بازدید 34106

فرزندان مطهری و چمران کجا هستند؟

کد خبر: ۸۵۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴ 02 December 2018

محمدمهدی چمران و علی مطهری به این سوال که «فرزندت کجاست؟» پاسخ دادند.

به گزارش فارس، علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در برنامه شبکه یک در پاسخ به این سوال که فرزندانتان کجاهستند گفت: من 4 فرزند دارم، پسرم مرتضی فوق لیسانس شهرسازی دارد و معاون عمرانی منطقه 17 شهردای تهران است، رضا دانشجوی mbaدکتری در دانشگاه علامه، لیلا دانشجوی علوم تربیتی در دانشکده رفاه و زهرا دختر کوچکم دانش آموز کلاس پنجم است.

مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران هم درباره اینگه فرزندانش کجاهستند، گفت: فرزندان من در ایران بوده و یکی مهندس معمار و دیگری مهندس مکانیک است و دخترم نیز مدرسه خیریه را اداره می کند و همه آنها در بخش غیر دولتی فعال هستند.

گفتنی است چندی پیش کمپینی با عنوان «#فرزندت_کجاست؟» به منظور شفافیت حضور آقازاده ها در فضای مجازی به راه افتاد که برخی مسئولان در این باره پاسخ دادند و برخی دیگر از پاسخ به این سوال طفره رفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۲۳
اگر امتیازاتی که به مدیران و فرزندانشان اعطا میشود حذف گردد در انصورت افرادی روی کار میایند که واقعا عشق به خدمت به مردم داشته و لایق میباشند و فقط دنبال پست و مقام و امتیاز نیستند...
خدا را شکر که کار دارند
جالب فرزند اقای مطهری معاون عمرانی منطقه 17 اگر این رانت نیست شما بگو چیست
فقط بگوئی اینان در کدام کنکور دانشگاهی شرکت وقبول شدند چرا اسامی انان در میان قبولشدگان اعلامی در جراید نبودچرا نباید بخاطر حفظ کرامت علم درهای عقبی دانشگاه را بست
اطلاعات ارایه شده توسط آقای چمران بدرد خودش می خورد" فرزند مهندس است، دخترم مدرسه خیره دارد" مهندس است یعنی چه؟ بگو کجا کار می کند! مانند آقای مطهری که کفت پسرش معاون عمرانی منطقه 17 است
بچه هاي آقايان چمران و مطهري " آقازاده " محسوب نميشوند ! بهتر است واژه هاي داراي تاريخ و هويت را با اين مثلا سهل انگاري ها مخدوش نكنيد ، براي اطلاع شما نويسنده عزيز و همه خوانندگان ياداوري ميكنم كه واژه " آقازاده " در مقابل واژه " شاهزاده " ساخته و پرداخته شده و صرفا براي فرزندان پسر علماي تراز اول يا مراجع ديني كاربرد داشته است ....... فكر ميكنم همه چيز بخودي خود روشن و فارغ از توضيح اضافي باشد .
(( پسرم مرتضی فوق لیسانس شهرسازی دارد و معاون عمرانی منطقه 17 شهردای تهران است)) با بقیه فرزندان محترم ایشون کاری ندارم همین یه نفر رو میشه بگید اگر از رانت پدر محترمشون استفاده نمی کردن آیا الان توی چنین پست مهمی بودن ؟؟!!
سایرین با دکترای چنن رشته هایی دارن دست فروشی می کنن
تبعیض داره بیداد میکنه
مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید
به چمران گفتن فرزندت کجاست مدرک تحصیلیشونو گفته!! بخش غیر دولتی یعنی کجا دقیقا؟ چه سمتی دارن؟چه کاره هستن در اون بخش؟؟؟
معاون عمرانی منطقه 17 شهردای تهران؟؟
متاسفانه شهرداری تهران و زیر مجموعه هاش یکی از حیات خلوت های آقا ها برای استخدام با حقوق بالای آقازاده ها شده!! حتی بده بستان های حزبی هم در کمترین حالت به معاونت و قائم مقامی ختم میشه!!!
کاش میپرسیدید درامدتان چقدر است و در کجا و در چه خانه هایی زندگی میکنید و چه تعداد خانه و ملک دارید؟؟
این کمپین خوبی است.
آقای مطهری فرزند شما با رانت معاون عمرانی شهرداری است یا با شایسته سالاری!؟
الحمدالله همه اینها هم وضعشون توپه.
آقای مطهری عزیز خدایی(که متأسفانه در این مملکت و حداقل بعد از جنگ جز شعاری بیش نیست) و وجدانی بگید این فرزندی که معاون است در امتحان با چند نفر از خودش بهتر یا مساوی انتخاب شده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تابناک جان ؛ چرا از اعتراضات مردم فرانسه چیزی نمیگی ؟؟؟؟
ژنهای خوب یا پستهای بالای دولتی میگیرند و یا با رانت والدین وارد بخش خصوصی میشوند و پول پارو میکنند و فرزندان رعیت یا بیکارند یا با حداقل حقوق مشغول بیگاری
خداروشکر . قطعا مسولین برای خودشون کم نذاشتن که مدیون سر سفره انقلاب نشوند.
آقای چمران پسرتون در شرکت نوسازی اراضی عباس آباد (خصوصی ؟؟!!؟!؟!؟!؟!؟ ) تشریف دارن
فرزندان آقای حداد عادل کجایند لطفا
انهایی که طفره رفتند نه اینکه نمی خواستند جواب بدهند بنده های خدا رویشان نبود بگویند فرزندانشان بیکار هستند وپدر مجبور است زندگی انها را که اکثر هم بچه دارهستند تامین کمند فکر بد نکید همیشه فکر مثبت داشته باشید همه ژنهای خوب که وضعشان خوب نیست فقط 100درصد سریک کاری هستند که شاید صحیص نیست مردم بدانند شما هم پیگیزی نکنید
شما از رانت هاي پشت پرده هيچي نگفتيد ؟
اینکه فرزندت کجاست یک حرف بی ربط است . بگو توای که الان حکومت و فدرت دستت هست کدام قفل را برای اقتصاد این کشور اضافه کرده ایی اگر انجام نداده ا یی سریعا اقدام کن مانند برادرم همتی ( تولید و ورود کالا صنعتی را به ایران بست و بیکاری را اضافه کرد ).
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر