بازدید 7819

توضیح رئیس اتحادیه درباره گرانی خودروها

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو گفت: حتی اگر قیمت توسط خودروسازان افزایش یابد، قیمت بازار تغییری نخواهد کرد به دلیل اینکه ظرفیت برای افزایش وجود ندارد.
کد خبر: ۸۵۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 05 December 2018

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو گفت: حتی اگر قیمت توسط خودروسازان افزایش یابد، قیمت بازار تغییری نخواهد کرد به دلیل اینکه ظرفیت برای افزایش وجود ندارد.

به گزارش میزان سعید موتمنی اظهار کرد: از سوی خودروسازان همانند هفته‌های گذشته خودرو به صورت اندک به بازار عرضه می‌شود و خرید و فروش نیز به ندرت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بازاربه گونه‌ای است که فروشنده‌ها زیاد شدند اما، خریداری وجود ندارد، افزود: به خاطر قیمت بالا و بلاتکلیفی در تعیین قیمت خریداری وجود ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه ماشین خارجی به اندازه کافی در بازار وجود دارد، گفت: زمانی که قیمت‌ها بالا می‌رود قدرت خرید پایین می‌آید در نتیجه بازار خودرو‌های خارجی نیز راکد است.

موتمنی تصریح کرد: بازار خودرو اشباع شده و بازار گنجایش بیشتری برای افزایش قیمت ندارد.

وی درباره تعیین قیمت خودرو ۵ درصد زیر قیمت بازار گفت: خودروسازان مدت‌ها است به دنبال افزایش صد درصدی قیمت‌ها بودند و در حال حاضر افزایش قیمت در بازار به نفع آن‌ها شده و اگر خودرو ۵ دردصد زیر قیمت تعیین شود به سود آن‌ها خواهد بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو تاکید کرد: حتی اگر قیمت توسط خودروسازان افزایش یابد، قیمت بازار تغییری نخواهد کرد به دلیل اینکه ظرفیت برای افزایش وجود ندارد.

موتمنی با انتقاد از پیش فروش خودرو‌ها توسط برخی شرکت‌ها گفت: افراد سعی کنند خودروی موردنیاز خود را به صورت نقدی خریداری کنند و از خرید خودرو به صورت پیش فروش خودداری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر