بازدید 3271

آمارثبت نامی تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های فرهنگیان و رجایی

کد خبر: ۸۵۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 22 November 2018

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۳۱ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین توکلی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش پس از اعلام نتایج نهایی کنکور ۹۷، ظرفیت‌های جدید برای برخی کدرشته‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران اعلام کرد، مرحله تکمیل ظرفیت برای این دانشگاه‌ها در نظر گرفته شد.

وی در ادامه افزود: تمامی داوطلبانی که در کنکور ۹۷ شرکت کرده و در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند، با نمره کل بالای ۶۵۰۰ (با توجه به کارنامه نتایج علمی اولیه) می‌توانند با مراجعه به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه ۲۱ آبان ۹۷ سازمان سنجش درباره کدرشته محل‌های پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری ۹۷ می‌توانستند جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و ضمن اطلاع از کدرشته‌های مربوط، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر تا ۲۵ کدرشته محل) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار ارائه شده ۳۱ هزار و ۴۲۹ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ۹۷ برای رشته‌های دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی شرکت کرده‌اند. بدیهی است آمار نهایی متعاقباً اعلام می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر