بازدید 31425
هزار و سیصد و هفدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

سانسور صداوسیما برای گاومیش‌های خوزستان/زیباکلام می خواهد بادکنکی اصولگراها را باد کند/ورود حراست مجلس به ماجراهای استیضاح ربیعی/احمدی‌نژاد سرگرم لباس سرنا ویلیامز!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: فاسد نشان دادن حضور عراقی‌ها در مشهد توطئه انگلیس است/جمنا مانیفست انتخاباتی می‌دهد/خودروهای دپو شده در انبار را با دلار 10 هزار تومانی می‌فروشند! و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۲۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷ 31 August 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

فاسد نشان دادن حضور عراقی‌ها در مشهد توطئه انگلیس است

آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد: القای حضور عراقی ها در مشهد برای فساد، توطئه جدید انگلیس برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان است و در این راستا تلاش می کنند بگویند که مردم عراق در سفر به مشهد برای فساد می آیند تا بین ملت ایران و عراق اختلاف ایجاد کنند. طبق آمار در سال گذشته ۴ میلیون توریست مذهبی به مشهد آمدند که بخشی از آن ها عراقی بودند و حالا آن ها می خواهند با این توطئه از حضور عراقی های در مشهد جلوگیری کرده و به اقتصاد کشور لطمه بزنند.

سانسور صداوسیما برای گاومیش‌های خوزستان

مصطفی کیایی، کارگردان، در اینستاگرام نوشته: گفتند خروج گاومیش از آب از زاویه پشت، تحریک‌کننده است و در ممیزی پلان را درآوردند.

کسی برای خرید پراید استارت نمی‌زند!

پراید 43 میلیون تومانی را جدی بگیرید؛ حتی اگر در هفته ای که گذشت، یک دستگاه آن به فروش نرسیده باشد. نمایشگاه‌های خودرو این روزها خلوتند. نه مشتری می‌آید و نه مشتری می‌رود. یکی از فعالان این بازار در خصوص وضعیت خرید و فروش گفت: من تا به حال پرایدی گران‌تر از 27 میلیون تومان نفروخته‌ام؛ هر چند قیمت‌ها بالا نرفته، مشتری در بازار نیست و بازار خودرو که در سال‌های گذشته راکد بود، امسال راکد‌تر از قبل شده است. وی می‌گوید برای تحریک تقاضا باید صبر کرد، یا لازم است قدرت خرید از طریق ترمیم دستمزد افزایش یابد یا اینکه بالاخره شرایط مهیا شده و با تزریق تسهیلات و ... شاهد رشد تقاضا باشیم.

زیباکلام می خواهد بادکنکی اصولگراها را باد کند

ابراهیم فیاض تحلیلگر مسائل اجتماعی و سیاسی به خبرآنلاین گفت: اینکه زیباکلام می‌گوید دیگر اصلاح طلبان رأی نمی‌آورند و اصول‌گرایان پیروز انتخابات آینده هستند، به نظرم بازی تبلیغاتی برای شکست اصول‌گرایان است. زیباکلام می خواهد بادکنکی اصول‌گراها را باد کند چون اصلاح طلبان به این جمع بندی رسیدند که با اعمال روش بادکنکی در قبال رقیب بهتر نتیجه می گیرند.در وضعیت کنونی باید تکیه بر مردم کرد، مردم نیز عدالت طلب هستند، نه آزادی خواه. در واقع برابری می‌خواهند اما نخبگان دنبال آزادی هستند. هر کس در انتخابات آینده شعار آزادی دهد، حذف می‌شود چون جامعه امروز ما فاصله طبقاتی وحشتناک است. دشمن نیز روی همین مسئله حساب کرده بنابراین معتقدم اگر در انتخابات یک جریان عدالت طلبی واقعی بیاید، مردم دورش جمع می‌شوند.

جمنا مانیفست انتخاباتی می‌دهد

عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی انقلاب اسلامی گفت: سه‌شنبه هفته آینده جمع‌بندی از نشست اقتصادی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آغاز و به دولت ارسال خواهد شد. مهدی چمران درباره برنامه این تشکل جهت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: برنامه ما برای انتخابات یک برنامه دائمی است و به این منظور نیست که بخواهیم این مقوله را آغاز کنیم. وی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هنوز یک برنامه منسجم انتخاباتی تنظیم نکرده است؛ انشاءالله پس از تشکیل شوراهای جدید استانی این مهم را آغاز می‌کنیم؛ هرچند کمی هم دیر شده است. چمران تأکید کرد: برنامه اقتصادی ـ سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یکشنبه هفته آینده تدوین می‌شود.عضو هیات رئیسه جبهه مردمی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ما نشست‌های اقتصادی تخصصی بهتری تاکنون برگزار کرده‌ایم؛ بنابراین، تلاش داریم که گزارش این نشست‌ها را جمع‌بندی و به دولت تقدیم کنیم.

ظریف جواب ترامپ را داد

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، به اظهارات شب گذشته دونالد ترامپ، رئیس دولت آمریکا در گفت‌وگو با بلومبرگ واکنش نشان داد. وی در صفحه خود در توئیتر نوشت: «سیاه‌نمایی دوقطبی از ایران به‌عنوان کشوری که یا "در حال تسلط بر خاورمیانه است" و یا "در تقلا برای بقا است" نشان‌گر بی‌نظمی شناختی آمریکا و عوام‌فریبی آشکار برآمده از متلاشی شدن حیطه اخلاقی در این کشور است.»وزیر امور خارجه ادامه داد: «ایران همواره یک بازیگر منطقه‌ای باثبات، قدرتمند و مسئول بوده و خواهد بود.» دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای با بلومبرگ که در کاخ سفید انجام شد، گفت: زمانی که من اینجا (کاخ سفید) آمدم، مسأله این بود که آنها چه زمانی خاورمیانه را تسخیر خواهند کرد. الان مسأله این است که آیا آنها دوام خواهند آورد. این تغییر بزرگی در طول مدت یک و نیم سال است.

ورود حراست مجلس به ماجراهای استیضاح ربیعی

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: این هیأت روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور، مطالب و ادعاهای مطرح در جلسه استیضاح آقای ربیعی را بررسی می‌کند. محمدجواد جمالی نوبندگانی با اشاره به دستور رئیس مجلس به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برای بررسی مطالب مطرح در جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: قرار بود روز سه‌شنبه ۶ شهریورماه این موضوع در جلسه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شود که به دلیل سوال از رئیس جمهور، فرصت تشکیل جلسه نشد.وی افزود: بنا داشتیم روز یکشنبه یازدهم شهریورماه را برای این جلسه اختصاص دهیم که برخی نهادها مانند مرکز حراست مجلس که از طرف مجلس مأمور شده‌اند تا مستندات دوطرف را دریافت کنند، هنوز این مستندات را دریافت نکرده‌اند، لذا جلسه در روز یکشنبه تشکیل نمی‌شود.سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: اگر مانعی پیش نیاید، روز سه‌شنبه هفته آینده ۱۳ شهریورماه جلسه هیأت برگزار می‌شود تا به مسائل مطرح شده در جلسه استیضاح آقای ربیعی رسیدگی شود؛ این جلسه در صورت برگزار شدن، اختصاصاً همین موضوعات را بررسی خواهد کرد، چرا که بررسی این مسائل چند ساعت زمان می‌برد.

توصیه عارف به روحانی

رئیس فراکسیون امید با بیان این‌که «متأسفانه رییس جمهور تعامل ضعیفی با مجلس دارد»، گفت: شاید یکی از عوامل افزایش تعداد سوالات، تحقیق و تفحص و استیضاح عدم ارتباط نزدیک شخص رئیس جمهور و بعد هم دولتی‌ها با مجلس باشد. توصیه می‌کنیم که وزرا و رئیس جمهور ارتباط نزدیک‌تری با مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

تکذیب سه استعفا در حزب روحانی

غلامعلی دهقان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، طی یادداشتی، کناره‌گیری سه عضو سرشناس حزب اعتدال و توسعه از این حزب را تکذیب کرد. در یادداشت دهقان آمده است: «جناب خامسیان توئیت کرده‌اند که سه عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، آقایان اکبر ترکان و مرتضی بانک و خانم فاطمه هاشمی، از حزب کناره‌گیری کرده‌اند و حزب در آستانه فروپاشی است! یاللعجب. همین هفته گذشته در جلسه شورای مرکزی دو تن از این سه نفر حضور داشتند.واقعیت این است میان اختلاف نظر و تنوع سلایق در یک مجموعه با کناره‌گیری باید تمایز قائل شد. جناب خامسیان! اطّلاعات غلط به شما داده‌اند.»

احمدی‌نژاد سرگرم لباس سرنا ویلیامز!

الشرق الاوسط نوشت: رئیس جمهور سابق ایران تاریخ انقضا ندارد و اخرین اظهار نظر او، دفاع از لباس مشکی و چسب بدن سرنا ویلیامز است که برخلاف معیارها و استانداردهای لباس مسابقات قهرمانی تنیس فرانسه، شناخته شد. این روزنامه عرب زبان ادامه داد: احمدی نژادی که در یک اظهار نظر عجیب مدعی شد که هاله ی نور دور سر او را گرفته بود، این بار در توئیتر خود می نویسد:«چرا به حق سرنا ویلیامز احترام گذاشته نمی شود؟» وی در ادامه افزود:« متاسفانه در تمام کشورها و از آن جمله کشور من، معنای واقعی ازادی را نمی دانند.» اینکه شخصی مانند احمدی نژاد از آزادی زنان در فرانسه یا آمریکا صحبت کند، واقعا مضحک است و نمی توان آن را جدی گرفت. واقعیت آن است که رئیس جمهور سابق ایران کاری به شکل و رنگ لباس سرنا ویلیامز، قهرمان تنیس، ندارد، بلکه وی سرگرم ضربه زدن به مسئولان فعلی دولت ایران است و تصمیم دارد به یک شخصیت اپوزیسیون و قهرمان مردمی تبدیل شده و بر موج خشم مردم از فساد، سوار شود.پیش از این، احمدی نژاد با انتشار ویدیویی از روحانی خواسته بود استعفا دهد. وی تلاش می کند وجهه تازه ای از خود ترسیم کند و احساسات دختران و پسران جوان را با طرح مساله حمایت از حقوق زنان، تحریک کند.

چه کسانی گزینه‌های مناسب برای تصدی وزارت اقتصاد هستند؟

الیاس حضرتی، نماینده تهران درباره گزینه‌هایی که توانایی به عهده گرفتن سکان وزارت اقتصاد را دارند بیان کرد: اگر دولت واقعا به دنبال حل مشکلات اقتصادی است باید سراغ کسانی برود که صاحب نظر هستند و نقشه راهی برای عبور از مشکلات اقتصادی دارند؛ آقایان طیب‌نیا و عبده تبریزی به نظر من دو نفری هستند که استاد مسلم اقتصاد هستند و بودنشان در این وزارتخانه به آن اعتبار خواهد داد. در صورتی که یکی از این دو نفر در وزارت اقتصاد حضور پیدا کنند، تمام اساتید اقتصاد و نظریه پردازان اقتصادی علاقه‌مند خواهند شد که به این وزارتخانه سری بزنند و طرح و ایده‌ای برای کمک به حل مشکلات اقتصادی ارائه کنند. در این شرایط می‌توانیم از همه ظرفیت و توان علمی و اقتصادی کشور بهره‌مند شویم. اگر دولت صرفا به دنبال یک فرد اجرایی برای تصدی وزارت اقتصاد است، آقای تقوی‌نژاد در بین معاونین این وزارتخانه بهتر از بقیه است. امیدوارم نهایتا دولت انتخاب خوبی در این زمینه داشته باشد./ ایسنا

خودروهای دپو شده در انبار را با دلار 10 هزار تومانی می‌فروشند!

خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: خودروسازان قطعات را با دلار 3200 تومانی خریده و خودروها را در انبار دپو کردند. آنها اکنون این خودروها را با دلار 10 هزار تومانی در بازار می‌فروشند و می‌گویند قطعه نداریم. فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس به بحث افزایش قیمت خودرو ورود کرده و بحث بالا رفتن بی‌ضابطه قیمت خودرو و تخلف خودروسازان را بررسی می‌کند./اعتماد آنلاین

هتاکان آیت‌الله هاشمی، مراسم تشییع بعد از «استخر فرح» را هم ببینند

حجت الاسلام سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: آنچه در مدرسه فیضیه و دعای عرفه گذشت، نشانگر اطلاعات به شدت اندک گویندگان از مسائل کشور، منطقه و جهان است. طلبه‌ای که آن تابلو را در دست گرفته بود نمی‌‌داند در کشور، منطقه و جهان چه می‌گذرد. اگر این افراد کمی انصاف داشتند و همین تشییع میلیونی آیت الله هاشمی و یا مراسم‌هایی که برای او در سراسر کشور برگزار کردند را می‌دیدند، این اظهارات را مطرح نمی‌کردند. کسانی که آن پلاکارد را بلند کردند یا آن آقای مداحی که آن حرف‌ها را در روز عرفه بیان کرد اگر در گود می‌آمدند یعنی اداره یک مدرسه و یا یک مغازه را به عهده می‌گرفتند آن وقت می‌دیدید کارنامه‌شان چه می‌شود. خداوند امام راحل را رحمت کند که می‌گفت ما اگر به برخی یک نانوایی بدهیم تا اداره کنند نمی‌توانند اما در حرف زدن فکر می‌کنند عقل کل هستند./ایلنا

دشمن در دولت احمدی نژاد نفوذ داشت

حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات شامگاه پنجشنبه در جمع فعالان انقلابی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد به مسال نفوذ دشمن در کشور اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی پنج سال گذشته در هر مناسبتی مسأله نفوذ را مطرح کردند چرا که دشمن با نفوذ دنبال رسیدن به اهداف خود است. نفوذ به دو صورت موردی و جریانی در جامعه رخ می دهد، در نفوذ موردی یک نفر مورد هدف قرار می گیرد، ولی در نفوذ جریانی دشمن با استفاده از امکانات خود یک جریان را در جامعه راه اندازی می کند که مردم، نخبگان و مسئولان را در تصمیمات دچار اشتباه کنند. رئیس دولت نهم و دهم دارای تعصب دینی بالایی بود که دشمن دقیقاً از همین موضوع سوء استفاده کرد و با استفاده از نیروی نفوذی کنار ایشان مباحثی مانند این که تا وقتی امام زمان (عج) وجود دارد، چه نیازی به ولی فقیه است، لذا این حرف ها او را در مقابل ولی فقیه قرار داد و همه زحماتش جفا شد./نواندیش

رابطه جنسی پیامبر تقلبی با 32 زن و دختر جوان

گل راتزون 60 ساله، رهبر یک فرقه اسرائیلی که خود را مسیح معرفی کرده بود و با طرح این ادعا که دارای قدرت فوق بشری است و به کمک این نیرو می‌تواند ارواح خبیثه را دفع کند، زنان و حتی دختران خردسال را اغفال و مورد تجاوز و آزار جنسی قرار می‌داد. ️او به 32 زن تجاوز کرده و از آنها دارای 89 فرزند نامشروع شد. در حال حاضر راتزون موقت در زندان به سر می برد تا دادگاه و حکم او اعلام شود./ركنا

تهدید ترامپ به خروج از سازمان تجارت جهانی

ترامپ در چند ماه گذشته با چندین کشور درگیر مناقشه‌های تجاری بوده است. ترامپ با ادعای حمایت از تولید داخلی و موازنه تجاری، بر کالاهای وارداتی از بعضی کشورها عوارض وضع کرده است. این تصمیم باعث شد این کشورها تهدید به شکایت از سازمان تجارت جهانی کنند. ترامپ رئیس جمهور آمریکا هشدار داده است اگر سازمان تجارت جهانی نحوه تعاملش با آمریکا را تغییر ندهد این سازمان را ترک خواهد کرد. سازمان تجارت جهانی برای تدوین قوانینی جهت تجارت جهانی و حل مناقشات میان کشورها تشکیل شده است. اما ترامپ که به دنبال وضع سیاست‌های حمایتی از اقتصاد آمریکاست و می‌گوید، این سازمان با آمریکا غیرمنصفانه برخورد می‌کند./ بی بی سی

حمایت‌مان از روحانی به تبعیت از رئیس دولت اصلاحات بود

غلامرضا حیدری نماینده تهران گفت: ما با حمایتی که آقای خاتمی داشتند، از روحانی حمایت کردیم. شاید شخص من این کار را نمی‌کردم. ما به تبعیت از آقای خاتمی از رئیس‌جمهور حمایت کردیم و الان وظیفه خود می‌دانیم حامی او باشیم، ولی منتقد هستیم و داریم تند هم می شویم. ایشان حداقل برای احترام آقای خاتمی هم شده باید با مردم صادقانه حرف بزند. وی در خصوص مساله ارجاع مواردی از سؤالات به قوه قضاییه که نمایندگان از پاسخ‌های رئیس‌جمهور قانع نشده‌اند و اینکه چطور ممکن است قاعده‌ای که در آیین‌نامه مجلس آمده با سلیقه رئیس مجلس اجرایی نشود، گفت: آنچه من در آیین‌نامه خواندم مبهم است و خب وقتی مبهم باشد، هیأت رئیسه و رئیس مجلس تصمیم‌گیری می‌کنند. آخرین خبر این بوده که رئیس مجلس گفته تفسیر این است که مفادی که مورد سؤال قرار گرفته و موجب حقوق قضایی شود، در این سؤال نبوده است./ایلنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۸۸
گاومیش؟
:)))
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
یادم است چند روز پیش در نظرات خوانندگان زیر خاطرات ژوله یکی از عزیزان فرموده بودند که غربیها چون این سانسورها را نمی فرمایندیا همجنس گرا می شوند و یا حیوانگرا دوست دارم بدانم فردی که
از نظر ایشان سالم محسوب می شود؟ گاومیش برایش تحریک کننده است
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
الشرق الاوسط نوشت: رئیس جمهور سابق ایران تاریخ انقضا ندارد

حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات: رئیس دولت نهم و دهم دارای تعصب دینی بالایی بود

چه عجب واسه یه بار هم که شده چنین تعریف هایی از محمود احمدی نژاد در این خبرگزاری دیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
فکر کنم خود سانسورچی تحریک میشده
حامد
| Germany |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
سلام.
ناشناس 01:21 مصطفی کیایی اینو سر بسته گفته تا توپ رو بندازه زمین صدا سیما خودت بگیر مطلبو.
تحریک کننده منظور عظلات یا ران گاو نیست. از پشت منظور عضو تناسلی گاوه که دیده میشده. نباید سانسور بشه واقعا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
واقعا اینها در مدارس چه درسهایی میخوانند و چطور تربیت میشوند که اینقدر افکارشان فقط و فقط حول و حوش مسائل جنسی دور میزند
شبدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
چی شده که امروز از خان محمد علی آقا جونتون کامنت نذاشتین!
کمپین های قبلی ثابت کردند مردم مال این حرفها نیستند.

بعبارت دیگر یعنی اینکه اکثر مردم بسیار دورو و ریاکار هستند و حاضرند برای صد هزار تومن سود هر کمپینی را بشکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
اکثر ما مردم. دقت کن، ما... خودم، خودت و بقیه ایرانیها. دوروترین آدمای روی زمین در این دوره.
ناشناس
| - |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
ایرانی دو رو نیست هرچند امسال شما بین ما ها هم جا شدن
راست میگن ! برخی بیماران جنسی ممکن است تحریک شوند !!!
زیبا کلام بادکنک اصولگریان را باد میکند . اصولگرایان مگر روشی در اداره کشور هم دارند خیر چون از اول انقلاب تمام حرکت سیاسی و انقلابی و بین المللی و اقتصادی بر اساس ایده اصولگرایان هست عوارض و مالیات و ارزش افزوده بر محاسبات علمی میگیرند ولی باز میگیند این روش به سرمایه دا ی ختم میشود . آزمون خطا تا کی خسته کننده نیست . در مورد راهکار سیاسی دقیقا رفتار مبارزه با سرمایه داری و امپریالیسم چه فایده..............
پاسخ ها
تَکرار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
برجام هم کار اصولگراها بود!!!!
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
اصول گرایی مدت هاست تمام شده چرا که وضع فلاکت فعلی مملکت مستقیم تقصیر اصولگراها و راستی هاست
چه گویم که ناگفتنم بهتر است............ناتوانی خودمان را تقصیر این وان نیندازیم..............مرده شور این پول کثیف را ببرد که شده همه چیز ..........ما گردشگر وزائر این مدل نمیخواهیم ..............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
فعلاً بنا بر انکار است. ولی انقدر عیان شده است که انکار سودی ندارد. این نتیجه بی ارزش کردن پول ملی است.

او که می گفت دلار بشود ۱۲ هزار تومان تا مردم تایلند نروند حالا ببیند دلار ۱۲ تومان شد ولی متاسفانه دارد تایلند می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
حالا اگه مثلا برای شهری مثل کیش یک چنین حرفی دربیارن که گردشگرا این طور و اون طور میکنن بازم این حرفو میزنین که ما گردشگر این مدلی نمیخوایم؟ نظرتون در مورد شمال تهران و پارتی های فراوانش که توش رابطه برقرار میشه چیه؟ چرا واسه اینا رگ غیرتتون گشاد نمیشه؟! جالبه که واسه یه شوی رسانه ای نزدیک محرم که فقط "شنیدین" (نه اینکه اسناد معتبر یا فیلمی یا شکایتی رو ببینین) که یه اتفاقی افتاده این
همه قیل و قال راه میندازین ولی برای چیزای اظهر من الشمس مثل عریان شدن تو اینستاگرام و شماره دادنا تو اونجا و ... هیچی نمیگین که هیچ ، با فیلترشم مخالفت میکنین. اینا عناد نیست چیه؟
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
در پاسخ به ناشناس 3:22
اینکه عراقیها به ایران بیایند و به اسم صیغه رابطه برقرار کنند و به کشورشون برگردند و به ریش ما بخندند و وجهه ایران را از بین ببرند با رابطه غیراخلاقی چند نفر ایرانی بی اخلاق که بین خودشون ارتباط دارند خیلی فرق میکنه.در ارتباط با فساد عراقیها عزت و شرف ایران مطرحه. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
جالبه که همین حرفها رو هم به عراقیها میزنین ...
حالا خوبه عراقیها در خونه و منزل شخصی شونو رو زائرا باز می کنن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
اگر واقعا دنبال حقیقت هستین فقط کافیه یک سری در سایتهای اجتماعی بزنید و به مشهد بروید و خود را عراقی معرفی کنید و ببینید چه تسهیلات راحت و سریع و برایتان فراهم میگردد .
چرا خودرا به انکار میزنید ؟ چیزی که عیان است با انکار و تکذیبیه ازبین نمی رود .
درود بر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
سلام بر مشایی
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
...
..
.
چرا ترامپ اینجوریه؟
مشکل روانی دارد
و همش حرفهای خودش را نقض می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
همین روانی فعلا با موفقیت داره به همهُ وعده های انتخاباتی که داده بود عمل میکنه و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
من موندم این آمریکایی ها چطوری به این رای دادن :))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
در پاسخ به ناشناس 00:56
همونطور كه ايراني هاي صاحب قدرت ، احمدي نژاد را رئيس جمهور كردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
شما خوبید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
واسه کشورش بهترین کارهای اقتصادی را کرده و از همه دنیا میزنه و می ریزه تو کشورش .
حاج آقا علم الهدی
مسئلتین:
۱ حالا چرا توطئه انگلیس؟! چرا امریکا نه؟!
با حمایت خاتمی از دولت روحانی و موضع گیری هایش در مورد مشکلات داخلی ، تقریبا میشه گفت اصلاحطلبان به تاریخ پیوستند.
باز این اینگلیسا با چش چپ کور شدشون
اقای علم الهدی چیزی را که شاهدان ذر رسانه ها و سایت های معتبر داخلی میگویند حاشا میکنید و باعث میشوید که به بقیه حرف های شما هم کسی باور نکند
دعوت از مردم برای ریختن به خیابان ها هم توطئه انگلیس بود ؟؟؟ نه جانم عین واقعیت است چیز هایی که گفته می شود . توطئه نیست .
خبر رسیده که کارشناسان گمرک با ادعای اینکه واردکنندگان کالا که قبلاز گران سدن دلار خو با ارز خریداری شده از بازار ازاد مبادرت به وارد نمدن کالا نموده اند وکالاهای انها تازه به گمرک رسیده احتمالا سود قابل توجهی نسیبشان خواهد شد بنابر این باید عوارض گمرکی را بر مبنای دلار ده هزارتومان به گمرک بدهند به این میگن ابرا گلالود کن وماهی بگیر
اگر برگردیم ب سال 76 ب این طرف میفهمیم ک بخاطر ترس مردم از ب قدرت رسیدن طرف مقابل بوده ک رئیس جمهور انتخاب شده.ب روحانی رای دادیم چون ترسیدیم رئیسی احمدی نژاد دیگه باشه ب احدی نژاد رای دادیم چون هاشمی رو نخاستیم.رای دادن به خاتمی هدف نبود ما رقیبش رو نخاستیم.پس ببیاید اگر اقتصاد دولت روحانی تا 1400زندمون گذاشت اگر کسی رو نخاستیم بریم رای بدیم حتما هم رای بدیم ولی سفید رای بدیم ک بگیم ما کشورمونو با انقلابش میخایم ما هم کشورمون هم انقلابش رو میخایم اما بدون اینکه پسر آقای سفیر برای برون رفت از بحران پیشنهاد مردن بدن ب مردم. بدون ژن های تقلبی خوب.بدون پیشنهاد های اقتصادی خاتمی ک هیچ کدوم ربطی به اقتصاد نداره.بدون آقا زاده ها چون مردم ایران خودشون آقان و فرزندانشون آقا زاده. بیاید ی رای سفید میلیونی بدیم تا اونای ک اضافی هستن بفهمن ک این کشور صاحب داده و همون طور که رهبری گفتن این نظام و کشور متعلق ب مردمه.
بنده با نقطه نظرات آقای علم الهی بسیار فاصله دارم و مخالفم . ولی اجازه بدهید در مورد توریست ها چه عراقی وچه غیرعراقی مطلبی را صادقانه عنوان کنم.
ببینید دوستان ایرانی ها به ترکیه میروند ساله تایلندیا..... تعدادی از اینها هم حتی ممکن است برای مسائل جنسی بروند .اما آنها مثل ما احساساتی نمیشوندورگ غیرتشان بادنمیکند .چون می دانم کشور اگر قرار باشد توریستی شود عوارضی هم دارد که یکی ازاین عوارض مشتریان جنسی هم میتواند باشد. ولی افرادی بااین بخش ازتوریستها همراه میشوند که حالا دراثرفقر متاسفانه تبدیل به تن فروش شده اند . یعنی چه با ایرانی وچه باخارجی مجبور به گذران زندگی ازاین راه نامناسب هستند. نمونه اش دختران ایرانی در دبی ویا بعضی کشورهای تازه استقلال یافته وجداشده ازشوروی سابق. پس تافقرباشد متاسفانه این وضعیت هم هست . حالا یکی از راههای ازبین بردن فقرمثل تمام کشورهاجذب توریست است. حتی من نظرم این بود که الزام توریست خارجی به روسری سرکردن ازموانع جذب توریست است که باید حذف شود . ولی حالا می بینم حتی اگر قوانین عوض شود نامردم هم فرهنگ جذب توریست نداریم و می‌توانند با بزرگ کردن چنداتفاق دررگ غیرت اضافی مابدمند بگونه ای که بادست خودمان صنعت توریسم رافلج کنند. درانتهای خواهش میکنم شعارغیرت غیرت ندهید بنده خودم از رزمندگان جنگ هشت ساله هستم و میدانم برای افزایش ارزش وعزت نفس ایرانی بایدفقرازبین برود وجذب گردشگر یکی ازنزدیکترین راههاست .
ملتی که از دیدن حجم لاله گوش از زیر روسری و گاومیش و لگوی باشگاه ورزشی تحریک شود کلا منقرض شود برای جامه جهانی بهتر خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
اینایی که تو این اوضاع اقتصادی به جای مطالبه حقوق مردم زدن به حاشیه بیخودی مطمئن باشید از جایی خط میگیرن تا حواس مردم رو از مطالبات واقعی پرت کنند مائده هژبری تابلوی طلاب قم سانسورچی اینا همش فریبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
یه عده هنوز فرق حیا و تحریک جنسی رو نمی دونن
فکر میکنن هرچیزی که تحریک کننده است باید سانسور شه
مثلا اگه یه صحنه جفت گیری حیوانات نشون بده جلو پدرت و مادرت یا بچه هات، صرفا به دلیل اینکه تحریک کننده نیست، اشکال نداره و تو میبینی؟!
محدوده حیا خیلی گسترده است و صرفا شامل مسائل جنسی یا زن و مرد نمیشه و برای هر نوع رفتاری باید رعایت بشه
موارد سانسور صدا و سیما توهین به همه اقایان هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
حتما باید بستری بشوند
واقعا شاید توطيه ای باشد خوب یعنی همه که برای اینکار نمی رن اگه اینطور باشه ایرانیها خیلی جاها میگیرن بعضی ها چند تا کلیپ میزنن فکر میکنن درسته
گفتند خروج گاومیش از آب از زاویه پشت، تحریک‌کننده است! این افراد در واقع خودشان گویا نسبت به هر چیز تحریک میشوند! حرارتشان بالاست
شاید بیش از صد سال است هر اتفاقی در کشور می افتد می گویند کار انگلیسی ها است زمانی این حرف درست بوده ولی سالهای طولانی از آن گذشته این نوعی فرافکنی است بجای برخورد صحیح با موضوع توریستهای عراقی باید بصورت ریشه ای با موضوع برخورد کرد
۱ این مسله در مشهد وجود دارد و غیر قابل انکار من خودم بچشم خودم دیده ام که کسانی اطراف حرم برای آنها تبلیغ می کنند
۲ ریشه اصلی در حاشیه نشینی اطراف شهرهای بزرگ است از جمله مشهد که ناشی از خشکسالی و وضعیت بد اقتصادی است
۳ عدم امکان ازدواج جوانان که فساد را در کل کشور گسترش داده عراقی ها هم مزید بر علت شده اند
۴ توجیهات هم مشکل را تنها حل نمی کند که خرابتر هم میکند
۵ اگر واقعا دنبال مبارزه با فساد هستید بفکر حل مشکلات داخلی باشید
شرمنده امام رضا ع هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
شما بالاخره كانادا تشريف داريد يا مشهد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
فیلتر شکن دوست عزیز
تفرقه بینداز و حکومت کن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
راستی اگه این مساله وجود داره آیا فقط برای عراقی هاست؟! و مثلا افغانها، ترکها، تاجیک ها، اروپاییها و ... این رابطه رو ندارن یا شاید صرفا مجوزش رو به عراقی ها داده!!!!
دوم اینکه خوب یه سرهم به رسانه های عربی همسو با شرق و گاردین تو عراق و عربستان بزنید، ببینید اونا راجع به زائران ایرانی در ایام اربعین همین حرفا رو میزنم!!!
بهتره خودت یه اربعین بری عراق شاید با چشم خودت دیدی برخی عراقی ها چطور با التماس زائران ایرانی رو میبرم خونه هاشون، اونوقت بیا روایت و برداشت خودت رو بنویس.

شاید هم آگاه و متحول شدی!
علم الهدی خیلی با تو مخالفم ولی استثناً اینجا درست گفتی .هر جا اختلاف و تفرقه باشه روباه پیر وارد میشه.فرق نمیکنه شیعه وسنی باشه یا ارمنی و ترک.ویا بازندگان وبرندگان انتخابات.
چرا می اندازید گردن انگلیس ؟ مشکل کار کجاست ؟ اگر اشکال شرعی داره ، خب با خواندن صیغه قابل رفعه ولی اگر اشکال از جای دیگه س ، اونو اصلاحش کنید.
همه چیز مثل روز مشخص و روشنه نیازی به طرفداری از عراقی ها نیست...
پاسخ ها
روزروشن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
تو دقیقا کجای کار بودی که همه چیز مثل روز برات روشنه!
راستی روز بود یا شب!
خوب بود مسئولین در خصوص کشور با ثبات توضیح بیشتری می دادند. واقعا برداشت آنها از ثبات چیست؟
این دفعه گاومیش را سانسور کردند دفعه دیگر گوسفند را . خدایا ما چه کنیم در این مملکت.
پاسخ ها
محمد محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
قراره لاشه گوسفندانی که به شکل ناتعارف دیده میشود هم با پارچه پوشیده بشود!
عدالت طلب واقعی احمدی نژاد . الشرق الاوسط که هیچ تمام مافیای دنیا هم دور هم جمع شوند که شده اند نمیتوانند علاقه توده مردم به احمدی نژاد را کم کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
برو بینیم بابا حوصله داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
کدوم توده؟
گاومیش!!!!
خدا جزای خیر دهد این برادران را
قطعا کسانی ممیزی می کنند در صدا و سیما با این تفاسیر به شدت بیمار هستند و باید بستری شوند
چقدر ایرانی‌ها رو خار کردید که فکر می کنید با دیدن گاومیش هم تحریک می شیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
خوار نه خار
احمدینژاد ها در صورت به قدرت رسیدن کشور را به نابودی خواهند کشاند آنان آزادیها را کاملا سلب ,اقتصاد را نابود خواهند کرد و بر طبل تو خالی باصطلاح جنگ با استکبار خواهند کوبید
چرا از آلمان و فرانسه و بلژیک و ایتالیا گردشگر نمی اید ویا از هلند و فنلاند کسی نمی اید ......
...ماشاله به این همه تحلیل گر سیاسی اجتماعی فرهنگی .. دلاری ارزی .. خودرویی .. آنوقت میگوییم در این مملکت چقدر نوسان و شایعه درمورد ارز 0 طلا . تحریم ...وووواست.
یکی از مشکلات ما کسانی امثال حیدری هستند که بخاطر خاتمی رای می اورند و بخاطر منطق خاتمی سکوت می کنند و در ادامه اساس تمام بدبختی ملت ما همین احساسی نگری مردم هست....همون روزی که خاتمی تکرار کرد نطفه مجلس بد بسته شد...
عراقیها بدلیل افزایش ارزش پولشون نسبت به پول ما در ایران هرکاری می خواهند می کنند از خرید مایحتاج زندگیشون گرفته تا فساد.کلیپهایی در فضای مجازی پخش شده که از نیت فساد اکثر مسافران عراقی حکایت داره. اینقدر وقاحت را از حد گذرانده اند که از عابرین سراغ صیغه را می گیرند.این مساله را به عینه دیدم. فراموش کردیم زمان جنگ در خرمشهر عراقیها دختری ایرانی را کشته و برهنه کرده و بر سر نیزه زده بودند و سه تکاور ارتش شهید شدند تا پیکر را پایین آوردند و از شرافت ایران با خون خودشان دفاع کردند. آیا شرم آور نیست که به اسم صیغه و با سوء استفاده از فقر مردم به شرافت ایران لطمه وارد شود؟
فاسد نشان دادن حضور عراقی‌ها در مشهد توطئه انگلیس است ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
بله قطعا
بنده ساکن قم هستم و هنوز والله یک دانه هم از این موارد ندیده ام
اینها میخواهند اربعین را بزنند
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
ناشناس 9:42
جمع کنید این بساط ها را که مردم تو فلاکت هستند و شماها دنبال توهم توطئه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
پاسخ به ناشناس 09:42
پيشنهاد مي كنم بيشتر به اطراف حرم سر بزنيد و ... جوينده يابنده است ( شما اهلش نيستي ، نگشتي )
ناشناس
| Thailand |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
آقای ناشناس ، در رابطه با مشهد صحبت می کنن . کی اسم‌قم رو‌اورده ؟ ساعت خواب
آقای فیاض البته که ازادی هم بخشی از عدالت است ضمنا شما بر اساس کدام روش علمی و مصداقی به این نکته رسیدید که مردم تنها عدالت میخواهند اگر اینطور که شما می گوئید همین الان در مورد مردم عدالت رفتار می شود نمونه اش اینکه بیشتر اقشار مردم گرفتار گرانی و مشکلات اقتصادی و غیره هستند پس همه در عدالت بسر می برند
گفتند خروج گاومیش از آب از زاویه پشت، تحریک‌کننده است و در ممیزی پلان را درآوردند"

واقعا به کجا داریم می رویم
محمود جان اون کاری که تو با این مملکت کردی با این شعار ها درست بشو نیست
تواين مملکت هرناتواني را گردن بيگانه مياندازن اگه انگليس بده وزيرخارجه اش اينجا چکارميکنه ؟!
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
چرا اقامت و تابعیت و ... انگلیس را دارن؟ چرا مریض میشن میرن انگلیس؟ چرا بچه هاشون یا اونجا تحصیل میکنند و یا تحصیل کردن؟
چرا سالهاست مرگش را ما باید بگیم و امتیازش را آقایان بگیرند؟
آقا جان این چه تیتر زدنیه
نوشتید رابطه جنسی پیامبر ...
برای جذب به خبرها چه اشتباهات فاحشی..........
آقای علم الهدی ....ریش سفیده همه کاره مشهد!!!
این همه جوان با غیرت در خرمشهر شهید شدن که نه تنها یک وجب از خاک ایران بلکه ناموس ایرانی بدست عراقی نیوفته!! ا
آیا زائرای ایرانم که میرن کربلا همین خدمات اقتصادی رو دریافت میکنن؟؟؟؟
بهترین گزینه وزیر اقتصاد شخصی نمیتونه باشه جز دکتر احمدی نژاد! :)) میتونه یه آن دلار رو تبدیل به ... بکنه.
هاله نور هم داره
فعلا فکر حل بحران حرکت گاومیش از پشت باشید ! بقیه مشکلات مزخرفه
خب پس تو کشورهای دیگه هم تجاوز وجود داره!!! بعضی وقتها جوری رسانه ها تیتر میزنن انگار تجاوز ،خودکشی ،قتل و دزدی فقط مربوط به ایران هست و بقیه دنیا دیگه این مشکلات رو ندارن!!!
دورد بر احمدی نژاد دلاور که خواب راحت را از مفسدین منطقه وداخلی گرفته است
انگلیس با مردمش بد هستند و آلمان و فرانسه و ایتالیا و عربستان و بحرین و بد هستند ما چقدر خوبیم و چقدر باحالیم . کره شمالی و روسیه و چین و کوبا و ونزویلا و اکوادور وووو خیلی خوبند . حالا پرسش این هست آیا روسیه با جدا کردن خاک اوکراین مثلا کار موجه ای دارد . توهم و توهم کی گفته خدا فقط ما را دوست داره .
تازه متوجه شدم چرا از بزها فیلم نمی گیرند بدبختی اینجاست که بزها جلوی گله گوسفندان حرکت می کنند و این خیلی بد اموزی برای گوسفندان دارد
تند حالا با این تیتری که زدید نماینده ها شون شروع به جنجال می کنند که آی مردم به گاومیش خوزستان هم رحم نکردند :))
آقای علم الهدی دیگه مشخص شده مسایل در مشهد به کی برمی گرده ! وقتی بدون اجازه شما حتی مسوولان مشهد جرات نداردن مجوز یک کنسرت 10 نفری رو بدهند اونوقت چطور 6000 واحد مجوز ارایه خدمات ویژه توریستی را دارد؟؟؟؟
من جای جوانها باشم درخواست کنسرت می دم و هر کسی با دوستش باهم صیغه محرمیت در مدت زمان کنسرت برای هم بخوانند . گویا اینجوری مشکل دیگه حل میشه ، گویا مشکل از عدم خواندن صیغه هست . نه خود کنسرت یا چیزهای دیگه !!!؟؟؟
این احمدی نزاد چقدر قوی است که اصلاح طلب واصوگرا این همه دارند او را تخریب میکنند ولی زره ای از علاقه مردم نسبت به او کم نمی شود این مردم قدر شناس هستند خدمت گذار را می شناسند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان