بازدید 2041

ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری تا ۱۲ آذرماه

کد خبر: ۸۵۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 30 November 2018

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری روز دوشنبه ۱۲ آذر به پایان می‌رسد، متقاضیان سریعتر ثبت‌نام کنند.

به گزارش آنا، حسین توکلی اظهار کرد:‌ ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۸ از روز سه‌شنبه ششم آذرماه آغاز شده است و تا روز دوشنبه ۱۲ آذرماه ادامه دارد.

وی افزود: متقاضیان شرکت در این آزمون باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام، در صورت واجد شرایط بودن ثبت‌نام کنند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: داوطلبان آزمون دوره دکتری دقت کنند که اطلاعات ثبت‌نامی نظیر نام، نام خانوادگی، معدل مقطع‌های قبلی تحصیلی را به‌درستی وارد کنند، چراکه در صورت ثبت‌نام قطعی و پس از پایان مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات مسئولیت اطلاعات ثبت‌شده با داوطلبان است.

توکلی ادامه داد: متقاضیان شرکت در این آزمون مراحل ثبت‌نام خود را با دقت و هر چه سریعتر انجام دهند و قبل از رسیدن به پایان مهلت ثبت‌نام اطلاعات خود را ثبت کنند.

به گفته مشاور سازمان سنجش آموزش کشور؛ تا ساعت ۹ روز گذشته حدود ۱۴ هزار و ۴۰۰ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی همچنین از ظرفیت پذیرش دوره دکتری امسال اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: هنوز دانشگاه‌ها در این باره ظرفیت‌های قطعی خود را اعلام نکرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی