سوت؛

درد دل جواد خیابانی با منتقدینش: باید بمیرم؟

کد خبر: ۸۴۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 19 October 2018
تعداد بازدید : 5931
بازدید 16743
۵
پس از مصاحبه جواد خیابانی با سرمربی تیم فوتبال بولیوی به زبان انگلیسی که به یک کمدی تبدیل شد، سیل نقدها نسبت به این مجری و گزارشگر تلویزیون وارد شد. اکنون جواد خیابانی نسبت به این نقدها و شوخی‌ها واکنش نشان داده و با منتقدینش سخن گفته است. او می‌پرسد: «وقتی مُردم، می‌خواهید از من قهرمان بسازید؟» درد دل‌های خیابانی را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۵
آقای بهرام شفیع بابای تو بود؟؟؟ خودت 55 سالته.
عاشقتم آقا جواد. به خاطر ، خاطراتی که از گزارش های عالی ات دارم. به خاطر مرامت. ادب ات. دلسوزیت برای مردن . و ...
زنده باشی عزیز دل برادر. فقط سعی کن دفعه بعد جلوی دوربین انگلیسی صحبت نکنی! والسلام! ( اگر مترجم اصلی کتاب پپ گواردیولا را ذکر کنی ممنون میشیم)
جواد خیابانی گل هست
خیلی باهاش خاطره داریم
باید قدرش رو بدونیم
سلام . من سنی ازم گذشته، ورزش میکنم ولی برای خودم و فقط برای سلامتی، اینو گفتم که بدونید اصلا ورزشی نیستم که به هر دلیل با شما یا علیه شما باشم پس غیر از چند گزارش ورزشی که نصفه نیمه و کاملا اتفاقی از آقای خیابانی دیدم، شناختی از ایشون ندارم و برای شخصیت فردیشون احترام قائل هستم ولی اگر امروز آقای خیابانی با این موضوع روبرو شدند به خاطر اپیدمیی هستش که 40 ساله در ایران حاکم شده. بله، اپیدمی هر کاری بگی بلدم. نمیخوام حرف سیاسی بزنم که چاپ نکنید چون میخوام به گوش آقای خیابانی که ناراحت شدند برسه ولی به تعریف یک لطیفه قناعت میکنم که میگه، افسر پلیس راهنمایی که رانندگی بسیار بد یک خانم را تو خیابون دید، وقتی از ایشون گواهینامه خواست و اون خانم گواهینامه را ارائه کرد. افسر پلیس گفت. درسته که اونا معرفت به خرج دادن و این گواهینامه را به شما دادن، ولی شما هم بزرگی میکردی و پشت ماشین نمینشستی وقتی میدونستی رانندگی بلد نیستی. حالا جناب آقای خیابانی عزیز که امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشید. شما هم آقایی میکردید و هرچقدر اصرار میکردند که با مربی خارجی صحبت کن، نمیکردید. این روش درست بود و نه اینکه مثل .... هر کاری را بگن بلد هستن که مملکت بعد از 40 سال بشه این