بازدید 53094

جزئیات هولناک‌ترین جنایت سال ۹۷

کد خبر: ۸۴۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 21 October 2018

قهرمان بوکس هولناک‌ترین جنایت خانوادگی سال‌97 تهران را رقم زد. مرد 47ساله سر چهار عضو خانواده‌اش را برید. قاتل در گفت‌وگو با جام‌جم به تشریح این جنایت هولناک پرداخت.

به گزارش جام‌جم، بعدازظهر چهارشنبه بیست‌و‌پنجم مهر امسال، مردی با خانه برادرش سیروس که مربی بوکس است، تماس گرفت اما کسی پاسخگو نبود. نگران به همسر برادرش زنگ زد و متوجه شد آنها با هم قهر کردند و پدر و مادرزن سیروس برای آشتی آنها به خانه دامادشان رفته‌اند.

با شنیدن این موضوع راهی خانه برادرش در محله نبرد جنوبی شد. وقتی به آنجا رسید، سیروس تلفن را جواب داد و راز جنایتی هولناک را فاش کرد. سیروس شب قبل، دو دخترش و پدر و مادرزن را در خانه کشته بود.

برادر سیروس وقتی از این جنایت باخبر شد، او را به کلانتری 132 نبرد برد و تسلیم ماموران کرد.

ماموران در ادامه برای بررسی موضوع وی را به خانه‌اش در طبقه اول ساختمان مجتمع 20‌واحدی بردند. به محض باز کردن در آپارتمان با جسد مرد سالخورده که سرش بریده شده، رو‌به‌رو شدند. کمی جلوتر از او جسد همسر مرد سالخورده قرار داشت که گلوی او هم بریده شده و ضربه‌ای نیز به قلبش اصابت کرده بود. ماموران وقتی وارد اتاق‌خواب شدند با جسد دو دختر سیروس روی تختخواب رو‌به‌رو شدند که مانند پدر و مادربزرگشان به قتل رسیده بودند. روی صورت دختر 17 ساله بالشی قرار داشت. با کشف اجساد چهار قربانی موضوع به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. او به همراه تیم جنایی پلیس آگاهی در آنجا حاضر شد. بعد از هماهنگی‌های لازم اجساد که ساعت‌ها از مرگشان می‌گذشت به پرشکی قانونی منتقل شدند. متهم نیز تحویل ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران شد. همچنین مادر دو دختر کشته‌شده و دایی آنها نیز که از ماجرا آگاه شده بودند، خود را به ساختمان رساندند. برادرزن متهم در تحقیقات گفت: دامادمان کارش آزاد و مربی بوکس است. او و خواهرم چهار سالی می‌شد که با هم اختلاف و درگیری پیدا کرده بودند. از یک هفته پیش این درگیری و دعوا میان آنها بالا گرفت. خواهرم قهر کردم و به خانه من در کرج آمد .

وی افزود: خواهرم برای چند روزی مشهد رفت و بازگشت اما اخلاق و رفتار شوهرش عوض نشده بود و همچنان با او درگیری داشت. خواهرم دیگر نمی‌خواست به آن خانه بازگردد. در چند سال اخیر خواهرم به خاطر حفظ آبروی خانوادگی و دو دخترش در این زندگی مانده بود. سه‌شنبه والدینمان برای دیدن دو خواهرزاده‌ام و حرف زدن با دامادمان و میانجیگری به خانه آنها رفتند که دیگر خبری از آنها نشد. بنابراین به برادر دامادمان زنگ زدم که او بی‌خبر بود. عصر روز چهارشنبه متوجه این جنایت شدم. برای داماد خانواده درخواست قصاص دارم.

همسر عامل جنایت که در این ماجرا والدینش و دو دختر خود را ازدست داده بود و به سختی روی پاهایش ایستاده و بشدت گریه می‌کرد نیز گفت: والدینم و بچه‌هایم چه گناهی داشتندکه آنها را کشت؟ شوهرم در این چهار سال اخلاق و رفتارش خیلی بد شده بود و مدام با هم دعوا و درگیری داشتیم و مجبور به قهر می‌شدم. برای شوهرم قصاص می‌خواهم.

با تکمیل تحقیقات مقدماتی ماموران به بازجویی از سیروس پرداختند که گفت: من با همسرم اختلاف داشتم و زمانی که خانه را ترک کرد و نزد خانواده‌اش رفت، اعصاب و روانم به‌هم ریخت. آن شب والدین او برای میانجیگری به خانه‌مان آمدند که من با مادرزنم دعوا شد. آنها را با شیرموز مسموم و بی‌هوش کرده و هر چهار نفرشان را در خواب به قتل رساندم. می‌خواستم خودکشی کنم که نشد.

سرهنگ کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره گفت: تحقیقات از متهم به قتل در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

قاتل مرد آرامی بود

اینجا محله نبرد، کوی نصر سوم، کوچه غلامی است. سکوت محله را فراگرفته است. ساکنان ساختمان هنوز از این جنایت شوکه هستند. باورشان نمیشود همسایه جدیدشان مرتکب این جنایت هولناک شده باشد.

یکی از زنان همسایه به جامجم گفت: چند بار قاتل را در راهپله دیدم. مرد محترم و آرامی بود. آنها سه ماه قبل این خانه را اجاره کردند. همیشه خودش خرید خانوادهاش را انجام میداد و تا به حال ندیده بودم همسر و دخترانش برای خرید از خانه بیرون بروند. عصر چهارشنبه شایعه شد، آنها دچار گازگرفتگی شده و فوت کرده اند.

یکی از مردان همسایه هم به جامجم گفت: قاتل، مرد مودب و آرامی بود. با من درباره کار و ورزش زیاد حرف میزد. باورم نمیشود او قاتل است. حتی زمانی که ماموران او را با خود میبردند، یک درصد هم فکر نمیکردم او قاتل خانوادهاش باشد و هنوز هم باور ندارم.

من را کنار دخترانم دفن کنید

سیروس فریاد میزند، دخترانم را با دستان خودم کشتم و باید من هم بمیرم. خودم را چه در بازداشتگاه و چه در زندان میکشم. مرد جنایتکار در گفتوگو با جامجم به تشریح این جنایت پرداخت.

کارت چیست؟

کارهای ساخت و ساز ساختمان انجام میدهم.

مربی ورزشی هم هستی؟

بله. 25 سال است که در رشته بوکس به طور حرفهای و قهرمانی فعالیت دارم. من قهرمان بوکس تهرانم. به عنوان مربی برای آموزش رشته بوکس با باشگاههای مختلفی در تهران همکاری دارم و همه ورزشکاران این رشته مرا میشناسند.

با همسرت اختلاف داشتی؟

ابتدا مشکلی با هم نداشتیم اما از چهار سال قبل یک دفعه اختلاف سلیقههایمان شروع شد و همچنان ادامه داشت. کارمان شده بود قهر و آشتی و خانوادههایمان شده بودند میانجیگر این دعواها. اختلافمان برسر مسائل مختلف بود و این درگیری یک هفته پیش به اوج رسید و دوباره همسرم قهر کرد و نزد خانوادهاش رفت. من و دو دخترم ماندیم.

این بار دنبالش نرفتی؟

این قدر از دست زنم عصبانی بودم که نمیخواستم به این قهر پایان دهم .

از شب جنایت بگو؟

سهشنبه والدین همسرم برای دیدن بچههایم و میانجیگری به خانهام آمدند. حتی آن شب با مادرزنم هم دعوایم شد. خشم وجودم را گرفته بود و تصمیم گرفتم همه را بکشم و خودم هم خودکشی کنم. حتی میخواستم همسرم را هم بکشم.

بعد چه شد؟

آن شب بیرون رفتم و چند بطری شیر و چند کیلو موز و قرص خوابآور خریدم. شیرموز مسموم درست کرده و هر کدام یک لیوان نوشیدند و بعد رفتند و خوابیدند. ساعت 12شب ابتدا رفتم سراغ دخترانم که خوابیده بودند. از اتاقشان بیرون آمده و از آشپزخانه کارد بزرگی را برداشته و دوباره به اتاقشان بازگشتم.

سراغ سولماز دختر بزرگترم رفتم. چاقو را زیر گلویش گذاشتم و بریدم. با سروصدای او دختر 17 سالهام ساناز بیدار شد و فریاد زد خواهرم را رها کن .

همان موقع از قتل آنها منصرف نشدی؟

نه. انگار آدم دیگری شده بودم، با دست دیگرم چند مشت به صورت او زدم که سرش گیج رفت و روی تختخواب افتاد. از مرگ دختر بزرگترم که مطمئن شدم، سراغ دختر کوچکترم رفتم. ابتدا با متکا خفهاش کرده و بعد با چاقو سرش را بریدم.

چرا زوج مهمان را کشتی؟

از آنها نیز کینه داشتم. بالای سر پدرزنم رفتم و سر او را هم بریدم که همسرش بیدار شد. او با دیدن صحنه مرگ شوهرش فرار کرد تا فریاد بزند و از همسایهها کمک بگیرد که نتوانست. ابتدا گلویش را گرفتم اما خفه نشد. ضربهای با چاقو به سینهاش زدم و بعد گلوی او را هم بریدم.

بعد از قتل فرارکردی؟

نه. بعد از قتل عطش پیدا کردم و سه لیتر آب خوردم. بعد گرسنهام شد و دو تا سیب خوردم. بعد بالای سر دخترانم رفتم و تا صبح گریه کردم.

دخترانت را چرا کشتی؟

نمیخواستم آنها هم مثل مادرشان شوند و در آینده زندگیشان را خراب کنند.

چه زمانی خانه را ترک کردی؟

پیش از ظهر چهارشنبه از خانه بیرون زدم تا خودکشی کنم. سرگردان کوچهها بودم و به محله پیروزی رفتم میخواستم قرص بخورم و خودکشی کنم که برادرم زنگ زد. به او گفتم همه را کشتهام و میخواهم خودکشی کنم. او نزد من آمد و با هم حرف زدیم و بعد مرا به کلانتری برد و تسلیم شدم. نمیخواهم زنده بمانم و در بازداشتگاه یا زندان خودکشی میکنم.

پشیمان نیستی؟

بعد از قتل دو دخترم از کشتن آنها پشیمان شدم و تا صبح کنار جسدشان گریه کردم. برای دو دخترم توضیح دادم که چرا آنها را کشتم. الان آرزو دارم قبری سه طبقه بگیرم و در کنار جسد دو دخترم مرا خاک کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۵۵
این زمین دیگه بوی زندگی نمیدهد :(
جنون آنی .
غضب از اسباب شیطان است.
والکاظمین الغیض و العافین عن الناس
سوره اسری آیه 53 را همه ببینند تا با همدیگر بهتر سخن بگویند که کار به اینجاها نکشد.
اگر می شود با زبان به همدیگر محبت کرد چرا با زبان به هم نیش بزنیم.
روایت شده که بیشترین افرادی که به جهنم وارد می شوند، بخاطر گناهان عضو کوچک (زبان) است.
برو بمیر
هیچ حیوانی هم بچه خودش را نمی کشد.صد رحمت به گرگ وکفتار.
جنون
ایهاالناس به خدا جان و مال و ناموس این مردم از قتل خاشقچی مهمتر است.چرا اوضاع داخلی کشور به هیچ وجه برای مطبوعات و دولتمردان دارای اهمیت نیست.مسائل و مشکلات مالی و روانی مروم بیداد می کند.شقاوت ها و سنگدلی ها به اوج رسیده است و به وضوح نیاز به ورود روان شناسان و روان کاوان احساس می شود،آنوقت همه چسبیدن به قتل خاشقچی .به خدا به اندازه ای که به خاشقچی پرداخته شد ،به سانچی توجه معطوف نشد.از جانب همه
اینجا ایران هست یا تگزاس؟؟؟؟؟
اینهمه سازمان و نهاد فرهنگی رنگارنگ و جورواجور داریم و همشون هم دارن از بودجه مملکت سهم میگیرن و هر سال ولع بیشتری برای گرفتن پول دارن باید پاسخگو باشن که چه کار مفیدی برای ارتقا فرهنگی مردم انجام دادن مردم ایران دارن به کجا میرن و چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
این ارگان های فرهنگی که همش میگن اوضاع رو به راهه و همه چیز آرومه بیان جواب بدن.
آیا این جنایت ها باید تو کشور ایران انجام بشه؟؟؟؟؟؟
چرا مردم ما دچار انواع و اقسام بیماری های روحی و روانی شدن؟؟؟؟؟؟
الله اکبر.سنگدل چطور جرات کردی چاقو بگیری دستت وزیر گلوی دختر عفیف وپاک قرار بدی ودختر کوچکت را با بالش خفه کنی .الان این کلمات را که می نویسم صفحه کلید خیس اشک شد دوست دارم خودم بیام خفت کنم
عقل سالم در بدن سالم است!!! معلوم نیست اینو کی گفته! اما باید گفت عقل سالم در تربیت سالم است .
اکثرا مردم در این سالها روانی شدن !!!!!!!!
بسیار ضروری است به اصطلاح روانشناسان،بررسی کنند که همچنین حیوان درنده ای چگونه و در چه محیطی رشد و بزرگ شده است.حیوان درنده ای که به بچه خودش هم رحم نمی کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فارغ از هرگونه قضاوت درباره این حادثه وحشتناک یه نکته ای که فک کنم باید بهش توجه کرد اینه که خانم های ما روز به روز دارن یه دنیای فانتزی برا خودشون میسازن و انتظار دارن مردا حتما باید با اون معیارهای ظریف زنانه هماهنگ بشن. قسمتی از این ها طبیعت زنانس اما یه بخشیش بر میگرده به مد و چشم و هم چشمی و مسائل فرهنگی. از طرف دیگه مردای ما هم به نظر میرسه حوصله و تاب و تحمل این اخلاق زن ها رو زیاد ندارن و در مقابل این کارای زنا زود عصبی میشن. ااونجور که عامل این جنایت میگه اختلافاشون در چند سال اخیر شکل گرفته و بیشتر به اختلاف سلیقه مربوطه. هرچند زناشویی زاویه های پنهان زیادی داره اما به نظر من این تعادل بین اخلاق مردانه و زنانه تو جامعه ما از بین رفته.
برای خودم شرمنده هستم که همچین هموطن جانی ،بی رحم و وحشی دارم .خجالت می کشم بگویم ایرانی هستم .
اگر این اتفاق در امریکا افتاده بود خدا می دونست رسانه های داخلی چه به راه می انداختند !
ایهاالناس ما انسان هستیم ما مسلمان هستیم چرا باید شاهد اینگونه حوادث وحشتناکی باشیم
چخبره؟؟؟ اینجا ام شهر زومبی ها؟؟؟ تگزاسم اینجوری با خانواده رفتار نمیکنه!!!
خداوند این افراد بیمار را شفای عاجل عنایت فرما.
پدر 2 دختر خود را بکشد؟ سبحان الله سبحان الله و..... بعد از خواندن متن یاد جنایت گروه تکفیری داعش افتادم
گرفتن جان انسان به این راحتی شده است ؟؟؟؟؟؟
خداوندا عاقبت ما بندگان را ختم به خیر بفرما و ما را از شر شیطان درون و بیرون حفط فرما
اعدام در ملاء عام! با پوشش خبري قوي!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام
احساس میکنم این فرد یک انسان محترم و متشخص بوده و بعلت رفتارهای همسرش دچار جنون آنی شده است. بنظر من بخصوص خانمها باید در این شرایط دشوار اقتصادی و تنگناهایی که همه میدانیم باید با محبت در کنار همسر خود باشند نه اینکه پشت هم به او سر کوفت بزنند و غرغر کنند که چرا این مملکت اینطوری و توقع داشته باشند که تمامی مشکلات خود و خانواده و جامعه شان را همسرشان به تنهایی حل کند بابا همسرتان که سوپرمن نیست فقط نیاز به کمی توجه و عاطفه و احساس همدردی و قدرانی بابت روزی 18 ساعت کار مداوم دارد. خانمی در 25 سال زندگی در خانواده پدری امکان استفاده از ماشین شخصی را نداشته پس از ازدواج از شوهر توقع خونه مستقل ملکی شش دانگ و خودروی شخصی و ... را دارد.
آه وافسوس...........چی بگم!! خدایا مارا بخش بخاطر همه گناهانمان وتا نیامرزیدی ار دنیا مبر وآرامش را به دلهای ما برگردان
آه خدای من،.... ما خیلی خوبیم، ما خیلی با حالیم، ما خیلی خوشحالیم، ما بهترین آدم های دنیا هستیم،....
تف به این دنیا......... لعنت بر این دنیا........ واقعا باور کردنی نیست............ زنها نباید غر زنی کنند پدر مرد درمیاد تو این اوضاع اقتصادی با این هم درآمد کم و هزینه های زندگی خدا به داد ما برسد لعنت بر ترامپ و سعودی لعنت بر دلالان داخلی .. لعنت بر مرد م آزار....................... و در نهایت خدایا آنی و کمتر از آنی ما را به خودمان وا مگذاررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر الهی آمین بحق 6 ماه امام حسین آمین
فشار اقتصادی چه ها می‌کند
وقتی طلاق را اونقدر سخت و پیجیده میکنید...زوجهایی کنار هم زندگی میکنند که از هم بیزارن به جنون که برسن جنایت رخ میده
خیلی گریه کردم نمیدونم چی بگم. خدا ارامش به هممون بده چیزی که خیلی وقته از دست دادیم
خدايا خودت ظهور كن و شخصا مديريت اين كشور را تا نابود نشده به عهده بگير !
بطور کلی در کشورهای غربی رشته عواطف خانوادگی بسیار ضعیف شده و در غرب انسانها خانواده شان را قتل عام می کنند و در غرب انسانیت و معنویت و مردانگی و مروت و رحمت و عطوفت در غرب کم شده و در غرب ....
تقصیر آمریکا است ! اگر این همه جنایت در آنجا اتفاق نمی افتاد صدا و سیما مجبور نبود آنها را پخش کند و باعث بدآموزی در ایران بشود که امثال این بوکسور تهرانی یاد بگیرند و خانواده خودش را سلاخی بکند !
حالا یه اشتباهی کرده اینقدر تو بوق و کرنا نکنید زودتر بکشیدش بره پیش دختراش والا
حیف از خاک که تو را در اغوش گیرد .................
الله اکبر...جنایت کار چطور دلت اومد گلوی دخترات رو ببری؟!! تابناک با این خبرات باقیمانه اعصاب و روان ملت رو نابود می کنی. چه لزومی داره با جزییات این خبر رو منتشر کنی بی رحم؟!!
عجب ! یعنی عدم کنترل خشم این وضعیت را بوجود آورده است ؟؟؟؟
خاک توسرهمچنین مردی که تونسته جگرگوشه هاشو بکشه خدالعنتش کنه حیف این بچه ها که نعمتیست که خدابه هرکس نمیده چطورتونستی بادست خودت سرشونوببری لعنتی
او یک جانی است. چنین آدمی در هرکجای دنیا که باشد حکمش اعدام است.
یا امام زمان ، به کجا داریم میرویم . دختر همه چیز باباست ، بنظرم این مردک دچار جنون شده والا بعید است که یک انسان در حالت عادی بتواند چنین عمل وحشتناکی را انجام بدهد . اینکه معصوم علیه السلام میفرماید خدایا آنی و حتی کمتر از آنی مرا بخود وامگذار معنایش دقیقا همین جاست . بشر اگر لحظه ای از چهارچوبهای اخلاقی و انسانی خارج شود تبدیل به موجود وحشتناکی میشود که همه عالم از او فراری خواهند شد . متاسفم برای متولیان اخلاقی و فرهنگی جامعه چرا که وقوع چنین فجایعی معلول کم کاری و ناکارایی تعالیم و اموزشهایی است که در سطح جامعه به افراد داده میشود .
این دیوانه و دیوانه هایی مثل این رو باید سربه نیست کرد! اینها از بمب انتهاری در جامعه خطرناک ترند.
بماند که چه زندگی ای درست کرده اید که ادمها اینطور تغییر می کنند!


خدایا به تو پناه می بریم
لطفا گزارش نکنید فلان جای امریکا فلان کودک با تفنگ اتوماتیک چند نفر رو کشت!



اینجا با دست خالی...مضلوم ترین کسان نزد مطمئن ترین افراد قتل عامل می شوند.
روانی
خدايا فرياد فرياد رسي هست......................

چجوري ميشه اين دنيا انقدر آدمهاي پست تربيت بشن
خاک برسرچنین مردی.
اینکه تو کارخرید وفروش موتورسیکلت بو د
در این رویدا قاتل مرد خانه بود اما نباید نقش و اثر رفتارهای زن را نیز در به وجد آمدن این رخ داد هولناک نادیده گرفت
مرد بیمار
این جنایت ها رو داعشی ها هم نمی‌کنند.
این روانی میبایست از جوانی در تیمارستان بستری میشد نه اینکه اجازه ازدواج و کار پیدا کند و اینچنین زندگی انسانهای بی گناه رو از بین ببره ..
این دیوانه را چه کسی زن داده؟ البته ورزش زیاد هم به اعصاب آدم فشار می آورد.
بی عرضه ترین افراد کسی است که مشکلش را سر زن وبچه اش خالی کند.
چه مملکتی شده حالا بازم گرونترکنین
خدا به فریاد هممون برسه ... دوستان لطفا یکطرفه به قاضی نروند و غیابی محاکمه نکنند ... چه بر سر مردمان این مملکت اومده .. شدیم یک مشت بمب ساعتی متحرک
پناه بر خدا
این ترسو ی خودخواه شهامت خودکشی نداره باید اعدامش کنن
مسئله ان است که چرادر تنگناها بدترین حالت حق انتخاب افراد است قانون فقط گناهکار را مجازات میکند اما پیش گیرنده و
 مانع نیست و هر چه اقتصاد جامعه متزلزل تر ، انتخاب راه حلهای صحیح کمتر میگردد اما باز  برای بسیاری از خانواده ها بسته ومحدود بودن محیط خانواده است که حق انتخابها را محدود میکند که این نیاز به اموزش فرهنگ خانواده ها دارد که  ازادی اجتماعی  وحق انتخاب محترم شمرده شود که باید از کودکی اموزش داد
البته میگن پدر همیشه خیر فرزندشو میخواد. ما که جز تبعیض و ظلم و دخالت در زندگی چیز دیگه ای از این خیر ندیدیم
سلام علیکم. انتشار اینگونه اخبار اصلا مفید نیست تجدید نظرکنید
آقای روحانی و مسئولینی که فکر زندگی خودتون در کاخ ها هستید ببینید که دنیا جای خوشگذرانی نیست. مسئولیت این بی فرهنگی و پرورش این شیاطین کاملا متوجه شماست.
گویا این اتفاقات وحشتناک تمامی ندارد یک جامعه سرشار از بی عدالتی عصبانیت وخشم درست کرده ایم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار