بازدید 21315
۵
بازتاب

انشای‌کودک‌قربانی‌فاجعه‌گرجستان‌برای‌امیری+عکس

کد خبر: ۸۲۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 14 August 2018

یکی از نونهالان از دست رفته در جریان سفر یک آکادمی فوتبال در یزد، انشایی به یادماندنی و البته تلخ از خودش به یادگار گذاشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، عشق فوتبال در چند خط انشای نونهال یزدی کاملا مشخص است. نونهالی که همراه با آکادمی فوتبالی در یزد به اردویی تفریحی در گرجستان رفته بود و در کنار یکی دیگر از دوستانش طی حادثه ای در دریاچه غرق شد و جانش را از دست داد. برنامه ۹۰ این هفته گزارشی درباره چنین حادثه فجیعی تهیه کرده بود و طی این گزارش انشای زیر که نوشته یکی از نونهالان از دست رفته است توسط مادر او خوانده شد. انشایی که حالا تنها یادگار فرزند عاشق فوتبال شان است.

انشای‌کودک‌قربانی‌فاجعه‌گرجستان‌برای‌امیری+عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ان شاالله خدا خودش به خانواده‌اس صبر بده.
خداوند به خانوادهها صبر بده.
هیچ چیزمان بر پایه اصول و مقررات نیست . تربیت بدنی یزد می گوید این باشگاه و مدرسه فوتبال مجوز نداشتند در صورتی که تبلیغات و بنر های آن در سطح شهر و نزدیکی اداره تربیت بدنی وجود دارد. یعنی ندیدند . در بسیاری از موارد اجتماعی مردم و خانواده ها در بی اطلاعی بسر می برند و کسانی که اطلاع دارند ساکت و خفته اند. همچون موسسات مالی و بنگاه های فروش ماشین و ........ که بعدا مشخص می شود اینان نه مجوز داشتند و نه ...... متاسفانه فقط باید فاتح خواند و امید به یک معجزه داشت.
خداوند به پدر ومادرش صبر بده واقعا سخت است تحمل داغ فرزند
با سلام
شایسته است آقای وحید امیری و باشگاه پرسپولیس یادبودی به این خانواده اعطا نمایتد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها