنیا می آیند وگرنه بقیه مردم که بچه هایشان بخاطر آتش گرفتن بخاری های نفتی در مدارس درهمان کودکی از دنیا می‌روند چه رسد به مسئولیت ، بنابراین چه بهتر بود که مسئولین آینده ایران در آمریکا باسواد و دنیادیده پرورش می یافتند و آنقدر برای خود سرمایه دست وپا می کردند تا بقول استاد هاشمی طباء زمانیکه به مسئولیت رسیدند حرص و طمع برای بیت المال نداشته باشند تازه شما فکر کردید فرزندان مسئولین میلیاردر که ارز زیادی به آمریکا وارد کرده اند رو هم اخراج میکنند؟ پس سخت در اشتباهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
این خانه هر شب اینجا چی میگه برا خودش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اتفاقا من باهاش موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
ببه تازگی تابناک یه متن جالبی نوشته بود به این مضمون که : ابتكار در مصاحبه‌ای كه ماه گذشته خبر آنلاین منتشر كرد، اظهار داشت كه تصمیم بسیاری از ایرانی‌ها برای تحصیل در آمریکا در دهه‌های گذشته لزوماً به معنی رد ماهیت هژمونیک ایالات‌متحده و سیاست‌های دولت آن نیست.

بیشتر خوانندگانی که در مورد این مقاله نظر دادند، این ایده را رد کرده و تحصیل پسرش در ایالات‌متحده را مغایر با نقش فعال او در انقلاب اسلامی ـ که روابط ایران را با واشنگتن خاتمه داد ـ دانستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
خطاب به ۲۱.۳۰
این خانه اول یک متن که در طول روز نوشته و ویرایش کرده و کپی کرده میزاره زیر نظر اول.کاملا هم بی ارتباط با بسته خبری.نظر پرچم امریکا امشب برای اونه ولی سنت شکنی کرده اومده نظر بعدی رو هم گذاشته.بعد برای اینکه حق نفر اول رو زیاد پایمال نکنه میره یواش یواش پایین به اسم کولی بالی بعد مهدی دو صفر بعد.‌..همینجور کامنت میزاره.یک تنه امار بازدید تابناک رو هم بالا میبره که برای تابناک هم خوبه.منتهی مچش رو گرفتن خودش هم میدونه ولی خوب چاره نیست زندگی سخته دیگه.نصف کامنتهای ضد دولت رو تو تابناک یک تنه بعهده گرفته.از خوندن نظراتش لذت ببر .تازه این فرهیختشونه.بعدشم دموکراسی یعنی همین.یعنی همه بتونن حرف بزنن بهترین نظرات جمع بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
۲۱:۵۰ داداش زیاد سخت نگیر زندگی صدسال اولش سخته اون ضد دولت حرف میزنه خوب تو هم میتونی از دولت دفاع کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
تریبون‌های رحیم پورازغدی باید محدود شود?????
این دفعه حرف ملت رو زده.
مهدی دوصفرهفت
| Czechia |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
خیلی مسخرست که بزرگترین دارنده ذخایر نفت و گاز در جهان بزرگترین استانش گاز نداره و بخاطر استفاده از بخاری غیر استاندارد نفتی آینده سازانش پرپر میشن
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
منظورت چی هست یعنی هند بابت خرید نفت از ایران یا باید کالا بدهد یا باید به دلار ندهد بعد با روپیه یا یورو . حالا کشور هند هر کدام از موارد بالا را چگونه ارزش گذاری میکند . یعنی ارزش روپیه در ایران و نسبت دیگر ارزها چقدر هست . مسایل کمی پیچیده هست بیشتر توضیح بده منظورت چی هست
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
دوست عزیز تحلیل عجیبی میکنی . یعنی آمریکا با شرکای تجاری خودش هم در آسیا و هم در غرب معامله پتهانی کرده که با فشار به ایران با انکه خودش با ایران تبادل تجاری ندارد با ترفندی در سود حاصل از تحریماا هم شریک هست . یعنی هند و چین عمدا نقش بازی میکنند . این دیگر چه حرفی هست میزنید . مطمن هستی یا نظر شخصی دادی . اشتباه میکنی .
ثروت مردم یک سوم شد ، لیست امیدی ها ککشون هم نگزید..
اما برای هم حزبی شون ، دنبال استیضاح وزیر اقتصاد افتادن..
پاسخ ها
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
امید؟!
چه واژه غریبی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
یک سوم شدن ثروت مردم بخاطر سیاستهای کلان هست که از عهده نماینده ها خارج بود.در مورد دفاع بیجا از نماینده هتاک با شما موافقم.این میزها برای خدمت بود یک زمانی نه برای اعمال قدرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
فارغالتحصیلان ممتازدانشگاههابیکارند فامیلهای فلان مسوول پست های رده بالاراعلنااشغال میکنندودخترانشان درکشورشیطان بزرگ مشغول تحصباند!!!! علی برکت الاه
آقای روحانی پست جدید خواهر زاده را به شما وملت بزگ ایران تبریک میگویم هم داماد شما وهم خواهر زاده شما مانند خود شما از نخبگان مملکت هستند وهمان طور که شما هاشمی مملکت را به ویرانی کشیدید حالا نوبت داماد ‌خواهر زاده شما ومحسن هاشمی است که که مملکت را یک دفعه خراب کنند به هر حال سر نوشت مملکت به دست کسانی افتاده که خودشان را هم نمی توانند اداره کنند وهمه آنها فتنه انگیز ند درود بر دولت بهار واحمدی نژاد صادق
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
این اقا کلید ساز ماهریست، سوال اینست برای ملت و یا برای خویشاوندان
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
هاشمی کشور را ویرانه کرده بود . واقعا اینو با جواب سیاسی گفتی یا نه واقعا اصلا کارهای ایشان خبر نداری . بازسازی مناطق جنگی . احیای آب و خاک و آب خیز داری و مراتع و جنگل کاری کم کاری هست . آسفالت کردن تمام مناطق ییلاقی و آب و برق ان مناطق . ولی تفکری مانع کار ایشان شدند که آره کشور بسمت سرمایه داری میبرد و با همین کفتمان با تفکر سیوسیالیستی کشور ما را به چنین وضعیتی رساندید که منافع ملی کشور را با ترفند مبارزه با غرب به باد دادید هنوز زبانتان هم دراز هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
هاشمی هر چی بود تمام شد و رفت . مرده را ول کن به زنده بچسب . دست از سر افراد ی که از دنیا رفتند حتی دوره قبل از انقلاب بردارید ببینید شما برای کشور چکار کردید . شما به مقام هاشمی برس بعد نظر بده تو به اندازه هاشمی نیستی که نظر میدی برای اینکه تمام افراد و مسولین کشور حتی شکل قانون اساسی با افرادی مثل هاشمی بوده نمونه بارز کشور داری هوشمی جزیره کیش هست که از ثروتمندان سراسر کشور خواست در این جزیره سرمایه گدتری و پاساژهای زیبای ساختند ولی گروه فکری شماها که خیلی خیلی ایده آلیستی فکر میکردید گرفتار بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مراسم تشیع پیکر ایشان با چند نفر نفر را فراموش کردی . ایشان بعدا با تغییر مواضع بسمت ملت برگشت ولی میتوانست مثل خیلی از آقایان چیزی نگوید و خاموش بماند اما هدفش برای این بود که از جمهوریت مردم دفاع کند . بی زحمت سرچ کنید سخنان و نطرات هاشمی در بحث عدالت اجتماعی . که اصلا گفتمان هاشمی کاملا با احمدی نزاد در تضاد بود . پس حق پیدم که چنین سخن‌میرانی .
این رو همیشه ملکه ذهن خود نمایید که اگر در درون خود احساس شادی نکنید هر چقدر هم که در بیرون تغییرات ایجاد کنید مثلا ثروتمند شوید، ازدواج نمایید، بهترین ماشین رو سوار بشید نماینده مجلس شوید، داماد ریس جمهور شوید و .... باز هم احساس شادی و خوشبختی نخواهید کرد و باز هم با خودتون و با مردم درگیر خواهید بود.

و از همه مهمتر اینکه ازدواج و بچه دار شدن هیچکدام از مشکلاتتان را حل نخواهد کرد و به زندگی شما شادی هم نخواهد آورد بلکه مشکلاتتان را بیشتر هم خواهد نمود

از طرفی هیچ حسی و شادی ای به اندازه احساسی که در کمک کردن به یک هموطن نیازمند وجود داره انسان را خوشحال نمیکنه

بنابراین با توجه به این که در ایران خدا رو شکر ثروتمندان زیادی زندگی میکنن اگر همت بکنن و سفرهای خارجی تفریحی یا سفرهای مذهبی زیارتی رو حذف کنن و برای تجملات هم هزینه نکنن و هزینه آن را به افراد نیازمندی که خودشان میشناسند کمک نمایند و از طرفی فقرا هم دست از زاد و ولد بردارن طی مدت کوتاهی فقر در ایران ریشه کن خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
خلاصه اگر فقیریم زاد و ولد نکنیم.داداش تو هم درست کردی ما رو هی همینو میگی.تو فکر میکنی اون طبقه که مورد نظر تو هستن اصلا اهل مطالعه هستن؟طبقه شریف متوسط و پایین بدنه هر اجتماع رو تشکیل میدن.اون طبقه حاشیه نشین که اهل دود و دم هستن هم اینطرفها پیداشون نمیشه که نظر تو رو بخونن
جناب آقای زاکانی مدتهاست اخلاق بر مجلس حاکم نیست! چطور حالا شرمنده شدید؟! آنروز که احمدی در مجلس آن طور رفتار کرد و به خاطر منافع سیاسی و حزبی اتان از آن عبور و سکوت کردید اخلاق سقوط کرد! چطوچرا حالا از خواب بیدار شدید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
گل گفتی
کار این نماینده مجلس بسیار زشت بود. اما از منظر دیگر هم باید به قضیه نگاه کرد. آیا اگر کارمند گمرک با یکی از نمایندگان تهران مواجه میشد، به همین نحوه برخورد مینمود؟؟.آیا ارباب رجوع مدافع کارمند، اگر نماینده تهران فحاشی میکرد اینگونه شجاعانه برخورد مینمود و نماینده را به بیرون هدایت مینمود؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
یادت رفته چند ماه قبل نماینده مجلس با مشت کوبید به صورت مامور مستقر در فرودگاه که چرا اجازه نمی دهد همسرش با اتومبیلش خلاف برود؟؟؟!!!!
به اقای اشنا باید گفت که تاکنون که تحریم نفتی امریکا بسیار موفق بوده و قیمت نفت را هم در دنیا از 86 دلار به 55 دلار رسانده. اگر پیش بینی شما اشتباه از اب در امد انوقت تکلیف ملت 80 میلیونی ایران چیست؟! حتما خواهید فرمود ما گفته بودیم ولی دیگران مقصر هستند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
به ایشان باید گفت لطفا نقشه راه را توضیح دهید تا مردم بدانند چه باید بکنند.من هم اعتقاد دارم ترامپ با مشکلات بیشتری و رسوایی های جدیدتری روبرو خواهد شد و امکان دارد مرحله بعد انتخاب نشود.بفرمایید ایا برای این مدت باقیمانده برنامه دارید؟فرضا به مقاومت ادامه دادیم بعد چه چیز بدست می اوریم که ارزشش را داشته باشد؟مایکل لدین از اینتر پرایز تحلیلی ارائه کرده که فرضیه ما را تقویت میکند ما در قبال این سرزمین مسئولیت داریم.حفظ سرزمین یکپارچه باید مقدم بر هر ارزش دیگری باشد.وقت برای پیگیری ارمانها هست اگر ایران بزرگ و قوی باقی بماند
ازغدی مدت هاست در عصر جمعه ها هر هفته درس های آمیخته با سیاسی بمردم نطق میکند ولی این تجربه وجود دارد که اخلاق با سیاست آمیخته شود و سپس با ابزاری که گفتگو و نقد هست کنترل نشود باعث درد سر میشود متاسفانه امثال ازغدی در دانشگاها با برنامه ریزی اجباری به دانشجویان و ادارات میگویند تا در سخنرانی این افراد شرکت کنند ولی بعدا دچار خودبینی میشوند و کنترلشان سخت میشود .
من هم از رفتار نماینده متاسف شدم . از فحشی که داده و سپس با حالت طلبکارانه وزیر صنعت را تهدید به استیضاح دیگر خیلی مضحکه بود . حداقل فکری به حال آبروی مردم کنید و دوم اینکه چنین افرادی در بیشتر شهرها رای نمیاوردند با زرنگ بازی و به این شعار اصلاحات توانستند به کرسی مجلس دست یابند . اصلاح طلبان هر چه زودتر باید خط مشی سیاسی حزبی خود را محدود و مشخص کنند . چون هر کسی که نتولند از سد رقابت عبور کند اصلاح طلب میشود و چون شورای نگهبان رد صلاحیت شدیدی از اصلاح طلبان دارد با ترفند خاصی در صف اصلاحات قرار میگیرند در صورتی هیچ تشابه حتی در اخلاق ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مشکل اینجاست که حتی خود نماینده های مجلس هم سقف اختیاراتشون رو نمیدونن چقدره
این از نماینده سراوان اونم از صادقی نماینده تهران که چسبیده بود به پشت دروازه خونه ش و به مامورین میگفت من نماینده مجلسم شما میدانید این یعنی چی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
صادقی هیچوقت از مأمور هها نمیترسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
آنقدر ههمین طور ااز این نماینده ها دفاع کردید که کارمان به اینجا کشیده شد
صحبتهای آقای مکارم قابل احترامند اما وضعیت دینی و فرهنگی جامعه ( و مثلا آمار طلاق در شهر مذهبی قم ) کاملا موید حرفهای آقای رحیم پور است که در عمل تاثیرگذاری حوزه بر جامعه کم بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
ناشناس جان حرف های ازغدی واقعا خسته نشدی . مگر نصیحت مردم چقدر باید باشد . آخه نصیحت روز و شب چی فایده دارد . ایشان در کلیپی پارسال گفتند اگر مردم دنبال اصلاحات و تعییر هستند باید چندین هزار کشته دهند . مثلا تو قشر باسواد کشوری که اینقدر میدانی . مردم برای اصلاحات سیاسی و اقتصادی باید کشته شوند . این حرف میدانی یعنی چی اگر در ممالک دمکراسی باشه طرف باید محاکمه بشه . ول کنین تین حرف های یک من عاز
چیزی که ما می دونیم این است که حوزه علمیه مسوول اجراییات کشور نیست بلکه در حوزه نظریه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
نظریه غیر قابل اجرا را باید چکار کرد؟؟.نظریه را در قم اجرا کنند عملی و موفق بود بدهند بیرون
منلکت را با فامیل بازی به افتضاح کشوندن، رانت و‌فساد بیداد میکنه و‌مردم عادی دارن از بین میرن
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
خود مردم اینطور خواستند !!!
این هم نماینده به کارمند فحش می دهد به مردم و ایران عزیز فحش می دهد برای رانتخورها کار می کند دروغ می گوید تهدید می کند و وزیر را وادار به کرنش می کند
روحانی داماد خود را گذاشته رییس ستاد بحران کشور و داماد داماد خود را هم گذاشته رییس شرکت عمران و خدمات کیش داماد آقای روحانی از فامیل بازی که خلاص شدی به فکر بچه های بلوچ هم باش که در آتش سوزی مدرسه کباب شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
ماشااله چقدر هم زیاد هستند این فامیل های دور ونزدیک تمامی هم ندارند خدا بگم این فضای مجازی را چه کند که اگر کسی در پشت دیوار بدور از هر چشم ودوربینی کاری کرد فوری لو میره ایکاش ما هم فامیل بودیم من پسر دم بخت دارم فوق لیسانس هم هست بیکار هم هست اگر از اقایان رجال که دستشان به دهنشان میرسد خواست ودختر هم داشت پسر مرا کاندید ازدواج کند وبد نیست ماهم بالاخره حسرت به دل نمی مانیم از رییس گرفته بیا پایین فقط گفته باشم کار ندارد زحمتش با شما
ملت مراقب باشید لطفا در انتخابات بعدی درست انتخاب کنید به مردی ازجنس مردم رای بدهید علوی باشید و علی وار رای دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
کو؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
من اگر جای شما بودم و سخنان اخیر رهبری را میشنیدم با کلید واژه های دنبال ریاست نباشند.اگر تایید صلاحیت نشدند یا" رای نیاوردند "نگویند عقل کو" تدبیر "کو و ادعای ولایتمداریم هم گوش فلک را کر میکرد سعی میکردم مدت باقیمانده این دولت را از جناح بازی دست بردارم و چند ماه به انتخابات مانده بازی را شروع کنم.با احترام
:)
بچه های مردم در مدرسه جزغاله می شوند آقا به فامیل هاش پست و مقام می دهد
کلا کسانی که تو سیاست هستند مثل دانه های یک تسبیح هستند یعنی همشون با هم یا مستقیم و یا غیر مستقیم در ارتباطند و کسی از بیرون هم نمیتونه بین انها نفوذ کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
من دلم میخواد فامیل بشم فرقی نمیکنه دور باشم یا نزدیک فقط باشم
آقای نماینده اگر در کتک خوردن خبرنگار هم خجالت می کشیدی الان وضع جامعه این نبود مردم هم از این استحمارشما خجالت می کشند
درود بر رحیم ازغدی هزاران درود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
جناب ازغدی
آقایون که عنوان کردند شما در حد نقد حوزه نیستید.
خوب خدا رو شکر فقط خود آقایون خودشون می تونن نقد کنن
ایول به خودمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
این استاد فرهیخته آنقدر محترم هستند که به درود من و شما احتیاجی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
زنده باد
ای رنجبر فقیر معصوم،

تا چند ز حق خویش محروم؟

بیدار بشو، بس است غفلت!

تا کی به مرارت و مذلت؟
وقتی صمد بهرنگی مرد شایعه ای ساختند که در رود ارس غرق شده اما زمستان بود و اصلا صمد شنا کردن بلد نبود و آن جایی هم که جسدش پیدا شد یک جوی آب بیشتر نبود حالا آموزش و پرورش می گوید این بچه های زاهدانی زنگ تفریح آتش گرفته اند می خواهد تقصیر را بیاندازد گردن خودشان که چرا از کلاس بیرون نرفته اند نه می بخشیم نه یادمان می رود همانطور که مرگ صمد بهرنگی یادمان نرفت آتش گرفتن این لاله ها تا ابد در خاطرمان می ماند
توی این مملکت باید یا ژِن خوب داشته باشی(مثل پسر وزیر کشور) یا زَن خوب(مثل داماد رییس جمهور)
آقای شریعتمداری اینقدر گارکران را شرمنده نکنید؟ تمام اجناس تولید داخل قیمت آن چند برابر شده آیا نباید چند درصد آن به کارگران که آنها تولید میکنند برسد؟یا همه باید توجیب سرمایه دار برود؟
بستن دهان افراد مشکلی حل نخواهد شد و ابهامات بیشتر می شود.
بعضی ها شانس دارند هم دختر می گیرند هم پست و مقام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
آخ گل گفتی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
شاید برعکس داماد ریس جمهور که دوست و همشهری آقای رحمانی وزیر صنعت می باشد....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
ایکاش منهم یک دادماد بودم متاسفانه عروس هم نشدیم که شوهرمان پست بگیرد
جناب وزیر کار ببخشید ولی شما از الان به فکر این باشید که افزایش سال اینده را از فروردین ماه اجرایی کنید و مثل سال جاری نباشه که تا برج یک هم افزایش حقوق ها معلوم نبود چقدره و چه طوریه .اینکه ترمیم حقوق سال۹۷ را میخواهید انجام بدهید همه میدانند که خیالی بیش نیست
ضمنا در این چند سال افزایش حقوق را همتراز نرخ تورم کردید که همان روز ها هم نرخ تورم بیشتر از اینها بود لذا خواهشمند است افزایش حقوق ها را به صورت واقعی انجام دهید
به تو چه خبر چین بدخت تابناک ... از بچگی یاد گرفتگی فضولی کنی و حرفای خاله زنکی بزنی. مردم را با این حرفا سرگرم نکن . همه به مسائل آگاهند.
پاسخ ها
کولی اندونزیایی اهل جزیره بالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اگه آگاه بون چنین عصاره های فضائلی رو به مجلس نمی فرستادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
خان محمد جان اصلی هامون رد صلاحیت میشن این یکی رو شما به بزرگی خودت ببخش.الکی قاطی لیست شده بود.راستی نماینده جناح شما هم یک فیلم اینطوری داشت بقول میر سلیم اینو چی میگی
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
دیروز جلسه داشتند که چه کس در جلسه غیر علنی به نماینده مجلس توهین کرد در صورتی جلسه باید برای پیگیری توهین خود نماینده اجرا میشد ولی فیلمش لو رفت و امروز جلسه گرفتند که چرا فیلم دیروز لو رفت . پارادوکس جالبی هست
نماینده سراوان دست پیش رو گرفته به جای عذرخواهی کردن رفته امضا جمع کرده وزیر رو استیضاح کنه وای بر 40 نماینده که امضا کردن . اشکالی نداره برای همیشه که نماینده نمی مونی ان شاءالله سری دیگه مردم فهیم سراوان با چشم بصیرت رآی میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
نماینده تقصیر ندارد . تقصیر از ساختار سیاسی کشور هست . که چنین افرادی بدون رقابت و تشکل و رقابت حزبی به قدرت میرسند
بنظر میرسد اقای واعظ آشتیانی در آینده می خواهد داماد دار شود و با رانت شغلی برای مهیا کرده که دارد دفاع می کند!!!!!!!
آقای نماینده مردم؟ یک ببخشید بگو ! چیزی ازت گم نمی شود.بزرگی خودت را نشان می دهی .انسان ممکن اخطاست.
جناب واعظی اومد ابدوشو درست کنه زد چشمو کور کرد.
ماشااالله رو که نیست سنگ پای قزوین باید خدمت آقایون تلمذ کنه.
که داماد جان همشهری وزیره و دارای سابقه. عجبا
یعنی وزیر صنعت با حمایت داناد روحانی وزیر شده!!!!!
پدرزن فقط احمد خاتمی بک طوری مسئله دامادش را حل کرد که هواپیمای اف ۱۴ موشک هدایت شونده را رد نمی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
وات دِ فاز؟؟؟!!!
بنده 6 ساله که از دانشگاه فارغ تحصيل شدم و در به در دنبال کار میگردم ولی هنوز موفق نشدم که کار پیدا کنم و بعضی روزا پول ندارم که یه شارژ 2 هزار تومنی بزنم تو موبایلم ، اونوقت دامادهای روحانی باید معاون وزیر و مدیر عامل بشن.
تا بخوان حقوق رو چند درصدی زیاد کنن و این و اون باهاش موافقت کنن که عید شده.مقامات به جای وعده و وعید واقعا به فکر معیشت مردم بی نوا باشند
نمایندگان ماشاءالله بسیار خدوم هستند و پرونده های مالی را خوب پیگیری میکنند. تبارک الله
شما هم خودت را مسخره کردی، همه می دانند تا هشتاد درصد انتصابات درمدیریت ناشی از رابطه بازی است. حالا چرا به داماد روحانی گیر می دهی؟
اگر مردم بخواهند به این نابسامانی‌ها و انتصابات فامیلی که ناامیدترشان کرده اعتراض نمایند چه باید بکنند که ضد انقلاب و..... نامیده نشوند.
اقای تابناک اولا اقای دکتر نجار .چون همه خودی های درس نخوانده دکتر هستند دوما فرزندان ملت چه گناهی دارند که پدرشان .رئیس جمهور.وزیر.مدیرنبست پس چه خاکی برسر خود بریزد لاافل خودی راده ها با میلیاردها ثروت باد اورده پدر میتوانند گذران زندگی داشته باشنددر ادامه این روند مردم غیر خودی از بیکاری وگرسنگی ناچارا بمیرند
اگر همه فامیل رئیس جمهور در سمتهای دولتی ، اما وضعیت معیشت مردم روبه بهبودی، اعتراض جایش را به قدردانی، اما تاریخ گذشته هزارفامیل نشان از افول به پهنای سرزمین ایران بوده است وگرنه در اقتصادغریبه ها هم برای سود حداکثری قرارداد عهد اخوت و برادری را به تناوب دورهای انتخاباتی میبندند و فسخ میکنند
مملکت درست بشو نیست برید بخوابید بهتره ، بخش نظرات تابناک هم به درد لای جرز میخوره ؟! چون این مسّولین گرانقدر بد جوری خودشون رو به خواب زدند و هر چند روز جلوی تریبون می ایند و دم از فتح قله های افتخار میزنند و به خودشون نمره ۲۲ از ۲۰ میدن ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
هموطنان ما در شرق کشور سوختند چرا مراجع بموقع واکنش نداشتند ولی به ازعدی واکنش نشان دادند . حرف حساب شما جوابی ندارد بلکه فقط باید گوش داد . .
روحانی از روزی که با بعضیها هم هم نمک شد هم قیمت دلار پایین اومد و هم داماد خاتمی پست گرفت و هم داماد روحانی و فقط سر اصلاحات بی کلاه ماند و جریان اصلاحات بد جوری قمار سیاست رو باخت ؟؟؟!
لطفا یکی به ما بگه چطور شد .یهویی همه داماد های مقامات همه باهم نابغه شدند ؟ لابد ژن خوب دختران مسِولبن آونها را نابغه کرده ؟!!!
بودجه سال ۹۸ باید اصلاح بشه و ، مطمین باشید خیلی از این بودجه های که بعضی نهادها میگیرند مردم راضی نیستند . مدارس کشور تو اتیش میسوزه و فرزندان این مملکت در اتش پر پر میشوند دوستان به فکر پر کردن جیب نهادهای خودساخته هستند ؟! اخه حوزه علمیه خواهران چه دردی از مردم رو دوا میکنه ؟! اصلا طلبگی زن جایز است ؟؟؟!
پیشنهاد می کنم بین آقای رحیم پور ازغدی و منتقدین آن از حوزه علمیه قم در صدا و سیما مناظره ای برگزارشود تا مردم نسبت به این شبهات آگاه شوند در ضمن مردم دنبال رفع گرفتاری و بدبختی خودشان هستند و باور کنید اصلا به این مسائل توجهی ندارند خوب است که این مسائل در حوزه های علمیه مطرح و طلبه ها را نسبت به آن آگاه کنند بنظر می رسد که حق با هر دو بزرگوار یعنی آیت الله مکارم شیرازی و آقای رحیم پور ازغدی می باشد و این سوء تفاهمات خوراک دشمن نشود چون دشمن در کمین است و دنبال همین بهانه هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اینقدر دشمن دشمن نکن . وقتی ازغدی میگوید تولید ایده پردازی کنید دلیلش را نگرفتی . ازعدی دارد میگوید که شماها چند هزار میلیارد اعتبار میگیرید خروجی ان باید این باشد که هر سیاستی ما اتخاد کردیم باید حمایت کنید یعنی امروز گفتیم اف ای تی اف یا سند ۲۰۳۰ یا هر چیزی اخ هست شما روز شب بکوبید . یعنی برای خارج کردن این مسایل تا میتوانید تیوری پردازی کنید .
به آقای زاکانی برخورد زشت با مامور راهنمایی و رانندگی در جاده ملایر به همدان را در زمان نمایندگیشان متذکر شوید
نماینده مجلس اشتباه کرده و باید از مردم عذرخواهی می کرد نه اینکه دوباره با دروغ مسائل قومیتی را وسط می کشید باید به شدت با این نماینده برخورد شود
ازمناظره ها شرمنده نشدید که . خدا را شکر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
خدا شکر در مناظره امشب حرف از اینکه برای ازران کردن اجناس تیوری اعدام نبود و درود بر احمدی نزاد نبود پس برید بخوابید فردا با انرژی برگردید . دوغ زیاد نخورید تو متاظره زیاد خوب نیست
دم آن نفری گرم که از جلسه غیر علنی فیلم برداری کرده . سوتی پشت سر هم . هر موبایل یک سلاح جهت شکار جهت کسانی هست که جلوی مردم و در خیابان و جلسات عمومی عشوه میکنند خدا را شکر که چنین نعمتی اختراع شد .
اگر روحانی فردا توانست مثل ترامپ با همه کشورها حتی امریکا مذاکره کند پس معلوم میشود رییس جمهور کارهای هست . در غیر انتقاد بیهوده هست
دوسال تو نوبت بیمه تامین اجتمایی کارگران ساختمانی بودیم بعداز دوسال کلی هزینه آزمایش و...دادیم اولش اعلام کردن که احتیاجی به کارت پایان خدمت نیست بعداز یکسال که بیمه شدیم الان میگن چون کارت پایان خدمت ندارید بیمه مان را قطع کردن...خداوکیلی ما کارگرانی که نه پشتوانه مالی داریم نه کار درست حسابی با این شرایط سخت اقتصادی از شکم خودمون و زن بچه زدیم حق بیمه را ریختیم انصافه بیممون را قطع کردن؟ما که سنی ازمون گذشته تنها دلخوشیمون یه بیمه برا روز پیری بود هرچندالان هم پیریم شرافتا قطعش نکنید
30 سال است که عده ای خاص بصورت رفاقتی و فامیل بازی در ادارات دولتی ریاست و مدیریت می کنند. اکنون که وقت بازنشستگی آنها رسیده است به بهانه جوانگرایی و حمایت از حقوق زنان می خواهند فرزندان خود را جایگزین خود کنند و همچنان شایستگان و لایقین در حاشیه باشند.
من جای رپیس مجلس بودم به این نماینده می گفتم موضوع شما شخصی است و دادگاه باید رسیدگی کند و ملاک رای دادگاه است و هیچ کس از پایین تا بالا حتی مقام دولتی اجازه توهین ندارد. و قرار نیست مسائل شخصی افراد که در حیطه دادگاه است در مجلس رسیدگی شود.
آیت الله مکارم گفته‌اند طلاب سه نکته را رعایت کنند و دو نکته را بیان فرموده آن نکته سوم چه بوده که اشاره نکرده اند
حوزه نباشد هیچ چیزی نیست؟؟؟؟ یعنی فقط حوزه چیز است مثلا کشاورزی یا صنعت یا رانندگی یا نانوایی یا کارگری چیزی نیست؟
نيمي ازاين مبلغ اگربه نوسازي و تجهيز مدارس داده شود ازاين مصيبت ها جلوگيري مي شود.
جناب آیت الله غروی. مشکل بزرگان حوزه دقیقا در سخن حضرتعالی منعکس است. . خوب است به سخنان یک انسان دلسوز گوش دهید..
جناب آقای واعظ آشتیانی آیا واقعا فرزندان افراد عادی در این کشور هم مانند پسران و دامادها و خاندان آقای روحانی و سایر آقایان رشد می کنند واقعا جدی میگید یا شوخی می کنید
چرا مردم را نااگاه فرض و این جواب ا اقای واعظی برای انتصاب داماد نازنین اقای وحانی میدهد
وق4تی عیسی کلانتری صرفا بخاطر برادرشهید بودن 12سال وزیرکشاورزی میشود وکشاورزی کشورراویران وبا مسیول احیای دریاچه ارومیه دریاچه ارومیه راخشک میکند وهمین عیسی کلانتری خواهرزاده جوان وکم تجربه خودش رادربالاترین پست سازمان حفاظت زیست منصوب میکند ازاروحانی چه انتظاری دارید
داماد رئیس جمهور بودن خودش یک شغل حساب می شود دیگر نیازی به پست مدیریتی نمی باشد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر