بازدید 5614

خشکی چشم و تاری دید در بارداری

کد خبر: ۸۵۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 04 December 2018

در دوران بارداری تغییر و تحولات زیادی برای بدن اتفاق می‌افتد. یکی از این تغییرات تاری دید در بارداری است. این مسئله اغلب باعث شکایت خانم‌هایی می‌شود که در حال تجربه حاملگی هستند. تاری دید در بارداری به دلایل متعددی برمی‌گردد که یکی از رایج‌ترین‌هایشان خشکی چشم است. برای کاهش خشکی چشم و به دنبال آن تاری دید به نکاتی که در ادامه می‌خوانید دقت کنید.

استفاده کمتر از گوشی و کامپیوتر

یکی از اشتباهات رایج دوران بارداری این است که خانم‌های باردار فکر می‌کنند چون وقت آزاد بیشتری پیدا می‌کنند، باید آن را با استفاده از موبایل و لپ‌تاپ پر کنند؛ در حالی که این فکر اشتباه است. تماشای زیاد فیلم و سریال و زل زدن مداوم به گوشی موبایل نه فقط باعث خشکی چشم و تاری دید در بارداری می‌شود، بلکه باعث ایجاد مشکل برای دیسک گردن هم خواهد شد. سعی کنید زمان آزادتان را به کارهایی اختصاص دهید که با اشعه کمتری سر و کار داشته باشد.

استفاده از عینک به جای لنز

تغییرات هورمونی ممکن است منجر به خشکی چشم زنان باردار شود. اگر جزو افرادی هستید که چشمشان ضعیف است و از لنز استفاده می‌کنند، بهتر است در دوران بارداری این کار را متوقف کنید و به جای استفاده از لنز، سراغ عینک بروید. استفاده از عینک به جای لنز ریسک ابتلا به تاری دید در بارداری را کاهش می‌دهد.

دارو و مشورت با پزشک

اگر احساس می‌کنید تاری چشمتان شدید است یا علائم دیگری همراه دارد که برایتان نگران‌کننده است، هر چه زودتر به پزشک متخصص مراجعه کنید و به او بگویید باردار هستید تا از تجویز داروهایی که برای بارداری نامناسب هستند، خودداری کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی