بازدید 16408
به رغم تاکید مسئولان سازمان سنجش و مدیران دانشگاه آزاد؛

تداوم دروغگویی در اعلام نتایج کنکور ارشد آزاد ۹۷

اعلام نشدن نتایج کنکور اخیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و به تأخیر افتادن های متمادی آن، به رغم شائبه های فراوانی که آفریده، ظاهرا قرار نیست پایان بیابد، حتی اگر رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، وعده انتشار آن در روز خاصی را داده باشد.
کد خبر: ۸۳۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 17 September 2018

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برکنار شد

به رغم آنکه روز گذشته خبری به نقل از ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش منتشر شد که حکایت از اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد در روز جاری داشت، تا لحظه تنظیم این خبر این اتفاق رخ نداده است.
 

به گزارش «تابناک»؛ اعلام نشدن نتایج کنکور اخیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و به تأخیر افتادن های متمادی آن، به رغم شائبه های فراوانی که آفریده، ظاهرا قرار نیست پایان بیابد، حتی اگر رئیس سازمان سنجش آموزش کشور وعده انتشار آن در روز خاصی را داده باشد.

مسأله‌ای که معلوم نیست علت آن چیست و هیچ مسئولی برای شفاف سازی در این خصوص کاری نمی‌کند. این در حالی است که داوطلبان شاهد جنگی پنهان میان مسئولان دانشگاه آزاد و سازمان سنجش در این خصوص هستند که در آن هر یک قصد دارند اعلام نشدن نتایج را گردن دیگری بیندازند.

 
جنگی که یکی از فرازهای مهم آن، اظهار نظر یکی از مسئولان دانشگاه آزاد مبنی بر اعلام شدن نتایج به سازمان سنجش و تایید نشدن در این سازمان بود و فراز مهم بعدی، تکذیب این ادعا در اطلاعیه روز گذشته سازمان سنجش آموزش کشور؛ نبردی که البته همچنان ادامه دارد.
 
این را اظهار نظر امروز امیررضا شاهانی، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نشان می‌دهد که در گفت‌وگو با مهر گفت: «سازمان سنجش اعلام کرده است که امروز نتایج اعلام می‌شود»؛ اظهارنظری کوتاه که در آن تأکید شده اعلام نتایج بر عهده سازمان سنجش است و تلویحا، اگر تأخیری در آن به وجود آید، متوجه آن سازمان خواهد بود نه دانشگاه آزاد اسلامی.
 
اکنون کافی است بدانیم پس از اظهارنظر روز گذشته ابراهیم خدایی، مبنی بر اعلام نتایج در روز جاری (دوشنبه، 26 شهریور)، ساعاتی بعد علیرضا رهایی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اعلام کرد، «نتایج دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه آزاد امشب (۲۵ شهریورماه) اعلام خواهد شد.»؛ وعده هایی که البته هیچ یک جامه عمل نپوشیدند.

نبردی که در پس آن، خیل داوطلبان به سرگردانی دچار شده‌اند و راهی برای خلاصی از این سرگردانی پیش روی خود نمی‌بینند، جز اینکه هر بار وعده ای می‌شنوند، برای بررسی سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام کرده و دریابند جز وعده دروغ، چیزی عایدشان نشده است؛ دروغی که ظاهرا هرچقدر تکرار شود، هم مسئولان وزارت علوم، مجاب به ورود به این ماجرای بغرنج نمی‌شوند و ضرورتی به ارائه توضیحات و شفاف سازی احساس نمی‌کنند؛ انگار نه انگار که متولی آموزش عالی در کشورمان ایشان هستند و در این بزنگاه هاست که متولی بودن و مسئولیت داشتن ایشان معنا می‌شود!
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵۲
الحمدلله مسئولین مثل همیشه خواب تشریف دارن ..... امیدوارم که برای همیشه بخوابید که خوابتون بهتر از بیدار بودنتونه ......
وقتی در کشور بحث شایسته ها فراموش شود اینگونه رفتار ها پدید می آید
اطلاعيه سازمان سنجش اموزش کشور درخصوص اعلام نتايج نهايي رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه ازاد اسلامي در ازمون ورودي کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1397
1397/06/25
نسخه چاپی
باتوجه به وصول نتايج رشته‌هاي تحصيلي مقطع كارشناسي ارشد از سوي دانشگاه آزاداسلامي در روز شنبه مورخ 97/06/24 بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي در آزمون ورودي كارشناسي ارشدناپيوسته سال 1397 كه در زمان مقرر از طريق سايت دانشگاه مذكور مبادرت به انتخاب رشته نموده‌اند مي‌رساند كه نتايج نهايي رشته‌هاي ذيربط در روز دوشنبه مورخ 97/06/26 از طريق سايت اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org اعلام خواهد شد.
وقتی وزیر محترم بهداشت میفرمایند مردم انتخاب کردند همینه که هست!! یعنی همین
همینه که هست هیچ کاری هم هیچکس نمیتونه بکنه،همینه آقااااا همینه که هست!
اگر دانشگاه آزاد قبول شده باشیم رشته ای که در دانشگاه سراسری ثبت کردیم و بخواهیم دانشگاه آزاد برویم چه میشود؟
متأسفانه وضعیت کشور به جایی رسیده که هر جایی را سر بزنید وضعیت اسفبار است.
ای بر باعث و بانی این بی برنامه گی هزاران لعنت و نفرین باد بگو بش باد
حالا بعد از این همه دروغ و پنهان کاری به این نتایج که اگر اعلام شود می توان اطمینان کرد ؟ چه تضمینی برای صحت وسقم آن وجود دارد.
اینقدر سیستم فشل است که حتی نمی توانند جواب یک ازمون را به مردم عرضه کنند. و مردم را سردر گم و کلافه کردند. این موضوعات اعتقاد مردم به حکومت و مدیریت دینی را دچار تردید و بد بینی می کند. این نفرین شدگان چه کسانی هستند که با روحیه و اعصاب مردم بازی می کنند. واقعا مملکت سیستمی را ندارد که با این لعنتی ها برخورد کند.
متاسفانه دراین مملکت هیچکس پای بند به قانون نیست وهر شخصی ساز خودرا میزند!؟
سلام ، ظاهرا با تغییر رئیس دانشگاه آزاد سیستم ثبت نام و انتخاب واحد رو به مدیریت جدید انتقال ندادند و سیستم فعلی که جایگزین قبلی شده به دلیل عدم وجود آموزش و اطلاع رسانی به کارمند ها دارای اشکالات فراوانی هست ، احتمالا به دلیل همین نقص در سیستم آموزشی دانشگاه ها هست که کار اعلام نتایج صورت نمیگیره
تابی چرا نظرات مردم را نمی گذاری. اگر نفرین می کنند به باعث و بانی این تاخیر و بی برنامه گی نفرین می کنند . نترس پسر شجاع باش نظرات مردم را نشان بده
حالا يك مدرك بگيري مثل ما مي إنذاري يك گوشه
ديگه مدرك مهم نيست
سلام تو رو خدا تکلیفمون رو مشخص کنید .دلیل این همه تاخیر و بدقولی چیه ؟ دانشگاه آزاد چه ارتباطی باسازمان سنجش داره ؟ چرا اونا باید اسامی رو تایید کنن؟آیا هرساله اینجور بوده ؟ چرا کسی پاسخگو نیست ؟چرا دیشب سایت از سرشب تا امروز صبح ۲۶ شهریور قطع بود و و و و و وهزاران چرای دیگه؟!!!!!!!!! لطفا بااحساسات این همه داوطلب بازی نکنید .شما را به خدا این بازی رو امروز تمومش کنید سوت پایانش رو بزنید کم توپ رو بندازید تو زمین همدیگه .تماشاچیان خسته هستند.
مقصر مسئولین فعلی دانشگاه آزاد هم هستن چون این شرایط خواسته باطنی آنهاست!!
میخانه اگر ساقی صاحب نظری داشت
میخواری و مستی ره و رسم دگری داشت
کنکوری وجود ندارد در هر مقطعی در دانشگاه آزاد ثبت نام کنی پذیرش و با کپی پیست کردن یک پایان نامه از دانشگاه دیگر فارغ التحصیل می شوی
مگر امکان دارد.
پول هم میخواهیم بدیم ناز میکنن !!
نگویید دروغ گویی دانشگاه آزاد بگویید تداوم کارشکنی مسئولان وزارت علوم برای زمین زدن دانشگاه آزاد....
خدارو شکر یک جا بالاخره راجع به نتایج کنکور ارشد 97 دانشگاه آزاد، یک مطلبی نوشت.
دانشگاه آزاد کنکور هم داره!! یا الان مگه کنکوری هم هست در کل!!
با سلام. اعلام نتایج کنکور ارشد رشته های پزشکی هم به این مصیبت گرفتار شده و علیرغم وعده قبلی مبنی بر اعلام نتایج در هفته جاری، متاسفانه تا این لحظه خبری نیست.
قلم چی صبح از دانش آموزان در کل ایران امتحان میگیره بعدازظهر هم نتیجه را با تحلیلها اعلام میکنه
مملکتی که سهم دانش آموزان وپشت کنکوریهای یتیم و بینوا و مستمند را ازبین می برد و به آسانی معدل آنها رابه اغنیا و فرادستان می دهدو حقوق اینها راپایمال می کندتاثیر قطعی معدل یعنی به فلاکت کشیدن همگام بافقرو بیکاری
در مکتب اسلام دروغ ازگناهان کبیره است ومسیولین اروپا بخاطر دروغ گفتن درتاولین فرصت برکنارمیشوند ودروغ بسیارناپسند است ولی
با سلام و خسته نباشید به عرض می رسانم به این دلیل اگر از دانشگاه آزاد قبول هم بشوم تصمیم گرفتم ثبت نام نکنم
جلوی تک روی دانشگاه ازاد را باید گرفت.
خجالت آوره و باعث تاسف برای این دو نهاد
چه گلی به سر دهها هزار فارغ التحصیل بیکار زده اند که دلشوره اینها را دارید؟
علت کاملا روشن هست. هدف جذب تمام داوطلبان در دانشگاه دولتی به صورت پولی هست.
این وسط مشکل پوله . پول پول
دانشگاه ازاد می خواد برگزارکننده امتحانات باشه و هر نفر 80 الی 100 تومن برای برگزاری ازمون بگیره . در صورتی که سازمان سنجش همون ازمون رو با کیفیت بهتر و با 30 الی 40 تومن برگزار میکنه .
(نشون به اون نشونه که دانشگاه ازاد فقط و فقط برای انتخاب رشته 40 تومن از هر کسی که نمره اورده بود گرفتند )
بله مشکل پوله پول
جا داره از هیات امنای جدید دانشگاه آزاد تقدیر بعمل آید
کلا مملکت رو هواست
الان یکی تکلیف ما داوطلبان رو مشخص کنه که چه کاری ازمون برمیاد؟ چرا چندهزار داوطلب رو بازی میدن؟ 4 روز مونده به شروع سال تحصیلی جدید هنوز خبری از اعلام نتیجه نیست.
این سردرگمی به ویژه برای ماهایی که دانشگاههای دولتی هم قبول شدیم و میخواستیم بعد از سبک سنگین کردن نتیجه آزاد و دولتی یکی رو بریم ولی کلاس های دانشگاه های دولتی از شنبه 31 شهریور شزوع میشه توروخدا یه مسئول جواب درست به ما بده
مسخره کردن برای تحصیلات اونم ازاد باید کلی زجر بکشیم
جالب از ساعت ۹:۳۰سایت کلا لود نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
خیلی میبخشید ولی اگه دانشگاه آزاد از نظر شما همچین هم آش دهانسوزی نیست پس چرا انقدر پیگیر اعلام نتایجش هستید؟؟؟
لطفا وزیردخالت کنه.اخه بی مسیولیتی چقدر!!!!!
خدا هاشمی را رحمت کند
و البته خیر به دکتر جاسبی بدهد که با وجود دیکتاتور بودن حداقل رو ی دانشگاه آزاد تعصب داشت و فرزند خودش می دونست
الان ظاهرا گوشت قربونیه
عدم اعلام نتایج ارشد رو خواهشا بررسی کنید .
پس چرا نتایج اعلام نمیشود چرا شفاف سازی نمیشود
واقعا متاسفم برا این حجم از بی مسولیتی .هردم از این باغ بری میرسد،تازه تراز تازه تری میرسد ..مملکت رو هواست .اینم از متولیان به اصطلاح علم و دانش ..خدا یا چرا ما تو ایران به دنیا اومدیم
شاخ غول و شکستن بالاخره جواب اومد ..یعنی بمب اتم هم میخواستن بسازن اینقدر طول نمیکشید
مدرک دانشگاه آزاد چه کارایی داره خخخخخخخخخخخ
بدلیل نوسانان ارز احتمالا کارنامه را نشر نمی دن
دانشگاه آزاد پس از دوران ریاست جاسبی دیگه تا امروز رنگ ثبات و مدیریت خوب رو ندیده
اگر به دانشگاه آزاد بروید پشیمان می شوید. یکسال زحمت بکشید سراسری قبول بشید. در ضمن برید سراغ یک شغل پدر و مادر دار.
سلام اعلام نتايج نهايي كارشناسي ارشد ٩٧ دانشگاه آزاد دچار مشكل است.من و بسياري از دوستانم با رتبه هاي خوب و علي رغم قبول شدن در دانشگاه هاي دولتي در كارنامه نهايي دانشگاه آزاد مردود اعلام شديم و در هيچ دانشگاه آزادي قبول نشديم!!!!!!!
خواهش ميكنم پيگيري كنيد..
به چه حقی در این مملکت رتبه بچه های درس خوان را به بچه های تنبل می دن. این وزارتخانه تلاشش برای جذب نخبگان ودرس خونهااست یاامتیاز دادن به بی سوادها تحت عناوین فرزند هییت علمی و........وای بحال این مملکت که برای تشویق وحمایت ازتنبلی وتن پروری درس نخونها قانون وضع میکنند.
انیمیشن گروش را دیدید میگه . دروغگو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پرداخت پول به دانشگاه آزاد در این گرانی درست نیست
دانشگاه آزاد دکتراش فقط شرکت تو امتحان میخواد تازه التماست هم میکنن حالا من موندم چه آزمونیه واسه ارشدش؟آقاجان پول اضافی داری هرچی دوس داری بخون دیگه این اداهارو نمیخواد
مملکت این همه دانشگاه میخواد چیکار؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر