بازدید 2863
نگاهی به عملکرد چادر ملو درآبان ماه؛

چشم امید بازار همچنان به چادر ملو/ «کچاد» رکورد تولید فولاد خود را شکست

بررسی عملکرد ماهانه شرکت چادر ملو حکایت از آن دارد که نه تنها تولید در این واحد صنعتی کاهش نیافته، بلکه طی آبان ماه و همزمان با شروع دور جدید تحریم‌ها جهش قابل توجهی را ثبت کرده و رکورد تولید ماهیانه فولاد از مرز هشتاد هزار تن گذشته است.
کد خبر: ۸۵۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ 26 November 2018

بررسی عملکرد ماهانه شرکت چادر ملو حکایت از آن دارد که نه تنها تولید در این واحد صنعتی کاهش نیافته، بلکه طی آبان ماه و همزمان با شروع دور جدید تحریم ها جهش قابل توجهی را ثبت کرده و رکورد تولید ماهیانه فولاد از مرز هشتاد هزار تن گذشته است.

به گزارش خبرنگار بورس تابناک اقتصادی، در حالی که بسیاری تحلیلگران بر این باور بودند که با شروع تحریم ها شرکت های بزرگ معدنی به دلیل رکود حاکم بر بازار با کاهش تولید و فروش و متعاقبا سودآوری مواجه خواهند بود، تولید فولاد در چادر ملو در آبان ماه از مرز هشتاد هزار تن عبور کرده و بر این اساس از 80 هزار و 311 تن فولاد تولیدی، 70 هزار و 60 تن به بیش از246.3میلیارد تومان فروخته شده است.

چادر ملو در هشتمین ماه سال جاری همچنین موفق به تولید بیش از 282 هزار و 80 تن گندله شده و در مقابل 313 هزار 519 تن را روانه بازار کرده و بنابراین دومین محصول اصلی چادر ملو بیش از 183.3 میلیارد تومان برای این شرکت درآمدزایی داشته است.

چادر ملو در یک ماه گذشته موفق به تولید 795 هزار و 302 تن کنسانتره آهن خشک شده و از این میزان 453 هزار و 945 تن آن روانه بازار شده و بیش از 158.5 میلیارد تومان درآمد از فروش کنسانتره آهن خشک کسب کرده است.

در مجموع چادرملو در آبان ماه از محل فروش انواع محصولات اعم از فولاد کنسانتره آهن خشک، گندله، سنگ دانه بندی و آپاتیت بیش از 595 میلیارد درآمد داشته است.

چادر ملو از ابتدای سال تا پایان آبان ماه 4031 میلیارد تومان درآمد داشته که این رقم در دوره مشابه قبلی 1799 میلیارد تومان بوده و بر این اساس درآمد چادر ملو از ابتدای سال تاکنون رشد قابل توجهی را ثبت کرده است.

جدول یک: میزان تولید و فروش چادر ملو از خرداد تا پایان آبان 1397
چشم امید بازار همچنان به چادر ملو/ «کچاد» رکورد تولید فولاد خود را شکست
چادر ملو در آبان ماه بیشترین میزان تولید فولاد و در مردادماه بیشترین رشد فروش این محصول را داشته است.

به گزارش تابناک اقتصادی، یکی از مزایای رقابتی چادر ملو کیفیت کنسانتره تولید شده در این شرکت بوده که به دلیل رطوبت اندک و خلوص بالا از دلایل رشد سودآوری برای این شرکت بوده و همچنین تکمیل زنجیره تولید و مجاورت کارخانه های مختلف این شرکت موجب افزایش حاشیه سود این شرکت شده است.

گفتنی است در 8 ماهه گذشته میزان تولید سنگ آهن دانه بندی و کنسانتره آهن در مجتمع معدنی این شرکت از مرز 6 میلیون و 273 هزار تن گذشت ، همچنین طی همین مدت بالغ بر 2 میلیون و 315 هزار تن گندله آهن و 575 هزار تن شمش فولاد در مجتمع صنعتی چادرملو تولید شده است که بطور متوسط نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 8% برخوردار بوده است .

شایان ذکر است شرکت چادر ملو که با سرمایه ثبت شده 3350 میلیارد تومان دربازار اول بورس تهران حضور دارد، برنامه افزایش سرمایه را در دستور کار دارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست