بازدید 14520

انتقادات تند و تیز سلحشوری این بار از صداوسیما

کد خبر: ۸۳۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 09 September 2018

پروانه سلحشوری ،عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به راه افتادن کمپین سانسورچی گفت: سانسور یعنی موضوعی که وجود داشته است و بعد آن را حذف کرده اند، صدا و سیمای ما اصلا چیزی را نمی آورد که بخواهد آن را حذف کند.

نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با عصر ایران ادامه داد: این سازمان ازاساس یکسری سیاست‌های کلی برای خودش تعریف کرده است و برمبنای آن سیاست ها پیش می‌رود البته دربرخی موارد می خواستند بر مبنای نیاز مخاطب پیش بروند اما این بار دست به سانسور یا کلا حذف برنامه شدند که نمونه آن حذف برنامه ای بود که مرحوم ملک مطیعی در آن حضور داشت.

عضو فراکسیون امید اظهار داشت:حتی در برخی موارد شاهد حذف و سانسور صحبت ها و سخنرانی های نمایندگان مجلس درصحن مجلس هنگام پخش ازصداوسیما هستیم و این رسانه به صورت منتخب و سلیقه ای سخنرانی و صحبت های برخی از نمایندگان پخش می کند که این جای تاسف دارد که حتی با نمایندگان ملت نیز سلیقه ای برخورد می کنند.

سلحشوری با بیان اینکه سیاست صداوسیما خودسانسوری و مردم سانسوری است گفت:شورای نظارت بر صداوسیما بر عملکرد این سازمان نظارت می کند اما به خود این شورا نیز پاسخگو نیستند، معلوم نیست این سازمان تاکی قرار است اینگونه عمل کند و پاسخگو نیز نباشد.

وی تاکید کرد: بخش خصوصی باید در حوزه صداوسیما فعال شود تا انحصار صداوسیما شکسته شود، اگر انحصارصداوسیما شکسته شود دیگر اینگونه در جامعه جولان نمی دهد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وقتی مردم به رسانه ملی کشور خودشان اعتمادی ندارند منبع اصلی صحت و سقم اخبار را در رسانه های دیگر کشورها می بینند یعنی همین اتفاقی که الان در کشور افتاده است،وقتی رسانه ملی باعث سلب اعتماد مردم شود این خودش بزرگترین زنگ خطر است که اگر نادیده گرفته شود نمی توان جلو عوارض و عواقب آن را گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۹
احسنت
خود بنده قطعا به اخبار صدا و سیما هیچ اعتمادی ندارم و خبرها را از سایر شبکه ها پیگیری مینمایم.
تشکر
مخاطب این صداوسیما حداگثر دومیلیون نفر است پس تو هم سینه چاک نکن وجوری وانمود نکن که غمخوار مردمی.
تو حق میگویی اما از چه بابت !!!!؟؟؟؟
خانم سلحشوری مثل بقیه مردم آتش زیر خاکستر است که دیگر تحمل نمیتواند بکند و یهو بی پروا واقعیات را بیرون میریزد . البته بهتر است زیاد نگراپ صدا و سیما نباشد چون این سازمان اصلا بینندهای ندارد و مخصوصا اخبارش را کسی گوش نمیکند و به آن اعتماد ندارد .
بهترین کار بازنشسته شدن رئیس صدا و سیما میباشد تا مردم عملا ببینند همه در برابر قانون یکسان هستند و قوانین به همه افراد تسری پیدا میکند و یک عده تافته جدا بافته نیستند!!
چرا به فکر این همه مشکلات اقتصادی مردم نیستی ، سرکار خانم سلحشوری !!!؟؟؟
- این هم نوعی خودنمایی است ،
= پوپولیست های واقعی اینگونه هستند.
درود
آره ... راست میگه والا... بدن دست بخش خصوصی.... مثل تلگرام....
ببین چقدر خوبه... هر کی هر کاری دلش میخواد میکنه....
بابا یه جا باشه بشه رو 50% اخبارش بشه حساب کرد....
همین تلگرام دست بخش خصوصیه بسه.....
فرهنگ استفاده از هیچ چیز رو نداریم خیلی از ما ایرانیها... یا افراط یا تفریط.... تلگرام شده WC... با عرض معذرت...
خدا را شکر که به رسانه های دیگری دسترسی داریم!
+++++++++++++++++
برخی نمایندگان فقط بلدند انتقاد کنند و هیچ برنامه مشخص و مدون و علمی برای مشکلات ارائه نمی دهند . اینکه با طرح مسائلی مثل صداو سیما ، حصر و ... سعی کنیم بین مردم چهره شویم یک جور نیرنگ است .
هماهنگی بین جریان بازیگران و خوانندگان با سیاسیون اصلاح طلب علیه این سازمان خیلی دم دستی شده و برای گذر کردن از دولت مطبوعشان که چیزی برای گفتن ندارد و رد گم کنی
خانم سلحشوری مبادا حرفی از قانون شفافیت درآمد کارکنان مالی بزنید، حمله به صداوسیما خیلی سهل و ساده است.
دروووود بر شرف و وظیفه دشناسی این بانو دروووووووود
زنده باد ... حرف حساب ...
سلحشوری عزیز مگر اینجا امریکا و اروپا است که هرکدام صدها صدا و سیما دارند و موافق و مخالف دارند نظراتشون را منعکس می کنند انها سانسورچی هستند نه صدا وسیمای ما . ما اصلا و ابدا در طول این 40سال سانسوری و یا خبر غیر واقعی از صدا و سیما ندیده و نه شنیده ایم .....نه غغغغغغغغغغغغغغغغغغلام؟
چی تو این مملکت درسته که صدا سیما درست باشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر