بازدید 4830
۱

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

کد خبر: ۸۵۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ 17 November 2018

این سوال که چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم برای خیلی از مدیران سایت ها یک مسئله مهم می باشد چرا که قرار گرفتن در لینک های بالای گوگل برای هر شرکت نه تنها اعتبار می باشد بلکه به فروش بیشتر هم به شدت کمک خواهد کر. آمار ها نشان می دهد که به شدت موفقیت در نتایج گوگل با میزان فروش سایت ها در ارتباط مستقیم می باشد، در این مقاله سعی داریم به مخاطبین تابناک این موضوع را آموزش دهیم که همه بتوانند در نتایج جستجوی بالای گوگل دیده شوند.

روش قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

روش بالا آمدن در گوگل را به اسم سئو می شناسیم یا بهینه سازی سایت

اولین قدم برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل این است که سایت خود را به گونه ای بسازید که گوگل تشخیص دهد ، هدف سایت شما چیست و محتوایی که برای سایت تولید می کنید چه موضوعاتی را شامل می شود. پس عنوان (متا تگ های اصلی) سایت را مرتبط با کسب و کار خود انتخاب نمایید برای نمونه سعی کنید از همان ابتدا هدف سایت را در کنار نام سایت در قسمت عنوان سایت درج کنید.

قدم دوم این است که موضوعات و دسته بندی های سایت را با متن ایجاد کنید نه تصویر و کمتر از تصاویر استفاده کنید. برای مثال اگر سایت شما برای فروش موبایل راه اندازی شده ، در صفحه اصلی سایت خود با کلمه خرید موبایل به دسته بندی موبایل ها لینک بدهید نه اینکه یک تصویر موبایل بذارید و آنرا به صفحات خرید موبایل متصل کنید، چرا که گوگل حروف تایپ شده را قطعا راحت تر تشخیص می دهد و اینگونه ارتباط بین صفحات و محتوای آنها را بهتر درک می کند.

قدم سوم در سئو سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل این است که برای صفحات سایت ، از سایت های مرتبط با موضوع سایت لینک بگیرید ، دقت کنید این لینک ها با عبارت کلمه کلیدی سایت شما باید یکی باشد.

پیشنهاد می کنیم برای موفقیت در سئو سایت خود از سایت های معتبر در این زمینه بخواهید آنالیز سایت در گوگل را برای شما انجام دهند و مدیریت سئو سایت خود را به مجموعه های معتبر بسپارید، چرا که افراد کم تجربه به سادگی می توانند مسیر موفقیت سایت شما را خراب کنند. موفق شدن در گوگل شامل 3 چیز می باشد: 1 تجربه 2 دانش 3 ابزار و همه این موارد نیاز به زمان دارد تا گوگل هم بتواند به سایت شما اطمینان کند و جایگاه خوبی به سایت شما دهد. در صورتیکه می خواهید بهترین تیم سئو ایران شما را راهنمایی کند به سئو ایران مراجعه نمایید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
درود بر تابناک مردمی






بازم مثل همیشه عالی بود










دست مریزاد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر