بازدید 5681

سرقت از رختکن تیم نفت اهواز در لیگ نوجوانان!

کد خبر: ۸۴۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹ 28 October 2018

پس از پایان دیدار تیم‌های نفت آبادان و نفت اهواز در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان کشور، گوشی همراه سه بازیکن تیم اهوازی به همراه مبلغی پول به سرقت رفت.

به گزارش ایسنا، عیدی دشت‌بزرگ، سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت‌اهواز در این باره اظهارکرد: در این دیدار تیم ما با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و وقتی که بازیکنان در حال شادی و رفتن به سمت رختکن بودند، متوجه شدیم که پنجره رختکن از قسمت مربوط به جای کولر خارج شده و آجرهای آن قسمت نیز فرو ریخته است.

وی بیان کرد: وقتی وارد رختکن شدیم، دیدیم که ساک بازیکنان‌مان به هم ریخته و سه بازیکنان متوجه می‌شوند که گوشی‌های آن‌ها به سرقت رفته است. در همین سرقت مبلغ ۱۲۰ هزار تومان هم از کیف بچه‌ها برداشته شده بود.

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت اهواز ادامه داد: این بازی در آبادان برگزار شد و وقتی ما متوجه این سرقت شدیم، موضوع را به حراست و مسوول آن‌جا گفتیم که آن‌ها به ما گفتند به ما ربطی ندارد و ما هم با ۱۱۰ تماس گرفتیم و آن‌ها هم آمدند و گزارشی از سرقت تهیه کردند.

وی با بیان این‌که این پیروزی بر ما تلخ شد، گفت: پلیس ۱۱۰ به ما اعلام کرد که این موضوع را پیگیری خواهد کرد ولی متاسفانه مسوول آن زمین هیچ اهمیتی نداد و حتی حراست مجموعه گفت، مگر ما نگهبان تیم شما بوده‌ایم و من هم گفتم اگر خدای ناکرده اتفاقی برای یکی از بازیکنان در جریان سرقت رخ می‌داد، چه کسی مسوول بود. این‌جا یک مجموعه شرکتی است و حراست موظف به مراقبت از مجموعه بوده است.

دشت‌بزرگ خاطرنشان‌کرد: به هر حال آن زمان هیچ کسی مسوولیت را نپذیرفت و جوابی به ما نداد. در حال حاضر نیز اتفاقی در راستای یافتن گوشی‌ها رخ نداده است. به هرحال ای کاش ما می‌باختیم ولی این اتفاق برای بازیکنان‌مان رخ نمی‌داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل