بازدید 13826

کشف محموله بزرگ شربت قلابی کودکان در تهران

کد خبر: ۸۳۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 02 October 2018

محموله بزرگ شربت تقلبی زادیتین توسط ماموران پلیس آگاهی پایتخت کشف شد.

به گزارش ایسنا، کارآگاهان معاونت مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی تهران بزرگ از مدتی پیش از فعالیت عده‌ای در جعل و قاچاق مواد دارویی با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این افراد در تحقیقات خود متوجه شده‌اند که برخی از افراد سودجو با جعل جعبه، اتیکت و شیشه شربت زادیتین که مخصوص کودکان زیر 10 سال است اقدام به پر کردن و پلمب محتویات داخل این شیشه‌ها کرده و قصد توزیع آن در داروخانه‌ها را دارند.

با کسب این اطلاعات بلافاصله با اخذ دستور قضایی ماموران اقدام به اجرای طرح عملیاتی خود کرده و بیش از 16 هزار عدد شربت زادیتین را که به شکل کاملا غیرقانونی و غیرمجاز و توسط دستگاه‌های خودشان پر شده و پس از لیبل زنی آماده توزیع بود کشف و ضبط کردند.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تایید این خبر به ایسنا گفت: سودجویان که سه نفر از آنها دستگیر شده و اقدامات برای دستگیری دیگر وابستگان به آنان نیز ادامه دارد با استفاده از دستگاه‌های مخصوص این شربت‌ها را پلمب کرده و به قیمت حداقل 130 هزار تومان قصد توزیع آن داشتند که خوشبختانه با اقدام به موقع پلیس ناکام ماندند.

رحیمی با بیان اینکه این شربت‌ها برای کودکان زیر 10 سال تجویز می‌شود تصریح کرد: متأسفانه در صورت مصرف این داروها نه تنها این دارو تاثیری بر سلامت مصرف کنندگان نداشت بلکه احتمال بروز عوارض جبران ناپذیری برایشان وجود داشت.

سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز با تاکید بر اینکه تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد گفت: نمونه‌های آزمایشی از این داروها را به دستگاه‌های مربوطه ارسال کرده‌ایم تا نظر خود را درباره میزان آسیب زا بودن این داروها اعلام کنند؛ اما آنچه که قطعی است این است که این داروها هیچ تاثیری بر سلامت افراد نداشته و سودجویان با قصد کسب سودهای میلیونی دست به این اقدام زده بودند که خوشبختانه پرونده‌ای برای این افراد تشکیل شده و هم اکنون در حال رسیدگی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴۶
ای خاک بر سرت با این پولی که میخواهی از این راه دربیاری و بدی زن و بچه ات بخورند
باید اینها رو اعدام کرد!

نامردا به داروی بچه هم رحم نمی کنن!

اینا کارشون کمتر از اون تروریستی که تو اهواز بچه 4 ساله رو می کشه کمتر که نیست بیشترم هست! چون شاید اونا نمی دونستن تیر به کی می خوره اینا دقیقا می دونستن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
بله کاملا درسته. به بچه ها هم رحم نمی کنن
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
به جای اعدام اینها را باید به حبس مادام العمر بدون ببخش در بدترین زندانها محکوم کرد
آراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
هم نظریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
یه مسئول واقعی این پیامو بخونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
واقعا جای تاسف داره که با کسانیکه با جان مردم بازی می کنند سریع برخورد متناسب با جرم نمیشه.... هم قوانینمون ناقصه و هم اجرامون ضعیفه....آخه چقدر ناکارامدی ....
جرایمی از این دست باید خارج نوبت و در همان روز کشف حکم اعدام اجرا بشه.
نتیجه بی قانی این میشه که هر کسی جرعت پیدا میکنه هر کاری بکنه . اگر من یه تخم مرغ بدزدم چوب تو آستینم میکنن اما یه نفر چندهزار میلیارد میدزده و ... اسمشم نمیگن آبروی مومن نره . قانون خوبه برای همه باشه اگه بخاد برای یکی باشه برای ده تا نباشه همون بهتر که نباشه
خدا قوت
پستی و رذالت از این بالاتر نیست که عده ای برای سود جویی، سلامت کودکان یک کشور را هدف قرار می دهند. آیا اینها از داعش پست تر نیستند؟ احمقهای داعش ظاهراً هدف اعتقادی دارند که منحرف است. اما اینها فقط به سود نگاه می کنند.
به نظر من باید با اینها مثل داعشی ها برخورد شود تا تکلیف یکبار برای همیشه برای هم فکران آنها روشن شود.
به نظرتون اینها رو نباید اعدام کرد؟اینها یک مشت حرومی هستند که جون ادمها براشون مهم نیست پس باید یا قانون حکم اعدام بدن یا مردم دست به کار بشن.
اعدام ...بچه زیر 10 سال زبون نداره که اعتراض کنه .....اعدام..
در بعضی از کشورها چنانچه دارو وغذای تقلبی کودکان تولید ووارد بازرگردد مجرمین اعدام می شوند
اینها دیگه واقعا مفسد فی الارضند
پاسخ ها
محمدتبریزی
| - |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
مفسد چیه همونجا باید حکم اعدامشان صادر گردد و قبل اعدام تمامی شربتها را باید به خوردشان داد بگذار بگویند شکنجه شدند هرغلطی می گویند بگویند اینها حق نفس کشیدن هم نباید داشته باشند................
بچه های زیر ده سال ...!
درآمدزایی به چه قیمتی آخه :l
بنظر شما نباس بگیرن این افراد رذل را اعدام کنن؟
این ها هزاران درجه از داعش و داعشی بدترند خدایا خودت رحم کن ، مجازاتشون فقط اعدام فقط اعدااااممممممممممممممممم
محتویات این شیشه ها رو باید به خورد خودشون و زن و بچشون داد تا دیگه هیچ حروم خوری واسه به دست آوردن پول کثیف از این کارا نکنه.
تصورش هم مشکله که آدم های به این پستی وجود داشته باشه. برای پول حاضرند جون چند بچه (اون هم بچه های بیمار) رو به خطر بندازند.
باید تمام اموال نامشروع به نفع رسیدگی به درمان کودکان ضبط واین فاسقان رو به گرمترین نقطه ایران تبعید کرد .
آقا تورو خدا اینارو اعدام کنین
با جان بچه ها هم شوخی آخه
براي جلب نظر ما ملت زجر كشيده كه بار اصلي انقلاب بر دوشمان است ، همه ارگانهاي اطلاعاتي و قضايي بايد با تمام عواملي كه طي اين 40 سال بخاطر زياده خواهي مانند زالو به جان اين ملت افتاده اند و باند هاي افزايش قيمت مانند مسكن ، ارز ، طلا ، دارو ، مايحتاج زندگي و ... هرچه زودتر برخورد و به سزاي اعمالشان برساند.
با اين كار همين مردم كه هميشه حامي انقلاب بوده اند استوارتر خواهد بود.و واقعا آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند
اينها مفسد في الارض و از تروريستها بي رحم تر هستند چون با اطلاع كامل كودكان معصوم را هدف قرار دادند. فقط اعدام در ملاء عام
مگر امنیت و جان مردم خط قرمز نظام نیست
پس در اولین فرصت باید در ملا عام تیر باران بشند.
برچسب شبنم از کجا آوردند؟
عاقبت تماشای برنامه های مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد و فرهنگ حرص و آز در جامعه است , مشوق تقلب برای رسیدن به ثروت های باد آورده است همین است .
این مثبت منفی کامنتا کو ؟؟ برش گردون برادر . نظر مثبت و منفی به کامنتها نمود نظرات از کف جامعه و واقعیت بی پرده و بی سانسور از نگرش جامعه به موضوعات هست . چرا حذفش کردین ؟؟؟؟؟؟
فقط اعدام. اینها رو اعدام کنید!
فقط اعدام
مادرت به عزات بشینه بحق زهرا
اعدام برای ایناست
خدایا زلزله 9ریشتری برسان تا همه راحت بشویم از دست خودمان
متشکریم از اینکه اسامی مجرمین و تصویر آنها را منتشر کردید
با احتساب تعداد کارتونهای نشان داده شده در تصویر باید مجرمین یک شرکت تولید دارو داشته باشند و از طریق شبکه توزیع داروی کشور اقدام کرده باشند
این ها را که با پرپرکردن فرشته هایی چون طه برای خود کاخ میسازند باید در میدان انقلاب تهران با امکانات زنده صداوسیما مجازاتشان کرد.
در تصویر آخری کد شناسه (کیو آر کد) و کد اصالت طرح شبنم خورده که قابل جعل نیست و قابلیت استعلام دارد!(البته قابل جعل است ولیکن با استعلام کد جعلی واصل بودن محرز می شود)
بايد اعدام شوند. جرم اینها بیشتر از جرم کسانی است که الکل مسموم به خورد عده ای دادند. اطفال معصوم و والدین دلسوز و پزشکان و داروخانه های بی خبر دستمایه این مجرمان هستند، نه یک مشت عرق خور.
اینها رو بدید دست من بریزم تو چرخ گوشت و تفالشونو بندازم جلو سگ ها.
واقعا تاسف باره
همه رو باید اعدام کنند
این تنها شربتی بود که برای سرفه های دخترم می خریدم و خوب میشد ... چرا این ها تا همین الانم باید زنده بمونن .. آخه خودمون که داریم ذره ذره میمیریم به بچه ها مونم رحم نمیکنید .. لعنت به اون نونی که شما سر سفره پدر مادر خوردید
اعدام اعدام اعدام
خداياااااآخه نامردا به بچه ها هم رحم نداريد خدا لعنتتون کنه
سلام ، می دونم نظرم را اعلام نمی کنید اما نظرم را می گویم ، چرا به اینجا رسیدیم ، اصلا قرار این نبود ، امام می گفتند یک مملکت اسلامی باید همه چیزش اسلامی باشد ، پس چرا بعد از فوت مرحوم امام این همه تعغیرات انجام شد ، آیا واقعا کشور ما یک کشور اسلامی است ؟ . سپاه پاسدارن عزیز و قدرت مند و عزت آفرین برای میهن عزیزمان که بارها وفاداریش را به کشور و شهیدان و ملت به اثبات رسانیده و همیشه در صف اول مبارزه با تروریسم بوده و الحق هم دنیا را به حیرت وا داشته چرا اجازه ندارد با تروریست های اقتصادی بجنگد و شر این نکبت ها را از این مرز و بوم ریشه کن کنند ، به خدا شهدا برگردن همه ما حق دارند ، بخدا جواب این مادری که چهار دلبندش شهید شدن چی میخواهیم بدیم ، شربت تقلبی برای کودکان ، اختلاس ، احتکار ، رانت ، دکل دزدی ، دلار ،سکه ، آقا زاده ها ،کالاهای اساسی مردم ،پوشک بچه ..... کلا همه چی ..... کجای کار اشکال داره که این سود جویان جرات می کنند دست به این کارها بزنند و با اسامی ب ز یا ر ض یا ..... معرفی شوند ؟
اعدام
مثبت و منفی بذار تابی بد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار