بازدید 10995

دونالد ترامپ: اگر مرا استیضاح کنند، مردم انقلاب خواهند کرد!

رئیس‌جمهور آمريکا در مصاحبه‌ای گفته که نگران تهدیدات نسبت به‌ احتمال استیضاح خود نیست و مدعی شده پولی که وکيل مدافع سابق وي، مایکل کوهن، قبل از انتخابات سال 2016، به ‌عنوان حق‌السکوت به دو زن پرداخت کرده، قوانين مالي کمپین‌های انتخاباتی را نقض نکرده است.
کد خبر: ۸۵۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 12 December 2018

رئیس‌جمهور آمريکا در مصاحبه‌ای گفته که نگران تهدیدات نسبت به‌ احتمال استیضاح خود نیست و مدعی شده پولی که وکيل مدافع سابق وي، مایکل کوهن، قبل از انتخابات سال 2016، به ‌عنوان حق‌السکوت به دو زن پرداخت کرده، قوانين مالي کمپین‌های انتخاباتی را نقض نکرده است.

ترامپ در مصاحبه اختصاصی با رویترز در دفتر خود در کاخ سفید گفته، معتقد است، استیضاح کسی که هیچ کاری اشتباه نکرده و بزرگ‌ترین اقتصاد را در تاریخ کشور ما ایجاد کرده، سخت است.

وی با لحنی تهدیدآمیز بیان کرد: من نگران نيستم و فکر می‌کنم که اگر این اتفاق بیفتد، مردم شورش می‌کنند.

دونالد ترامپ: اگر مرا استیضاح کنند، مردم انقلاب خواهند کرد!

ترامپ همچنین در این باره، مایکل کوهن، وکیل مدافع سابق خود را سرزنش کرده که قرار است، چهارشنبه در نیویورک به دلیل نقشش در پرداخت پول به دو زن ـ بازیگر فیلم‌های مستهجن، استورمی دانیلز و مدل پیشین نشریه Play Boy کارن مک دوگال ـ محاکمه شود.

هفته گذشته، دادستانی فدرال نیویورک ادعا کرد، ترامپ مایکل کوهن را مجاز به پرداخت شش فقره وجه به دو زن دانسته تا آن‌ها در مورد ادعاهای خود در خصوص روابط پنهانی با نامزد ریاست جمهوری، پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016 بحث و صحبتی نکنند.

دادستانی همچنین این بحث را مطرح کرده که این پرداخت‌ها قوانین را نقض کرده، چون همه کمک‌های کمپین انتخاباتی باید شفاف بوده و محدود به 2700 دلار برای هر نفر باشد.

ترامپ در مصاحبه خود گفته، کوهن به دادستان‌ها دروغ گفته تا محکومیت زندان خود را سبک‌تر کند. او خواستار یک محکومیت طولانی برای کوهن شده و گفته که وکیل سابقش باید قوانین مالی مبارزات انتخاباتی را به ‌خوبی می‌شناخته است.

وی در پاسخ به این که آیا در مورد مسائل مالی کمپین انتخاباتی با کوهن بحثی داشته است یا نه، گفته: مایکل کوهن وکیل است. من فرض می‌کنم او می‌داند، چه‌ کاری باید بکند. اول اینکه این ‌یک کمک مالی انتخاباتی نبوده است. اگر این‌ طور بود، تنها یک جرم مدنی محسوب می‌شد و اگر تنها جرمی مدنی باشد، بر اساس آنچه ما انجام دادیم، هیچ نقض قانونی وجود ندارد.

ترامپ همچنین اشاره کرده که دادستان‌ها عمدتاً بر جریان پول در مبارزات انتخاباتی وی در سال 2016 متمرکز هستند، و در عین‌ حال توجه بسیار کمی به مسائل مشابه در خصوص حریف دموکرات او دارند.

وی گفته: من فقط می‌توانم این را به شما بگویم: هیلاری کلینتون. شوهرش پول گرفته، خود وی پول دریافت کرده، و خودش هم به این ‌و آن پول پرداخت کرده. چرا کسی در مورد این مسائل صحبت نمی‌کند؟

دموکرات‌ها قبلاً نقض قوانین کمپین انتخاباتی را یک جرم قابل استیضاح نامیدند. با این ‌حال، رهبران ارشد این حزب در کنگره درگیر این مسأله هستند که آیا این جرم به‌ اندازه کافی برای محاکمه سیاسی در راستای استیضاح جدی است یا نه؟

ترامپ روز دوشنبه، تمام اتهامات را رد و اشاره کرد، این معامله مالی خصوصی بوده و هیچ ارتباطی با کمک‌های انتخاباتی در قالب تبلیغات برای مبارزات سال 2016 نداشته است.

چندی پیش، یک منبع آگاه به شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گفته، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا درباره اینکه نمایندگان دموکرات در مجلس نمایندگان ممکن است، او را استیضاح کننده ابراز نگرانی کرده است.

این منبع همچنین به سی‌ان‌ان گفته، ترامپ استیضاح را یک «احتمال واقعی» می‌داند، ولی مطمئن نیست که اتفاق بیفتد. یک منبع دیگر در کاخ سفید به سی‌ان‌ان گفته دستیاران ترامپ معتقدند، تنها مسأله‌ای که ممکن است موجب آغاز روند استیضاح شود، تخلفات مالی وکیل شخصی ترامپ، «مایکل کوهن» و پرداخت پول توسط او به معشوقه‌های ترامپ است.

صحبت از احتمال استیضاح ترامپ در روزهای اخیر، بعد از شکایت‌نامه‌ای که دادستان‌ها از او در منطقه جنوبی نیویورک‌ تنظیم کرده‌اند، شدت گرفته است. در آن شکایت‌نامه، دادستان‌ها برای اولین بار مستقیم ادعا کرده‌اند که اقدامات غیرقانونی وکیل ترامپ به دستور شخص او انجام شده است.

دموکرات‌ها در روزهای اخیر گفته‌اند، اقدامی که ترامپ انجام داده، جزو «جرایم قابل استیضاح» است و او حتی شاید پس از اتمام دوره اول ریاست‌جمهوری روانه زندان شود. «جری ندلر»، رئیس آتی کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا گفته که این ادعاها، در صورت اثبات، مصداق «جرم قابل استیضاح» هستند.

به نظر می رسد، این تهدید ترامپ مبنی بر شورش و انقلاب مردم آمریکا، عملا واکنشی تقابلی به این هراس و احتمال استیضاح است و همچنین سیگنالی معنادار به سوی طرفداران وی در قشر سفید پوست آمریکایی.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۲
اینی که من میشناسم استیضاح هم بشه با شوروندن مردم سرجاش میشینه و بقیه را هم سر جاشون میشونه
ای بابا شاید ایشون این دو خانم رو صیغه کرده مگه اشکال شرعی داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
برو خودت مسخره کنحالا شوهر پیدا نمی شه آمالتون سر دین خراب نکنید
روحانی به هیچکدام ازوعده های سال 92 خودش عمل ننموده وبا اظهارات تکراری وارایه آمارهای کذب در خصوص تورم وبی کاری حتی دربین 24میلیون رای دهنده هم پایگاه ندارد
ای کاش قطره ای ازدریای کارآمدی ودلسوزی در روحانی بود درآن صورت باوجود رفع تحریمها وآزادشدن بیش ازیک صد میلیارددلارازاموال بلوکه شده و افزایش دوبرابری قیمت جهانی نفت و درآمد سرشار 80درصد ملت چون اقشارآسیب پذیر مانند کارگران وبازنشستگان وکارمندان به زیرخط فقر وفلاکت نمیرفتند واقلیتی بادریافت حقوقهای کلان درنازونعمت نبودند وفاصله طبقاتی بی سابقه کنونی رانداشتیم
همیشه طلبکار همیشه متوهم همیشه مدعی
ای خدا این مردم آمریکا انقلاب کنند و ما شاهد فروپاشی این کشور ایالتی باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
وایستا تا انقلاب کنند
با سلام . انتظار این بود که نمایندگان مجلس با فرهنگ اسلامی قانون پول شویی اسلامی را برای کشورما تدوین و تصویب کنند . تا برای کسانی که در ایران زندگی می کنند مصادیق ان مشخص شود و هم برای سایر کشورهای اسلامی الگو باشد .بنظر می رسد باید صبر کرد. گویا در هیاهیوی نمایندگان و رسانه و غیره به این زودی نباید منتظر قانون پول شویی باشیم .
ترامپ بد جوری جو گیر شده بیچاره
من جلیقه زرد میخام بپوشم
اصل رضایت یک ملت ازعملکرد ریاست جمهورش است ترامپ درطول نزدیک دوسال به اکثریت وعده های انتخاباتیش عمل نموده میزان بی کاری درآمریکا به حداقل رسیده میزان تورم موجود درآمریکا به حداقل رسیده
بزودی دفتر ترامپ را به پایگاه محلات روستای واشنگتن تغییر داده و اقتصاد والستریتی لیبرالیسم فراماسونری شیطان را نابود کرده
ترامپ در خواب بیند پنبه دانه / گهی لف لف خورد ، گه دانه دانه!
به این میگن دموکراسی.هر چی سر جای خوشه. رئیس جمهمور هم باید جواب پس بده. ااه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
به نظر می رسه نماینده های اونجا دائم المتوهم بیسواد بیشناسنامه از جای خاص تغذیه شونده نیستند.
توهم زده ...
مموتی .
همه جا کسانی که اینطوری فکر می کنن هستند
چقدر لحن سخنانش آشناست . باور متوهمانه حمایت مردمی! آمریکایی ها چندسال بعد می فهمند که ترامپ چه خیانتی به کشورشون کرده .
زهی خیال باطل مردیکه ! (البته در حوزه سیاست احمق هستی و فقط دستورات را اجرا میکنی ولی در حوزه تجارت فرد باهوشی هستی)
سیاست راه رفتن بر روی لبه تیغ یعنی اینکه ترامپ هر کاری را به نفع آمریکا میکنه ،حتی خروج از معاهدات بین المللی ! در عوض درست در زمانی که همه چیز داشت بحرانی میشد ، درست در همان لحظه این آقا استیضاح میشه!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر