بازدید 2750

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند منصوب شد

کد خبر: ۸۴۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 13 October 2018

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند منصوب کرد.

به گزارش مهر، به نقل از وزارت بهداشت، در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی بیرجند منصوب می شوید.

از جناب عالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش های حوزه مأموریت خود و در چهارچوب اسناد بالادستی به ویژه سیاست های کلی سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه های ارائه شده توسط اینجانب در صحن مجلس شورای اسلامی اقداماتی را انجام دهید.»

تشویق، ترغیب و توجه ویژه به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی، اقدام لازم در زمینه تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان، عملیاتی کردن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم، اقدامات لازم در زمینه استمرار طرح تحول نظام سلامت از جمله این اقدامات است.

حمایت و تقویت پژوهش و نوآوری و تلاش برای جهت دهی به پژوهش و طرح های مهم تحقیقاتی به منظور تقویت فرآیند محصولات و ارتقای سلامت، ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و دانشجویی، صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی، توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود از دیگر اقدامات اعلام شده است.

تلاش در جهت تحقق راهبرد اجتماعی شدن نظام سلامت در تمام حوزه ها و رعایت اعتدال، توانمندی و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت از دیگر اقداماتی است که وزیر بهداشت از رئیس جدید دانشگاه خواسته است.

دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی بیرجند است.

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات دکتر کاظم قائمی در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی بیرجند تشکر و قدردانی کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان