بازدید 37560

آتش‌سوزی مدرسه در زاهدان ۴ دانش آموز را روانه بیمارستان کرد/ شمار جان باختگان به ۳ تن رسید/ صدور دستور بازداشت مدیر و مربی مدرسه/ استعفای مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان

صبح امروز و در شهرستان زاهدان یک واحد آموزشی دچار حریق شد؛ آتشی که شعله‌های آن حداقل دامن چهار کودک زاهدانی را گرفت و این چهار کودک بالای۷۰ درصد دچار سوختگی شدند. هر چند نیرو‌های آتش نشانی در کم‌ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند، اما این موضوع سبب نشد که خسارتی متوجه این کودکان نشود.
کد خبر: ۸۶۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 18 December 2018
سوختگی شدید چهار کودک زاهدانی در جریان آتش سوزی یک واحد آموزشیصبح امروز و در شهرستان زاهدان یک واحد آموزشی دچار حریق شد؛ آتشی که شعله‌های آن حداقل دامن چهار کودک زاهدانی را گرفت و آنها را با سوختگی بسیار شدید روانه بیمارستان کرد.

به گزارش «تابناک»، یک واحد آموزشی در زاهدان صبح امروز دچار آتش سوزی شد و در پی آن چهار کودک مصدوم شدند؛ آتشی که در واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان «اسوه حسنه» در خیابان مصطفی خمینی ۲۳ زاهدان زبانه کشید و ۵۹ کودک را در معرض آسیب قرار داد.

رویدادی شوم که جان سه تن از دانش آموزان را گرفت.
 
حضور فرستاده ویژه وزیر بهداشت، در بخش سوختگی کوثر زاهدان
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۹

بر اساس اطلاعات منتشر شده کتر قدیمی فوق تخصص جراحی پلاستیک به نمایندگی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زاهدان رفته است تا علاوه بر نظارت بر فرایند درمان تنها مصدوم باقیمانده در صورت لزوم اقدامات جراحی لازم را انجام دهد.

تایید فوت سومین دانش آموز مصدوم
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۱

مدیر کل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان فوت سومین دانش آموز مصدوم این حادثه را تایید کرد.

مرادی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان هم با تایید این خبر به میزان گفت: حال جسمی چهارمین دانش آموز [«یکتا میرشکار»] نیز خوب نبوده و وی وضعیت وخیمی دارد.

آن گونه که پیشتر برخی رسانه ها خبر داده بودند، «مریم نوکندی» سومین دانش آموز جان باخته این رویداد تلخ است که دانش آموز کلاس اول بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان استعفا داد
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۰

به گزارش مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد: مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان در پی حادثه پیش دبستانی و دبستان دخترانه «اسوه حسنه» و به منظور ابراز همدردی با خانواده های داغدیده و مصدوم از سمت خویش استعفا کرد.

بنابر این گزارش در متن استعفای ملک محمد سنجرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان خطاب به مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان آمده است:

باسلام واحترام ضمن عرض تسلیت با عنایت به حادثه دلخراش آتش سوزی پیش دبستانی و دبستان غیر دولتی دخترانه «اسوه حسنه» در حوزه مسئولیت اینجانب که علیرغم تمامی حساسیت های ویژه، مکاتبات متعدد، پیگیری ها و نظارت مستمر منجر به این رخداد ناگوار و رنجش و تالم روحی و روانی خانواده های داغدار این مدرسه گردید، فارغ از اینکه مقصر این حادثه کیست بنده بعنوان متولی اصلی امر آموزش و پرورش این ناحیه قصد هیچ گونه توجیهی ندارم و احساس می کنم فرزند ونوه ام را در این حادثه تلخ از دست داده ام فلذا به نشانه احساس مسئولیت اجتماعی و ابراز همدردی استعفای خودم را از مسئولیت آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان تقدیم می دارم.

امیدوارم هیچگاه شاهد چنین اتفاقات ناخوش آیندی در مجموعه آموزش و پرورش نباشیم.

دستور بازداشت مدیر و مربی مدرسه صادر شد
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۵:۵۵

به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین علی موحدی راد، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در ارتباط با آتش‎سوزی یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستانی در زاهدان گفت: در حال حاضر معاون و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر هستند و با بررسی‌های صورت گرفته قصور مدیر و مربی آموزشی محرز شده و در این زمینه دستور بازداشت آن‌ها صادر شد.

تعداد فوتی‌های حادثه آتش‌سوزی در دبستانی در زاهدان دو نفر است
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۵:۵۲

در حالی که در ابتدا مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از درگذشت سه دانش آموز در حادثه آتش‌سوزی یک دبستان در زاهدان خبر داده بود، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد تعداد فوت شده‌ها دو ‌نفر ‌هستند. 

روایت تایید نشده از جان باختن سومین دانش آموز مصدوم
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۲

یکی از خبرگزاری های کشورمان با انتشار خبری، از فوت سومین دانش آموز مصدوم این رویداد خبر داد. روایتی که اگرچه نام دانش آموز جان باخته را هم شامل می‌شود و از زبان یکی از مسئولان استان بیان شده اما هنوز تایید نشده است.

تقاضای رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: ازدحام نکنید!
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۹

سید محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از روند ارائه خدمات به مصدومین حادثه دلخراش آتش سوزی مرکز پیش دبستانی زاهدان اظهار داشت: متاسفانه دو نفر از دانش آموزان این حادثه آتش سوزی بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد. دو مصدوم دیگر به بخش مراقبت های ویژه سوختگی منتقل شده اند و بالاترین استانداردهای درمانی با حضور پزشکان متخصص وفوق تخصص به این عزیزان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراجعه و ازدحام افراد غیر مسئول در بیمارستان روند ارائه خدمات را دچار اخلال می‌کند، تصریح کرد: مصدومین به بخش مراقبت های ویژه سوختگی منتقل شده اند و بالاترین استانداردهای درمانی با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص به این عزیزان ارائه می‌شود.

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۰
دومین دانش آموز مصدوم نیز جان باخت
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۴:۵۷

دومین مصدوم سانحه آتش سوزی به نام «مونا خسروپرست» نیز لحظاتی پیش (حوالی ساعت 14:40) به دلیل شدت آسیب های وارده به سیستم تنفسی، جان خود را از دست داد.

آن گونه که خبر می‌رسد، این کودک در مقطع پیش دبستانی بوده است.

اعزام یک تیم پزشکی به سرپرستی معاون وزیر بهداشت
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۴:۵۰

به گفته علی مرادی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان یک تیم پزشکی مجرب به سرپرستی معاون درمان وزیر بهداشت به درخواست آموزش و پرورش و با پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جهت بررسی از روند درمان دانش آموزان آسیب دیده حادثه آتش سوزی عازم زاهدان هستند.

اعزام معاون بطحایی به محل حادثه
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۴:۴۵

به دستور بطحایی، وزیر آموزش و پرورش‌، مجتبی زینی‌وند، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده این وزارتخانه جهت بررسی حادثه آتش سوزی مدرسه در زاهدان‌، عازم استان شد.

آتش‌سوزی مدرسه در زاهدان ۴ دانش آموز را روانه بیمارستان کرد/ دو تن از دانش آموزان جان باختند

قصور اولیای مدرسه عامل بروز حادثه
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۵

علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان ضمن ابراز تالم شدید از درگذشت یکی از دانش آموزان معصوم ‌حادثه آتش‌سوزی مدرسه ابتدایی در زاهدان گفت: در بررسی های اولیه از سانحه کوتاهی بعضی همکاران ما مشخص شد که لازم است مراتب تاسف و عذرخواهی خویش را از خانواده های محترم دانش‌آموزان اعلام نماییم.

علت این حادثه از سوی آتش نشانی آتش گرفتن بخاری نفتی اعلام شده است.

یکی از دانش آموزان مصدوم جان خود را از دست داد
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۴

در پی آخرین اخبار دریافتی یکی از این دانش آموزان که با سوختگی بالای نود درصد به بیمارستان اعزام شده بود، جان خود را از دست داد و تلاش ها برای نجات جان وی موثر واقع نشد.

به گزارش فارس، این کودک خردسال «صبا عربی» نام دارد و آن گونه که خبر می‌رسد، دانش آموز کلاس اول است.

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۵
اسامی چهار دانش آموز آسیب دیده
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۰

اسامی ۴ کودک حادثه پیش دبستانی «اسوه حسنه» زاهدان عبارتند از: مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی و یکتا میرشکار.

بازگشت مدیرکل از تهران به زاهدان
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش فارس، در پی این حادثه، علیرضا نخعی، مدیر کل آموزش و پرورش استان که در جلسه سازمان برنامه و بودجه در تهران حضور داشت بلافاصله پس از گزارش و طرح مسایل استان، جلسه را ترک و برای پیگیری روند حادثه و رسیدگی به مسایل دانش آموزان مصدوم راه‍ی فرودگاه و عازم زاهدان شد.

سوختگی بالای 90 درصد دو کودک در آتش سوزی واحد آموزشی
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۵

دکتر سید محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به ایسنا گفت: 3 دقیقه پس از وقوع حادثه، کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در محل حاضر شده و اقدامات حیاتی و درمان اولیه شروع و مصدومین بلافاصله به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه بخش سوختگی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان یکی از مجهز ترین بخش های سوختگی کشور است ادامه داد: در معاینات اولیه مشخص شد که متاسفانه 2 کودک دچار سوختگی سوختگی بالای 90 درصد و دو کودک دچار سوختگی تنفسی و جسمی بالای 70 درصد شده اند.

سوختگی شدید چهار کودک زاهدانی در جریان آتش سوزی یک مدرسه/ دو تن از دانش آموزان جان باختند

علت حادثه آتش سوزی مدرسه‌ای در زاهدان مشخص شد
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۰

خسرو سراوانی در رابطه با این حادثه به رسانه ها گفت: حادثه آتش سوزی ساعت ٩ صبح امروز در یک واحد آموزشی پیش‌دبستانی و دبستان غیردولتی دخترانه در خیابان مصطفی خمینی زاهدان رخ داد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی زاهدان ادامه داد: پس از اعلام خبر حریق به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی زاهدان ایستگاه های 208، 201 و 210 در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی به محل حادثه 55 نفر از دانش آموزان گرفتار در دود و آتش از محل حادثه خارج شدند خاطرنشان کرد: این کودکان برای سرشماری و تحویل به خانواده‌هایشان به ساختمان مسکونی کنار مدرسه انتقال داده شدند.

وی افزود: در این حادثه چهار کودک که دچار سوختگی شده بودند به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی زاهدان عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه ای که از سوی کارشناسان سازمان انجام شد مشخص شد حریق از یک چراغ نفتی آغاز شده اما تحقیقات در مورد علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

دو کودک با سوختگی بالای ۹۰ درصد
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۲:۱۵

فریبرز راشدی، مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در توضیح این حادثه گفت: صبح امروز یک واحد آموزشی دخترانه در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان طعمه حریق شد که تیم‌های آتش نشانی بلافاصله بعد از وقوع حادثه کودکان حاضر در این مرکز را از محل حادثه خارج کردند.

وی افزود: در این حادثه 4 کودک دختر 6 ساله دچار سوختگی شدید شده بودند که توسط چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام علی(ع) منتقل شدند.

راشدی ادامه داد: در معاینات اولیه مشخص شد که متاسفانه 2 کودک دچار سوختگی سوختگی بالای 90 درصد و دو کودک دچار سوختگی تنفسی و جسمی بالای 70 درصد شده اند.

وی با بیان اینکه این دانش آموزان در بخش ICU بیمارستان بستری هستند عنوان کرد: حال این چهار کودک براثر سوختگی بالای 70 درصد وخیم گزارش شده که آمادگی‌های لازم پزشکی در بیمارستان برای معالجه دانش آموزان آسیب دیده وجود دارد.

آتش‌سوزی مدرسه در زاهدان ۴ دانش آموز را روانه بیمارستان کرد/ دو تن از دانش آموزان جان باختند

اعزام دو دستگاه ماشین آتش نشانی و چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۰
عبدالرحیم شاهوزایی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان به ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۹ و ۲ دقیقه صبح امروز به نیرو‌های آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله ۲ دستگاه ماشین آتش نشانی از نزدیکترین پایگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند. علت این حادثه در دست بررسی است.
 
فریبرز راشدی، مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: چهار دستگاه آمبولانس این دانشگاه به محل حادثه اعزام شدند که چهار کودکی که دچار سوختگی شدید شده بودند را به بیمارستان امام علی (ع) منتقل کردند. حال این چهار کودک براثر سوختگی ۷۰ درصد وخیم گزارش شده است.
 
سوختگی شدید چهار کودک زاهدانی در جریان آتش سوزی یک واحد آموزشی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳۶
خدایا خودت رحم کن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
در فاجعه شین اباد وزیر وقت اموزش و پرورش که با خواست مردم برای قبول مسئولیت و استعفا روبرو شده بود در مقام پاسخ گفته بود مگر من مدیر و معلم دبستان بودم که انتظار دارید مسئولیت قبول کنم؟! راست گفته. سطح دانش و اموزش و مشئولیت پذیری مدیران ارشد کشور این است که این فحایع به وفور و در همه زمینه ها باز افرینی میشود. با این حساب همه وزرا و مسئولین دولتی در کشورهای که برای کوچکتر از اینها مجبورند قبول مسئولیت کنند و کنار بروند متوجه نیستند. از مسئولین ایرانی باید یاد بگیرند که هرگز مسئولیت قبول نمی کنند و همیشه تقصیر دیگران است و انها همیشه خوب و باذکاوت هستند و از پیش هشدار داده بودند! این مدیران نمی خواهند قبول کنند که وقتی سیاستگزاری و قانون گزاری و پیش بینی و اموزش کافی به بدنه زیر دست را انجام نمی دهند بزرگترین مقصران هستند.
معلم
| Germany |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
تا به به وزارت آموزش و پرورش مانند کمیته امداد نگاه می شود همین است.
الهه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
واقعا تاسف باره.خداوند به پدرومادرای این فرشته های آسمانی صبر بده
بخاطر نبود امکانات و وجود چراغ های نفتی باید شاهد پرپرشدن عزیزانمون باشیم
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
روحانی که اعلام کرد به زاهدان گاز کشی کرده.کاش به روحانی رای نمی دادم الکی ما رو از رییسی ترسوندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
گاز که به زاهدان رسیده و این مدرسه هم که در وسط شهر و منطقه خوب شهر است چرا بخاری نفتی استفاده میکنه؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
این هم از وضعیت شهرستانهای دور از مرکز.
هرکی هم بخواد از نابرابری حرف بزنه یه سری مرکز نشین سریع بهش انگ جدائی طلبی میزنن و خفش میکنن
گتوند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
این دولت دروغگویان بزرگ تاریخ ایران هستند

و وای به حال انهایی که نادانسته به او رای دادند و در خون این دانش اموزان و در پر پر شدن جوانان ایران از بیکاری و مستاصلی شریک شده اند...
ما ملتی هستیم که از یک سوراخ صد بار گزیده میشویم
چقدر جان مردم بی ارزش هست برای مسئولین

مگر سیستان روی منابع گازی قرار نداره

مگر این کشور جنگ زده یا قحطی زده هست که باید بچه های مردم در مدارس به خاطر استفاده از وسایل غیر ایمن کشته شوند

تا کی؟
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
از ناکارامدی مسئولین هست
وقتی دنبال اشتغال فرزندان و دامادهاشون هستند نه وقتی برای رسیدگی به مشکلات دارند و فردی که دنبال کار کردن باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
سیستان روی منابع گازی قرار نداره.
ای خداوند کریم و مهربان، این کودکان معصوم را شفا عاجل عنایت فرما و سایه شوم بلا و مصیبت را از سر مردم مظلوم وطنم بردار
پاسخ ها
ترک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
باید برای شفای دولتمردانن دعا کرد..برای کسانی که برای حفظ خودشون منابع کشور رو در کشورهای عربی هزینه میکنندغافل از اینکه یه روزی همین نمک نشناسان همجو روسیه اب پاکی رو دستشون خواهند ریخت..امیدوارم روزی برای خود مسعولان همچنین اتفاقی بیافته تا عمق فاجعه و کاستیهای مهمترین ارگان کشور رو درک کنند
مرکز یک استان هنوز گازکشی نشده
هر روز کودکان ما در معرض حوادث
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
عوضش برجام داریم. رعیتو هر کاریش کنی میناله.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مردم سیستان بیشتر دنبال ربنای شجریان بودند که رای آقای روحانی در این استان بیشتر بود. اگه گازکشی نشده تقصیر خودشونه.
ناشناس
| Poland |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
توجه شما رو به نظر دو جناح برای سو استفاده از حتی چنین فاجعه ای جلب میکنم
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
کمی شعور سیاسیت را ببر بالاتر مردم سبستان به ربنای شجریان رای ندادند بلکه به همان شعار آزادی عقیده و بیان و اینکه در هر شهر سنی نشین حداقل فرماندارشان از اهل همان مدهب باشه تو چی میگی حتی سوختن هموطنانت را سیاسی کردی . دلت خنک شد اسم شما اصلا چی باید گذاشت روز و شب پرسه میزنی تو سایت ها فقط پرت و پلا میگی سیاست شعور را بر باد داده . وظیفه کل دلت هست که گاز تا سر مرز پاکستان رفته ولی تا بلوچستان نرفته باید به خدا برای شکایت پناه برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آخه جناح بازی حتی اینجا.بسه دیگه جون ۴تاطفل معصومه
باز هم چراغ نفتی......... باز هم بی تدبیری مسئولان................. باز هم تکذیب و بعد هم فراموشی ماجرا.................
ببینم نماینده های مجلس که برای کلیپ نماینده سراوان، میخوان وزیر اقتصاد را استیضاح کنند و رئیس گمرک و حراست گمرک را برکنار کنند آیا به فکر استیضاح وزیر آموزش و پرورش و حتی خود رئیس جمهور بخاطر این اهمال ها هستند!!!
پاسخ ها
بیرانوند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
نمایندگان مجلس این روزها به فکر انتخابات بعدی هستند.
اگر بازار گرمی کنند مدیون هستید اگر فکر کنید به فکر خدمت به مردم هستند
اینها که میگن بعد از 40 سال همه کشور را آباد کردند پس چی شد هنوز مدرسه هااز چراغ نفتی استفاده می کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
در بلوچستان مدارس بسياري بصورت كپري است و ميز و صندلي و سقف ندارد مدارس روي زمين خاكي برگزار ميشود آنهم با فاصله زياد از روستاها كه دانش و آموزان بايد مسافت زيادي پياده راه بروند تا به مقصد برسند ايا از چنين دانش آموزاني انتظار رسيدن به مقطع ديپلم و دانشگاه داريد خيلي زشته ديگران و ارفاد معتقد بررسي ايا اين هم توطئه آمريكاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
منظورشون کشورهای دوست وهمسایه بوده
وای بر مسولی که این حوادث تکانش ندهد.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اینهایی که ما دیدیم توپ هم تکونشون نمیده این حوادث که جای خود داره
نماینده ی سراوان کجاست صداشو بندازه سرش؟
من ساکن تهران هستم . چرا پنجره کلاسها با میل گرد و توری پوشانده شده ؟ اگر اتفاقی افتاد بچه ها از هم کف هم نمی توانند فرار کنند . نظام مهندسی چه کار می کند ؟ آتش نشانی چطور؟ وزیر آموزش و که جای سوال ندارد و وضعش معلوم است.
سلام خدمت تمام مسلمانان گیتی امیدوارم چهار کودک معصوم هرچه زودتر بتوانند به آغوش خانواده هایشان برگردند آخه چرا در یک موسسه که کودکان کم سن مشغول به تحصیل و پرورش هستند از چنین وسایلی که هیچ گونه امنیتی ندارند برای گرما یا سرما استفاده میشود حتی من معتقدم واحدهای پیش دبستان جدا از واحد های دبستان که هم از لحاظ هیکل و هم سن بزرگ تر هست در یک مکان باشد بیاین چند ثانیه ای سکوت کنیم و خود را درحالتی که آن چهار فرشته قرار دارند حس کنیم بعد با صدای بلند برایشان دعا کنیم که بدون هیچ دردی سلامتی خود را بدست آورند
خدایا چرا از شنیدن این خبرها دق نمی کنم؟
چرا نمیمیرم؟
چه بی غیرت شده ام...
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
خیلی هم با غیرت هستید.
فقط خدا برای این مسائل وقت مصرف نمیکند چون مسئولان این وقایع را زمانی مجازات خواهد کرد.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
از مردمی که میرن اعدام تماشا میکنن و تخمه میشکنن انتظار غیرت داری؟ یا اونایی که فیلم تحصن کارگران رو تماشا میکنن و میخندن ؟ از اونایی که توی اینستاگرام مثل بادکنک باد شده میمونن انتظار داری؟ یا اونابی که بزرگترین نگرانیشون ست بودن لباس و تم تولد بچه شونه؟
یا از اونابی که عشق شاسی بلند و پنت هاوس هستن؟
غیرت و میهن دوستی و نوع دوستی وانسانیت سالهاست که در این سرزمین مرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
قرص برنج بخوراگه جواب نداد قطار مترو هم خوبه
حالا بروید عتبات رو از طلا بسازند
پاسخ ها
و
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آفرین .واقعا فرمایشتون متین هست.خود ائمه هم حاضر نیستن هر یک مدت مدل گنبد و ضریح و سراشون عوض بشه.
عماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آقا سلیمون. تو نمی خواد دلسوز بچه های محروم مملکت باشی. برو دنبال عشق و حالت. پول عتبات مال نذورات مردمه. این وظیفه دولته که فکری به حال مدارس ناامن بکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این مسائل براشون اهمیتی نداره.بریدعتبات روطلایی کنیدهنوز
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
تو از عوامل استکبار و خائن هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
جناب عماد اگر هم طلاسازي و ساخت و آباد كردن عتبات از نذورات هست چرا اين نذورات صرف آبادي مملكت خودمون نشه
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
زنده باد سوریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
بسیار خب هزینه برای پارک یا کلا جاهای عمومی نکنیم چون با میلیاردها تومن هزینه الکی می کنیم
نباید مسایل رو با هم قاطی کنیم تحت تعثیر رسانه های خارجی نگیرید
با چشمان اشکبار برای فرشتگان کوچک وطنم می نویسم:
رحمت و رضوان الهی تقدیم شما گلهای پرپر شده وطنم باد
به نماینده ی سراوان بگید ملاقات سرزده واسه چی رفته، جای پارک نبود ماشینت رو می ذاشتی خیابون
خدا صبر دهد به خانواده هایشان
چرا این بدبختها هنوز گاز ندارند.
من در سال ۵۷ سن ۲۷ ساله بودم ، دورهٔ ابتدایی را در روستا ،و دورهٔ دبیرستانی را در شهرستان آنهم کوچک ،و دورهٔ فوق دیپلم را در انستیتو تکنولژی شهر سنندج گذرانیدم ،‌و در طول این مدت ،حتی یک اتفاق آتش سوزی در کل کشور رخ نداده بود ،و کلا مدرسهٔ خصوصی نبود ؟ ، . ، چه اتفاقی افتاد که ،، فساد در کشور همه گیر شد ،خدا میداند ؟ آیا مسولین ، رنج ،و درد فقط نه ماه بارداری مادران این کودکان معصوم را درک میکنند ؟، آیا مسولین می فهمند ،رنج شش ، هفت سالهٔ پدران این کودکان یعنی چه ؟،،، آیا وزارت آموزش ،و پروشی که همهٔ فکر ،و ذکرش شده پول ،‌از واحدهای آموزشی بازرسی میکنند ؟،، تا چه زمانی مردم ایران بایستی تاوان زیاده خواهیهای برخی مسولین را پرداخت کنند ؟،،،
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
من هم از سال ۵۲ که سال اول ابتدایی در روستای مدرسه چوبی ساخته شده بود بخاری ابتدا هیزمی بود و سپس نفتی شد تا دوره اخر دبیرستان بخاریها همه نفتی بودند ولی من اتیش سوزی ندیدم چون همیشه از طرف ناظم یا مدیر یا متولی بازدید میشد . علت بخاطر این هست که در راس هرم هر وزارتخانه حتی آن وزیر کارش را بلد نیست حتی با یک ابلاغیه ایمنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
من هم دبستان را در سالهای قبل از انقلاب در یک شهر کوچک سپری کردم و اتفاقا همه بخاری ها هم نفتی بود البته یک بار هم جای شما خالی که آتیش گرفت و کلی کیف کردیم ولی اون موقع خدا مواظب ما بود... الان خدا از ما روی گردان شده... شاید به خاطر این که در همان شهر کوچک در آن زمان مردم متدین بودند ولی در این سالها در همان شهر کوچک ماهواره هست، مشروبات الکلی هست، مواد مخدر هست، نزول و نزول خواری هست، رشوه هست، دروغ هست، فریب و نیرنگ هست، کم فروشی هست، غرور هست، تجمل هست، ازدواجها به تاخیر افتاده، طلاقها زیاد شده، صله رحم کم شده، توجه به فقرا و ایتام کم شده، تهمت زیاد شده، و ... و ... و به روایتی آخرالزمان شده، یعنی زمانی که مسجد زیاد شده ولی نمازخوان مخلص بی ریا کم شده
و این همه گناهان و تقصیرها باعث شده که خشکسالی و ریزگرد و مرگهای ناگهانی و بیماریهای طولانی مدت و افسردگی و خودکشی و فقر و بی برکتی اموال و اولاد زیاد شود
بمیرم برای اون طفلهای معصوم
اشکال ندارد
مدیران کشور سلامت باشند و انهاییکه حاضر نیستند مسند قدرت را با توجه به سن بازنشستگی خود رها کنند . تا اگر بودجه باید صرف اینگونه مدارس شود حالا به جیب بازنشستگان در شرکت های خصولتی رود.
به نز من باید کمی به این موارد توجه شود تامشکلات دانم گیر کشور نشود.
کجای دنیا بخاری نفتی استفاده میکنند .
بعد میگید چرا مسئولین فرزاندنشون را میفرستن آمریکا؟؟؟ چرا به مسئولین دلسوز گیر میدید؟ خوبه اونها هم بچه هاشون را بفرستند سیستان که توی آتیش بخاری نفتی بسوزند؟ ای مردم زودتر به خودتان بیاید و از مسئولین عذرخواهی کنید تا توبه شما پذیرفته شود
طفلک های معصوم پر پر شدند شرم نمی کنید که شکمهایتان ا انباشته شده است و این کودکان اینچنین پرپر شدند پس عدالت خدا کجاست ؟
انشاا...استیصاح بطحایی
کشوری که بدترین بناها و ساختمانها متعلق به اموزش و پرورش و بهترین ان متعلق به بانکها باشد
پاسخ ها
معلم
| Germany |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آری. رهبر هم گفت اما ...
ريزبين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
دادگستري ها يادت رفت
نماینده های استان مشغول فحش دادن و سپس توجیه خودشان هستند. فرصت ندارند به مشکلات مردم محروم استان شون توجه کنند. بخاری نفتی؟؟ در یک مدرسه غیرانتفاعی؟؟ هیچ نظارتی نبوده؟ از طرف آموزش پرورش یا نظام مهندسی یا بهزیستی؟
من نمی دونم واقعا خدا چرا چشمشو روی اینهمه ظلم بسته، واقعا دیگه کارد داره استخوان رو هم قطع میکنه، بسه دیگه...!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
خدا بسته يا من و شما؟؟؟
قلبم میخواد از جا کنده بشه از شدت غصه
هر کسی دختر کوچیک داره حال پدر و مادر اون طفل معصوما رو میفهمه
وای خدااااااااااااا
چی به سر ما اومده که میبینیم و نمیمیریم
وقتی اموزش و پرورش مملکت رها شده باشد وضعیت همینه ، چالبه تمام وکلا و وزرا زیر دین اموزش و پرورش اند ولی افسوس .
الله اکبر - واقعا شنیدن و دیدان مرگ بچه ها غیرقبل تصور هستش - واقعا چه جوابی می خوان بدید به اونها ، خودتون که اون دنیا را اعتقاد دارید -
معلم کلاس چهارم در شهر یزدم. آقای وزیر من برای ساعت دیواری کلاسم دو ماه از تلاش کردم.
در مجلس بگو پول ندهید می روم. مانند وزیر بهداشت.
تابناک جان شما هم بین دریافتی حاصل رتبه بندی معلمان و طرح سلامت برای پزشکان تییتری بزن.
بگو کلا دوهزار میلیارد می شود ماهی صد هزار تومان.
بگو.
كاشكي سيستان جای دیگر بود اون موقع مسئولين بيشتر عنايت داشتن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اسمان خدا تواين مملكت همش يه رنگه هموطن هرمنطقه اي مشكلات خاص خودش روداره به غير ازمرفهين بي درد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
مثلاً سوریه ؟؟؟؟؟
سلام .از مهم ترین دلیل سوختگی دانش آموزان در مدارس به خاطر نرده کشی پنجره های کلاس های مدارس هست.وقتی آتش بوجود می آید اگر پنجره ها نرده نداشته باشند دانش آموزان میتوانند فرار کنند .من واقعا نمیدونم بچه به مدرسه میروند یا زندان .آخر چرا پنجره کلاس مدرسه باید نرده داشته باشد.
چرا این استان باید از همه ی جهات محروم باشه و مسئولین به فکر نباشند .. چرا نباید زاهدان گاز داشته باشه..چرا باید کلاس مدرسه ها با چراغ نفتی گرم بشه..
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
چون بايد هزينه ها برا دوستان عربمون بشه و اينكه هزار هزار ميليارد اختلاس و دزدي و فرار بشه
متاسفانه وقتی در کشور اتفاقی می افتد؛ همه دچار آه و افسوس ناله می شوند. از مردم گرفته تا مسئولین. تصمیم های آنی و خلق الساعه گرفته می شود. هیچ وقت به مشکلات بنیادین پرداخته نمی شود. زیرا مشکل ریشه در فرهنگ بی تفاوتی به شرایط و لحظه های زندگی مان دارد. از سوی دیگر همه به لحاظ فرهنگی به دنبال یافتن یک مقصر و خراب کردن آوار بر سر آن بنده خدا و آرام کردن خود می پردازند. این روش همیشه تکرار می شود و پایانی ندارد. زیرا هیچ کس نه مردم و نه مدیران کشوری نمی خواهند به این تسلسل بی پایان پایان و سرانجامی خوش بدهند. باید در هر رویداد از خود پرسیده شود که هر کس چه کوتاهی در این باره داشته است و چه عواملی سبب بروز این چنین حوادث تلخ می شود و چه راه کار علمی و درستی برای آن وجود دارد. اگر به این مرحله برسیم؛ بخش بزرگی از مشکلات را توانسته ایم حل کنیم.
بازهم دلمون آتش گرفت. مسئولین بی مسئولیت بیدار بشین. با این همه ثروت و منابع چرا به این روز افتادیم؟!؟!؟!؟؟!
آخه بی خیالی تا کی؟؟؟
رضوان الهی برشما باد ای فرشتگان کوچولو سوختیم جگرمان آتش گرفت شرم بر مسئولین بی درد ما و انشاالله جواب بی دردیشان را خدا بدهد
مزاحم نشوید ! مسئولین گرانقدر مشغول گوشه و کنایه و متلک پرانی به یکدیگر در مورد این که یکی کدخدای آمریکایی می خواهد و دیگری کدخدای روسی ، هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
و يه سري هم ندانسته و دانسته بودجه هاي كلاني رو به باد ميدن براي دعواهاي اينها به اسم سازمنانهاي فرهنگي!
باید پذیرفت هزینه اداره کردن چند جنگ بزرگ و تمام عیار در منطقه واقعا کمرشکن است
البته بحمدالله تمام کشورهای منطقه در تامین هزینه این معرکه ها مشارکت فعالی دارند!
نمی دانم آیا مردم آن کشورها هم مثه ما خودشان انتخاب کرده اند که اینجوری و متفاوت زندگی کنند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
احست ما بايد افتخار كنيم كه بجاي سيستم گرمايس ايمن موشك با برد 2500 كيلومتر داريم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
هزاران هزار احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
مرد حسابی چی میگی قشنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
اون مسایل خارجی به اندازه مسایل داخلی مهم و در اینده ما تعثیر گزار هستند مشکلات پیش امده مثل این مورد.بیشتر به دلیل سو مدیدریت و فساد اداری هست بهتره فریب رسانه های خارجی رو نخوریم
وقتی سرانه یک مدرسه 200 نفره در سال حدود 250هراز تومان است انتظاردارید از چه وسیله گرمایشی استفاده بشه
چقد غم انگیز......خدا ب خانواده هاشون صبر بده-کاش دولت ما هم بجای کشورای دیگه یکم برا کشور خودش مایه میزاشت... کاش میفهمیدن غم مردمو
بهترین کار اعدام کارشناسی که آلونک را به عنوان واحد آموزشی تایید کرده است و این زنگ خطر برای تمام الونک های غیرانتفاعی در استان است
مهم اين نيست كهمدرسه با سيستم گرمايش خوب داشته باشيم
حمايت از مظلومان و اينكه خودمون مظلوم و بدبخت داريم هيچ اشكالي نداره
دنیا مون شده اخرت یزید. اینا میخوان دنیا را با پول بیت المل اباد کنند . هر روز فشار اقتصادی به مردم میارن.
من معلم نیستم ولی معلمان عزیزی که به گردن همه ما حق دارند با کمترین ها زندگی می کنند و وزارتخانه اش و مدارس را به گدایی انداخته اند تا وقتی به اموزش پایه اینگونه در دولت و مجلس بی اهمیت باشند و امکانات و بودجه مناسب ندهند جامعه و فرزندانمان قربانی خپاهدند داد
چ عجب یکی بهش برخورد استعفا داد میشه گفت اولین باره شنیدم تو ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
قبلاً هم در حادثه قطار نیشابور مدیر عامل راه آهن ضمن عذرخواهی استعفا داد چند سال پیش
دبیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
بازنشسته بوده و چند روز قبل باید می رفته نه حالا و غصه برایش نخورید چون پست بهتری در دولت امید گرفته
من خودم دختر بچه ابتدایی دارم به خدا الان که دارم این خبر را میخوانم اشکهایم سرازیر است دارم دق می کنم کاش زودتر بمیرم و از این همه غصه رها بشم الهی آتش آه ای طفلان معصوم دودمان آن مسوولين را بسوزاند تسلیت و استعفا چه دردی را دوا می کند برای آن دلهای سوخته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
الهی آمین از ته قلبم
این حوادث جدای از جناح بندی های سیاسی نشان از بی کفایتی وزیر آموزش و پرورش در تامین حداقل امکانات برای مدارس است . با شرایط فعلی این آخرین حادثه نخواهد بود.
ایکاش من بجای این چهار غنچه گل سوخته بودم.خدایا این بچه ها چه گناهی داشتن آخه.خدایا حکمتت رو شکر
سلام حدود ۳سال هست زاهدان گاز دارد چرا گازکشی زاهدان به طور کامل اجرانمی شود.؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
بی تاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
چون اختاپوس شرکت گاز شرکت هایی و کارشناسانی دارد که هزینه یک واحد خانه ۱۰۰ متری حداقل ۱۰۰ میلیون می شود یعنی از قیمت خانه بیشتر
ای مسئولین ..........پول ایران وایرانی را خرج این سوریه لبنان ویمن وعراق نکنید .......بابا به داد مردم ومملکت خودمون برسید......چرا نباید مدرسه ها سقف درست وحسابی و وسایل گرمایشی ایمن داشته باشند .......به جای دادن بودجه به جاهایی که کاری هم نمیکنند ومفت خورن ونبودشون بهتر بودنشون هست مدرسه ها را ایمن کنید ...... لطفا..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
بازیچه رسانه های خارجی نشید
اینجا دیگه جای دسته بندی نیست اینجا دیگه جای حرف های سیاسی که مردم استانی به روحانی رای دادند بلکه کشته شدن هموطن خودت هست . حساب کشی سیاسی را بذار کنار کمی از خودت خجالت نمیکشی از خدا خجالت بکش . من از طرف خودم به مادران و بستگان این دانش آموزان عرص تسلیت دارم هموطن من از هر دین و مذهبی باشد دوست دارم گور پدر سیاست . که باعث شده کسی بسوژه من غمگین نشوم . سیاست بی پدر و مادر هست
وقتی هر جا آدم صادق و دلسوز و سالم هست منزوی یا اخراجش میکنند این میشه آخر و عاقبت کار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
دقیقاً منظورت کیه اخوی؟ یعنی حالا که آقای نخعی اصلاح طلب مدیر کل شده خراب شده؟ زمان مدیر اصولگرای قبلی بخاری این مدرسه دیجیتال بود مثلا؟
از این مدرسه ها و از این بخاریها صدهزار تا هست که از قبل بوده هنوز هم هست و تا ده سال دیگر هم کسی نمیتواند پول کافی برای بهسازی این جور مدارس تامین کند.
دیگر پشیمانی فایده ای ندارد چرا ما اینقدر بی مسولیت باشیم ک بخاطر این بی مسولیتی این فرشتگان کوچک در اتش بسوزند این حادثه قلب هر انسانی را بدرد می اورد تا چ حد محرومیت کودکانی ک در مرکز استان باشند ولی برای گرم کردن از چراغ نفتی استفاده کنند تا چ حد فقر خدایا اخر از زمانت همین است ک کودکان بی گناه در اتش بسوزند خدایا با این گونه حوادث ما را امتحان مکن ما تحملش را نداریم ..... زاهدان تســــــــــــــــــــــلیت
به نظرم آموزش و پرورش که عرضه نداره. بگید موسسه آموزشی قلم چی و گاج از قبل چند هزار میلیاردتومانی که از بچه ها به جیب می زنند، برای کلیه مداری بخاری نو و استاندارد تهیه کنه. البته مطنئنا برای تبلیغات هم شده این کار رو برای اون مدرسه انجام میده ولی باید برای همه ندارس انجام بسه.
روح اون کودکان معصوم شاد . گفتن ما هم فایده ای نداره . باید علیه این همه نابسامنی قیام کرد .
کاش اینقدر به این اخبار فرعی نمیپرداختید ! چقدر بگیم فقط و فقط نابودی اسرائیل مهمه و بس ! اگه اسرائیل نابود بشه دیگه کل این مشکلات حل میشه . نمیدونم چرا مسوولان ما فریاد مردم مظلوم فلسطین را میشنوند ولی فریاد کودکان مظلوم خودشون رو نه !!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
وقت کردی از آب گل آلود ماهی بگیر؟
مثلاً الان عربستان و اردن که با اسرائیل مشکل ندارند خیلی وضعشان گل و بلبل است؟
ما چقدر بدبختیم که برای حل هر مشکلی به همه چیز فکر میکنیم به جز خود آن مشکل
خدایا دیگه نمی‌دونیم به کی شکایت کنیم شکایتی هم داشته باشیم توسط رسانه های مواجب بگیر خفه و سانسور میشیم. این بچه های طفل معصوم چرا باید در ابتدای شکفتن و زمانی که باعث عشق پدر و مادرتون باشند این بلا سرشون بیاد. تا بنویسیم چهل ساله فلان و فلان سانسور میشیم اما باز هم مینویسیم و میگیم ۴۰ ساله توی بوق و کرنا میکنیم که ما چنین و چنان شده این نسبت به سال ۵۷ اینقدر درصد پیشرفت کردیم انگار سال ۵۷ قرار بوده همه چیز فریز بشه و هیچ پیشرفتی نکنیم بعد از ۴۰ سال! اما کو؟ هنوز مدارس با بخاری نفتی گرم میشن. مملکتی که روی دریایی از ثروت خوابیده چرا باید سرمایه هایش را اینطور فجیعانه از دست بده؟ این بچه ها با بچه های ما هیچ فرقی ندارند من خودم دختر دارم و این دخترها هم دختر من هستند . دلمون براشون تکه تکه شد. لعنت به این مافیای رانت و رانت خواری تا کی باید شاهده این عزاها باشیم الآن نه فقط زاهدان نه فقط سیستان بلکه خوزستان کرمان کرمانشاه گلستان آذربایجان خراسان تهران همه و همه ایران عزادارند. توروخدا فکری بکنید تا کی؟ تاکی باید فلسطین و سوریه و یمن از اهواز و زاهدان و گروه ملی فولاد و نیشکر هفت تپه مهمتر باشه؟ تا کی باید مردم لبنان و صاحبه بیرونچتت از کولبران مظلوم کردستان و مردم محروم و ستمدیده سیستان مهمتر باشند؟ آخه تا کی؟ صبر خدا هم حدی داره. حالا تا مرکز هم حرف من و دیگران را سانسور و غیر قابل انتشار کردید ولی بعدش چی؟ آقایان تا که زمانی برای این مردم جانفشانی کردید در جبهه ها دیگه تمام شد؟ دیگه این مردم باید به امان خدا رها بشوند؟ مطمئنی باشین حالا هم حرف مردم ستمدیده ایران را نشنید و سانسور کردید ولی با صبر خدا چه میکنید؟
چندین بار این اتفاق افتاده آخه چند بار از یک سوراخ گزیده میشید
تسلیت میگم به این خانواده های این عزیزان و به همه ایران
اما...
متاسفانه چنین افراد بی لیاقت و بی مسیولیتی به ریاست میرسند و نخبگان خونه نشین میشن و مدیرانی به مدیریت میرسند که با هر شرایطی فقط میخان جایگاهشونو حفظ کنند.
پولهارو مسوولین دادن به سوریه، لبنان و فلسطین وبرای این مردم مظلوم دیگه پولی نمونده
ازقرارمعلوم مدرسه فوق غیردولتیه .وای براونایی که واسه بقال ،راننده ، دست فروش ، کلیه مشاغلی که به فکرتون میاد مجوز غیردولتی میدن .اونا را بایدبه دار زد کند زدن به آموزش وپرورش
خدا صبر بده به اون خانواده ها . کی میدونه بچه ها تو اون لحظه چی کشیدن و زنده زنده سوختن . و مادر و پدری که با غم عزیزشون باید بسوزن برای همیشه
خطاب به مسئولین :
۱. نمایندگان استان ما (س و ب) تا زمانی که پی منافع خودشون در تهران،خوش نشینی میکنن . نباید هم به فکر کودکان هم استانیشون باشن (خطاب من هم نمایندگان شیعه و سنی هست). اگر این آقایون به فکر مردم استانشون باشن،پس کی بره خونه در تهران بگیره ؟ کی بچه شو بفرسته خارج ؟ و ....
۲. جناب آقای مدیرکل آموزش و پرورش آیا شما هم نباید استعفا بدین ؟! این کمترین کاری هست که از دستت بر میاد
۳. مسئولین گاز استان : اگه بچه خودتون توی همون مدرسه بود آیا باز هم اونجا بدون گاز بود ؟!
۴. مسئولین کشوری : افتتاح یک طرح خیلی قشنگ بود و خیلی سریع مشعل گاز روشن شد . اما کجا بود این گاز که فرزندان این ملت از نبود گاز سوختن!!! بعد از چند سال به این استان پهناور گاز دادین ؟! اون هم به این وضع بدبختی
ای داد و بیداد الان پدر و مادر این بچه ها چه حالی دارن اهتمالان همون حال مادر مرا دارن که بچه شش ساله اش بر اثر اصابت ترکش ناشی از بمب باران تو بقلش شهید شد
بنظر من مدیر مدرسه بیش از همه مقصر ه. باید بیشتر نظارت می کرد.درست امکانات و هزار و یک مشکل وووووو...... هست اما مدیر وقتی میدید مجبوره با بخاری نفتی کلاس گرم بشه بایست بیشتر مراقب ت و سرکشی به کلاس داشته باشه.
باز مدیر و ووووبرکنار کردند اگردرتهران بود بعلت رانت خواری و وشوه به مدیر ان و مسئول ان نه تنها جایزه میدادند بلکه رادرپست بالاتری می نشاندند
شین آباد زاهدان کردستان تهران و باز داغ جگر گوشه هایی که با هزران آرزو پای در مدرسه هایی میگذارن که خانه دومشان است و کجاست مسوولی که پشیزی ارزش برای امنیت آرامش این بچه ها قایل شود تا وقتی آقا زاده هاشون در فرا مرز های این سرزمین در امنیت و زندگی لاکچری باشن و پدران نه چندان زحمت کششان با حقوق های ناچیز نجومیشان والبت در عین طلبکاری از ملت به خاطر خدمات نه چندان بدرد بخورشان فقط قول ها وآمار دروغین میدهند وضع به همین منوال است
بجاي بازداشت مدير مدرسه كه بودجه براي استاندارد سازي مدرسه نداره و متولي استانداردسازي مدارس البته نميدونم كجاست! بريد اينهمه بودجه از جيب مردم كه به نهادهاي به اصطلاح فرهنگي براي كارهاي دلبخواهشون كه داده ميشه رو نديد و بديد براي تجهيز مدارس !
از ماست که بر ماست
1 بار برای همیشه پرونده مدارس را ببنید.
همه را ایمن سازی کنید.
همه را مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی کنید.
فقط و فقط برای نوسازی مدارس بودجه تعریف کنید. از مردم بخواهید مدارس کوچک و بزرگ در شهر و روستاها را معرفی کنند تا هزینه شود.

نه بودجه رو بدید وزارتخونه اموزش و پرورش به بهانه های مختلف بخوره و یه ابم روش.
اینها همش از نبود نظارت در آموزش و پرورش است باید به جای مدیر و مربی مدرسه رییس آموزش و پرورش و مسئول واحد بازرسی بازداشت بشن زیرا هیچ نظارتی در کار نیست .
وای چقد دردناک وسخت هر کس فرزند دختر داره درک میکنه
با هزار امید وارزو بچه تو میفرستی مدرسه
خدا خودت رحم کن
به نظر من دولت باید استعفا بدهد. تمام
زمانی که این موضوع تو حاشیه یک نماینده مجلس قرار میگیرد که به این آقا حتاکی شده که همش دروغ واین آقا از همین استان در عوض استیضاح وزیر آموزش و پرورش وزیر اقتصاد استیضاح بشه هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک
بمیرم الهی چه دردی کشیدن چقد کوچیک بودن واسه این همه درد....
اموزش وپرورش شورش دراورده حداقل یک نظارتی به این مدارس غیردولتی بکنید اینقدر هزینه از مردم میگیرن با کمترین امکانات وافرادی که به خاطر اشنا بودن وفامیل بازی حتی با تحصیلات پایین به عنوان معلم انتخاب میکنند مدارس غیر انتفاعی باید خیلی بهتر از این باشد این بچه ها چه گناهی داشتند
سلام،
برخی اوقات دست روزگار هم زمانی وقایعی را رقم می زند که عبرت آموز است:
1- فحش کاری نماینده استان سیستان و بلوچستان که عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی می باشند و وظیفه نظارت بر فضاهای آموزشی کشور را دارند، بعلت همکاری نشدن با رایزنی ایشان با رئیس کمرگ کشور در خصوص واردات خودروی غیر مجاز دوست آقای نماینده در دوشنبه مورخ 26/09/1397
2- سوختن و کشته شدن مظلومانه چهار دانش آموز پیش دبستانی در صبح روز سه شنبه مورخ 27/09/1397
توضیح: اگر آن نماینده بجای لابی گری وظیفه خود را درست انجام می داد، در استانی که او نماینده اش می باشد، نباید چنین حادثه ای بر اثر استفاده غیرمجاز از بخاری نفتی چکه ای اتفاق بیافتد.
ایشان و تمامی نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بهتر است استفعا دهند، نه برای آنکه آنها را در هر کجا تحویل نمی گیرند، بلکه بخاطر بی توجهی به وظایف کاری که برای آن از سوی مردم وکیل شده اند.
و من ا... التوفیق
برید مدرسه های عراق و یمن و فلسطین رو آباد کنید ما ایرانی ها به بدبختی عادت کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
نحت تاثیر رسانه های خارجی قرار نگیریم قرار نیست تو اولین مشکل به این مسایل ربط بدید
چرا استانهای مرزی ما اینقدر مظلوم و فقیر هستن ؟چرا بعد از ۴۰ سال انقلاب اسلامی ما هنوز از نعمت گاز محرومیم
آقای وزیر واقعا عذاب وجدان نداری؟؟
مجرم‌همیشه به صحنه جرم باز میگردد.
با توجه به غیر دولتی بودن مدرسه و وقوع این حدثه جانکاه متاسفانه قصور معاون وزیر اموزش و پرورش و رئیس مدارس غیر دولتی به دلیل عدم نظارت بر مدارس و‌نحوه اداره انها و‌حتی صدور مجوز فعالیت کاملا مشهود است و این غیر قابل انکار است. در این راستا فعالیت زینی وند به عنوان یک عنصر سیاسی که به دنبال استفاده از تهدیدها برای دوختن قبای وزارت برای خود می باشد بر کسی پوشیده نیست. ای کاش بطحایی در تغییر این معاون خود که تا کنون دو حادثه دلخراش مدارس تحت امرش رسانه ای شده را برای ادامه خدمت به منزل راهی کند. هنور حادثه مدرسه معین از ذهن خانواده ها خارج نشده و فرار رو به جلوی زینی وند بسیار حساب شده بود که ردی از خود در هیچ حادثه ای باقی نگذارد.
خیلی متاسفم
چی بگم ؟؟؟؟
با سلام خدمت همه عزیزان.من ساکن زاهدان هستم و خودم نیز یک معلم می باشم.استان ما از محرومیت رنج می برد.از فقر و بیکاری رنج می برد.در گذشته ما این محرومیت را چشیدیم و الان فرزندانمان .اگر کسی به روحانی رای داده عاشق چشم و ابرویش نبوده گول حرفها و وعده های دروغش را خورده مردم شهر من دلهایشان پاک است و ساده.زود باور میکنند.امان از ساده گی ..یا نه امان از دروغ ،امان دروغ..امان از دروغ
آهای آدما ، ما همه بی غیرت شده ایم .
آقای وزیر چرا کاری نمی کنی پس خانواده این بچه ها چی میشن کی دلداری میده پس آموزش پرورش کاری نمی کنه ما مردم ایران شکایت داریم
باعرض سلام من فرهنگی نیستم ولی باید به حال فرهنگیان زار زار گریست که چه زندگی خفت باری دارند بخدا یک معلم دها نماینده و وزیر تربیت می کند ولی صدها وزیر عرضه ندارند یک معلم را ازنظر معیشتی در آسایش باشد ارادتمند شما
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار