بازدید 2571

«کیفیت پایین آموزش دکترا» معضل انگلیس

کد خبر: ۸۵۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 24 November 2018

شورای پژوهش انگلیس به کیفیت پایین آموزش دوره دکتری در این کشور معترض شده است.
«کیفیت پایین آموزش دکترا» معضل انگلیس

به گزارش فارس، به نقل از سایت «timeshighereducation»، شورای پژوهش انگلیس به کیفیت پایین آموزش دوره دکتری در این کشور معترض شده است.

بررسی‌های متعدد نشان می‌دهد، کیفیت پایین آموزش در این دوره از تحصیلی منجر به کاهش تمایل دانشجویان برای ادامه تحصیل شده است.

براساس پژوهش‌های صورت گرفته مبنی بر ارزیابی کیفی مراکز مربوط به دوره دکتری، کمتر از نیمی از مراکز مشاوره تحقیقاتی مهندسی و علوم فیزیکی برای تحصیلات این دوره در رده‌بندی «خوب» قرار می‌گیرند.

شورای تحقیقات مهندسی و علوم فیزیکی انگلیس متهم به گمراه کردن دانشجویان در زمینه عملکرد مراکز آموزش و پرورش در دوره دکتری شده است، زیرا معلوم شد که کمتر از نیمی از پروژه‌های تحت برنامه، موفق به کسب رتبه«خوب» شده‌اند.

ان برنامه با ارزش 492 میلیون پوند در سال 2013 با هزینه اضافی همراه با کسب و کارها، دانشگاه‌ها و سایر سهامداران به مبلغ 450 میلیون پوند راه اندازی شد.

در حال حاضر بیش از 7 هزار دانشجو در بخش آموزش برنامه چهار ساله، در سراسر 115 مرکز در 40 دانشگاه انگلیس آموزش داده می‌شوند.

از 115 مرکز ایجاد شده برای دوره تحصیلی دکتری، تنها 44 مرکز مؤفق به دریافت درجه «خوب» شده‌اند.

دانشجویان انگلیسی می‌گویند: ناخوشایند است که بودجه دولت برای آموزش بهتر دوره دکتری صرف می‌شود ولی در واقعیت هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد؛ ضمن اینکه ارگان‌های مختلف از شفافیت‌سازی اجتناب می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی