بازدید 17521

امیرمهدی ژوله: آقای شفیع، حلالم کنید

کد خبر: ۸۴۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 10 October 2018

امیر مهدی ژوله که در گذشته کارش را به عنوان نویسنده ورزشی در هفته نامه تماشاگران آغاز کرده خاطره ای از بهرام شفیع، مجری فقید برنامه ورزش و مردم در صفحه شخصی اش منتشر کرد .

به گزارش تابناک ورزشی، در خاطره امیر مهدی ژوله از مجری برنامه ورزش و مردم این چنین آمده است :جام جهانی نمی دونم چند، داشت شروع می شد. خرداد هشتاد و یک. برای اولین شماره چلچراغ زنگ زدم به شما و چند مربی و بازیکن و کارشناس فوتبال. سوال‌های غلط می پرسیدم. مثلا راجع به شانس قهرمانی تیمی که اصلا توی جام نبود. یا امکان آقای گلی بازیکنی که به خاطر مصدومیت هیچ وقت به جام نرسیده بود.

شما هم خسته و دلزده از فوتبال بودید یا پرمشغله و گرفتار که خیلی در جریان امر نبودید و گول سوال‌های انحرافی من را خوردید و کلی در باب شایستگی قهرمانی تیم کذایی و آقای گلی فلان بازیکن حرف زدید. آخرش هم شوخی شوخی گفتید خوب بنویسی ها.

امیرمهدی ژوله: آقای شفیع، حلالم کنید

آخرش جدی جدی عین سوال‌ها و جواب‌ها را پیاده کردم. حتی انگار همین «خوب بنویسی ها» را هم نوشتم، به انضمام یه لید تپل با این مضمون که تو رو خدا ببین گزارشگر صدا و سیما را... به همین بدجنسی! لابد فکر می کردم چه ضایع کردم طرف رو، چه بچه باحال و تیزی ام من یا نمی دانم هر چیزی برای ارضای هر بخشی از چاله چوله‌های شخصیتی ام. چهارتا «چه باحال بود و چه باحالی» هم بارم کنند و یک تیتر ذهنی که "یادم تورا فراموش".

آقا حلالم کنید. من شما رو نه با این شیرین کاری ژورنالیستی ام، که با پنجره ورزش و مردم تان که سال‌ها تنها روزن دنیای کدر و طوسی ما به فوتبال جهان بود به خاطر میارم؛ و شما رو با یادآوری صدای خوب و تفرعن منحصر به فردتان در گزارشگری به خاطر خواهم سپرد؛ و همه متلک‌ها و کنایه‌ها و خوشمزگی هایتان در گزارشگری و اُصدوقوس (اینجوری میشنیدم) گفتن تان که مال تان بود و مال تان ماند؛ و بعد...

و بعد و بعد شما از ما دور شدید یا ما از شما، مهم نیست. فقط چه بد که حتی فرصت نشد حضوری بهتون بگم «آقا حلال کنید»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
دمت گرم که عذرخواهی کردی ولی ایکاش تا زنده بود میرفتی عذرخواهی
طرف فوت كرده، أين يكى مى گه حلالم كن
آقای امیر مهدی ژوله اون طلب حلالیتی که با فوت یه نفر شما به دنبالش هستید چندان حرکت خوبی نیست، ای کاش شما قبل از فوت ایشون ازشون حلالیت می گرفتید، اینطوری هم مردونگی رو به جا اوردید و هم اینکه از کارتون پشیمون هستید. اگر آقای شفیعی فوت نمی کردند به نظرم از این کار پشیمون نمی بودید، وگرنه زمان حیات ایشان حلالیت می گرفتید. بهرحال خدا رحمتشون کنه.
چقدر دلم گرفت...کاش حضوری گفته بودید... هرچند شجاعت بیانتان تحسین برانگیزه...
آره عادت داریم همدیگه رو له کنیم و بعدش بگیم ببخشید
نميدونم اين آقاي ژوله اگه ساكت باشه ميگن لاله؟!!
مرد حسابي اين خاطره بود يا ميخواستي با شيطنت آبروي كسيكه دستش از دنيا كوتاه شده و نميتونه جوابت رو بده رو ببري ؟
یادش بخیر یکشنبه ها آخر شب تو اوج جنگ و خاموشی های خوزستان
و تلویزیون 24 اینچ سیاه سفید
و کلید تنظیم کانال تلویزیون که اینقدر چرخیده بود که با یک تکه کاغذ سر جایش محکم کرده بودیم
و آنتن تلویزیون رو پشت بوم که باید می چرخوندی تا تصویر صاف بشه
و ارتباط ورزش و مردم
و آقای شفیع

روحت شاد
ژوله زیادی حرف میزند
حالا اگه نمرده بود اصلا به فکر حلالیت نبودی
این نوشته ات هم به قول خودت واسه پر کردن چاله چوله های شخصیت خودته
من رونااالدو.... ریواالدو هایش را از گزارش هایش به یاد دارم. خدا رحمتش کند چه خوب گزارش می کرد.
اینجا هم که به بهانه حلالیت اون بنده خدا رو تخریب کردی که! شما اگه واقعا طالب حلالیت هستی میتونی بین خودت و خدای خودت حلالیت بطلبی، نه اینکه به بهانه حلالیت شیرین کاری خودتو به رخ مردم بکشی و اون مرحوم رو تخریبش کنی. حالا واجب بود به خیلیا که نشریه چلچراغ شما رو نخونده بودن این مطلب و بازگو کنی و همه رو در جریان بذاری؟
به این ممیکن عذاب وجدان
آدمها رو تا هستن دوست بداريم
بايد گفت اميرخان
بازم نفهميدي چي نوشتي و كاش فقط با خيرات براي ان مرحوم حلاليت طلبيده بودي نه با اين متن
چقدرزوددیرمیشود
باز گلی به جمال شما که حداقل این اعتراف را کردید که کمی ، فقط کمی از بار وجدانتان سبک شود ! حیف که آدمها نمی فهمند که چه زود دیر می شود ، وقتی برای عذر خواهی نیست و جبران دلهای شکسته و آبروهای ریخته شده سریع از بین می رود بعد اگر وجدان بیداری باشد باید باقیمانده عمر را با این حسرت طی کند تا در جهان آخرت در محضر خداوند عالم چه پیش آید !حیف و صد حیف
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر