بازدید 2924

غیبت دانشجویان در پیاده روی اربعین موجه شد

کد خبر: ۸۴۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 14 October 2018

معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ بخشنامه ای به دانشگاه ها مبنی بر موجه بودن غیبت دانشجویان شرکت کننده در مراسم پیاده روی اربعین ۹۷ خبر داد.

به گزارش مهر، مجتبی شریعتی نیاسر افزود: غیبت دانشجویان دانشگاه های سراسری که متقاضی حضور در مراسم پیاده روی اربعین هستند موجه است.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: قرار است بخشنامه ای مبنی بر موجه بودن غیبت دانشجویان متقاضی شرکت در مراسم پیاده روی اربعین به تمام دانشگاه های سراسری ابلاغ شود.

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نیز اخیرا مصوبات ستاد ملی اربعین دانشگاهیان جهت اجرا در سطح دانشگاههای کشور را ابلاغ کرد.

فضا سازی مناسب فرهنگی در سطح دانشگاه به مناسبت ایام اربعین حسینی، حمایت از برپایی موکب‌های دانشجویی در داخل دانشگاه، مساعدت در اعزام به صورت کاروانی با تاکید بر اولویت اعزام زیارت اولی‌ها، تسریع در اخذ مجوز خروج دانشجویان مشمول نظام وظیفه، از جمله مفاد این ابلاغیه بود.

پیش از این دانشگاه آزاد اسلامی نیز با ابلاغ بخشنامه ای از تمام واحدهای این دانشگاه درخواست کرده بود ضمن همکاری با دانشجویان متقاضی شرکت کننده در مراسم پیاده روی اربعین، غیبت این دانشجویان را موجه محسوب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی