بازدید 21464
هزار و سیصد و هفتاد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

گزینه‌هایی که با «استخاره» پست وزارت را نپذیرفتند/پاسخ واعظی درباره حضور طیب‌نیا و نعمت‌زاده در دولت/روایت روحانی از توصیه رهبر انقلاب درباره مالیات/مهریه معصومه ابتکار چقدر بود؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ تیراندازی در یکی از بیمارستان‌های قم توسط مجرم زندانی/گزینه‌هایی که با «استخاره» پست وزارت را نپذیرفتند/برخی سازمان‌های ضد فساد، خود درگیر فساد شده‌اند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۴۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹ 27 October 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

سیلی دایی به خبرنگار تلویزیونی و درگیری در انتهای مسابقه

محمد دایی مربی سایپا پس از اخراج در دقایق پایانی دیدار با پرسپولیس به شدت به این موضوع معترض بود برادرش نیز علی دایی واکنش‌هایی شدیدی در این خصوص داشت. علی دایی هنگامی که داور سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد، با اشاره دست به نشانه اینکه سر ما را بریدند به قضاوت داور اعتراض کرد. این درگیری‌ها تا تونل ورزشگاه تختی نیز ادامه یافت به طوری که در صحنه‌ای علی دایی در حمایت از بازیکن وارد ماجرا شدمهدی ضیایی، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما می گوید: در پایان بازی بازیکنان با هم درگیری شدیدی داشتند و همدیگر را می‌زدند. من هم به آقای دایی گفتم شما چهره ورزشی هستی و اگر به رختکن بروی، بازیکنان هم از شما تبعیت می‌کنند. بعد از این حرف دایی به یک باره سیلی محکمی به صورت من زد.

پاسخ واعظی درباره حضور طیب‌نیا و نعمت‌زاده در دولت

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در درباره حضور طیب نیا و نعمت زاده در دولت به خبرآنلاین گفت: حضور طیب نیا در دولت صرفا برای ایفیک بود نه موضوع دیگری. انعکاس این موضوع هم در رسانه ها جالب بود، آقای طیب نیا عضو هیأت نظارت ایفیک (شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران) است. ما بعد از جلسه دولت، جلسه ای داشتیم، آقای طیب نیا برای شرکت در آن جلسه آمد چون روی موضوعی در حال کار و بررسی است، آقای نعمت زاده هم روز چهارشنبه دوم آبان به دولت آمد.

روایت روحانی از توصیه رهبر انقلاب درباره مالیات

روحانی در صحن علنی مجلس در دفاع از وزرای پیشنهادی: زمانی درباره موضوع مالیات خدمت مقام معظم رهبری بودم. ایشان درباره پرداخت مالیات تأکید کردند که مالیات بر مردم واجب شرعی است و همه مبلغان و تریبون‌داران باید به مردم بگویند که فرار مالیاتی حرام شرعی است. ایشان عنوان کردند که نباید اجازه دهیم یک عده بار سنگین پرداخت مالیات را بر عهده بگیرند و عده‌ای به شکل‌های مختلف از زیر بار دادن آن شانه خالی کنند، چون این حق و حقوق مردم است.

تیراندازی در یکی از بیمارستان‌های قم توسط مجرم زندانی

فرمانده انتظامی قم: مجرم زندانی در یکی بیمارستان با اسلحه‌ای که همراهان وی روز قبل به او رسانده بودند، تیراندازی کرده و بعد از زخمی کردن دو نفر فرار می‌کند، با تشکیل تیم‌های ویژه و تعقیب، ظرف کمتر از پنج ساعت ‌فرد مورد نظر و همراهانش در استان مرکزی دستگیر شدند. / ایسنا

گزینه‌هایی که با «استخاره» پست وزارت را نپذیرفتند

حسن روحانی در جلسه رأی اعتماد به چهار وزیر جدیدش گفت: ما امروز یک وزارتخانه بزرگی را به آقای دژپسند می سپاریم و ایشان باید بار آن را بر دوش بگیرند. من برای انتخاب تمامی وزرای پیشنهادی ده‌ها ساعت مطالعه، مشورت و تفکر کردم. البته برخی از کسانی را که دعوت کردیم گفتند استخاره کرده‌ایم و بد آمده است. به نظر می‌رسد که استخاره در شرایط فعلی با ما همراه نبوده است. ما حتی برخی را هم دعوت کردیم اما وقتی با آنها به گفت‌وگو نشستم شنیدم که صدای لرزانی دارند. با خود گفتم این صدای لرزان نمی‌تواند بار وزارتخانه های مربوطه را در شرایط فعلی بر دوش بگیرند.

برخی سازمان‌های ضد فساد، خود درگیر فساد شده‌اند

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی سازمان‌های مسئول که وظیفه جلوگیری از این فسادها را دارند خود درگیر فساد شده‌اند و به درستی عمل نمی‌کنند. احمد توکلی در این باره اظهار کرد: اگر مسئولین ما خودشان به فساد آلوده شوند دیگر سیستم نمی‌تواند از خودش دفاع کند. وی تأکید کرد: برخی سازمان‌های مسئول که وظیفه جلوگیری از این فسادها را دارند خود درگیر فساد شده‌اند و به درستی عمل نمی‌کنند که نتیجه آن یک فساد سازمان یافته می‌شود. این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز فساد به صورتی گسترش یافته که هر زمان به قسمتی از آن دست می‌زنید از ضد طرف صدا بلند می‌شود.

اعتراض بازیگر مشهور زن به بن سلمان

رایدلی اسکات کارگردان پرکار و پر حاشیه هالیوودی این روزها مشغول آماده سازی فیلمی با موضوع زندگی فوتوژورنالیست برنده جایزه پولیتزر، لینزی آدوریو است. اثری که گفته می شود اسکارلت جوهانسون در آن ایفای نقش خواهد کرد؛ هر چند حواشی پیش آمده برای این پروژه ساخت آن را کمی به اما و اگر واگذار کرده است. ماجرا از این قرار است که محمد بن سلمان پادشاه عربستان خواستار سرمایه گذاری در این فیلم شده است. با توجه به سابقه رایدلی اسکات که در پروژه های اخیرش دنبال انواع معافیت های مالیاتی و امتیازات سازمان های گردشگری مختلف جهان برای ساخت اثر رفته به نظر همکاری بن سلمان و او قابل پیش بینی بود اما این موضوع با اعتراض اسکارلت جوهانسون بازیگر نقش اول فیلم و همین طور شخص لینزی آدوریو مواجه شده است. جوهانسون که قبل از ماجراهای مربوط به قتل جمال خاشقجی متوجه علاقه محمد بن سلمان در سرمایه گذاری روی فیلم جدیدش شده در صحبت هایی به آدوریو گفته که حاضر نیست در فیلمی شرکت کند که پادشاه عربستان سرمایه گذاریش را بر عهده دارد. آدوریو در مصاحبه با نیویورک تایمز بیان می کند که اسکارلت جوهانسون دلیل این عدم علاقه به همکاری با بن سلمان را زنان زندانی در عربستان و همین طور جنگ یمن عنوان کرده است. خود آدوریو هم می گوید حاضر نیست فیلم زندگیش با سرمایه سعودی‌ها ساخته شود.

چرا استفساریه ابقای شهردار تهران رأی نیاورد؟

لاهوتی، نماینده مجلس در تشریح علت رأی نیاوردن فوریت استفساریه ابقای شهردار تهران در جلسه امروز مجلس می‌گوید:‌ طرحی که تهیه شده بود فقط درباره شهرداری تهران بود و نمایندگان معتقد بودند، این استدلال قابل قبول است که شهرداران شامل آن نشوند، اما میگ ویند چرا تنها شهرداری تهران در طرح آمده است؟

ابتکار: شهردار شدنم شایعه است

معصومه ابتکار درباره قرار گرفتن نام خود بین گزینه‌های انتخاب شهردار جدید تهران گفت: من چنین موضوعی را نشنیدم، این مطلب را در رسانه‌ها دیدم. نظر خاصی ندارم. صحبتی هم با من نشده و طرح چنین موضوعی شایعه است و نمی‌دانم از کجا بیرون آمده بنابراین اصلا روی آن فکر نکردم.

تبرئه یکی از متهمان محیط‌ زیستی‌ از اتهام جاسوسی

وکیل مدافع «سام رجبی» یکی از متهمان پرونده موسوم به فعالان محیط زیستی بازداشت شده، از صدور قرار منع پیگرد برای موکلش در ارتباط با اتهامات جاسوسی و مشارکت در جاسوسی خبر داد. محمدحسین آقاسی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: در مورد اتهام جاسوسی و مشارکت در جاسوسی برای سام رجبی یکی از هشت فعال محیط زیست دستگیر شده به اتهام جاسوسی منع پیگرد صادر و مورد تأیید قرار گرفته است؛ بنابراین در حال حاضر موکلم اتهام اجتماع و تبانی به جهت ارتکاب جرم علیه امنیت ملی را دارد. وی یادآور شد: کیفرخواست چهار متهم این پرونده تحت عنوان اتهام افساد فی الارض صادر شده است که دادستان نیز آن را تایید کرده و برای سه نفر دیگر اتهاماتی صادر شده که مجاز به بیان آن نیستم. وی یادآور شد که وکیل مدافع دو نفر از متهمان پرونده (سام رجبی و طاهر قدیریان) است.

تعریف و تمجید روحانی از ارزانی‌های کشور

رئیس جمهور ظهر امروز برای دفاع از چهار وزیر پیشنهادی در صحن علنی مجلس حاضر شد و به دفاع از آنها پرداخت. وی در بخشی از سخنان خود گفت: رسانه های بیگانه می خواهند افکار مردم را برای خودشان تسخیر کنند و به دروغ به مردم ما می گویند ایران گران ترین کشوری است که آنها در آن زندگی می کنند، آیا ایران در درمان، جزو ارزان ترین کشورها نیست؟ آیا آموزش رایگان نیست؟ آیا ایران در بنزین و گازوئیل جزو ارزان ترین کشورها نیست؟ ما در تأمین کالاهای اساسی مردم جزو ارزان ترین کشورهای دنیا هستیم.

واکنش امیرعبداللهیان به سفر جنجالی نتانیاهو

دبیر کل دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس تأکید کرد: دیدار نتانیاهو به مسقط در اجرای معامله قرن ثمری نخواهد داشت. امیر عبداللهیان حمایت از انتفاضه فلسطین، مجلس شورای اسلامی و دیدار نتانیاهو نخست وزیر جنایتکار نامشروع صهیونیستی با سلطان قابوس در کشور عمان را به دور از حکمت شناخته شده در سلطان قابوس توصیف کرد. دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که این تحرکات برای ترامپ و نتانیاهو در جهت تحمیل و اجرای معامله قرن ثمری نخواهد داشت.

نگذاشتند نظارت استصوابی را به رفراندوم بگذاریم

محمدرضا خاتمی نایب رئیس مجلس ششم می گوید: خیلی مصر بودیم که با استفاده از ظرفیت قانونی مجلس بحث نظارت استصوابی را به رفراندوم بگذاریم، ولی با گرفتاری ها و دعواهایی که به وجود آوردند مجلس پس از رد لوایح دوقلو امکان اینکه چنین رفراندومی را تصویب کند، پیدا نکرد.

ادعای فارس درباره تشکیل جبهه‌ جدید اصلاح طلبی

برخی از احزاب اصلاح‌طلب به دنبال تشکیل جبهه‌ای جدید هستند تا در قالب آن به فعالیت‌های انتخاباتی بپردازند. گفتنی است، این جبهه جدید با مشی سیاسی اصلاح‌طلبانه فارغ از شورای هماهنگی، شورای سیاست‌گذاری و پارلمان اصلاحات به زودی اعلام موجودیت می‌کند. /فارس

مهریه «معصومه ابتکار» چقدر بود؟

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در یک برنامه تلویزیونی به سؤالی درباره میزان مهریه‌ اش پاسخ داد. معصومه ابتکار که شب گذشته مهمان برنامه دست خط بود، در خصوص میزان مهریه‌اش گفت: 14 سکه و یک سفر حج بود. سفر حج را با بعثه رفتم. آن زمان آقای موسوی خوئینی‌ها نماینده امام بودند و دعوت کردند. بعد نمی‌دانم چطور آقای هاشمی گفتند این همان حج مهریه بود [می‌خندد]. هنوز هم گاهی سر این موضوع بحثی داریم که این حج انجام شده یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۴۴
آقای روحانی جان بچه هات با مردم روراست باش کجای این مملکت تحصیل ودرمان رایگان است.!!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
منظورش هزینه پایین است ..منباب قیاس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
تو دادن حقوق کارمند و کارگر هم ارزانترین کشور دنیا هستیم. تو دادن پول به پزشکان هم بیشترین پول رو میدیم چون باسوادن خیلی.
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
بنظرم به رفراندوم گذاشتن نظارت استصوابی شورای نگهبان(یا همان صلاحیت دادن به نامزدهای انتخابات) نیاز نیست چون همین که بین این همه استعداد در کشور، هشتاد میلیون نفر مجبورند به انتخاب شده های دوازده نفر(اعضای شورای نگهبان) رأی بدهند، معلومه که این کار، امری پسندیده و درست نیست

در مورد رفراندوم هم باید گفت که کافیه در این شرایط، فقط یکبار ازش استفاده بشه، تا سوء استفاده ها شروع بشن و هر تصمیم و کار کوچکی در کشور لنگ رفراندوم بر زمین باقی بماند
این گفته های زییس جهمور نشان میدهد واقعا آقای روحانی خوابه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
البته ایشان درست می گویند. با کاهش شدید ارزش ریال، ایران یکی از ارزان ترین کشورهای دنیاست اما برای خارجیان، حتی عراقی ها و پاکستانی ها. اما برای مردم بدبخت ایران!! آقای روحانی نشان داد برایش پشیزی ارزش ندارند. خاک بر سر من که به ایشان رای دادم و از انتخاب شدنش شادمان شدم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
خواب نیست خودش زده به خواب. از قدیم گفتن کسی رو که خوابه می شه بیدار کرد اما کسی که خودش زده به خواب نمی شه.
مهریه "معصومه ابتکار" چقدر بود؟


























يكي مي مرد ز درد بي نوايي يكي مي گفت خانم زردك نمي خواهي؟
اقای روحانی بگو که در حقوق و دستمزد هم ما ارزان ترین کشور دنیاییم. اگر در اروپا یک کارگر صفر و بدون تخصص 2800تا3000 یورو حقوق می گیرد . به ریال می شود 50 میلیون تومان .ولی کارگر ایرانی یک میلیون می گیرد .واقعا شما مردم را چی فرض کرده اید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
اقای دانا در انجا هم اگر بخواهید یک جنسی را هم بخرید باید ده برابر اینجا پول بدهید
لطفا سطح معلومات خودتان را بالا ببرید که اینطوری جواب به شما ندهیم در ضمن اساس مقایسه باید قدرت خرید باشد و نه چیز دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
ناشناس 21.47 ما که در ایران با درامد ناچیز هستیم هم باید ان جنس را با دلار ازاد و قیمتی بیش از ان مردک اروپایی بخریم چون باید حق گمرکی هم به دولت بدهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
کارگر اسم رسمی ان یک میلیون است ولی در اصل دو میلیون می گیرند
وقتی تصمیم داری یک بچه از پرورشگاه به فرزندی قبول کنی که حداقل کمکی به یکیشون کرده باشی ازت هزار مدل آزمایش و تست میگیرن که سلامت اعصاب و روان داشته باشی ،
باید ثابت کنی آدم حسابی هستی ، توانایی بزرگ کردن بچه رو چه از لحاظ اخلاقی و چه از لحاظ مالی رو داری ،
باید یه ملک مسکونی به نامش بزنی ،
باید کلی تعهد بدی که میخوای و میتونی در موفقیت این بچه موفق باشی ....
.
تمام این سخت گیری ها خیلی هم خوبه ولی چیزی که ذهنمو مدت هاست به خودش مشغول کرده اینه که چرا برای "خلق" همون بچه این سخت گیری ها نبود؟
.
یعنی اگه یک‌ زوج توانایی بچه دار شدن رو نداشته باشن باید به زمین و زمان ثابت کنن آدم حسابی هستن و میشه بهشون اعتماد کرد تا سرپرستی یک بچه رو که روزی یک زوج بی لیاقت بدنیا آوردن رو بهشون بدن پس چرا اونا اجازه داشتن ولی اینا ندارن؟ .
واقعا از اعماق وجود و روح و جونم میخوام که روزی برسه تا هر کسی نتونه با هر سطحی از درک شعور ، لیاقت ، توانایی و مسئولیت پذیری بچه دار بشه ،
شاید محال باشه ولی آرزوم اینه ... !
.
دولت ها به شما اجاره نمیدن با هر میزان از توانایی براحتی یک بچه "یتیم" رو به سرپرستی قبول کنی ولی براحتی میذارن بچه دار بشی !
خودِ انسان ها که این شعور رو ندارن نباید الان بچه دار بشن پس شاید یکی باید جلوشونو بگیره ... !
.
میدونم کمی تنده ولی خیلی آزار دهنده شده این تناقض
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
بعد از یک ماه که کامنت های دری وری گذاشتی،یک امشب درست حرف زدی و منطقی.... دیگر چرت و پرت بدان اضافه نکن
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
تو یک صهیونیست هستی لعنتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
تصور کن دنیایی که همه پزشک باشن.تصور کن همه دانشمند یا هنر پیشه یا فوتبالیست حرفه ای باشن.باز هم قویتر ها و باهوشتر ها ضعیفتر ها رو استثمار میکنن.این ماهیت ما انسانهاست.اون دنیای زیبای شیکی که تو تصور میکنی بوجود نخواهد امد.لطفی به خودت و ما بکن و دنیای قشنگ نو نوشته ادولوس هاکسلی رو مطالعه کن.نهایت ارزوی تو در اخر میشه اون کتاب.دنیایی دست ساخته بشر با ادمهای انتخاب شده‌.مرگ حقیقی انسانیت و تبدیل انسان به یکسری ربات بیفایده.هر چند راجع به کفایت پدر و مادر باهات موافقم ولی دست بردن انسان در طبیعت زندگی همیشه فاجعه افریده
۱خانم ابتکار مدام سرخط خبرها هستید.اما با وجود صحبتهای فراوان به این پرسش پاسخ ندادید فرزند شما کجاست؟بلاخره امریکا بد است یا خوب است و فرزندانمان را برای زندگی بهتر به انجا بفرستیم؟
۲قدیمترها میگفتند برای اینکه خواستگار دختر ناراحت نشود بگویید استخاره کردیم خوب نیامد.پس به سیاست هم رسیده؟
۳ما در حقوق کارگر و کارمند(حدود۱۰۰الی ۱۵۰دلار در ماه )
هم در جهان جزو پایینترین کشورها هستیم.این به ان در
.در جایی که روزی ۸۰ دلار دستمزد یک کارگر در کشورهای پیشرفته هست و دو روز کار معادل یکماه اکثر مزد بگیران کشور ما میباشد چنین مقایسه ای صحیح نیست
۴جناب روحانی اینکه الان ته دره نیستیم به رای خودم به شما افتخار میکنم.مشکلات را با درایت شما پشت سر میگذاریم و لازمه ان سعه صدر شما و انتقادات ماست.انشالله دلگیر نشوید‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
باز خوب است مثل کریمی قدوسی مدام سرخط خبرها بخاطر نشر اکاذیب و تهمت و خلاف واقعگویی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
عزیز جان کی گفته ما در حقوق و دستمزد پایین ترین در جهانیم بذار
بشمورم حداقل ما از گامبیا، گینه
بیسائو، نپال، بوتان، تیمور شرقی، مالاوی، ماداگاسکار، جیبوتی، چاد و ... بالاتریم. پس حالا حالا ها جا داریم. علی برکت الله
خدا به داد شهری برسد که این خانم بخواهد شهردارش شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
ساکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
نکند خود شخصش هستی ناشناس۲۲:۳۳
رب گوجه فرنگی ۶ هزار تومانی شده ۲۱ هزار تومان این یعنی ارزانی ؟! شیر دو برابر شده ، شیر مدارس که یکساله الفاتحه ، اموزش و بهداشت که با ۲ سال معوقات در پرداخت همراه شده ؟! صندوق های بیمه ای که دارند به کما میرند و اگه کمک دولت نباشه ۳ ماهه نابودند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
عزیز بطور کلی گفته نه صرفا این چند ماه
حزب اصلاح طلب واقعی فقط مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی ، اصلاح طلب واقعی یعنی تاجزاده و بهزاد نبوی و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
زکی
مثل اینکه آقای روحانی دیگه واقعا باورش شده رییس جمهور سوییسه ..خبر نداره که خودش خوابه نه ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
نمی دونم چی می شه هر کی رییس جمهور تو ایران می شه می گه ماست دیگران ترشه و ماست من از عسل همم شیرین تره. تمامی چند رییس جمهور قبلی تو فاز جهانی حرف می زدن اما در عمل و فاز اجرایی خودت بخوان ادامه حدیث را.
آقای روحانی اگرماهم درآمدمان مثل آن کشورهای گران بود وبه دلارحقوق می گرفتیم شاید حرفتان صحت داشت ولی این ها قیاس مع الفارق است
همان آول که کلید نشان داد معلوم بود که فقط به قفل های قدیمی میخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
کلیدی که نشون میداد پلاستیکی بود و حتی قفل های قدیمی رو هم باز نمیکنه
اون کلید فقط به درد خودشون خورد
اداره مالیات پدر مردم رو در آوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
همین اداره رمینه ساز نارضایتی اجتماعی رو فراهم کرده
لابد اقای روحانی هم مانند سلف خود میگوید نزدیک خونه ما همه چیز ارزونه وچقدر خوشبختم به ایشان که مجانی میدهند
صدای لرزان که هیچ بعضی ها طاهرا دستشون هم میلرزه....
حکایت خودم گویم خودم خندم عجب مرد هنر مندم
این ایران که آقایان میگن کجاست؟
روحانى كاش نبودى
من موندم چرا هر چی در مورد روحانی می‌نویسم عینا انعکاس میدی.ولی از مسئولین می‌نویسم قیچی میکنی??اندر عجبباااا
ارزانترین کشور دنیا؟آقای روحانی ما نجومی بگیر نیستیم،به حساب ودرامد برخی! بله! واقعا همه چی ارزان وشاید مفت باشه!من کارگر چند شبه بخاطرنداشتن پرداخت شهریه پیش دبستانی پسرم از ناراحتی تا نزدیک صبح بیدارم،شاید باورش سخت باشه بخدا قسم چند بار به مادرش گفته گناه من چیه بچه شما شدم...خودمون که آرزوهامون برباد رفت ناشکر نیستم ولی کاش کاش کاششششششششششش نه ازدواج میکردیم نه بچه دار میشدیم
وزرایی پیشنهادی استخاره ای که منصرف شدند خدمت بزرگی به ملت عزیز ایران کردند۰ اگروزیر میشدند حتماً برای تصمیمات سرنوشت ساز هم میخواستند از همین شیوه استفاده کنند۰
امروز از طریق رادیو مجلس را دنبال میکردم در بحث اقتصادی عنوان میشد که رشد نقدینگی داریم از اینطرف از مردم محل میپرسم میگویند پولمان کجا بود که خرید کنیم . تابی جان زحمت بکشید از کارشناس اقتصادی مستقل بپرسید با جمعیت ۹۰ میلیون رشد نقدینگی باید چقدر باشد یعنی برای چرخش مالی بین مردم در داد و ستد و همینطور چرخش مالی بین دولت و مردم چقدر هست . یعنی با گران فروشی میخواهند نقدینگی را پایین بیاورند وضرر ان را مردم آسیب پذیر بیشتر میبینند و در این بلبشوی اقتصادی ثروتمندان با رشد چشمگیر فاصله طبقاتی بیشتر میشود . لطفا با دلایل علمی جواب دهید مگر بورس و بانک وووو جایگزین مناسبی نبود
ارزانی و گرانی با درآمد مردم سنجیده میشود نه قیاس با قیمت های جهانی
آقای روحانی، یک عبارت ساده در اقتصاد است به نام برابری قدرت خرید که هرکسی حتی اقتصاد هم نخوانده باشد میفهمد که ارزانی و گرانی به قدرت خرید افراد بستگی دارد. شما قیمت های ایران را با قدرت خرید کشورهای خارجی میسنجید.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار