بازدید 2862

امسال ۷۰۰ زوج دانشجو به مشهد اعزام می‌شوند

کد خبر: ۸۵۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷ 11 November 2018

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران امسال نیز طبق روال سال‌های قبل به برگزاری این مراسم مبادرت می‌ورزد با این تفاوت که در مسئله محتوایی اهتمام بیشتری ورزیده‌ایم و کتابی به عنوان سلوک با همسر بود نیز امسال به آن‌ها اهدا می‌شود.

به گزارش دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین کرمی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران پیرامون مسئله ازدواج دانشجویی در دانشگاه تهران در سال جدید گفت: دانشگاه تهران امسال نیز طبق روال سال های قبل به برگزاری این مراسم مبادرت می ورزد با این تفاوت که در مسئله محتوایی اهتمام بیشتری ورزیده ایم و کتابی به عنوان سلوک با همسر که سال گذشته به زوجین اهدا شده بود نیز امسال به آنها اهدا می شود اما امسال مسابقه ای برای خواندن این کتاب نیز گذاشته ایم تا از مطالعه این کتاب اطمینان حاصل کنیم. این کتاب حاوی مطالب بسیار ارزشمندی است نگاه توحیدی به زندگی دارد.

وی افزود: امسال زوج هایی که در ازدواج دانشجویی شرکت می کنند نسبت به زوج های قبلی کمی متفاوت تر هستند چرا که بسیاری از آنها در کارگاه های مهارت های ازدواج قبل از ازدواج که توسط نهاد رهبری برگزار می شد، شرکت کردند و طبق آیتم هایی که در کلاس ها مدنظر بوده است زوج خود را پیدا کردند و انتخاب نمودند.

کرمی گفت: امیدوار هستیم که با یک نگاه وسیع تری نسبت به زندگی، زندگی را شروع کرده باشند و عوارضی را که گاها برای برخی از زندگی ها پیش می آمد حل بشود.

وی ادامه داد: گروه مفاد که مستقر در مشهد هستند برنامه های جدیدتری را برای ازدواج دانشجویی تدارک دیده اند، برنامه ها کمی متنوع تر شده است و برنامه های آموزشی طوری تنظیم شده که افراد دچار زدگی نشوند و در عین حال برنامه های تفریحی و زیارتی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران گفت: از 21 آبان تقویم زمانی که برای دانشگاه تهران و استان های تهران در نظر گرفته شده است مشخص می شود و طی آن تقویم تاریخ دقیق برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی و سفر به مشهد مقدس مشخص می گردد. طی صحبت هایی که تاکنون انجام شده از نیمه دوم ماه ربیع مراسم آغاز می شود و تاکنون نشست هایی درباره این موضوع برگزار شده و بخش های مختلف اعلام آمادگی و اعلام برنامه نمودند.

وی افزود: طبق سال های قبل مراسم عقد زوج های جوان و دانشجو کنار تربت پاک شهدا را خواهیم داشت که در این برنامه هم ان شاالله با یک تغییر جزئی طبق سال های قبل حضور جدی خواهیم داشت. همچنین گفتنی است که سال گذشته 500 زوج را به سفر مشهد مقدس راهی کردیم اما امسال برآورد ما از سفر زوج ها به مشهد 700 نفر است. برنامه ها متنوع تر شده و جاذبه بیشتری برای افراد دارد همچنین بازه زمانی که برای سفر مشهد مقدس در نظر گرفته شده است بازه زمانی بیشتری است و فرصت بیشتری برای فرستادن آنها داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی