بازدید 2359

زمان برگزاری نمایشگاه بهداشت روان برای دانشجویان

کد خبر: ۸۴۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 09 October 2018

مرکز مشاوره دانشگاه تهران همزمان با روز جهانی بهداشت روانی، هفته سلامت روان را از ۱۸ تا ۲۴ مهر ماه ۹۷ برگزار می کند.

به گزارش مهر، مرکز مشاوره دانشگاه تهران همزمان با روز جهانی بهداشت روانی (دهم اکتبر مصادف با ۱۸ مهر ماه) و با توجه به شعار سازمان بهداشت جهانی در روز جهانی بهداشت روان در سال ۲۰۱۸ مبنی بر «سلامت روان جوانان و نوجوانان: جهان در حال تغییر» هفته سلامت روان را ۱۸ تا ۲۴ مهر ماه ۹۷ برگزار می کند.

هدف از برگزاری هفته سلامت روان توسط مرکز مشاوره دانشگاه تهران، حساس سازی و آگاه سازی جامعه دانشگاهی نسبت به مسائل جوانان با توجه به تغییرات جهان پیرامون است.

به همین مناسبت همزمان در شعبات خوابگاهی و پردیس / دانشکده ها متناسب با نامگذاری روزهای هفته سلامت روان برنامه‌های متنوع بهداشت روان اجرا خواهد شد.

در همین راستا مرکز مشاوره دانشگاه تهران با همکاری اداره کل امور فرهنگی، اداره کل بهداشت و درمان، اداره کل تربیت بدنی، کانون همیاران سلامت روان و انجمن علمی مشاوره و روانشناسی و همچنین مشارکت و همکاری مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی تهران، از تاریخ یکشنبه ۲۲ تا ۲۴ مهرماه ۹۷ نمایشگاه بهداشت روان را برگزار می کند.

روزیکشنبه ۲۲ مهرماه «نقش محیط‌های آموزشی بر سلامت روان جوانان و نوجوانان» نامگذاری شده است، نمایشگاه بهداشت روان از غرفه‌های آموزشی تشکیل شده و علاوه برآن انتشارات بهداشت روانی دراین غرفه ها توزیع می شود و مسابقات ورزشی و تفریحی در پردیس مرکزی دانشگاه تهران روبروی دانشکده حقوق و علوم سیاسی از ساعت ۸ تا ۱۳ برگزار می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل