بازدید 2531

انتصاب سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس

کد خبر: ۸۴۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱ 04 November 2018

وزیر علوم در حکمی دکتـر علی فتی، رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان را با حفظ سمت به سمت سرپرستی پارک علم و فناوری خلیج فارس (قشم) منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در متن حکم دکتر منصورغلامی خطاب به دکتر فتی آمده است: "با عنایت به مسئولیت جدید دکتر آقامیری در دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تشکر از زحمات ایشان در دوران ریاست پارک علم و فناوری خلیج فارس (قشم) و آرزوی توفیق برای ایشان در مسئولیت جدید، بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری به موجب این حکم با حفظ سمت فعلی به سرپرستی پارک علم و فناوری خلیج فارس (قشم) منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود در دوره سرپرستی پارک ضمن پیگیری برنامه‌ها و فعالیت‌های جاری و ارزیابی شرایط موجود، چالش‌ها و مشکلات پیش روی پارک، راهکارهای بهبود شرایط را شناسایی کرده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد قشم و تعامل مؤثر با مدیریت استان، به ارتقای جایگاه پارک اهتمام ورزید.

امید است با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی، مأموریت‌ها و وظایف محوّله را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی اجرا و نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید".

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار