بازدید 13195
۸
گزارش

تمرین غروب امروز تیم ملی؛آزمون برگشت+عکس

کد خبر: ۸۴۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ 09 October 2018

تمرین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 16 در زمین تمرین پژوهشگاه نفت برگزار شد و یک مهمان جدید داشت؛ سردار آزمون!

به گزارش تابناک ورزشی، اتوبوس تیم ملی از ساعت 16 وارد پژوهشگاه نفت شد و در تمرین امروز سردار آزمون بعد از اینکه با بیانیه هایی شدید و احساسی از تیم ملی خداحافظی کرده بود، بار دیگر در تمرینات زیر نظر کی روش حاضر شد. میلاد محمدی، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی از جمله بازیکن های لژیونری بودند که در تمرینات حاضر شدند تا اردوی تیم ملی رنگ و شکل جدی تری بگیرد.

تمرین غروب امروز تیم ملی؛سردار آزمون برگشت

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال ایران با ماشین شخصی 5 دقیقه بعد از ورود اتوبوس به پژوهشگاه نفت وارد شد تا تمرینات را زیر نظر بگیرد. ملی‌پوشان ابتدا با روپایی زدن بدن‌های خود را گرم کردند تا آماده تمرین بعدازظهر شوند. سردار آزمون بدون توجه به حواشی خداحافظی اش از تیم ملی، مثل گذشته با انگیزه‌ بالایی در تمرینات حاضر بود و پا به پای ملی‌پوشان تمرین کرد.

علی کریمی هافبک استقلال که در ساختمان پک تمرینات خود را انجام می‌داد امروز در اردوی تیم ملی اولین بار در تمرین گروهی شرکت کرد و به صورت اختصاصی در گوشه‌ای از زمین تمرینات خود را انجام داد. در گوشه دیگر از زمین تمرین سامان قدوس، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، وحید امیری، میلاد محمدی و صادق محرمی به صورت اختصاصی زیر نظر دستیاران کی‌روش کارهای تاکتیکی را انجام می‌دادند.

کی‌روش که با لباس گرمکن مخصوص تیم‌ملی در تمرینات حاضر بود از همان ابتدا بازیکنان را زیر نظر داشت تا تمرینات با جدیت خاصی برگزار شود. از نکات قابل توجه تمرین بعدازظهر ملی‌پوشان می‌توان به شوخی‌های جالب مسعود شجاعی و پژمان منتظری همچنین خنده‌های سردار آزمون اشاره کرد که نشان می‌دهد انگیزه زیادی برای جبران گذشته دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
بازم این سرباز صفر رو آوردن بجای سردار
بیرون کنید این پسر از خود راضی را؟/!1
درود سردار !
برای خودش بازارگرمی میکنه
برای خودش بازارگرمی میکنه
برای خودش بازارگرمی میکنه
برای خودش بازارگرمی میکنه
سردار بچه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر