بازدید 14173
فوتونیوز:

ترامپ: امکان دیدار با روحانی در نیویورک را رد نمی‌کنم/سردار نقدی: مشکل این است؛ بسیاری از مردم باور کرده‌اند مشکلات اقتصادی در روابط با آمریکا برطرف می‌شود

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۸۳۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸ 06 September 2018
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۹
انتشار یافته: ۱۰
اگر قرار بود مشکلات اقتصادی در رابطه با امریکا حل شود که قبل انقلاب انها برو بیا داشتند اینجا ولی خیلی از مردم فقیر بودن مثل الان که فقیر داریم
وقتی که توان تامین پوشاک بچه ندارند و علی رغم اینکه گفته می شود دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و هر لحظه قیمت ها بالاتر می رود و اقتصاد خانوار در هم مچاله تر می شود ؛ چرا نباید باور کنیم؟
ببینید همین برجام تا آمریکا باهاش بود همه چیز برجا بود و چون رفت همه چیز پر شد!
مشکل این نیست..مشکل اینه که شما با این حرفها فقط می خواهید خود رو مبرا کنید .
خوبه حداقل قبول کردند که مشکل اقتصادی وجود دارد.
چند مورد از روش های جدید اخاذی و زورگیری در تهران:

1 :در ضلع شرقی استادیوم آزادی با سرعت 70 تا 80 کیلومتر در حرکت بودم (اتوبان خلوت بود) جوانی با دیدن اتومبیل مدل بالای من با حالت دویدن عرض اتوبان را طی کرد و با سنگی که در دست داشت به آینه بغل اتومبیل من زد و از عرض بلوار رد شد، آینه شکست و آویزان شد.

چون مامور کلانتری هستم، فهمیدم که این قضیه خفت گیری را به دنبال دارد، لذا بدون توقف راهم را ادامه دادم، بعد از یکی دو دقیقه یک سواری پراید با دو سرنشین تقریبا 30 ساله ضمن چراغ دادن های مکرر خواستند توقف نمایم. من هم آرام کردم و ضمن قفل درب های خودرو وسط اتوبان توقف کردم، یکی از دو سرنشین پیاده شد و از من خواست کنار بزنم که به وی توجه نکرده اعلام نمودم حرفش را بزند گفت : زدی دست کارگرمان را داغون کردی باید برگردی به محل برخورد، گفتم باشه اول به 110 زنگ بزنم بیاد باهم بریم که با دست پاچگی گفت نه باید خودت تنها بیای، گفتم که 3 نفری میخواهید یه مامور آگاهی هم تلکه کنید؟ کور خوندی! دید که چیزی عایدش نمیشود، گفت برو تا شیشه های ماشینتو نشکستیم و آتیش نزدیمت.

2 : با زن و دو تا بچه هام که به قصد تفریح به منطقه آبعلی نزدیک تهران رفته بودیم، با مساله جالبی روبرو شدیم. حدود 40 کیلومتری تهران در وسط جاده، جوان قوی هیکلی که تظاهر می کرد که حالت طبیعی ندارد، به من که سوار اتوموبیل بودم اشاره میکرد که بایستیم.

نا خودآگاه به سمتش رفتم ولی قصد توقف نداشتم. با سرعت 60 کیلومتر از کنارش گذشتیم و وی در حالی که به من ناسزا می گفت ضربه ای با پای خود به در اتوموبیل من زد. من به این مساله توجه نکردم، تا چند کیلومتر بعد که قصد کردم ببینیم بغل ماشین چی شده و خسارت وارده چقدره. در حالت ایستادن که بودم احساس کردم یک پراید نیز قصد دارد که با من متوقف شود، لذا من شک کردم و توقف کامل نکردم. پراید در کنار من قرار گرفت و تشویقم کرد که به بررسی خسارت بپردازم. به داخل پراید که نگاه کردم 4 تا جوان را مشاهده کردم. شک کردم که نکند این افراد از دوستان شخص لگد پران بوده اند. پس توقف نکرده و با سرعت تمام به سمت تهران آمدم و قضیه را با پلیس 110 نیز مطرح کردم و مکان حادثه را به آنها خبر دادم.

پس از اتمام قضیه و مشورت با دوستانم درباره حادثه مذکور متوجه شدم که این روش در واقع یک شیوه راهزنی جدید در جاده های بین شهری می باشد. لذا از همه کسانی که این پیام را می خوانند توصیه می کنم که در موارد مشابه مانند بنده عمل کرده و خسارت مالی را به خسارت جانی و مالی ترجیح دهند .

3 : جدیدا یک روش دیگری هم ظاهراً انجام می دهند، روش دوم این است که با موتور به ماشین در حال حرکت نزدیک میشوند و نفری که ترک موتور نشسته با لگد ضربه ای به آینه بغل شما وارد میکند بصورتی که آینه بشکند و با سرعت از شما دور میشوند کمی جلوتر می ایستند تا شما تحریک شوید که بایستید و علت این کار را جویا شوید این همان اشتباهی است که آنها انتظار دارند شما انجام دهید. در آنصورت است که با یک قمه بزرگ شما را تهدید کرده و ماشین و هرچه همراه دارید را به سرقت میبرند.
البته اگه مردم ژاپن می بودند می تونستند بدون امریکا هم بیشتر مشکلات رو حل کنند
ولی همین که فکر کنی مردم ایران مثل ژاپن هستند خودش یه توهمه
پس کشور منزوی کره شمالی باید پیشرفته ترین کشور دنیا باشه!
دولت از مردم خواسته فشار اقتصادی را تحمل کنند ولی از یکبار از دزدان بیت المال چیزی نخواسته !
یه اختلاس کم بشه پوشک فراوان میشه !!!!
باید رکورد بزنیم چرا باید کشوری مثل ونزوئلا که هیچگونه منابع نفتی و گازی هم ندارد از ما رکورد بزند...
ملت از وضع موجود خسته شده لطفاً حرف و شعار احساسی را پایان دهید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار