بازدید 37264
بر اثر تصادف در گلستان؛

مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی جان باختند

عصر امروز خودرو حامل مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور دچار حادثه شد و بر اثر این سانحه، نوربخش و عبدالرحمن تاج‌الدین که به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان منتقل شده بودند، درگذشتند.
کد خبر: ۸۵۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 15 November 2018
تخریب سازه‌های عمرانی، حاصل امضاء فروشی مهندسین خاکستری است/ واگذاری پروژه‌های عمرانی به سرمایه داران، نتیجه‌ای جز تحویل پروژه ضعیف و نا ایمن ندارد ندارد
خودرو حامل نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور عصر امروز دچار حادثه شد که بر اثر این سانحه او و یکی از معاونانش درگذشتند.
 
به گزارش «تابناک»؛ عصر امروز خودرو حامل «سیدتقی نوربخش»، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور و برخی همراهان وی دچار حادثه شد که بر اثر این سانحه سه نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
 
در ادامه اخبار مرتبط با این سانحه تلخ به اطلاع می رسد. 
 
بررسی علت تصادف خودروی رییس تامین اجتماعی
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۴۵

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که تیمی از کارشناسان پلیس بررسی علت تصادف خودروی حامل رئیس سازمان تامین اجتماعی را برعهده گرفته‌اند.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به حادثه تصادف خودروی حامل همراهان وزیر رفاه در یکی از جاده‌های استان گلستان گفت: در پی این حادثه عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بلافاصله در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است گفت: با توجه به نوع حادثه تیم ویژه در پلیس راهنمایی و رانندگی متشکل از کارشناسان، رسیدگی و بررسی پیرامون علت وقوع این حادثه را در دستور کار قرار داده‌اند.

همچنین سرهنگ علی عبدی فرمانده پلیس راه استان گلستان نیز در این باره به ایسنا گفت: این حادثه در ساعت ۱۶ امروز و میان یک دستگاه سواری لندکروز با تانکر نفت کش رخ داد که در پی آن سه تن از سرنشینان لندکروز دچار مصدومیت شدند که متاسفانه دو نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

بازداشت راننده تانکر در تصادف رئیس تامین اجتماعی
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۰

خودرو حامل «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور عصر امروز دچار حادثه شد و در این سانحه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی جان خود را از دست دادند.

خودرو حامل «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور عصر امروز دچار حادثه شد و بر اثر این سانحه سه نفر مصدوم شدند و به بیمارستان منتقل شدند.
در این سانحه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی جان خود را از دست دادند.
این تصادف در جریان بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان و در بریدگی شصت‎کلا اتفاق افتاده است.
بر این اساس یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز حامل مسئولان با کامیون حامل سوخت تصادف کرد که پنج مصدوم بر جای گذاشت. دو تن از مصدومان به‌صورت سرپایی و سه تن دیگر که از همراهان مسوولان وزارت رفاه بودند به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان انتقال یافتند.
گفتنی است به دلیل دیر رسیدن آمبولانس و نیروهای امدادی دو نفر از مصدومان این سانحه با ماشین تشریفات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گرگان به بیمارستان منتقل شدند.

رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: در جریان تصادف خودروی حامل رییس سازمان تامین اجتماعی با تانکر حمل سوخت در ورودی شهر گرگان که متاسفانه منجر به فوت نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدینی معاون حقوقی این سازمان شد، راننده تانکر حمل سوخت بازداشت گردید.
هادی هاشمیان رییس کل دادگستری استان گلستان در گفتگو با میزان گفت: در جریان تصادف خودروی حامل رییس سازمان تامین اجتماعی با تانکر حمل سوخت در ورودی شهر گرگان که متاسفانه منجر به فوت نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدینی معاون حقوقی این سازمان شد، راننده تانکر حمل سوخت بازداشت گردید.
وی افزود: پرونده قضایی تشکیل و در حال تحقیقات مقدماتی است.
رییس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: اجساد به پزشکی قانونی منتقل و اقدامات پزشکی قانونی انجام شده است.

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت رئیس و معاون پازلمانی سازمان تأمین اجتماعی
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۰۰

پیام تسلیت حسن روحانی در پی جان باختن رییس سازمان تامین اجتماعی و معاون حقوقی این سازمان

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ

خبر تلخ سانحه تصادف رانندگی و درگذشت اندوهبار رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی موجب تاثر و تالم فراوان شد.

مرحوم دکتر سید تقی نوربخش، همراه صدیق و کوشای دولت در ۵ سال گذشته؛ مدیری متعهد و دلسوز، پرکار، صادق و متواضع بود که لحظه ای از خدمت به خانواده تامین اجتماعی بویژه کارگران زحمت کش و بازنشستگان شریف باز نایستاد.

مرحوم عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی نیز سالها در مسوولیت های مختلف پارلمانی و اجرایی خدمات ارزنده ای داشتند، و تقدیر چنین بود که این دو چهره خدمتگزار، با هم و در مسیر خدمت به مردم به دیدار معبود بشتابند.

اینجانب این ضایعه را به خانواده های محترم نوربخش و تاج الدین، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، خانواده بزرگ دولت و جامعه عزیز کارگری و بازنشستگان تسلیت می گویم.

برای آن عزیزان فقید که در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم کردند، از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات، برای خانواده های محترم ایشان و بازماندگان صبر و اجر و برای مصدوم این سانحه شفای عاجل و کامل مسالت دارم.

دکتر سید تقی نوربخش در یک نگاه
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۰۰

دکتر سیدتقی نوربخش در سال ۱۳۳۹ در شهرستان قائن متولد شد. وی دارای دکتری عمومی از دانشگاه تهران در سال 1368 بود و در سال 1372 از همین دانشگاه تخصص خود را در رشته ارتوپدی گرفت.

در ادامه با بخشی از مسئولیت های وی در دهه های گذشته تا کنون آشنا می شوید.  

دبیر ستاد جنگ و جهاد دانشگاه تهران ۱۳۶۳ تا ۱۳۷۶مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی جان باختند
مسئول جهاد دانشگاهی ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۲
عضو منتخب شورای عالی نظام پزشکی (سه دوره) ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۱ و ۱۳۹۶
قائم مقام رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴

طراحی نظام ارجاع درمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۷۷
عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰
راه اندازی بیمارستان میلاد ۱۳۸۰
عضو هيئت رييسه انجمن جراحان ارتوپدي ايران

رئیس سازمان تأمین اجتماعی ایران 

جزئیاتی دقیق از فرایند امداد رسانی نیروهای امدادی
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۸:۰۰

کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در مورد جزئیات خدمات رسانی عوامل اورژانس به مصدومان سانحه گلستان گفت: ماشین اورژانس طی ۱۰ دقیقه به محل حادثه دکتر نوربخش رسیده است.

در همین رابطه دکتر کولیوند گفت: ساعت ١٦:٠١ يك مورد گزارش مبني بر تصادف يك دستگاه لندكروز با كاميون به مركز اورژانس اعلام شد كه بلافاصله يك دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد كه آمبولانس در عرض ١٠ دقيقه یعنی در ساعت ١٦:١١ دقيقه به محل حاثه رسيد.

وي افزود: با اينكه آمبولانس سريع و در عرض ١٠ دقيقه به محل حادثه رسيد ، به علت وخامت حال ٢ نفر از مصدومان اين حادثه ، قبل از رسيدن اورژانس حادثه ديدگان توسط وسيله شخصي به بيمارستان انتقال داده شدند

درگذشت رئیس سازمان تأمین اجتماعی و معاون پارلمانی وی
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۴۵

پس از دو ساعت تلاش بی وقفه پزشکان بیمارستان گرگان برای نجات جان نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی و تاج الدین معاون پارلمانی سازمان، عملیات احیاء موفقیت آمیز نبود و این دو مقام بلندپایه سازمان تأمین اجتماعی جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی جان باختند

آخرین وضعیت مصدومان تصاف گلستان
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۰

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور درباره آخرین وضعيت مصدومان به رسانه ها گفت: هم اینک محمد تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پس از این حادثه به اتاق عمل منتقل شده است.

وی در مورد وضعیت تاج الدین، معاون امور مجلس سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: همکاران بیمارستان گرگان در حال احیای قلبی وی هستند.

وی افزود: دو نفر در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

حضور وزیر کار در بیمارستان گرگان
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۰

لحظاتی قبل شریعتمداری وزیر کار و مناف هاشمی استاندار گلستان خود را به بیمارستان گرگان رساندند تا از نزدیک در جریان وضعیت جسمانی رئیس سازمان تأمین اجتماعی و همراهان وی قرار بگیرند.

حال رئیس سازمان تأمین اجتماعی وخیم است
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۰

بر اساس گزارش های دریافتی حال رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور و همراهان وی  وخیم گزارش می شود.  

مصدومان حادثه به اتاق عمل منتقل شده اند. 

انتقال مصدومان حادثه گلستان به بیمارستان گرگان
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۰

خودرو لندکروز تویوتا حامل مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و دو نفر دیگر از مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوربرگردان روستای شصت کلای گرگان با تریلر عبوری برخورد کرد که بر اثر آن تمامی سرنشینان خودرو سواری مصدوم شدند.

بر پایه این گزارش نوربخش، مدیرعامل تامین اجتماعی از ناحیه سر آسیب بیشتری دیده است و همراهان وی شامل آقایان حنیف و تاج الدین از مدیران ستادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز مصدوم شدند.

مصدومان بلافاصله و پیش از رسیدن خودرو مرکز فوريت های پزشکی گرگان با سواری به بیمارستان انتقال یافتند.

 

تعداد بازدید : 5731
تصادف خودروی حامل رئیس سازمان تأمین اجتماعی
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۵

بر اساس گزارش های دریافتی، در حادثه رانندگی در گرگان سه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آسیب دیدند و مصدومان به بیمارستان حکیم جرجانی منتقل شدند.

در سفر یک روزه وزیر تعاون به گلستان در مسیر بازدید وزیر، یکی از خودروهای دچار سانحه تصادف شد.

در این سانحه تاج الدینی معاون امور حقوقی و پارلمانی مجلس، نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و خلیل حنیف مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مصدوم شدند.

به گفته شاهدان عینی حال رئیس سازمان تأمین اجتماعی و معاون پارلمانی او وخیم گزارش شده است.

مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی جان باختند

محل تقریبی وقوع تصادف

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۳
خداوند رحمتشان کند. ظلمی که سازمان تامین اجتماعی و بازرسان و کارمندانش به مردم ایران کرده و می کنند... چه بگویم
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
دقیقا
فردوس توسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
روحشان شاد بنطر من مرحوم نوربخش نسبت به شریعتمداری برا وزارت لایق تر بود
سبوس برنج شمال
| United States of America |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
روحشان شاد


عجب مردمانی هستیم ما










پس کو گذشت ما؟

















که حتی بعد از مرگ هم گذشت نداریم
مصطفی
| Ukraine |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
من کارمند یکی از شرکت های تابعه تامیناجتماعی هستم.
منتمام تلاشم رو کردم تا جلوی پروژه هایی رو که به زیان مردم درحوزه کاری خودم هست رو بگیرم ولی به هیچ جایی نرسید تلاش هام هیچ وقت!
پروژه های رانتی!
پروژه هایی که بعضی از مسئولین این سازمان فقط برای منافع خودشون دارن اجرا میکنن و به ضرر منافع ملی هست.
متاسفم مردم که نمی تونم هیچ کاری بکنم و خیلی از پروژه ها فقط در راستای منافع شخصی بعضی ها جلو میره.
ولی مننا امید نمی شم. شاید اگر روزی جایی برای گفتن بود، حرفهای زیادی برای گفتن هست..
ما دیگه به هیچ کسی برای مبارزه با فساد امیدی ندارم و ای کاش از بیت رهبری ناظرانی برای کار بر روی فساد دولت در نظر گرفته می شد تا ما گزارش ها و مستندات خودمون رو از خیانت برخی از مدیران میانی و معاونت های این سازمان ارائه کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
ب نظرم تامین اجتماعی خدمات خوبی داره میده حداقل درمان و اینده ای داری. درمقابل شهرداری و دارایی و ....که فقط پول میگیرن و هیچ خدماتی نمیدن
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
مسئولین توجه کنند ، مرگ از آن چیزی که فکر میکنید به شما نزدیک تر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
کفشهای اقای شریعتمداری چقدر تابلوئه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
خداوند متعال جایی برای بخشش حق الناس نگذاشته و عدالتش حکم میکند که جزای اعمال افراد را بدهد که فرموده است فَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْراً يَرَهُ. وَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرّاً يَرَهُ . من که امیدوارم این دو و سایر مدیران مدعی مومت و پاکدست بودن که دستشان در بیت المال بوده اگر کوچکترین خطا و دزدی و تبعیض و حق و نا حقی کرده اند و اگر علیرغم وجود آدمهای بهتر و توانمندتر جای آنها را گرفته اند، مصداق فامها هاویه بشوند و اگر پاک دست بوده اند که حسابشان پاک است و محتاج درخواست آمرزش ما نیستند
مرد نیکی بود
خدایش رحمت کند.
چندین سال تامین اجتماعی رو رو پا نگه داشت.
پاسخ ها
احسان
| France |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
و البته چندین سال خوردند!روحشون شاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
نميدانم چه حکمتي دارد که بسياري از روساي تامين اجتماعي در تصادفات جان ميسپارند! مرحوم غرضي هم همين گونه فوت نمودند.
خدارحمتشان کند
این هم سرنوشت این اقایان
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
خیلی جالب است خودروی لنکروز از ناحیه پشت تصادف میکنه و مدیر عامل و معونش فوت می کنند بعد اینکه معمولا مقامات جایی تشریف می برند پلیس راه در طول مسیر خودروی آنها را اسکورت میکند
خدا رحمتشون کند.
به خانواده ایشان تسلیت عرض می کنم.
چقدر مرگ به انسان نزدیک است.
حقیقتا باید قدر فرصت ارائه خدمت به مردم را دانست.
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
خدا رحمتشون کنه . اونقدر با سرعتهای بالا حرکت میکنن که ماشین پلیس هم به گردشون نمیرسه .
مرگ فقط برای فقرا نیست
پاسخ ها
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
الان اگه عباس آخوندی بود احتمالا میگفت:
" جای هیچ نگرانی نیست ، خوشبختانه همه بیمه بودند... "
چرا ایربگ ها باز نشدند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
چون کمربند نبسته بودند
مهرداد
| Germany |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
این مدل لندکروز فقط دو ایربگ جلو را دارد
قضیه بو داره!
پاسخ ها
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
خدا روزیتو یه جای دیگه حواله کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
بوی قضیه اینه که :
راننده لندکروز مقصربوده و در دور برگردان رعایت نکرده
بیچاره راننده تریلی !!!
واقعاً شوکه شدم. خداوند متعال رحمتشان نمایند. تسلیت میگم به بازماندگان.
دلم برای ماشینهای بیت المال سوخت
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| United States of America |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
احسنت









واقعا دلسوزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
این وسط جان دو انسان فارغ از هر چیزی از دست رفته و شما نگران یه تکه اهن پاره هستی
خداوند رحمتشان کند . بالاخره جاده جان دو مسئول را گرفت تا حال خانواده قربانیان جاده های مرگ ایران را نیز خانواده مسئولین درک کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
قبلاً وزیر احمدی نژاد هم در جاده فوت کرده بود
احسان
| France |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
البته اینها با پراید نبودن مثل مردم عادی و لندکروز داشتن.اگه پراید بود الان اجساد تکه تکه شده شان هم پیدا نشده بود
خداوند مورد عفو و رحمت خود این عزیزان را قرار دهد...
بسیار متأثر شدم....
روحشان شاد و یادشان گرامی
شهادتشون تسلیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
شهادت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
مگه داعش مقصر بوده؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
شهادت؟
لطفا طنز نگو
اول فیش حقوقی این اقایون رو کن حق ماموریت و فلان و فلان بعد بگو شهادت...
شهادت اون سرباز بدبخته که با ماهی صد هزار تومن لب مرز خدمت میکنه
پرتو عمر چراغیست که در بزم وجود ؛ به نسیم مژه بر هم زدنی خاموش است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
شما چقدر برای هر مناسبتی شعر از بری
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
بگو ماشاء الله ، بچه جان
رحلت شهادت گونه دکتر نوربخش در شب شهادت مولایش امام حسن عسگری(ع) به خانواده های عزادار تسلیت باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
از اسمت معلومه معاونی چیزی بودی
ک . بیدآبادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
بنده 35 سال قبل در شرکت نفت مدیر بودم
احسان
| France |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
البته مطمئنا اینارو شهید حساب میکنن و مزایاشو میدمن به خانوادشون
بعضی ها حرف بی ربطی زده اند هر دو نفرشان را می شناختم مدیرانی بسیار دلسوز و خدوم بودند خداوند رحمتشان کند
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
من هم بقیه بعضی ها رو می شناسم اونا هم بسیار دلسوز و خدوم هستند و همگی سلام دارند خدمت شما بزرگوار.
خدا رحمت کنه آقای غرضی مدیر عامل سابق تر همین سازمان تأمین اجتماعی را که ایشان هم بر اثر سانحه رانندگی فوت شدند. چه آدم نازنینی بودند. یادم میاد یک روز در فرودگاه مهرآباد در صف تاکسی بودم (آن موقع تعداد تاکسیهای مهرآباد مثل الان نبود که منتظر مسافر هستند) و ایشان در صف پشت سر من بودند. مقایسه کنید با مدیران کنونی که از چند ساعت قبل تر، راننده اختصاصی شان در فرودگاه منتظر میمانند.
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
بهتر بود بجای مدیر عامل سابق تر می گفتی مدیر اسبق
قشنگ مشخصه که مسئولین باقی مونده نظم بیمارستان و بخش مراقبت های ویژه رو مختل کردن!!!
.
همه فوت می کنند چه وزیرو معاون و په فقیر و بی کس و کار
به نظر میرسه تریلی که باهاشون برخورد کرده هووُ بوده، تا کِی این تریلی های چینی باید قربانی بگیرن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
خداوندبیامرزد
ولی این ساحه برای اینا اتفاق افتادتادرسی باشدبرای مسولین تا بفهمن دیگه مردم از دست این تریلی هاچه میکشن
روحشون شاد و قرین رحمت الهی. عرض تسلیت به خانواده های این دو مدیر و پرسنل تآمین اجتماعی.
مردمی که داروها رو با دفترچه بیمه تامین آزاد میگرفتند چون از پوشش بیمه خارجش کردند صد در صد غیر قانونی بود
اگه قرار بشه بمیری تو لندکروز ۲ میلیاردی هم میمیری.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
لندکروزر از این قدیمیا بوده ۲ میلیارد نبوده
روحشون قرین لطف و رحمت الهی.
و اما یه سؤال بی موقع!!!!
سؤالی که همیشه برای من و سایر کارگران و کارمندان تحت پوشش تامین اجتماعی مطرح بوده اینه که با چه منطقی حقوق کارمندان تامین اجتماعی که بخش عمده ای از اون از محل حق بیمه های ما تأمین میشه چندین برابر حقوق ماست؟! چه کار شاق و طاقت فرسایی میکنن که حقوق های 7 _8میلیونی تا 30 میلیونی میگیرند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
حرف نزن
خلاق
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
با این طرز تفکر که همون حقوقی که میگیری هم زیاده
عسلویه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
من عسلویه تو آلودگی ساعت کار سالانه خالص 2000 ساعت در سال که نصفش شب انجام میشه با دوری از خانه و مشکلات تنفسی و گوارشی بعد از فقط 5 سال کار، آرزو دارم کارمند تامین اجتماعی باشم در حالی که خودم کارمند رسمی شرکت گاز پارس جنوبی ام.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
این طرز فکر واقعا اشتباهه، سازمان تامین اجتماعی یک سازمان درآمد و هزینه ای است و با تنوع شغلی زیاد چه در بخش درمان و چه در بخش بیمه ای که همه کارکنان به یک
نسبت حقوق نمی گیرند از دو میلیون هست تا یک پزشک متخصص با دستمزد چند ده میلیونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
دستشون تو جیب مردمه
خداوند رحمتشون کنه و صبر و اجر نصیب خانواده های این عزیزان، با خانواده جناب نوربخش از کودکی آشنا بودم و وصف خدمات پدر بزرگوارشون که پزشکی حاذق و متواضع و یار دردمندان بودن رو از خانواده و دوستان بسیار شنیدم و الحق که پسرشون هم از نظر خصائل رفتاری و خدمتگذاری به مردم راه پدر بزرگوارشون رو طی کردند،اجرشون با اجداد طاهرینشون
باید ببینید که نفر بعد کی هست و چه میکنه تا بفهمید کی رو از دست دادین
تو این اوضاع بل بشو ایشون تامین اجتماعی رو سرپا نگه داشته بود
خدا هر دو را بیامورزد
این که پراید نبود
پس چرا اینطوری شد؟؟؟
خدا بیامرزدشان
چندسال پیش هم دکترغرضی میرعامل سازمان تأمین اجتماعی با همین طور درجاده اصفهان کشته شد .
ممکنه یک حادثه عمدی بوده باشه؟ دو روز مانده به ضرب العجل اجرای قانون بازنشستگی؟
خداوند رحمت کند. بهتره مسئولان هم از خودروی ساخت داخل یعنی همان کالای ایرانی استفاده کنند تا بیشتر ثابت بشود که خدمتگزارند!!!
روحشان شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
آقای محترم این کامنت ها عمق فاجعه را در سازمان تامین اشتباه می رساند!
کامنتهای دوز از وجدان و اخلاق و انسانیت ، نشان دهنده عمق فاجعه در کشوری است که هزاران جوان و نوجوانش در جبهه های جنگ تحمیلی به شرف شهادت نائل آمدند تا امروز بعضیها که بویی از انسانیت نبرده اند از مرگ همنوعان خود به وجد آمده و سیلی از عبارت سخیف و مزخرف از دهان شان تراوش کند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
هم نوع نیست
مسئوله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
این دو فوتی هم نوع ما محرومان و پا برهنگان نبودند
ضمنا ربط دادنس به شهدا مزخرف بود آقای بی درد.
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
اگر تو هم عرضه داشتی یک کاره ای می شدی نه بیکاره
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
اگر تو هم عرضه داشتی مسئول می شدی
خدابیامرزد و تسلیت به خانواده محترم ایشان و ارزوی صبر وشکیبایی برای بازماندگان هر دوتای این عزیزان و خواهشن از دوستان محترمی که اظهار نظر دارند با زبان احترام به رو هر درگذشته ای اظهار نظر کنیم این فرهنگ جا بیفتد و مقداری قلبمان را از کدورت ها پاک سازیم و خوب است خودتان را به جای بازماندگان این دو مرحوم بگذارید ببین چه حالی دارند
سلام و احترام
ضمن عرض تسلیت.
متاسفانه دور برگردانها جاده شمال خیلی بد و بدون محافظ و گارد ریل است.
ای کاش مسئولین مربوطه بهوش آمده و با بهینه سازی جاده از چنین وقایع دردناکی جلوگیری کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
این اتفاق در بریدگی شصت کلا افتاد اگه دور برگردان بود احتمال این اتفاق بسیار بسیار کم بود. در این بریدگی سالانه ده ها تصادف سنگین میشه و لی هنوز تبدیل به دوربرگردان اساندارد نشده
وقتی سوار ماشینای لوکس دولتی میشن و با سرعت 200 تو جاده میتازن که بگن ما با شما بدبختای عادی فرق داریم گاهی هم این میشود. نمیدونم کاروان ماشین سواری مسولین در خیابانها را دیده اید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
احسنت... من دیدم که چطوری میتازونن ...از نحوه داغون شدن ماشینا کاملا مشخصه لندکروز میخواسته بپیچه ولی به اون لاین روبرو توجه نداشته و موقع پیچیدن تریلر زده به یه سمتش....
مرگ تنها چیزیه که به عدالت بین همه تقسیم میشه
این همه تو تصادف می میرند چرا این همه انعکاس نداره
بیچاره راننده تریلی که دودمانش برباد میره ....زده بر ازما بهتران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
اگه صد بار دیگه اینجوری تصادف میکرد مقصر نمیشد ولی چون به
مسئول زده افسر جوری کروکی میکشه که راننده تریلر هرجور حساب کنی مقصر میشه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
بیخود حرف نزنید این تریلیها بسیار خظرناک هستند و اصلا رعایت حال سواریها را نمی کنند رعایت قانون هم نمی کنند نباید سرعت مطمعن برند اون هم هووو
سلام
ان شاءالله ، خدواند متعال همه ی اموات و گذشتگان را در این شب جمعه که شب شهادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام است بیش از پیش مورد لطف و رحمت و مغفرت خودش قرار دهد و این دو خدمتگزار به نظام مقدس جمهوری اسلامی رو مورد لطف بی حد خودش قرار داده و سر سفره ی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام میهمان خوان کرم حضرات معصومین علیهم السلام باشند
ان شاءالله پروردگار عالم فرج حضرت ولی عصر (عج) را برساند و به رهبر عزیز و ملت شریف و قدرشناس ایران برکتش را نازل و به بعضی از مسئولین رده بالا بویژه سیاسی نظام توفیق درک و فهم مشکلات عدیده مردم ، پایمال نکردن خون شهدا ، برتر ندانستن خود از مردم ، گوش کردن به اوامر رهبری و گماشتن افراد جوان تحصیلکرده ، لایق ، ولایی و حزب الهی را در مسندهای مختلف بجای بعضی افراد ناکارآمد عنایت فرماید .
یاد شهید مطهری ، بهشتی ، چمران ، صیاد شیرازی و... هم بخیر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
چهل سال این حرفها را میشنویم
خودرو که زیاد صدمه ندید. چرا تصادف منجر به فوت شد؟
تسلیت
فکر کنم در زمان همین نوربخش بود که کلی گوشی آیفون توسط سازمان تأمین اجتماعی! وارد می‌شد.شاید هنوز هم ادامه داره.
خدا می‌دونه پول این واردات کجا رفت؟
و فقط فرشته مرگ است که می‌تواند مسئولین را از روی صندلی ریاست بلند کند
بسیار متأسف شدم از اینکه جان دو نفر از هم‌وطنان در این جاده‌ها تلف شد. چر؟ چرا؟ چرا؟؟؟ به‌عنوان یک متخصص ایمنی راه چندین سال در کشور عزیز قلم زدم تدریس کردم آموخته‌هایم را از کشورهایی که تلفات جاده‌ای آن‌ها کمتر از 1000 نفر است کار کردم و به ایران انتقال دادم. تصادفات تریلی و اتوبوس که اخیراً بسیار زیاد را شاهد هستیم دلیلش چه است؟ بلی سه عامل اصلی تصادف انسان – راه – وسیله نقلیه در هر سه مورد در کشورمان با مشکل مواجهه هستیم. سخن را کوتاه کنم ایمنی یعنی پول خرج کردن در سه مورد فوق ساخت جاده مناسب و استاندارد وسیله نقلیه ایمن و آموزش درست. تا جاییکه ایمنی متولی نداشته باشد سازمانی برای هماهنگی دستگاه‌ها ، تا وقتی کمسیون ایمنی راه پولی برای تأمین ایمنی نداشته باشد بیش از این نباید انتظار داشت. راننده کامیون و تریلر و اتوبوس که تأمین مالی نداشته باشد چطور می‌توان انتظار داشت در حین رانندگی تمرکز داشته باشد. سازمان راهداری که مدام بازرسی راه را انجام می‌دهد ولی پولی برای ایمن‌سازی ندارد بیش از این انتظار نیست.
تبریک عرض میکنم
باسمه تعالی
باسلام و احترام
روحشان قرین رحمت الهی باد.
استاندار بی کفایت گلستان «که متاسفانه عملکرد بسیار ضعیفی را برای استان گلستان با انتصاب مدیران ضعیف در سطح مدیریت دستگاههای اجرایی بویژه در استانداری و فرمانداری ها داشته است»، باید پاسخگو باشد.
گزارش لحظه به لحظه تابناک را مشاهده فرموده و مجددا با دقت بنگرید. از جمله:
تاخیر اورژانس!
انتقال مصدومات به بیمارستان با اتومبیل تشریفات اداره کل که فاقد تجهیزات ایمنی است!
پیشینه تصادفات در این دوربرگردان!
فقدان برنامه و عدم پیش بینی معاونت امنیتی استان برای نقل و انتقال امن و ایمن میهمانان ارجمند استان گلستان!
ارتحال مصدومان پس از گذشت زمان قابل توجه از تصادف که عملیات احیا را ناکام گذارد!
و....
خداوند متعال می داند که مردم فهیم و فرهیخته استان زرخیز گلستان در شهرها، بخشها و روستاهای استان از مغزهای کوچک. خودبزرگ بین و مغرور مسئولان استان خویش، چه ها که تحمل نمی کنند.
به خانواده های محترم دکتر نوربخش و تاج الدین، همکاران و اعضای محترم خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی، رحلت ایشان را تسلیت می گوییم.
حیف از لندکروز.سایر موارد از الویت خارج است.
خدا رحمتشان کند
بعضی ، در کامنت هایشان انسانیت را در گور گذاشته اند ولی با اطمینان می توان گفت خدمات دیده و نادیده این دو مرحوم ، بیش از تعداد دم و بازدم های شما افراد بی وجدان و اهل نق است.
آقایان چرا لندکروز سوار میشوند؟
مگر پراید و سمند خودمان چشونه؟
کاش مدیز عامل ظالم ما می مرد ...
خدا بیامرزد به بنده با ۳۵ سال سابقه با مدرک لیسانس ۱۲۵۰ می دهند .۵ سال حق بازنشانی را سازمان خورد.
اظهارات برخی از هم‌میهنان تأثر انگیز است...
انسان نیکی به لقاءالله پیوسته اما برخی هموطنان من ....
واقعاً انسان به این فکر فرو میرود که بهتر است تنها وارد کار شخصی شد و پست دولتی(با سختی کاری بسیار زیاد و پاسخ‌گویی زیاد) را به هیچ وجه قبول نکرد...
منصف باشیم..
جاده سازی غیر اصولی و هزینه نکردن در جاهای حساس و استفاده از مهندسین قلابی نتیجه ای جز حادثه برای هموطنان ندارد.
ضمن عرض تسليت يك سوال داشتم چرا ايربگهاي لندكروز عمل نكرده؟
چون ماشين آسيب جدي نديده.
احتمالا بحث افشاگری اسناد روسای قبلی باشد یا در خصوص موارد مشابه کلاهبرداری از صندوق و یا کار دولت قبل باشد و چرا مثل ظریف و تیمش با جت و بویینگ نمیرفتند گرگان برای مذاکره و افتتاح و امثال ان؟
این داستان خیلی مشکوک هست !!! این تصادفی نبوده که دو نفر داخل لندکروز فوت کنند
به نظر من علت مرگشون خود بیمارستانی بوده که زیر نظر تامین اجتماعیه ( از ماست که بر ماست )
اگه میبردنشون بیمارستان خصوصی زنده میموندن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
دونفر طبق گفته پزشکان هیات همراه در دم فوت کردند.
سلام
۲+۲=
مگه اینجوری از خدمت منفصل بشن مسئولین
چقدر طبیعی جان باختن !!!!!!!
خداوندگار صاحب رحمت و کرم ایشان را بیامرزد .اما بدکی نیست تذکر دادن به اکثریت آندسته از مسئولینی که بی خیال مردمند و فکر جیب و خانواده و آقازاده خودو موش انبار های بیت المال . در لندکروز هم باشی میمیری.پس خیرت به مردم برسد.
وضعیت اقتصادی مردم خراب است . راننده بنده خدا رانندگی نمی کند تو فکر قسط و نان شب است تا جاده ! فردا به استاندارد خودرو گیر می دهند و خودرو را گران می کنند !!!
امیدوارم این دو مرجوم بیمه تامین اجتماعی باشند !!!
بانام خدا
مرحوم نور بخش در دل من بود حدودا چند ما پیش از او شنیدم خدارا شکر که این برج حقوق تامین اجتماعی کاملا از صندوق پر داخت شد واز دولت پرداخت نشد تما مسولین تاریخ را می خوانم قصد شان خدمت به ملت بوده است چه قدیم چه حال خوب مشکلات است و طبیعی است
در محور اراک به سلفچکان در محدوده #راهجرد دوربرگردان غیراستاندارد خطرناکی است که همه مسافران شهر های آشتیان و فراهان و ... که قصد عزیمت به قم و تهران را دارند مجبور به گذر از آن هستند. از سال 1390 مکاتبات متعددی با مسئولین ذی ربط (وزیر راه ، سامانه شهرراه ، سامد و دفترِ ...) برای اصلاح و احداث تقاطع غیر همسطح انجام شد که نسخه سال 1390 آن نیز با کد خبر 172398 در سایت تابناک درج شد و تنها نتیجه آن بازید 26 اردیبهشت ماه امسال جناب آخوندی وزیر سابق راه از این قتلگاه بود. بازدیدی که تاکنون هیچ نتیجه ای نداشته است!!!


تا آقا زاده ای قربانی نشود، اتفاقی نخواهد افتاد!!!
خدای منان روحشان را شاد نماید ،و قرین رحمت الهی فرماید و به بازماندگان صبر ،و شکیبایی عنایت فرماید ؟ اما بنظر میرسد مقصر اصلی رانندهٔ این مرحومان باشد ؟،، که نیاز به نظریهٔ کارشناسان خبره دارد ؟،‌
از این قبیل تصادفات در این استان زیاد اتفاق میفته ، چون راه های استان مطابق با 20 سال قبل است و فقط علائم راهنمائی را بروزرسانی می کنن اونم اینطوری جایی که سرعت 110 مجاز بوده با پیشرفت امکانات و تجهیزات الان شده 80و جایی که 80 مجاز بوده الان شده 60 تا !!
اینست حاصل پیشرفت بشر و فقر و عقب افتادگی یک استان محروم
راننده فک کرده توی دوربرگردان های اتوبان اصفهان شیراز میخاد دور بزنه ، قافل از اینکه اصلا دوربرگردان وجود نداره
این بی مسئولیتی ها و ناکارآمدی آقایان دامان هممون را گرفته !!!!!!!!
عجل وقتی برسد لندکروز و ژیان نمیشناسد....
خداکنه مرگ اینا باعث بشه پلیس مثلا کارشناس و وزارت راه و خود تامین اجتماعی تکانی بخورن.
اون راننده کامیون بیچاره رو چرا بازداشت کردید؟
ایکاش برای مردم عادی هم اینجورمایه خبری میذاشتید.
ایکاش اینهمه مسئولین از وزیر و .... دکتر و ... برای مردم عادی هم ....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
واقعا درست میگی...
سلام
مسئولین توجه کنند ، مرگ از آن چیزی که فکر میکنید به شما نزدیک تر است
خدا بیامرزه ولی
این همه آدم توی جاده ها میمیرن، اینها هم یکی مثل همه.
دوتا مجروح سر پایی به این ماشین میخوره ولی دوتا کشته نه
متاسفانه بعضی ها بگونه ای پیام گذاشته اند که گویی مرگ به سراغ آنها نخواهد آمد , ضمنا" تا آنجا که بنده اطلاع دارم مرحوم دکتر سیدمحمدتقی نوربخش مدیری پاکدست ومتواضع بود , خدایش رحمت کناد
به این تصادف نمیاد که کشته داده باشه! کمربند نبسته بودن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها