بازدید 3299

هیات دولت با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرد

کد خبر: ۸۲۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 25 August 2018

رییس جمهوری و اعضای هیات دولت صبح امروز (شنبه) در دومین روز از هفته دولت با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به همراه اعضای هیات دولت بر مزار مطهر امام راحل و فرزند گرامی ایشان حضور یافتند و با قرائت فاتحه و نثار تاج گل، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار امام راحل و رییس تولیت آستان حرم مطهر امام خمینی (ره)، رییس جمهوری و اعضای هیات دولت را در این آیین همراهی می کرد.

در ادامه این آیین، دکتر روحانی و اعضای هیات وزیران با قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

همچنین رییس قوه مجریه و هیات دولت صبح امروز پس از تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر سر مزار شهدای 72 تن و شهیدان رجایی، بهشتی و باهنر حضور یافتند و با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ این شهدای والا مقام ادای احترام کردند.

دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت شهادت شهید محمد علی رجایی و شهید محمد جواد باهنر رییس جمهوری و نخست وزیر (در هشتم شهریور 1360) هفته دولت نامگذاری شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار