بازدید 43942
هزار و پانصد و یازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ازدواج دختر رئیس‌جمهور در بی‌خبری/حمله دوباره جلیلی به روحانی و ظریف/ائمه جمعه‌ای که به‌روز نیستند بازنشسته شوند/پاسخ آیت الله فاضل لنکرانی به اظهارات رحیم‌پور ازغدی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:اعتراف «حضرتی» به کاهش محبوبیت اصلاح‌طلبان/گروگانگیری شهروندان ایرانی در استانبول ترکیه/توضیحات مصباحی مقدم درباره تغییر نام "جامعه روحانیت" است و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 17 December 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

حمله دوباره جلیلی به روحانی و ظریف

سعید جلیلی در مراسم افتتاحیه کنگره ملی «مصطفای شهید با گفتمان جوان مومن انقلابی» و هفتمین سالگرد شهید مصطفی احمدی روشن در دانشگاه صنعتی شریف گفت: الان می‌گویند غرب همه عالم نیست! اگر نیست چرا خود را معطل چند کشور اروپایی نگه داشته اید؟ اگر نیست پس چرا می‌گویید به دلیل بهانه گیری چند کشور اروپایی باید فلان کنوانسیون را بپذیریم. اگر نیست پس مترسک‌هایی که از غرب بلند کردید را زمین بگذارید. وی گفت: اگر برجام یک سود داشت آن همان تجربه برجام بود، ولی یک عده می‌خواهند نعل وارونه بزنند!

توضیحات مصباحی مقدم درباره تغییر نام "جامعه روحانیت"

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: مصوبه تغییر نام جامعه روحانیت در زمان حیات آیت‌الله مهدوی کنی تصویب شد، اما اجرایی نشد.حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفتگو با مهر، ضمن اشاره به موضوع تغییر نام جامعه روحانیت مبارز تهران و حذف عبارت تهران از انتهای آن، گفت: مصوبه تغییر نام و تبدیل آن به عبارت جامعه روحانیت مبارز کشور در زمان حیات آیت الله مهدوی کنی و در ادامه بازنگری در اساسنامه تصویب شده، ولی اجرایی نشده بود.سخنگوی جامعه روحانیت مبارز افزود: در دوره اخیر، پس از تعریف ساختار مناسب برای تغییر نام جامعه در حال اجرای این مصوبه هستیم وگرنه تصویب این موضوع به سال ۸۶ بر می‌گردد.وی گفت: اساسنامه را تقریبا به صورت کلی بازنگری کرده‌ایم. پیش از این آیت الله مجتهد شبستری عضو دیگر جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با مهر، تغییر نام تشکل متبوعش را تائید کرد و گفته بود: «یکی از بند‌های اساسنامه فعالیت جامعه در استان‌ها است؛ قبلا به این صورت بود که تنها جامعه روحانیت مبارز تهران وجود داشت که در تغییرات جدید اساسنامه، استان‌ها نیز به آن اضافه شده است.»

پاسخ آیت الله فاضل لنکرانی به اظهارات رحیم‌پور ازغدی
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان اینکه آیا تخریب و تضعیف حوزه ها در تریبون های عمومی، آن هم به ادعاهای دروغ تقویت نظام است، گفت: تخریب حوزه ها تخریب این انقلاب و نظام است. آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی یکشنبه شب در مراسم رونمایی ۷۵ عنوان کتاب جدید مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) اظهار داشت: امروز ما اگر بخواهیم با نگاه منصفانه در حوزه های علمیه صحبت کنیم، حوزه بسیار خدمات فراوانی را در مسائل علمی و پژوهشی به بشریت ارائه کرده است.رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار با بیان اینکه حوزه میراث ائمه معصومین است و نباید حوزه ها را تضعیف کرد گفت: تخریب حوزه ها تخریب این انقلاب و نظام است، آیا تخریب و تضعیف حوزه ها در تریبون های عمومی، آن هم به ادعاهای دروغ تقویت نظام است؟ این حرف ها ضربه به شیعه و اسلام است.

ازدواج دختر رئیس جمهور در بی خبری
محمد مهاجری، روزنامه‎نگار، در یادداشتی تلگرامی از مراسم ازدواج دختر حسن روحانی خبر داد. وی نوشت: چندماه قبل مراسم ازدواج دختر آقای روحانی برگزار شد. مراسم آنقدر بی سروصدا بود که بسیاری از مسئولین و حتی دولتی‌ها تا مدتی از آن بی خبر بودند. مراسم در نهایت سادگی، یک روز عصر و به صرف میوه و شیرینی و با حضور عده کم شماری از بستگان برگزارشد. برخی بزرگان به آقای روحانی پیشنهاد کردند خبر این ازدواج ساده را منتشر کند، چون باعث امیدواری مردم می‌شود، اما رئیس جمهور ترجیح داد موضوع در بی خبری تمام شود. خبر را مخالفان رئیس جمهور هم داشتند، اما دم برنیاوردند. موافقان او هم سکوت پیشه کردند.

ناطق نوری: در قصه برجام، درست عمل کردیم
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در قصه برجام ما بسیار درست عمل کردیم و تصمیم بسیار عاقلانه ای گرفتیم و رهبر انقلاب هم هوشمندانه هشدار داد که بروید و مذاکره بکنید اما بدانید که آمریکایی ها حقه باز هستند. حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری عصر امروز طی سخنانی در پنجمین کنگره ملی سربازان صلح که از سوی خانه سرباز صلح ایران برگزار شد با اشاره به موضوع برجام، تصریح کرد: در قصه برجام ما بسیار درست عمل کردیم و تصمیم بسیار عاقلانه ای گرفتیم و رهبر انقلاب هم هوشمندانه عبارت امیرالمؤمنین به مالک را هشدار داد و فرمود که بروید و مذاکره بکنید اما بدانید که آمریکایی ها حقه باز هستند و حواستان جمع باشد که در پی فریب دادن شمایند. ناطق نوری در پایان گفت: ما در دنیا اعلام کردیم که صلح طلب هستیم و تا امروز هم پای برجام ایستاده ایم و آنهایی که نقض پیمان کردند، طرفداران دروغین صلح و حقوق بشرند.

اعتراف «حضرتی» به کاهش محبوبیت اصلاح‌طلبان
قائم مقام حزب اعتماد ملی با اشاره به کم شدن محبوبیت اصلاح طلبان و دیگر جریان‌های سیاسی کشور گفت: اگر محبوبیت اصلاح‌طلبان بالا برود به نفع نظام است و اگر پایین بیاید به ضرر نظام. الیاس حضرتی در گفتگو با برنا، ضمن اشاره به این که این یک واقعیت است که محبوبیت اصلاح‌طلبان کم شده، گفت: اگر محبوبیت اصلاح‌طلبان کم شده به این معنی نیست که به محبوبیت اصولگرایان اضافه شده است. نسبت به سال گذشته مقداری از این محبوبیت کاسته شده که این همگانی است یعنی محبوبیت شخصیت‌های دیگر، نهادها، سازمان‌ها و ... نیز کم شده است. وی در عین حال افزود: اصلاح‌طلبان سپر بلای بسیاری از تصمیمات اشتباه بودند و خودشان هم در محدودیت هستند. اصلاح‌طلبان مجبورند برای بسیاری از مسائل که ایراد و مشکل وجود دارد، همچنان از نظام دفاع و برابر مخالفان قد علم کنند. حضرتی تأکید کرد: در دنیا صحبت اصلاح‌طلبان است که دیده می‌شود و می‌توانند پاسخ افراد را بدهند وگرنه اصولگرایان را کسی در دنیا جدی نمی‌گیرد.
 
غرویان: برخی از ائمه جمعه باید بازنشسته شوند
مدرس حوزه علمیه قم گفت: برخی علمای ما عالم به زمان نیستند، اطلاعات به روز ندارند و سوالات را جواب نمی‌دهند، خب در این شرایط نمی‌توانند نقش ایده آل را به عنوان امام جمعه ایفا کنند که ضرورت دارند درباره بکارگیری آن‌ها تجدید نظر شود. محسن غرویان درباره شمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان درباره ائمه جمعه گفت: درخصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان باید به این موضوع توجه کنیم که روح قانون چیست و اینکه آیا درباره ائمه جمعه صدق می‌کند یا خیر؟ وی ادامه داد: منظور از این قانون افرادی هستند که توانایی علمی، فکری و جسمی لازم برای انجام مسئولیت ندارند بنابراین نباید به کار گرفته شوند، همه عقلا بر این موضوع تاکید دارند. غرویان با بیان اینکه از نظر ظاهری قانون منع بکارگیری بازنشستگان ائمه جمعه را شامل نمی‌شود، تصریح کرد:، اما با در نظر گرفتن روح قانون می‌توان گفت: ضرورت دارد که ائمه جمعه هم مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شوند.
 
توضیح پزشکیان درخصوص اتهامی که به پسرش زده شد
پزشکیان در ارتباط با موضوع بورسیه پسر خود و رفع اتهام از وی گفت: پسر من هم که اتهام به او زده شد و بعد رفع اتهام شد اگر حقی نداشت باید کنار زده می‌شد. من در اسم نوشتن و رفتن او هیچ دخالتی نداشتم و اگر هرکسی هر توصیه‌ای از من برای پسرم شنیده است بیاید و اعلام کند. پسرم طبق روال برای بورسیه رفت و عده‌ای تهمت زدند و بعد شفاف شد که اینطور نیست. هرکس تخلف کند باید با او برخورد شود.
 
گلایه لاریجانی نسبت به فربه بودن دولت
لاریجانی در هفتمین همایش ملی نقش پژوهش در فرآیند قانونگذاری گفت: تا هنگامی که دولت بزرگ است و وسعه پهنی دارد، زمینه برای سرمایه گذاری دولت باقی نمی‌ماند. باید طرح اصولی برای چابک سازی دولت ایجاد کنیم.
 
گروگانگیری شهروندان ایرانی در استانبول ترکیه
گروگانگیری و ایجاد رعب و وحشت با هدف اخاذی، شیوه‌ای از جرایم سازمان یافته که در هفته‌های اخیر چندین شهروند ایرانی را در استانبول دچار مشکل کرده است. در دو هفته اخیر دستکم هفت مورد گروگانگیری از اتباع ایران به سرکنسولگری جمهوری اسلامی در استانبول گزارش شده است؛ در حالی که به نظر می‌رسد آمار‌ها بیش از این باشد. بیشتر قربانیان نگران از انتقام تبهکاران، تمایلی به افشای ماجرا ندارند. باند‌های تبهکاری به شیوه‌های مختلف طعمه خود را از میان انبوه گردشگران ایرانی انتخاب می‌کنند. نقطه شروع برخی اقدام‌ها از داخل ایران و از طریق تبلیغ در شبکه‌های مجازی آغاز می‌شود.

تاجرنیا از واعظی دلخور شد

علی تاجرنیا یکی از این فعالان اصلاح طلب است که به اظهارات واعظی واکنش نشان داده است. تاجرنیا با بیان اینکه "به نظر می‌رسد اظهارات اخیر آقای واعظی ناشی از دلخوری ایشان از بخشی از جریان اصلاح طلب باشد که انتقادات جدی‌تر و صریح‌تری نسبت به دولت مطرح می‌کنند، گفته است: "مجموعه‌ای از همکاران موثر دولت پس از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دچار نوعی محافظه‌کاری شده‌اند و به همین دلیل یا‌دآوری برخی مطالبات را که انتظار استجابت آن از دولت وجود داشته و دارد را بر نمی‌تابند و تلاش می‌کنند تا این خواسته به حق را به تندروی تفسیر کنند."این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه اصلاحات و تعقل در کشور مدیون چهره‌هایی چون حجاریان است، می‌گوید: "اگر روی صحبت آقای واعظی با آقای حجاریان بوده از ایشان درخواست ‌می‌کنم تا در اظهارات خود تجدید نظر کرده و دقیق‌تر صحبت کند."تاجرنیا در ادامه می‌افزاید: " این درست نیست که زمانی که به حمایت اصلاح طلبان نیاز داریم به آنها توجه کنیم اما پس از آنکه نتیجه مطلوب حاصل شد آنها را از یاد ببریم و با ادبیات دیگری با آنها صحبت کنیم."

وقتی شبکه‌های اجتماعی برای مردم ممنوع‌است، چرا مسوولان در آنجا فعالیت‌ دارند؟
محسن‌اسماعیلی، عضو حقوق‌دان شورای‌نگهبان و نماینده تهران در مجلس‌خبرگان، گفته: «اگر روزی قانونی تصویب شد و در رده مسوولان حرمت آن نگه داشته نشد، کیان و روح قانون‌گذاری لطمه می‌خورد. معنا ندارد که استفاده از یک شبکه‌اجتماعی ممنوع اعلام ‌شود ولی همه در آن فعالیت می کنند. چه‌طور از مردم می خواهیم استفاده نکنند زمانی‌که خودمان از این شبکه‌ها استفاده می‌کنیم؟ قانون اگر خوب است باید برای همه خوب باشد و اگر خوب نیست برای همه باید خوب نباشد.»/ایرنا به‌نقل از سخنرانی اسماعیلی در «همایش نقش پژوهش در فرآیند قانون‌گذاری. انتقاد اسماعیلی(نفر سمت‌چپ در عکس بالا)، عضو حقوق‌دان شورای‌نگهبان، از حضور مسوولان در شبکه‌های‌اجتماعی درحالی‌است‌که همکارش، عبا‌سعلی‌کدخدایی(نفر سمت‌چپ)، سخن‌گو و یکی‌دیگر از حقوقدانان شورای‌نگهبان، تازه در شبکه فیلترشده توییتر حساب‌کاربری راه‌انداخته.

نتیجه جلسه نمایندگان مستعفی اصفهان با لاریجانی
کوهکن نماینده مردم لنجان گفت: 14نماینده استان اصفهان با رئیس مجلس برای تعیین تکلیف استعفای نمایندگی جلسه داشتند. در این جلسه نمایندگان استان مباحث خود را درباره آب شرب و ساماندهی آن و همچنین قانون‌هایی که در این زمینه مصوب شده را به رئیس مجلس اعلام کردند. برآیند این جلسه این شد که فردا سه‌شنبه پیش از آغاز جلسه علنی پارلمان، نمایندگان استان در دفتر یکی از نمایندگان اصفهان جلسه‌ای داشته باشند تا درباره حضور و یا عدم حضور در صحن پارلمان تصمیم‌گیری کنند. اگر تا صبح فردا پالس‌های مثبتی از سوی دولتمردان برای حل مشکل آب شرب اصفهان دریافت کنیم، فردا در جلسه علنی حضور پیدا می‌کنیم و در غیر این‌ صورت در جلسه علنی پارلمان شرکت نخواهیم کرد/ تسنیم

شاید مجبور شویم به ناطق و لاریجانی رأی دهیم
صادق زیباکلام گفت: ما اصلاح‌طلبان شاید یک روز مجبور شویم به آقای ناطق نوری و علی لاریجانی رأی دهیم. اینها بستگی به شرایطی دارد که با آن مواجه می‌شویم. بنابراین نباید اسمش را گدایی قدرت گذاشت. اصلاح‌طلبان چیزی در دولت دوازدهم به دست نیاوردند و نمی‌خواستند به دست بیاورند اما در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۲ و ۹۶ شرکت کردند و به روحانی رأی دادند تا به عقب برنگردیم و سیاست‌های سال ۸۴ تا ۹۲ بر کشور حاکم نشود./نامه نیوز

علم، درباره «مشق شب» چه می‌گوید؟
به موازات تمام بحث‌های اقتصادی در رابطه با «مشق شب»، دنیا در حال یک بحث علمی در این رابطه است بحث‌هایی که براساس آن سیستم‌های آموزشی کشورهای مختلف تصمیم خود را برای مشق شب گرفته‌اند. یکی از معتبرترین تحقیقات علمی در این رابطه توسط هریس کوپر استاد روان‌شناسی دانشگاه دوک انجام شده، او در تحقیق خود از سال ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۳ وضعیت دانش‌آموزان را در زمینه تکلیف شب و تاثیر آن روی میزان درس‌آموزی آن‌ها انجام داده و به نتیجه جالبی رسیده. تحقیق این استاد دانشگاه می‌گوید که دانش‌آموزان نباید بدون تکلیف باشند، اما از سویی یک کودک دوم دبستانی هم نباید روزانه ۲ ساعت مشق بنویسد. این چیزی است که به آن قانون ۱۰ دقیقه‌ می‌گویند؛ کودکان بر اساس پایه تحصیلی خود باید روزانه به مضرب‌های ۱۰دقیقه مشق داشته باشند، یعنی میزان مشق برای اول دبستانی‌ها روزانه ۱۰دقیقه، برای دوم دبستانی‌ها ۲۰دقیقه و ... باشد./خبرآنلاین

دانشگاه علمی کاربردی تعطیل می‌شود؟
منصور غلامی، وزیر علوم در خصوص آخرین تصمیم وزارت علوم برای تجمیع واحدهای دانشگاه علمی کاربردی به دنبال اجرای برنامه ساماندهی و تجمیع مراکز آموزش عالی کشور گفت: در حال حاضر تمامی واحدهای علمی کاربردی وابسته به دستگاه‌های دولتی تجمیع شده‌اند. در نتیجه محوریت فعالیت‌های علمی کاربردی با واحدهای وابسته به بخش خصوصی است. واحدهای علمی کاربردی وابسته به بخش خصوصی از سوی وزارت علوم حمایت می‌شوند و کسی قصد تعطیلی این واحدها را ندارد، اما اگر این واحدها نتوانند شرایط استاندارد لازم را فراهم کنند، تعطیل خواهند شد./ایسنا

احتمال تصویب لوایح پالرمو و سی‌اف‌تی بیشتر از عدم تصویب آنها است
حشمت الله فلاحت پیشه، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیش‌بینی از تصویب لوایح پولشویی، پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت‌: معتقدم احتمال تصویب این لوایح بیشتر از عدم تصویب آن است. البته این به معنای نبود بحث های جدی نیست چون بحث‌های جدی در مجمع مطرح می‌شود که روند آن کمتر از مجلس شورای اسلامی نیست./ ایسنا



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱۲
در تایید نظرات آقای جلیلی و به دور از هر جناح بندی سیاسی، باید به صراحت عرض کنم که برجام ما را بدبخت دست چند کشور اروپایی کرد تا همچنان به ما وعده سر خرمن بدهند.
حیف که آقای روحانی شجاعت کافی ندارد تا بطور صریح به اشتباه خود در برپایی برجام اشتباه کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
اگر برجامی در کار نبود با همان تحریم های گذشته کنار می امدیم و جهش های قیمت هم در عرض چند ماه هم در کار نبود ولی امیدوارم این دفعه دیگر مردم اکاه شده باشند و بلوغ سیاسی ان ها بیشتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
من که خیلی امیدوارشدم خبر ازدواج ساده دختر رییس جمهور را خواندم . همه چی آرومه من چقد خوشحالم خدااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
باید همان روز خروج آمریکا از برجام ما هم با یک بیانیه خارج می شدیم. الان اگر خارج شویم طوری وانمود میکنند انگار که خودمان خارج شده ایم. اروپا هم دارد وقت کشی میکند. دندانهای ما رو شمرده اند و دارند بازی پلیس خوب و بد را برایمان بازی می کنند. وزیر خارجه ما یکی از ضعیفترین وزرا پس از دوره قاجار است. اگر زبان بلد بودن مهم است برویم یک مترجم زبان را وزیر بگذاریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
جالبه هنوز نتیجه بازی برجام
پیش چشم مردمه حالا نوبت اف ای تی اف بازی شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
دم آقای جلیلی گرم. حالا فهمیدیم که همون جلیلی برای مذاکرات خوب بود و باج به هیچکس نمیداد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
روحانی جرئت دارد که حرف بزند ولی به این باور نرسیده که برجام اشتباه بوده است. ایشان هنوز هم معتقد است که برجام تنها مسیر سیاست خارجی ما در این مقطع بوده ضمن این که بارها گفته اند که به تنهایی در این مسیر حرکت نکرده و مجلس هم با وی هم نظر بوده است و رهبری هم صریحاً گفتند که مخالف نیستند ضمن این که قبول داریم که گفتند که به نتایج مذاکره خوشبین نیستند ولی به هر حال به دولت اجازه دادند. پس نمیتوان فقط دولت را مسئول برجام دانست ضمن این که برجام در مساله رفع ایرانهراسی موفق آمیز بوده است
ناشناس
| France |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
مردم هزینه فایده میکنند و بقولی بین بد وبدتر انتخاب میکنند.در واقع مردم کسی را انتخاب میکنند که در شرایط فعلی ضرر و زیان کمتر متوجه کشور نماید و ان فرد قطعا جلیلی یا رییسی نخواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
این همان داماد بی سر و صداست که معاون وزیر شده؟ اگه اینطوره برای همین بی سر و صدا بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
پرچم فرانسه
بهترین گروه چپی نیستند برای کشورها و در دنیا تجربه شده است
گرسماسر از کتالم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
عروسی تون مبارک. من کارمندم . اگه ضامن برای وام ازدواح خواستید من هستم. امیدوارم وامتون زیاد دیر نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آقای جلیلی خودش از امضا کنندگان برجام بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
سیاست های آقای جلیلی،
با دنیا قطع رابطه کنیم
بمب اتمی درست کنیم
همه دنیا رو محکوم کنیم و فحش بدیم.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
صحبتهای آقای جلیلی را قبول ندارم ایشان فراموش کرده اند که چند سال مرتب به اروپا و جاهای دیگر برای مذاکره میرفتند عکسی یادگاری با خانم اشتون می گرفتند و بدون نتیجه برمی گشتند و به مردم می گفتند مذاکرات در حال پیشرفت است هشت سال تمام وقت کشور را تلف کردند وقتی تصمیم به مذاکرات جدی گرفته شد دیگر زمان برای ایشان تمام شده بود جناب جلیلی این موشکها بود که برجا م را بهوا
از برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
دوست گرامی . بحث خوب بودن یا نبودن برجام نیست . بحث این است که از این همه مقابله با تمام دنیا ، قراره چی گیر ما بیاد .
جناب جلیلی پاسخ بدن که آیا امریکا و اروپا را بذاریم کنار و کمال و تمام بریم تو بغل روسیه بهتر است ؟
ایشان توضیح بدن که نقش فعلی روسیه در روابط با ایران ، واقعا به مراتب بهتر از اروپا و امریکاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بنده هم بصراحت به خوش باورانی که فکر می کنند بدون برجام الان می توانستند از خود قمپز ما می توانیم صادر کنند می گویم تا همین اول سال بمدد برجام دلار ۳۴۰۰ مانده بود به مدد برجام هنوز دارو بود به مدد برجام خودروسازان خارجی و شرکتهای نفتی در ایران کار می کردند اوباما هزاربرابر ترامپ عقل داشت بنظر شما عاقل با سلاح تحریم بیشتر می توانست ضربه بزند یا احمقی مثل ترامپ مضاف بر اینکه برجام تحت نظر رهبری بود و ما اگر سانترفیوژهای قدیمی را جمع کردیم سانترفیوژهای جدید با قدرت بیشتر بدست اوردیم مثل اینکه پولهای بباد داده شده هشتصد میلیاردی احمدنژاد شما را در خواب خرگوشی فرو برده و فکر می کردید تا ابد پول هست هر چند زمان او دلار چهاربرابر نان دوبرابر بنزین دو برابر شد پایین هم نیامد هنوز هم تحریمها اجرایی نشده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اقای غرویان شما کی باز نشسته میشوی؟؟؟؟
دختر اقای رییس جمهور ازدواج ساده و بهمان داشت اما دم خروس در معاونتی که اقای داماد گرفت بیرون زد
هرکی به فکر خویشه....

برجام به انجام رسید
اقای صادق زیبا کلام احتمالا شما و اصلاح طلبان بسته به شرایط دست به کارهای دیگر هم خواهید زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
شناس۱۳:۲۸
بعد از تحریم سال ۹۱ که نفت ما کاهش یافت برای صادرات در سال بعد دوباره امار فروش نفت بالا رفت و دلار هم ۳۶۰۰ بوده عزیزم برای ۶ سال ثابت مانده ولی برجام سال سومش را پشت سر گذاشته
از خواب بیدار شو
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
انتخاب کابینه ای که هیچ اطلاعاتی از کشور ندارن نتیجه آن همین می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اگر برجام نبود همون روند آشفته بازار سالهاي 91 و 92 و تورم افسار گريخته هم در چهار سال گذشته ادامه داشت آقاي ناشناس يه كم فكروتو بازكن به دور از تعصب اظهار نظر كن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
شما هنوز هم برجام رو حاصل تصمیم روحانی و ظریف میدونید?بنظرم خیلی محدود و کوچک فکر میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
یادتون رفته همین آقای جلیلی هر مذاکره ای که انجام میداد گ
تابی جان خودتان از یه اقتصاد دان بپرسید ببینید اظهارات امام جمعه ی تهران چقدر علمی بود
ما اشتباه کردیم. ما را ببخش
ازدواج دختر آقا روحانی چه ربطی به ملت دارد اصلا به ما چه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
ربطش اینست که در کمال سادگی ازدواج کرده اند و داماد محترم به همان سادگی معاون وزیر شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
اگر داماد ایشان معاون وزیر بشود آن وقت به ما خیلی ربط پیدا میکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
به نظرم با اعلام خبر ازدواج دختر رئیس جمهور خواستن روحیه امید به ازدواج تعداد زیادی از جوانان کشورمان را بیشتر کنن!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ازدواجش بی سروصدا بود خب انتصابش رو هم بی سروصدا میکردین تازه داماد تازه داشت اولین حقوق نجومی رو تجربه میکرد بنده خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
من تا حالا باور کن نمیدانستم که مردها هم اینقدر در پشت سر گویی و حسادت از زنان پیشی میگیرند . دلیلش بخاطر این هست که سیاست وارد سجایایی اخلاقی شده مشکل از جایی دیگر هست مقصر ملت نیستند ملت هم از بزرگانش یاد گرفتند . یاد گرفتند که در حل مشکلات فقط با زیر اب زنی حل کنند این رفتارها متاسفانه در این چهل سال نهادینه شده که حرف دارد جلویش عنوان نمیکند پشت سرگویی کشور را داره داعون میکنه ملا و غیر ملا نداره هما مقصرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
من هم خیلی امیدوارشدم خبر ازدواج ساده دختر رییس جمهور را خواندم .همه چی آرومه من چقد خوشحالم خدااااا
واسه مسئولین نباید متاسف بود. باید برای مردمی متاسف بود که مسئولاش همچین کسایین
پاسخ ها
ALI
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ما دوست داریم اردواج خیلی هم پر سرو صدا باشه کلی هم هزینه اش بشه
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
لابد دلیلی داشتندکه بی سروصداازدواج کردند
ما با هفت جد و آبادمون غلط کنیم چیزی در مورد حوزه بگیم،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
آفرین به این نظر
یک جمله که به اندازه ده کتاب معنی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اتفاقا این طرح بازنشستگی باید شامل روحانیت هم بشه . روحانیون جوان فکرشون بازتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
وقتی به قول آقای فاضل اطلاعات حوزه قم را حوزه نجف نمی داند پس چه نیازی هست که مردم بدانند. این اطلاعات فقط باید سینه به سینه بین حوزیان منتقل شود تا دروس آنها پربارتر و پربارتر و پربارتر و پربارتر شود.
میخوام اعتراف کنم، جلیلی خیلی میفهمید ما بودیم که نمی فهمیدیم. دستی دستی خودمون رو بدبخت کردبم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
نه بابا .واقعا اینجوری فکرمیکنی یاشوخی می‌کنی .؟
ناشناس
| France |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
شما رو نمیدونم ولی مدل جلیلی اینه که سر سفره کیک زرد بزاریم که من باهاش سیر نمیشم
مهدی
| Germany |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
خود را بد بخت کردیم ،که چنین سیاست گذارانی را اجازه دادیم برایمان تصمیم بگیرند.
دکتر حقیقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
جلیلی 10 سال می رفت مذاکره می کرد و همه بودجه دولت و ملت شده بود بلیط هواپیما و هزینه غذا و هتل برای ایشان و تیم همراهشان و دریغ از یک خط پیشرفت در مذاکرات!!!! حالا که رهبرهم می گویند که مذاکره خوب بود و ... یک تعداد دلسوز شده اند!!!!!! نمی دانم چرا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
چنتا اعتراف دیگه هم بکن شاید بار گناهانت کمتر شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
جلیلی خودش از امضا کنندگان برجام بود
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آقای ناشناس
الان که کیک زرد و سانتریفیوژ و غنی سازی و هرچه را آنها خواستند دادیم سر سفره شما چیه؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
جلیلی فکر می کند از دل تاریخ صحبت می کند خیر آقا این اتفاقات مربوط به چندسال پیش است و کسی فراموش نکرده آن موقع شما اجازه مذاکرات جدی نداشتی سالها مردم را سر کار گذاشته بودی با خانم اشتون عکس یادگاری می گرفتی تا فشار تحریمها کار خود را کرد حالا هم کمی صبر کنید اتفاقات دوباره تکرار خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
نظام فهمید که تفکر جلیلی خسارت بار بود،شما نفهمیدید
جامعه روحانیت مبارز الان با چه کسی مبارزه میکند که باید کلمه مبارز را حفظ کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
احتمالاً دوست دارند با کفر و ظلم و فساد مبارزه کنند ولی ظاهراً خیلی زورشان نمیرسد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
دیدی چقدر دارن زحمت میکشن میبینی تمام مشکلات کشور حل شد از سال 86 تا حالا اساسنامه اصلاح کردن تا واژه تهران بشه کشور واینطوری شد که دیگه مشکلی نداریم
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
با اصلاح نام جامعه روحانیت همه مشکلاتمان رفع شد . درحالی که همگی اشک شوق توی چشمهایان
جمع شده
انقلاب کردیم و برای آزادی جنگیدیم ولی الان برای تکه ای نان میجنگیم
پاسخ ها
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
حرف دل نود درصد مردم ایرانو زدی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
اینکه خوبه دیگه.
به آزادی رسیدیم حالا هم میرویم که به رفاه برسیم. آزادی مقدم بر رفاه است. من به عنوان یک شهروند بسیار دور از مرکز خیلی احساس خوبی نسبت به آزادی و امنیت موجود در کشور دارم. البته کسانی را هم که احساس میکنند آزاد نیستند میتوانم درک کنم. من آن نوعی از آزادی را که فکر میکنم خوب و مفید است و برایم کافیست به اندازه بسیار زیادی در این حکومت دارم و حالا فقط مانده که رفاه و بهداشت و آینده کودکم را در این مملکت کسی تامین و تضمین کند که با آرامش خیال زندگی کنم.
واقعاً راست انقلاب برای آزادی بود و به آزادی هم رسیدیم و الان هم مردم و دولت باید بجنگند برای عمران و آبادانی و رفاه اجتماعی که به آن هم برسیم و انشاالله خواهیم رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ناشناس 21:55، اگر واقعا به آزادی رسیدیم آیا من آزاد هستم در مورد هر کسی هر نظری بدهم؟ همین سایت کلی نظر غیر قابل انتشار دارد. لطفا از خواب بیدار شوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ناشناس ۰۸:۲۲ ایشون آزادی مدل خودشون رو گفتند..البته اگر روزی نگرش ایشان عوض شد قطعا نظرش هم عوض خواهد شد..و درک خواهد کرد..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ناشناس 21:15 همان پرنده در قفسی است که ابعاد آزادیش به اندازه قفسش است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
در هیچ کجای دنیا ازادی مطلق وجود ندارد بنابراین شما بیدار شوید
در ضمن ازادی بعنی استقلال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
آزادی یعنی استقلال،استقلال یعنی پیروزی،پیروزی یعنی ایران
همه مسولین حرف میزنن و معترضن خوب یکی گوش کنه و بره دزد ها رو بگیره یا لااقل اسامی رو اعلام کنند
فرمودید حوزه بسیار خدمات فراوانی را در مسائل علمی و پژوهشی به بشریت ارائه کرده است، لطفا لیست کنید، برای حل مشکلات مردم چه کرذید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
خب نمونه اش اینکه کلی بودجه که اضافی میموند و باعث به هم خوردن اقتصاد میشد را مصرف میکنه!!! دیگه چی میخواین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
بابا خیلی به بشریت خدمت کردهاید کمی از خدماتتان را به مردم ایران ارایه کنید کفایت می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
همینکه میخواهند بزور مردم را به بهشت مورد نظرشان ببرند کافی نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
فقط یک مورد.لیست نخواستیم
آقای جلیلی بیدار شو ! لبنان هم به هواپیماهای ایرانی سوخت نمی دهد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
متلک به ایشون بود یا دولت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
این جلیلی حداقل مفت مفت هسته ای رو از دست نداد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
خوب این هم از نتایج برجامشان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
آقای جلیلی نه اینکه شما گل کاشتی!!!؟؟؟ حتما شما رئیس جمهور می شی نگران نباش!!!!! .ما به تو رای می دیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
اتفاقا حرف آقای جلیلی هم همینه ، جلیلی میگه لبنان که به هواپیماهای ایرانی سوخت نمیده که چیزی نیست توی آلمان که خودش یکی از امضا کنندگان برجام بوده به هواپیمای خود آقای ظریف هم سوخت ندادند ، پس نتیجه میگیریم آقای جلیلی بیداره ولی کسان دیگری خوابند یا بهتر بگم خودشون رو به خواب زدند و هنوز بعد از ۶ سال منتظرند از برجام یا از غرب آبی برای ایران گرم بشه که تا حالا نشده و بعد از اینم نخواهد شد، ، جالبتر اینه که خود آقای ظریف هم اخیرا فرمودند دنیا فقط غرب نیست ، خب ظریف جون این حرف رو که خیلی وقته خیلیا دارند به شما میزنند ولی این خود شما هستی که چسبیدی به غرب و هرچی غربیا ول میکنند شما ول کن نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ناشناس 22:30
حالا قبل از برجام داشتند بنزین می دادند! گویی فراموش کردید حتی کشتی های ما را بازرسی می کردند؟
امثال آقای جلیلی تنها تزی که بلدند این است که دور کشور دیوار بکشند، در کشور های دیگر چند گروه شبه نظامی با پول این مردم بیچاره درست کنند و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
جلیلی بیداره، تو بیدار شو.
ناشناس
| Thailand |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
کی هستی شما ؟
کاسبان برجام زیاد هستند ان هم هر طور شده!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
در برجام هست که دور زدن تحریم و بابک زنجانی بوجود میاد یا در نبودش؟
آقایان شما خودتان نتیجه سفارش صد نفر هستید حتما برای بچه خودتان هم سفارش و پارتی بازی می کنند
به غیر وزارت خارجه که باید با خارج در ارتباط باشد ولی دیگران خلاف قانون دارند عمل می کنند در شبکه های فیلتر
مشرق شب رو فقط حسن روحانی و ظریف نوشتند هی اوزاکا گفت هی اینها نوشتند هی کلینتون گفت هی اینها نوشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
مشرق شب یا مشق شب؟
موگرینی رو فراموش کردی
آقای لاریجانی با ۱۰۰۰ میلیارد بودجه نمی تواند ۳۰۰ نماینده را کنترل کند بعد از دولت حرف میزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
هزاران مثبت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
مگر لاریجانی مبصر کلاس است که نماینده ها را کنترل کند؟
اگر بچه ها را مجبور به خریدن کتاب برای مشق شب می کنند باید اول معلم و مدیر مدرسه را توبیج کرد که چه منفعتی دارند از این کارها؟ در حالیکه ما قبلا این چیزها نداشتیم و فقط مشق خالی معلم ها میدادند
روحانی باعملکرد ناکارامد وبی کفایت واجرای سیاستهای ویرانگر وپرداختیهای ناعادلانه وظالمانه کمر 80درصد ملت ایران رازیر فشاراقتصادی خم نمود و کاردبه استخوانشان رساند ودیگر حتی یک درصد هم دربین 24میلیون رای دهنده هم پایگاه ندارد واصلا برای مکلت مهم نیست ازدواج دخترش وغیره ملت فقط لحظه شماری میکنند عمر دولت روحانی یسربرسد وازاین ذلت نجات یابند
زیباکلام از حالا شر وع کرده تبلیغ برای لاریجانی ناطق رو هم الکی اسم میاره ناطق با ۸۰ سال اصلا تایید صلاحیت نمیشود
در خبرها شنیدیم نتانیاهو گفته ماموران وی برای سرکشی از سایتهای هسته ای ایران بازدید دوره ای دارند و به ایران میروند.صرف نظر از این ادعای خنده دار و تطبیق ان با مواردی مثل قضیه ۵۰۰ کیلو اسناد و یا اطلاع از به زمین نشستن فلان هواپیمای ما در دمشق،این دروغ نتانیاهو حقیر را به این نتیجه میرساند که دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی ما احتمالا به فرد یا افراد جاسوس مورد نظر نزدیک شده اند و ادرس غلط دادن ایشان برای پرت کردن حواس از گزینه های اصلی بسمت دیگر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
بسیار ممنون که چنین نظر گهرباری دادید و امت بزرگی را از جهالت رهانیدید! منتظر نظرات و رهنمودهای شما هستیم
یادش بخیر اوایل که امدند چقدر در زمین انها بازی کردند مثل خزانه خالی است و با یک بمب از پای در می اییم و....
۱ جناب جلیلی نقشه راه بدهید.با کشورهای بیشتری قطع رابطه کنیم که چه؟بعد قرار است بکجا برویم؟
۲در حال حاضر فاصله زیادی بین مطالبات مردم و سخنان ائمه جمعه بزرگوار وجود دارد
۳قانون گاهی اوقات اصرار به لوث کردن خود دارد.وقتی بیشتر مردم بر استفاده از چیزی مثل ماهواره و ویدئو و شبکه مجازی اتفاق نظر دارند و بهمین دلیل مسئولان نیز از ظرفیتهای ان استفاده میکنند،قانون باید با تغییر خود را اصلاح کند و حرمت قانون شکنی را در نزد مردم حفظ نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
الان که لبخند موگرینی رو داریم چی داریم؟بلوغ سیاسیت در حد بچه 5 ساله هست.برو بزرگ شو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
۲۱.۴۹
شما که حتما بلوغ سیاسی داری لطفا بگو اگر نقشه جلیلی رو اجرا کنیم چی بدست میاریم؟فوایدش را بگو .مضراتش هم اگر بلدی بگو بزار مردم تصمیم بگیرن .بلوغ شما هم بر همه اشکار بشه
خدا هم این ملت رو غضب کرده مثلا زمستان است ولی چند هفته است باران نبارید شما اگر راست میگید دعا کنید باران بیاید
تهیه جهیزیه این روزها بالای ۲۰۰ میلیون تموم میشه، خوشا به حال دختر وداماد رییس جمهور، مبارکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
خیلی ساده ای!! 200 میلیون جهیزیه برای دختر رئیس جمهور!! فعلا این مبلغ جهیزیه برای طبقه متوسط جامعه هست...شک نکن حداقل جهیزیه برای دختر رئیس جمهور بالای یک میلیارده...؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
شوهرش فوری شده معاون وزیر جهیزیه از این بهتر
ازدواج ساده در خانه ۲۰۰ میلیاردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
واقعا دلم برای این ازدواج ساده سوخت!!
آقای ناطق نوری و بعضی از دیگر کسانی که در مورد برجام استناد به صحبتای رهبری میکنند و میخواند تصمیم امضای برجام و نتایج حاصل از برجام رو پای نظام بگذارند در بیان دلایل خودشون تمام واقعیات رو نمیگند و یا نمیخواند که بگند تا به نوعی همه را در این موضوع شریک نشان بدهند
بر اساس صحبتای خود آقای ناطق ، رهبری گفته اند بروید مذاکره کنید ولی بدانید که آمریکایی ها و کلا غربیها فریبکارند و مراقب فریبکاری اونها باشید ، بله رهبری این حرف را زدند ولی شما فقط به قسمت اول حرف ایشون گوش دادید و بخش دوم حرفشون که گفتند اونها فریبکارند و مراقب فریبکاری اونها باشید رو نشنیده گرفتید و به اون عمل نکردید ، ضمنا رهبری چند شرط برای مذاکره و امضای برجام گذاشتند که مذاکره کنندگان ایران هیچ کدوم رو درنظر نگرفتند
اصلا از تمام این حرفا که بگذریم چرا مسئولان در زمان اجرای برجام تمام تعهدات ایران رو تمام و کمال و در سریعترین زمان انجام دادند و صبر نکردند تا طرف‌های مقابل ایران هم به تعهداتشون عمل کنند ؟ چرا برای انجام تعهدات ایران مرحله به مرحله اقدام نشد تا در برابر هر قدم طرف مقابل ایران هم یک قدم برداره؟ چرا با انجام تمام تعهدات ایران باعث شدند ایران در وضعیتی قرار بگیره که الان دستش خالی باشه و نتونه بخاطر عمل نکردن طرف مقابل به تعهداتش اهرم فشاری دردست داشته باشه و حتی دربرابر خروج آمریکا از برجام هم ایران منفعل باشه و نتونه کاری انجام بده؟ اصلا با اشتباه مسئولین ایرانی در اجرای برجام و اجرای تمام تعهدات ایران شرایطی بوجود اومده که اگر الان ایران بخواد به دلیل خروج آمریکا از برجام و یا عمل نکردن بقیه کشورهای حاضر در برجام ، بخشی از تعهدات اجرا شده ایران رو به حالت قبل برگردونه قطعا تحت فشار قرار میگیره و بجای اینکه ایران از موضع طلبکاری وارد بشه طرف‌های مقابل و خصوصا آمریکایی ها طلبکار ایران خواهند شد مثلاً اگه الان ایران بگه به دلیل خروج آمریکا و عدم انجام تعهدات بقیه کشورها ما میخوایم تعدادی از سانتریفیوژ هامون رو دوباره فعال کنیم اونها واکنش نشون میدند و این کار رو مخالف تعهدات ایران معرفی میکنند و از موضع طلبکاری حرف خواهند زد ولی اگه ایران از اول غیرفعال کردن سانتریفیوژ هاش رو منوط به اجرای بخشی از تعهدات طرف مقابل کرده بود الان هم سانتریفیوژ ها درحال کار بود و هم الان ما طلبکارانه می‌گفتیم چرا شما به تعهداتنون عمل نمیکنید وای در شرایط فعلی دستمون خالیه
پس آقای ناطق و دوستانشون باید به این سوال جواب بدند که آیا رهبری فقط گفتند برید مذاکره کنید یا در کنار این اجازه شروطی هم گذاشتند و توصیه ای هم کردند که مواظب فریبکاری غربیها باشید؟
سنگر هم در نظر گرفتن برا شادوماد..!!!
اقای جلیلی شما رو بخدا جنابعالی دیگه در این موارد صحبت نکنید که هر چی میکشیم از دست پخت های شما بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
ایشون در دستپخت هاشون انرژی هسته ای رو در قبال هیچ نابود نکردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
ملت گرسنه و بیشغل و بیکار،کولبر و گورخواب کلیه فروش انرژی هسته ای نمیخواد.اون برای ادمای پولدار بیغمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
.کم تابستان برق قطع بود وآب قطع.بخاطر نبود هسته ای راکتور برای آب شیرینکن که ظریف وروحانی نابودشان کردن.
ازدواج دخترشون ساده بوده وبس سرو صدا مثل معاون وزیر و رییس یک سازمان شدن داماد ایشون در اولین تجربه اجرایی!¡¡!!!!¡!!¡ ...
آقای جلیلی این مخالف خوانی شما بر علیه برجام و صد البته منافع ملی به قول نقی برای شما نون کرد نون نون ای جون حالا معنی بصیرت را فهمیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
فیلم کمیسیون بررسی برجام مجلس واز نو ببین تا بفهمی جلیلی این مشکلات رو قبل برجام پیش بینی کرده بود ولی کسی گوش نمیکرد چون گول خوردیم
بازار ارز کاملا در کنترل دولت است ، و این فقط با درایت رهبری انجام گرفت ، ای کاش کلیه امور مملکت به دست با کفایت ایشان اداره میشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
افرین از وقتی جلسه سران را ایجاد و انها را مجبور کردند به رایزنی و همکاری عملا از وضع منفعلانه دولت که بازار ارز و دلار رها کرده خارج کرد و بانک مرکزی را به سمت کار واقعی خودش سوق داده شده وگرنه معلوم نبود چه بالایی سر مملکت می اوردند اقایان دولتی که
..........
چند تا نقطه گذاشتم که شاید سانسور می کرد و معلوم است نفوذ دشمن در دستگاه دولتی که خط می دهند به رها سازی
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بله عاقبت برجام با کارهایی که انجام میدادن قابل پیش بینی هم بود البته نه دردوره اوباما یا کلینتون بلکه دردوره ترامپ
کاهش محبوبیت اصلاح طلبان موجب افزایش محبوبیت اصولگرایان نخواهد بود بلکه نا امیدی در جامعه را افزایش خواهد دادو دشمنان نهایت بهره برداری را خواهند کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
تو راست میگی...وای بر هر چی آدم دروغگو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اتفاقا درست میگویید . مردم فهمیده اند درگیری اصلاح طلب و اصول گرا فقط بازی قدرت است .
کاهش محبوبیت اصلاح طلبان موجب افزایش محبوبیت اصولگرایان نخواهد بود بلکه نا امیدی در جامعه را افزایش خواهد دادو دشمنان نهایت بهره برداری را خواهند کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
اصلاح طلبان کاندید داشته باشند رد صلاحیت خواهد شد مجبور هستند دوباره با فردی اتلاف کنند . راهی ندارند . مگر اینکه اصلا به طرفداران خود بگویند رتی ندهید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ناامیدی را عملکرد ضعیف اصلاح طالبان ایجاد کرده لطفا صورت مسئله را پاک نکنید
برجام = هیچ
cft هم همونه.
آقای ناطق اتفاقا در رابطه با برجام. بالاترین خسارت به اقتصاد. کشور وارد آمده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آقای ناطق ممنون!همون دسته گل آخوندی را که به ملت تحمیل کردی واسه هفت پشتمون کافیه لطفا دیگه برجام ورشکسته را بزک نکن
پیشنهاد می کنم برای جلوگیری از تکرار استفاده از تهدید و اعمال نظر و موارد مشابه دولت هیچ پالسی در مورد بحث آب اصفهان از خود نشان ندهد. تا نمایندگان دیگر استانها رفتار مشابه نکنند .
این نمایندگان اصفهان بود ونبودشان در مجلس هیچ ممنفعتی برای اصفهانیها ندارد جناب ک حدود 30سال نماینده اصفهان بوده ودرزمان نمایندگی ابشان آب زاینده رود را بردند وایشان آن زمان دم برنیاورد اکنون نیز راه بجایی نخواهند برد نمیدانند که نطنز آب میخواهد
پاسخ ها
علی اعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نمایندگان اصفهان و امام جمعه محترم را ه درستی انتخاب نکردن اگر به استدلال این عزیزان باشه استان هرمزگان و خوزستان وسیستان وبوشهر باید نفت وگاز را ...استان فارس که بوشهر ازش جدا شد باید راه دریایی که میخواست بهش بدن استانهای شمالی با وجود اینهمه منابع ,چقدر فقیرن ! چون منابعشون را ارزون می فروشن خلاصه مثال زیاده اون موقع که احساس زرنگی بهتون دست میده وذوب آهن وتاسیسات آب بر دیگر رادر استانتون با بیت المال بنا می کنید خوبه اما حالا که می گن یزدی ها تشنه اند ,اب دادن به یزدیها شما را پریشان کرده لذا توقعی که مردم از نمایندگان دارند اینه که هر خواسته ای را برای حوزه انتخابیه دارند اول منافع ملی را ببینند یا بالاتر اول خدا را ببینند مطمئن باشید ایران گلستان میشه ؛اصلا مردم شما را انتخاب می کنند تا همین راه حلهای سخت را پیدا کنید وگرنه قهر کردن از دست هر کسی بر میاد
یک لحظه فکر کنید اگر بجای نمایندگان اصفهان نمایندگان مثلا عرب خوزستان یا نمایندگان کرد کردستان وآذربایجان وکردستان ویا ترکمنهای گلستان ویا بلوچهای بلوچستان نمی رفتند مجلس چه حرفها که زده نمی شد وچه برخوردهایی که صورت نمی گرفت.حتما فهمیدید منظورم چی بود.اما حالا......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
آره می خواستی با یه مثال بی ربط از آب گل آلود ماهی بگیری ولی اصلا ربطی نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
بعععععله . چون الان نماینده های اصفهان حرفشون فقط اینه که دولت به قانون مصوب در شورای عالی آب عمل کنه ،
عنایت فرمودید !!! فقط عمل به قانون نه اینکه بخواند از ظرفیت‌های قومیتی استفاده که نه ، سوءاستفاده کنند و بخواند با تهدید دولت به تحریک یک قومیت از دولت درخواست فراقانونی داشته باشند
تابناک تو که کامنت من در مورد صحبتای آقای ناطق رو سانسور کردی و کلا منتشرش نکردی اما این یکی رو منتشر کن ، آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
شما هم در انتخاب نمایندگان دقت کنید بجای شاهکاری مثل قاضی پور، کسانی را انتخاب کنید که در موقع مناسب پیگیر مطالبات مردم باشند.
آقاى زيبا كلام مختاريد به هركسى كه دوست داريد راى بدين كه به عقب برنگرديم اما انصافا آقاى روحانى با سياست هايش بيش از چهل سال به عقب برگشتيم و ابر تورم ايجاد شده سالها طول خواهد كشيد كه مهار بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اتفاقا با این کارشون تورمی که بابت تحریم متحمل می شدیم را جلوتر ایجاد کردند که اوضاع را تحت کنترل بگیرند و مثل دوره آقای احمدی نزاد از کنترل خارج نشه
وقتی بعد از چهل سال تنها کالای صادراتی به درد بخور کشور عزیزمان همچنان همان نفت است، وقتی در زمینه تولید بسیاری از کالاهای اساسی نیازمند واردات مواد اولیه بوده و درنتیجه خودکفا نیستیم، وقتی در بسیاری از حوزه های صنعتی یک کشور کاملا وابسته هستیم، وقتی نهایت تولید خودرو در کشور ما کپی های بی کیفیتی از محصولات از رده خارج کره ای است، وقتی حتی از حل مشکلات ساده زیست محیطی مثل آلودگی هوا و جنگل خواری و خشک شدن دریاچه ها و منقرض شدن گونه های جانوری کاملا دست بسته و ناتون هستیم، و وقتی با این میزان فساد گسترده در اقتصاد ضعیف و بیمارمان روبرو هستیم، آقایان چطور انتظار داشتند که دولت در مقابل قدرتهای اروپایی و آمریکا در ماجرای برجام از موضع قدرت و استقلال برخورد کند؟!!! کمی واقع بینی هم بد نیست. و جالب اینجاست که همین آقایان، امروز چشم امیدشان به هنر دیپلماسی آقای ظریف است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
جناب الان کشورهای صنعتی هم مقدار زیادی از مواد اولیه را از خارج وارد می کنند و بعدش هم اینکه الان صادرات نفتی و غیر نفتی برای اولین بار برابر شده در ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
دوست عزیز 22:23.. حق با شماست، اما اولا آن کشورهای صنعتی به دلیل داشتن روابط عموما دوستانه و نزدیک اقتصادی با دیگر کشورها دارای اقتصادی قوی و محکم هستند، برخلاف کشور ما که به دلیل ماهیت خاص ایدئولوژیک آن نمیتواند با همه کشورها و در همه زمینه ها رابطه عادی و قوی داشته باشد. در نتیجه طبیعی است که با چند فقره تحریم، اقتصادش متزلزل میشود. دوما اینکه هنوز اصلی ترین کالای صادراتی درآمدزای ما نفت است و اینکه صادرات نفتی و غیرنفتی ما برابر شده بیشتر مبتنی بر آمارهای روی کاغذ است تا واقعیت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ناشناس23:20 پیشنهاد میکنم بجای فقط خواندن روزنامه های داخلی قدر هم به سایت ها و آمارهای معتبر جهانی هم مراجعه کنی تا متوجه واقعیت ها بشوی .
آمریکا برای چی از برجام خارج شد دلیلش چی بود . چون من از سیاست طر در نمیارم . کسی میدونه علتش چی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
برجام سودی برای آمریکا نداشت فقط برای اروپا داشت
ﺳﮓ ﮔﻠﻪ ﺍﻯ ﺑﻤﺮﺩ ، ﭼﻮﻥ ﺻﺎﺣﺒﺶ ﺧﻴﻠﻰ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺖ ، ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻳﻜﻰ ﺍﺯ ﻣﻘﺎﺑﺮ ﻣﺴﻠﻤﻴﻦ ﺩﻓﻦ ﻛﺮﺩ!
ﺧﺒﺮ ﺑﻪ ﻗﺎﺿﻰ ﺷﻬﺮ ﺭﺳﻴﺪ و ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺩﺍﺩ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺍﺣﻀﺎﺭ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﺴﻮﺯﺍﻧﻨﺪ، ﺯﻳﺮﺍ ﺍﻭ ﺳﮓ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺑﺨﺎﻙ ﺳﭙﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ، ﻭﻗﺘﻰ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺳﺘﮕﻴﺮ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﻧﺰﺩ ﻗﺎﺿﻰ ﺁﻭﺭﺩﻧﺪ، ﮔﻔﺖ:
ﺍﻯ ﻗﺎﺿﻰ، ﺍﻳﻦ ﺳﮓ ﻭﺻﻴﺘﻰ ﻛﺮﺩﻩ ﻛﻪ ﻣﻰﺧﻮﺍﻫﻢ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻋﺮﺽ ﻛﻨﻢ ﺗﺎ ﺑﺮ ﺫﻣﻪ ﻣﻦ ﭼﻴﺰﻯ ﺑﺎﻗﻰ ﻧﻤﺎﻧﺪ!
ﻗﺎﺿﻰ ﭘﺮﺳﻴﺪ؛ ﻭﺻﻴﺖ ﭼﻴﺴﺖ؟

ﻣﺮﺩ ﮔﻔﺖ: ﻫﻨﮕﺎﻣﻰ ﻛﻪ ﺳﮓ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻣﻮﺕ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻛﺮﺩﻡ ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﺍﻳﻦ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﺍﻥ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺗﻮ ﺍﺳﺖ، ﭘﺲ ﻭﺻﻴﺖ ﻛﻦ ﻛﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭼﻪ ﻛﺴﻰ ﺑﺪﻫﻢ؟ و ﺳﮓ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺷﻤﺎ ﻛﻪ ﻗﺎﺿﻰ ﺷﻬﺮ ﻫﺴﺘﻴﺪ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻛﺮﺩ!
ﺍﻳﻨﻚ ﮔﻠﻪ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﺍﻥ ﺣﺎﺿﺮ ﻭ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﻭ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﻴﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﺍﺳﺖ!

ﻗﺎﺿﻰ ﺑﺎ ﺗﺎﺛﺮ ﻭ ﺗﺎﺳﻒ ﮔﻔﺖ:

ﻋﻠﺖ ﻓﻮﺕ ﻣﺮﺣﻮﻡ ﺳﮓ ﭼﻪ ﺑﻮﺩ؟ ﺁﻳﺎ ﺑﻪ ﭼﻴﺰ ﺩﻳﮕﺮﻯ ﻭﺻﻴﺖ ﻧﻜﺮﺩ؟ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﻪ ﻧﻌﻤﺎﺕ ﺍﺧﺮﻭﻯ ﺑﺮ ﺍﻭ ﻣﻨﺖ ﻧﻬﺪ ﻭ ﺗﻮ ﻧﻴﺰ ﺑﻪ
ﺳﻼﻣﺖ ﺑﺮﻭ، ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﺁﻥ ﻣﺮﺣﻮﻡ ﻭﺻﺎﻳﺎﻯ ﺩﻳﮕﺮﻯ ﺩﺍﺷﺖ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺁﮔﺎﻩ ﮔﺮﺩﺍﻥ ﺗﺎ بدان ﻋﻤﻞ ﻛﻨﻴﻢ!
ازدواج دختر رئیس جمهور برای مردم به اندازه یک ارزن هم اهمیتی نداره
در اخبار آمده داماد رییس جمهور از سمت خود استعفا داد . دیگر مسولین و آقا زاده ها کی از ادارات و وزارت خانه و کموسیونها خارج میشوند . گزینش فقط خودی در هر اداره ای باعث رقابت که نمیشود بلکه فساد میاورد در گزینش افراد باید از هر دو یا سه گروه فکری در ادارات باشد تا همدیگر را کنترل کنند
آقایان تابناک! چرا حرفه خبرنگاری را لوث میکنید و جناحی خبر می نویسید؟ من در جلسه سخنرانی آقای ظریف بودم ، اصلأ بحث چیز دیگری بود ولی متأسفانه آقای جلیلی عوامفریبی می‌کند و مطلب را طور دیگری جلوه میدهد. یا سخنان ظریف را کامل نشنیده یا خدای نکرده تقوای ایشان کمرنگ شده است.
آقای زیبا کلام چرا شما بعد از چهل سال هنوز متوجه نشده اید اصلاح طلب و اصولگرا. فقط دو تا واژه هست
آقای جلیلی بفرمایید دقیقا چکار باید کرد،
با اروپایی ها هم قطع رابطه کنیم ،
بمب اتمی درست کنیم،
همه دنیا رو محکوم کنیم و فحش بدیم.
تو سر مسئولین بزنیم
تو سر خودمون بزنیم
شمام که فقط حرف میزنی،..؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
جلیلی حداقل جرات حرف زدن را داره و دوستان شما چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
ناشناس 8:37، دوستان من هم جرات حرف زدن داشتند اما الان بازداشت شدند.
آقای جلیلی تو نیز مثل احمدی نژاد فقط شعار میدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
اتفاقا احمدی نژاد مرد عمل بود ...درست و یا غلط به چیزی که باور داشت با شجاعت و مردانه عمل میکرد ...نه مثل برخی که باوری دارند و نه عملی ..فقط وفقط حرف میزنند
آقای جلیلی شما در دوره زمامداری مذاکرات چه گلی به سر ملت شدید.حالا لفاظی می فرمائید.اتفاقا دلیل برخی مشکلات برجام فرصت سوزی های زمان شما بود که به دستوراحمدي نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
حداقل زمان مذاکرات جلیلی دلار از 3000 تومان بالاتر نرفت اما برجام خوشگله دلار را 4 برابر کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آقای ناشناس 8:39 اولا تا دلار تا 3800جا خوش کرد در صورتی که 900تحویل گرفتند بنزین را 200تحویل گرفتن 1000تحویل دادن ولی الان دلار 2.5برابر شده نه 4برابر
لاریجانی با روحانی هیچ فرقی ندارد و هرگز به او رای نمیدهیم
شاید ازدواج ایشون ساده بوده باشه ولی حتما که چه بگم که یقینا حکمتی داشته که نتیجه این حکمت هم پست معاونت وزارتخانه با حقوف آنچنانی و مزایای بی بدیل... .که نصیب هر کسی نمیشه.
ازدواج دختر پرزیدنط ساده بوده ولی ازدواج داماد پرزیدنت ساده نبوده
مسولین خوب از مردم آگاهی دارند که هر کسی فقط بفکر منافع شخصی خود میباشد ،و بهمین لحاظ از اختلافت داخلی ترسی ندارند ،و با وجود ، سختی معیشت بیش از ۹۰٪ مردم آگاه هستند که میشود مردم را با یک کیلوگرم گوشت یخی ،و یک قوطی ربع گوجه فرنگی مرید کرد ،و با وعده های پوچ ،و سر خرمنی آنها را بدنبال نخود سیاه فرستاد ؟ در همین تحلیل خبری رصدخانه همه چیز آشکار است ؟،،،
در سالهائی که جلیلی ها سرکار بودند دیده ایم که ننرح ارز یکباره دو برابر شد و اگر روش حصرت جلیلی ادامه داشت حالا نرخ ارز بینهایت برابر شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
دوغت را بنوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
کجاییی تو؟؟؟؟ خوابی یا بیدار؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
آره من هم به نظرم اگه جلیلی رییس جمهور بود الان دلار شده بود پنج هزار تومن!!!!!
خطر از بیخ گوشمون رد شد
اینکه ازدواحشون ساده بوده واقعا جایه تقدیر داره ولی اگه امکان داره از جهیزیشون هم فیلم یا عکس بگزارند مردم ببینن از اجناس داخلی استفاده کردن یا همش خارحی و با دلار 4200 دستوری خریداری شده ! منزل هم که حتما نزدیک پدر و در ولنجک در محله ساده! شهر تهران قرار گرفته ... کلا ساده زیستی از خصوصیات مسئولین محترم است ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
من بخاطر ساده زیستی مسئولین اشکم در اومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
تو چقدر ساده ای که خیال کردی دلیل ازدواج بی سر و صداشون از روی قناعته! بنده خدا با این کار میخواستن بی سر و صدا هر جا که خواستن شاداماد رو بفرستن که رکب خوردن
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
این بشر چقدر غیبت میکنی تو خسته نشدی . شدی مثل احمدی نزاد روز و شب کارش شده غیبت افرادی که اتفاقا هر هفته با هم سر یک میز کار نشسته اند و در مورد مسایل کلان کشور نظر میدهند . این شعار اخلاقتان هم بدرد خودتان میخوره . خوش بحال اروپا که سیاستمدار آن کشور و شهروند آن کشورها اینقدر شعار اخلاق مداری نمیدن . فقط پشت سر گویی . خسته نشدین .
مگر رییس جمهور یا دخترش خونی رنگینتر از بقیه عامه دارند که خبر عروسی دخترشون پخش بشه یا نشه. به نظر من خبری مهم هست که حاکی از بهبود اوضاع مردم عامه باشه. در ایران اسلامی ما برخلاف خیلی جاهای دنیا برخی مسیولین در سطح اعلا علیین زندگی میکنند.
ما شما را به مقام انسانیت میرسانیم..
حیف که پدرم نیست تا ببینه انسانیتم غرورمو جلو زنو بچم کشیده سرش.
حضرات به همدیگر نون قرض می دهند و فقط جابه جا می شوند از این سازمان به اون سازمان
با سلام به آیة الله فاضل عرض شود هیچ کس از انقلابیون مخالف خدمات حوزه نیست مسئله بر سر کارکردهای حوزه هست
حوزه می بایست پیشتاز انقلاب می بود
نظام اسلامی نیاز به تئورهای علمی اسلامی در مدیریت کشور دارد تا بتواند اسلمیت نظام را تحقق ببخشد
حوزه علمیه با روش های علمی ، آموزشی وتحقیقی خود دستاوردهای خوبی داشته اما نتوانسته نیاز کشور را پاسخ دهد
حوزه هنوز نتوانسته مسئله را درست شناسایی کند
علوم انسانی تولید نشده
هجوم علوم انسانی غرب عرصه را بر دستگاههای فرهنگی تنگ کرده
زندگی مردم با تئوری های غربی و اومانیستی دارد اداره می شود
دانشگاههای ما چاره ای ندارند جز اینکه مترجم علوم انسامی غرب مادیگرا باشند
آقای فاضل وحضرات حوزه هنوز در نظام سیاسی اسلام وحدت نظر ندارد
آقای فاضل رحیم پور ها طرفدار جدی حوزه هستند اما از کاستیهای حوزه رنج می برند
و.....
لطفا لطفا لطفا همه برید فیلم بررسی برجام در کمیسیون مجلس را مجدد ببینید تا بفهمید که جلیلی ۱۰۰ایراد از برجام گرفت که همش درست میگفت.لطفا
میشه لیست چند تا از خدماتی که حوزه به بشریت کرده رو به ما بگین؟!ما هم بدونیم
اگر ازدواج لاکچری می گرفتند که فریادتان از این بلند تر میشد ....
سادگي و بي خبريش بخاط اين بوده كه وقتي پست بهش ميدهند كمتر كسي اونو بشناسه
ملت گرسنه و بی شغل و بیکار،کولبر و گورخواب کلیه فروش انرژی هسته ای نمیخواد.اون برای ادمای پولدار بیغمه
والا نمیخوایم
دم جلیلی گرم
ایران نیاز به پوست اندازی داره
"محمد جواد فاضل لنکرانی: تخریب حوزه ها تخریب این انقلاب و نظام است" برادر بزرگوار ، آن چیزی که حوزه ها رو نابود می کنه، مرجعیت موروثی هست،
اقای جلیلی ازتون استدعا داریم فقط ساکت باشین..همین....هیچکدامتان نه اصلاح طلب نه تند رو به فکر مردم نیستید...به فکر منافع خود هستید...
سلام چه خوبه که بعضی ها زیاده کاسه داغ تر از آش نباشند تا در آرامشی نسبی و به دور ازهرگونه تنش و فضاسازی های بی منطق این مملکت سروسامانی بگیرد . . .
دقیقا اینا از بس هزینه های اشرافی کردن نخواستن مردم بفهمن
توضیحات مصباحی مقدم درباره تغییر نام "جامعه روحانیت" آقای مصباحی مقدم اون روحانیت مبارز موسس اکثرا شهید وازدنیا رفته ویا مثل ناطق کناره گیری کردند شماها میتوانید با اسم جامعه روحانیت یک حزب سیاسی داشته باشید ولی صفت مبارز دیگه بی معناست
چه می کند این علی دایی!!!!!!!!
آقای جلیلی توبه جای اینکه بری درمذاکرات بی انتهایت ازمنافع ملت ایران دفاع کنی سرمیزمذاکره آنهارابه اسلام دعوت می کردی وهرروز برحجم تحریمهای ظالمانه می افزودی وماموریت می گرفتی وهیچچچچچچچچچ کارمفیدی انجام نمی دادی.لطفا بیش ازاین نمک روی زخم مانریز.البته وقتی رئیس تیم مذاکره کننده مادکترای تاریخ اسلام داشته باشد نباید بیش ازاین نیزتوقع داشت.شمارانباید سرزنش کردباید آنهایی راسرزنش کردکه شمارادرآن سمت به کارگماردندکه امروز وضعیتمان شده این که می بینیدوباید خودمان راسرزنش کنیم که به آدم ناشی مثل معجزه هزاره سوم اعتمادکردیم و8سال اورادرراس اموراجرایی کشورقراردادیم تا همه جاویرانی برجا ی بگذارد وتازه طلبکارهم باشد.
جناب زیبا کلام دیگه کلا رای نمیدهیم تا ببینیم چی میشه
آقای حضرتی آسمون را به زمین بدوزی ستاره اصطلاح طلبان داخل آب افتاده
آقای حضرتی آسمون را به زمین بدوزی ستاره اصطلاح طلبان داخل آب افتاده
خدا رحم کرده مملکت دست جلیلی نیست . وگرنه همه بدبخت میشدیم.فایده برجام الان که همه چی، گرون شده معلومه .که اوضاع زمان برجام قبل اعلام خروج ترامپ خیلی بهتر از الان بود.درضمن جلیلی بیاد برای وضع موجود راه پیشنهاد بدهد نه اینکه استفاده تبلیغاتی بکند.
جالبه
یا تابناک نظرات واقعی رو درج نمی کنه
یا واقعا عزیزانی که هم نوا با جناب جلیلی خط نشان برای کشور های جهان می کشند تعدادشون انقدر زیاده اگرچه ما اونها رو دور و بر خودمون نمی بینیم !!
والله ما که هر کسی رو میشنایم تو هرچی با ما اختلاف داشته باشند از. راهبرد شاخ و شونه کشیدن جلیلی رو نمی پسندند ولی ماشالله در نظرات سایت تابناک اوضاع اجتماع متفاوته!!!
حالا اون عزیزان خوشمزه ای که دم از مقاومت اونطورکی می زنند می پرسم عزیزان ! کشوری تنها محصول و حربه اش نفت و گاز خامه باید انقدر شعار بدهد
حیف که اغلب مردم حافظه کوتاه مدت دارند و وعده و وعید های برجام و دلار 1000 تومانی و رفاه 100 روزه و ...

یادشون میره و دوباره تکرار و تکرار و....

علی برکه اله تا دلار 40000 تومانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اگر سنگ اندازیها نبود و سریعتر از موقعیت ها استفاده می کردیم مطمئنا وضعیت بهتی داشتیم
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اولا وعده الکی دادن.دوما عامل برهم خوردن برجام توسط آمریکا چه کسانی بودن؟
یک کاربری یک ریز داره میگه چرا ازدواج ساده بوده . چرا قبلا نبوده . چرا مردم نباید بدونند . چرا باید بدانند . اصلا بما چه که کی ازدواج کرده . چرا دامادش اینجوری بوده . من فکر کنم روز و شب حتی تو دستشویی یا مهمانی نظر میدهند یعنی یه چای میخوره دوباره نظر میده . دوباره بعد از خرید نطر میده . تابناک با کنجکاوی ازدواج ساده را بیان کرده شما ازدواج ساده را باز ایراد میگیرید .یعنی تابناک خواسته میزان سواد و شعور مخاطبین خودش را محک بزنه .
به عنوان یکی از اساتید دانشگاه علمی کاربردی با مدرک دکتری از دانشگاه سراسری خواهش می کنم نظارت بیشتری روی این دانشگاه ها برای کیفیت و همچنین پرداخت حق التدریس ها انجام بشود تا به دلخواه خود هر بلایی می خواهند سر استاد نیاورند!!!
ازدواج دختر اقای روحانی به این دلیل بی سروصدا بوده که این خانم سال 66 ازدواج کرد وبا داماد که در وزارت خارجه کار میکرد به امریکا رفتند وسپس طلاق گرفت و الان ازدواج دوباره این خانم بود
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛

1-حداقل دستمزد در سال 84 ؛ 122 هزار و 592 تومان بود،‌___2-سکه تمام بهار آزادی در سال 84؛ 99 هزار تومان بود،_______3-دلار آمریکا در سال 84 که 902تومان معامله می شد،____________اما درسال 97باکمی ارفاق حداقل دستمزد 1.200 میلیون وقیمت سکه حدود 4 میلیون ودلارحدود 10 هزارتومان است ___________این مقدمه عرض شد تا ذی المقدمه تامل برانگیز از نظر علمی به اثباط برسد که درطول 13 سال اخیر حداقل دستمزد ودلارآمریکا هریک حدود 10 برابرشده اند وقیمت طلا حدود 40 برابر افزایش داشته است که حکایت ازاین دارد که قیمت طلا 4برابر قیمت دلار افزایش داشته واگردولت تمام ذخائر کشور را تبدیل به طلا وبجای اسکناسهای فعلی با اسکناسهای میلی گرمی وگرمی طلا استفاده کند هم پول ایران همیشه باارزش ترین پول دنیا و ذخائر کشور قابل محاسبه واختیار ارزش گزاری آن با دشمن نمی باشد تابی جون عمدا درتیتریک نوشتم تاسریعا منتشر بفرمائید چون واقعا مسولین ما کمتر به این فکر افتاده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
دانشمند ،دولت با پول بی پشتوانه داره جیب مردم رو میزنه. طلا نداره ک
شو آف
اردواج بی سرو صدا هم حکایت خودرا دارد آن را ناشی ازتصورات خودتان ندانید صدایش در وزارت صمت درامد
سلام
آقای لاریجانی بارها اعلام کرده اند که دولت فربه شده!!
آقای نوبخت و برخی از مسئولان دیگر هم این موضوع را بارها تکرار کرده اند.
لطفا در یک تحلیلی به این ادعای غیر منطقی جواب بدید.
آقایان عوض اینکه ریشه ای به بودجه و اقتصاد افتضاح ایران نگاه کنند، الکی آدرس اشتباه میدهن!!
بودجه عمومی یک کشور با ۸۳ میلیون جمعیت، با یک میلیون و ششصد هزار کلیومترمربع مساحت، با هزاران مشکل تامین شغل، بهداشت و درمان، آموزش بر باد رفته و .... حدود ۴۳۰۰۰۰ میلیارد تومان هست که با حساب دلاری ۱۰۰۰۰ تومان میشود ۴۳ میلیارد دلار که همراه با فساد و سو مدیریت هست.
۴۳ میلیارد دلار حتی اگر یک دلار هم فساد و سو مدیریت توش نباشه، باز یک فاجعه برای چنین کشوریست.
اشتباه نکنیم. ما بخش خصوصی هم که نداریم و با این وضعیت غیر ثبات نمیتوانیم داشته باشیم، پس آدرس اشتباه ندیم.
۴۳ میلیارد دلار بودجه عمومی سالیانه نتیجه اش بهتر از این نمیشه.
مشکل مردم مااین است که حق را نمی بینند وشخص را می بینند ونظر میدن.بی طرفانه باید نظر دهید واز تعصابت بی جا دوری کنید
سال به سال دریغ از پارسال
دیگر قهقرا را رد کردیم
بی سرو صدا بوده تا ملت نفهمن شاه داماد چه پستی گرفته. ولی ماه همیشه پشت ابر نمیمونه علی برکه الله
یکی از بند‌های اساسنامه فعالیت جامعه . بقول شیر فرهاد هاااااین که وگفتی یعنی چی ؟
آه آه آه او ه اوه بابا چقدر تو غر میزنی .‌یه ازدواج ساده فقط خودمانی دخترش ازدواج کرده . اینهمه حرف چرا درست میکنی . آخه من ندیدم مردها هم اینقدر پشت سر آدمها حرف بزنند . این سایت جای غیبت کردن ندارد . اینجا نظرات کوچه بازاری را جمع کن تخصصی تر حرف بزن خسته نشدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
شکی در این که مردها بیشتر از زن ها غیبت میکنن که نیست
جناب رحیم پور ازغدی حرف حق رو زدند ولی عده ای حتی تحمل شنیدن انتقادهای دلسوزانه را هم ندارند
مردم در گراني خفه مي شوند ازدواج ساده دختر رئيس جمهور به چه درد مردم مي خورد كه اميد وار باشند
نوعی رفتار اجتماعی و یا شخصیتی وجود دارد که به عنوان یک‌ واقعیت باید قبول کرد.
آقای فاضل همه دین فقه اصول نیست دین مجموعه اصول اعتقادات و فقه و اخلاق است
جناب لنکرانی ازغدی درست گفت .
مردم امروزطعم تلخ میوه نهالی راميچشند که جلیلی و دوستانش کاشتند.
آقای جلیلی شما دستت برای ملت رو شده
خبر ازدواج دختر روحانی چه امیدواری به ملت میدهد؟
آن آقایی که می گه اقای جلیلی می خواست مابا همه قطع رابطه بکنیم و.......دیواربکشیم دور کشور بگوید مابرجام رابااصرار دولت وهمراهی اصلاح طلبان بدست اوردیم اگر امضا نمی کردیم چه فرقی برای کشور داشت
اقای فاضل عزیز چرا؟؟؟ چرا؟؟؟
خیلی خوشحال شدم از ازدواج دختر روحانی قند تو دلم آب شده واقعا امیدوار هم شدم
در زمان اقای احمدی نژ اد وجلیلی 5 قعطنامه ظالمانه تصویبشد الان هم تاوان همونها رامیدیم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار