بازدید 2183

جزئیات مسابقات سراسری قرآن دانشجویان شاهد و ایثارگر

کد خبر: ۸۵۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 19 November 2018

دستورالعمل برگزاری دومین دوره از مسابقات سراسری قرآن ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر به روسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش آنا، از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل برگزاری دومین دوره از مسابقات سراسری قرآنی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر از سوی عباسعلی رستمی سرپرست مدیریت قرآن و عترت و حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

در این بخشنامه تأکید شده برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری قرآنی دانشجویان شاهد و ایثارگر ازجمله برنامه‌هایی است که در ترویج و گسترش آموزه‌های دینی و قرآنی در دانشگاه‌ها جهت فراهم کردن بستری به‌منظور انس بیش‌ از پیش دانشجویان با کلام وحی، مفاهیم تعالی‌بخش آن، نشر فضای معنوی قرآن و عترت و سیره ائمه اطهار (ع) همواره مورد اهتمام حوزه فرهنگ اسلامی به‌ویژه مدیران و مسئولان بوده است. بر این اساس دستورالعمل اجرایی حاضر تدوین‌شده تا گامی مؤثر در جهت اعتلای فرهنگ غنی قرآنی باشد.

بر اساس بندهای این بخشنامه، ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و ادبیات دینی در واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی کشور، ایجاد انس و الفت بیش‌ از پیش دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی با قرآن و عترت، تقویت و توسعه فضای معنوی در اندیشه دانشجویان شاهد و ایثارگر و... ازجمله اهداف برگزاری دومین دوره از مسابقات سراسری قرآنی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

انتخاب شرکت‌کنندگان از بین دانشجویان شاهد و ایثارگر، دانشجوی فعال‌بودن داوطلب در زمان شرکت در مسابقه و شرکت هر داوطلب تنها در یک رشته از بخش‌های کتبی و شفاهی از شرایط شرکت‌کنندگان در این مسابقه است.

در این بخشنامه آمده است: زمان ثبت‌نام دومین دوره از مسابقات سراسری قرآنی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر از امروز ۲۸ آبان ماه است و ستادهای امور شاهد و ایثارگر واحدها و مراکز دانشگاهی مجری ثبت‌نام از دانشجویان واجد شرایط هستند.زمان برگزاری مسابقات شفاهی هم‌زمان با مسابقات سراسری آموزشی قرآن و عترت و زمان مسابقات کتبی ۲۸ آذرماه است.

این مسابقات توسط ستادهای شاهد و ایثارگر واحدها و مراکز با هماهنگی و همکاری کانون قرآن و عترت واحد و مراکز دانشگاهی برگزار می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار