بازدید 26331
۶

نرخ دلار در بودجه 98 مشخص شد

کد خبر: ۸۵۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 02 December 2018

خانه ملت نوشت: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید دلار در بودجه سال ۹۸، ۵ هزار و ۲۰۰ تومان می شود و روزانه یک میلیون و ۲۰۰ بشکه نفت به فروش می رسانیم.

معصومه آقاپور علیشاهی، در خصوص لایحه بودجه سال 98 اظهار داشت: تا جایی که می دانم قرار نیست در بودجه سال آینده دلار 8هزار تومان باشد و براساس اطلاعاتی که دارم قرار است که نرخ دلار را 5 هزار و 200 تومان ببندند، میزان فروش نفت را یک میلیون و 200 بشکه در روز در نظر گرفته می شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص هر بشکه نفت را 60 دلار برآورد کرده اند، بیان داشت: این میزان محقق نمی شود باید این نرخ تغییر پیدا کند، این میزان تامین نمی شود، نظر شخصی بنده این استت که نمی تواند هر بشکه نفت را 60 دلار بفروش رساند و نباید بودجه سال 98 را خوشبینانه تدوین کرد.

نماینده مردم شبستر در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: بودجه سال 98 را باید کاملا واقعی، شفاف و باتوجه به شرایطی در پیش داریم باید برای بودجه سناریوی بدبینانه بنویسیم تا براساس آن هزینه های هماهنگ کنیم که اگر بودجه محقق نشد به کسری بودجه اضافه نشود.

وی ادامه داد: فاجعه این است که بودجه ها را خوشبینانه می نویسیم در حالی که محقق نمی شود، در واقع هزینه ها اتفاق می افتاد اما درآمدها محقق نمی شودو هر سال با کسری بودجه مواجه هستیم و تلنبار این کسری ها باعث تورم افسارگسیخته در جامعه می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶
پس منتظر باشیم به خاطر کسری بودجه همه پروژه ها تعطیل بشه
اگر کشورمون نفت و گاز نداشت الان یکی از بزرگترین و ثروتمندترین کشورهای دنیا بود.چون همه دنبال خلاقیت و ابداع در بخش های مختلف اقتصادی بودند و درآمد ملی بالا بود.اما نفت و گاز همه را تنبل بار آورده
دلار ۵۲۰۰ تومان؟ این یعنی ۲۰ درصدی که قرار است به حقوق کارکنان دولت اضافه شود در واقع قرار نیست اضافه شود بلکه باز هم قرار است حقوق کارکنان علی‌رغم کاهش ۳۰۰ درصدی در سال گذشته کم شود!
....
کجا بودجه را خوش بینانه می نوشتید؟ بودجه سال 97 دلار 3700 تومان بود که اول سال دولت آن را 4200 تومان کرد ضمن آنکه نفت 60 دلر پیش بینی شده بود که بالای هفتاد دلار فروخته شد!
دلار دولتی برای کالاهای اساسی 5هزار 200تومان مابقی بازارها هم هر چقدر زور داشتند ابا نکنند.
احتمالا 5200 تومان برای خودشان
15200 برای مردم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر