بازدید 11643
۴

جوسازی و افشاگری علیه ستاره‌های فوتبال

کد خبر: ۸۵۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 09 December 2018

اخیرا در اینستاگرام توفان عجیبی به راه افتاده است، توفان یک دختر علیه ستاره‌های فوتبال که همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عصر پنجشنبه انتشار چند صفحه از چت های خصوصی چند فوتبالیست با یک دختر در اینستاگرام سر و صدای زیادی برپا کرد. او اسکرین شات هایی از چت های خصوصی خود با فوتبالیست های سرشناس را منتشر کرد تا نشان دهد با آنها در ارتباط بوده است. این دختر دست به افشاگری علیه ستاره های فوتبال زد اما هرگز ادعاهای او تایید نشد.

این خانم از پیام‌هایی که فوتبالیست‌ها به صورت خصوصی برایش فرستاده بودند، عکس گرفت و این پیام‌ها را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. عکس‌ها جو عجیبی راه انداخت و خیلی‌ از ستاره های فوتبال ایران را در مظان اتهام قرار داد. بعضی‌ از این چهره ها که توسط این دختر مورد اتهام قرار گرفته اند، چهره های محبوب فوتبال ایران هستند.
دختری که به شوخی درباره‌اش می‌گویند «الهه» مجازات است و می‌خواهد آبروی ستاره‌ها را ببرد، از دیروز شروع به انتشار فیلم کرده تا ثابت کند عکس‌هایی که از پیام‌های خصوصی ستاره‌های فوتبال گذاشته، فتوشاپ نیست!

تا کنون هیچ کدام از این فوتبالیست ها جوابی به این اتهامات نداده اند و البته ادعاهای مطرح شده هم تایید نشده است.

آیا صفحه اینستاگرامی افشای فساد در ستاره های فوتبال واقعی است؟

به در همین حال روزنامه خراسان در گزارشی نوشت، نزدیک به 3 روز است که یک پیج اینستاگرامی با انتشار استوری‌های متعدد دست به افشاگری اخلاقی علیه چند چهره فوتبالی زده است.

این افشاگری‌ها بیشتر در رد و بدل کردن پیغام‌های خصوصی در دایرکت است و صاحب صفحه همه آن‌ها را در استوری خود منتشر کرده است.

موج این افشاگری تا به آنجا پیش رفت که روز گذشته روزنامه خبر ورزشی به آن پرداخت و جزییاتی از آن را منتشر کرد. حالا این خبر دست به دست در شبکه‌های اجتماعی در حال چرخیدن است و متاسفانه باعث شده به فالورهای این صفحه اینستاگرامی نیز افزوده شود.

این‌که این صفحه تا چه اندازه می‌تواند واقعی باشد اصلی‌ترین سوال این ترند شبکه‌های اجتماعی است که واکنش نشان ندادن افراد مورد اتهام، خود پاسخی است بر این ادعا. از آن جهت واقعی و غیرواقعی بودن این صفحه می‌تواند مورد سوال باشد که صاحب صفحه از این فضای مجازی سوءاستفاده کرده و در استوری دیگری صفحه دوم خود را هم معرفی کرده است. نام صفحه او هم می‌تواند به ابهام ماجرا بیفزاید.

صاحب صفحه در پروفایل خود تنها به اسم کوچک بسنده کرده حال آن‌که مشابه این اسم و صفحه به تعداد بی‌شماری در اینستاگرام وجود دارد و بدون هیچ مزاحمتی اداره می‌شود، صفحه‌های فیکی که کاملا مشخص است هدفشان چیست و به دنبال چه هستند.

از سوی دیگر بارها شنیده‌ایم که بسیاری از سلبریتی‌ها عنوان کرده‌اند صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارند اما با نام آن‌ها صفحه‌های متفاوتی با فالورهای زیاد در حال فعالیت هستند و در آخر نکته‌ای که در استوری‌های این صفحه وجود دارد ابهام زیاد و این‌که به راحتی همه آن‌ها می‌تواند فتوشاپی و موضوع غیرواقعی باشد چراکه در استوری امکان بزرگنمایی عکس وجود ندارد و در چند ثانیه استوری بعدی نمایش داده می‌شود البته با لمس کردن می‌توان استوری را نگه داشت اما دقت ماجرا را برای پی بردن به واقعی بودن تصاویر با ابهام روبه‌رو می‌کند. به هر شکل روزهای آینده، واکنش و یا واکنش نشان ندادن چهره‌های مورد اتهام می‌تواند واقعی و یا واقعی نبودن این صفحه را مشخص کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
زود قضاوت نکنید بروید تحقیق کنید بعد از کلمه جو سازی و غیره استفاده نمایید . از فوتبالی در آن افرادی نشسته اند که تشنه قدرتند (قانونرا زیر پا میگذارند) نباید بیش ازین انتظار داشت .
اول از همه این خانم باید محاکمه شود
متاسفانه بسیاری ازآقایان فوتبالیست با درآمدهای افسانه ای بطور گسترده وآشکار کارهایی انجام میدهند که نباید ...و حداقل به خاطر اسمشان هم که شده مثل بقیه جاهای دنیا سعی در مخفی کاری هم نمیکنند من خودم چند سال پیش در پل صدر شاهد بودم که آقای...از فوتبالیستهای معروف وعضو سابق تیم ملی میخواست یک دختر دبیرستانی که سن دخترش را داشت یک جوری سوار کند ...در روز روشن و در عین شلوغی خیابان این صحنه هیچوقت فراموشم نمیشود...وبنظر من ریختن پته این قبیل افراد میتواند باعث شود مقداری دست پای خودشان را جمع کنند و باعث ارتقا اخلاقیات در جامعه گردد
درکشوری که درامد یک سال یک فوتبالیست درجه چندمش بیش از درامد یک عمر یک کارگر زحمت کش است شنیدن اینگونه اخبار جای تعجب ندارد .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان