بازدید 6585

تصادف مرگبار اتوبوس و تریلی در محور دامغان-سمنان

کد خبر: ۸۵۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 09 November 2018

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از برخورد یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با کشنده هوو در کیلومتر ۷۰ محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان باختند و ۱۰ نفر مجروح شدند.

به گزارش مهر، سرهنگ تقی کبیری مهر، ضمن تایید برخورد اتوبوس اسکانیا با کشنده هوو در کیلومتر ۷۰ محور دامغان-سمنان، ابراز داشت: این حادثه که ساعت ۳:۳۰ بامداد روز جمعه به وقوع پیوست مرگ در دم راننده اتوبوس و همسرش را رقم زد.

وی بابیان اینکه این اتوبوس ۲۷ سرنشین داشت و از مشهد به تهران در حال تردد بود، اضافه کرد: ۱۰ سرنشین این اتوبوس بلافاصله بعد از حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان که از ساعت اولیه حادثه در محل حاضرشده بود علت این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرد و ابراز داشت: علیرغم هشدارهای پلیس مبنی بر الزام هوشیتری حین رانندگی باز شاهد این گونه حوادث تلخ هستیم که از رانندگان تقاضا داریم استراحت یک ربع را بعد از دو ساعت رانندگی در برنامه خود لحاظ کنند.

کبیری اضافه کرد: هم‌اکنون تردد در محورهای استان سمنان عادی و روان است اما پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش تردد و حجم تردد خودروها به سمت تهران باشیم که انتظار می‌رود رانندگان سرعت مطمئن و فاصله طولی را به‌دقت رعایت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان