بازدید 6606
بازتاب

واکنش عجیب شیخ سلمان بعدازتماشای امنیت آزادی:ایران و عربستان همچنان در زمین بی‌طرف!

کد خبر: ۸۵۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 12 November 2018

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود تماشای شکوه و امنیت برگزاری فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی تهران گفت که تصمیم دادگاه عالی ورزش درباره مسئله میزبانی ایران و عربستان در سطحی بالاتر از AFC است و این نهاد اجازه دخالت در آن را ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش با انتشار صحبت های شیخ سلمان نوشت: بازی های ایران و عربستان همچنان در زمین بی طرف برگزار می شود. شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، درباره موضوع میزبانی تیم های ایرانی و عربستانی از یکدیگر گفت: این مسئله ای است که در کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی می شود. دو روز گذشته دادگاه عالی ورزش در سوئیس درباره این قضیه رای داده و رای آنها بالاتر از تصمیم کنفدراسیون ها است.

او افزود: من نه تنها نمی توانم درباره آن حرف بزنم، بلکه ما هیچ تاثیری روی رای دادگاه عالی نداریم. این مسئله شامل تمام کنفدرسیون ها است. اما تا جایی که مربوط به ای اف سی می شود، ما نقش مثبت خود را ایفا می کنیم و در این راه سعی می کنیم تمام تلاش و کمک خود را انجام دهیم.

لازم به ذکر است که فوتبال عربستان 4 نماینده در فصل پیش روی لیگ قهرمانان دارد و با توجه به سهمیه 2+2 فوتبال ایران، تمام تیم های ایرانی با معضل میزبانی از تیم های عربستانی در همان دور گروهی روبرو می شوند و باید از حالا برنامه ریزی کنند چون به طور قطع یکی از میزبانی های سه گانه خود را از دست می دهند و باید به کشورهای دیگر از جمله عمان سفر کنند. همچنین این اتفاق به احتمال فراوان در مراحل حذفی هم گریبان تیم های باشگاهی ایران را خواهد گرفت.

نکته دیگر اینکه مدیران فوتبال ایران خبر از پیروزی ایران در دادگاه عالی ورزش و اعلام رای این دادگاه به سود ایران داده بودند، اما با این صحبت های شیخ سلمان به نظر می رسد ماجرا به شکل دیگری پیش رفته و این مشکل کماکان حل نشده باقی مانده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان